Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #57350 üzenetére
Valamivel zsírtalanitani kell.
Várj vele még egy kicsit.
Melegebb időben kihúzod az övet, körömkefével szépen kisikákod. Ablak leenged visszapillantóra ráakaszt, hogy ki kegyen feszülve. Megszérad mehet vissza és csodálkozni fogsz.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Kornelius07 #57353 üzenetére
Igen, közben már utána jártam, a renaultban 6250ft, ennyiért rendeltem meg a bárdiból. Ez az ár teljesen jó.
Viszont a feltanítása nem tudom, hogy mennyire nehézkes/egyszerű? Gondolom gyári diag kell hozzá.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Geri19831208
csendes tag
Köszönöm szépen a válaszokat.
-
Gabady
aktív tag
Megane 2mbe én is gondoltam erre a keréknyomásérzékelőre.... A masina tudja, csak óracsoportot kellene cserélnem, mert a kis kijelző nem tudja jelezni. Megéri az ilyen kütyübe beleinvesztálni ~30e ftot ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Xantomas
őstag
válasz Gabady #57367 üzenetére
Erre én is kíváncsi vagyok. Amikor lecseréltem a nyárit, akkor napokat lamentáltam, hogy menjen-e bele a szenzor, vagy ne. Kell-e nekem, hogy elindulás előtt még 10 másodpercet arra várjak, hogy végig szólongassa a négy gumiban levő tpms szenzort, vagy elég érzésre tudni, hogy megvan-e a nyomás vagy nincs, zsebből elő a kínai digit nyomásmérő, ha pedig nincs, akkor irány az első kút. Önmagát felfújni úgysem tudja.
Majd a következő gumicserekor, vagy ha felütöm a felnit az orvul, a kátyúk közé ékelődött apró sértetlen aszfalton, akkor megint elgondolkodok rajta.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gabady
aktív tag
válasz Xantomas #57368 üzenetére
Ha vinné alapértelmezett az autó valószínűleg nem szórakoznék, már benne lenne, de így hogy még óracsoportot is kell cserélni, és az se mindegy milyen, aztán meg a km óra állással való szórakozás...
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
Srácok ma megint megjártam a hadak útját.
Illetve ezt most járom.
Scenic II 1.6 benzin.
Osztrák import ezzel mindent el is mondtam.
Toronycsapágy lett volna cserélve, de mind a két csonkálványba belerohadt a gólyaláb tartó csavarja.
Beletört a csonkálványba, így most cumi van, le kel szednem mind a kettőt.
Elegem van az oszták kocsikból.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz polonic #57372 üzenetére
Hátöö...sóval
Kérdezz meg használt robogó kereskedőket, akik olasz tengerparti városokból hozn(t)ak be gépeket, mit rejt a szép műanyagburkolat pár év sós páratartalom után.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #57373 üzenetére
Nem így értettem. Miben más az osztrák só a magyartól.
-
mycso
Topikgazda
Szia, szerintem teljesen rendben van.
Múltkor írtam, hogy a megane2-n a gyári et49 helyett et35 volt évekig és nem volt probléma.Ennyi lesz az eltérés.
(#57364) Kornelius07 és (#57365) rob210: régebben már írtam a gumikról, nekem a téli+nyári is laufenn. Teljesen elégedett vagyok velük.
A téli már második szezonját futja nálam, jártam már vele kics/nagy hóban, jégen, latyakban...elégedett vagyok vele.
A nyári szárazon simán tudja az előző cont sportcontactok teljesítményét. Talán picit kopósabb és hangosabb, illetve vizen (nyálkás aszfalt) gyengébb, de bőven vállalható. (Kb harmad áron).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
LamerGyuri
senior tag
Most viszont komoly kérdés:
2002-es Renault Kangoo, visszatéve a gyári Tuner List-es rádió. Kijelző jó, mert a rádió dolgait mutatja rendesen, viszont nincs óra a kijelző sarkában. Okát tudja valaki? Használt autó, előéletét nem ismerik.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #57371 üzenetére
Nem hülye kérdés, de ez kapott már mindent.
Még melegitettem is az álványon, mert sejtettem, hogy ez lesz amikor megláttam.
Scenicnél ez az átmenőcsavaros megoldés rohadt idegesítő.
Másik típusoknál ilyenkor csak kiütöd a csavart aztán be az uj. De itt ugye a csonkálványban van a menet.
Illetve volt, mert lekapom mind a két oldalt és átfúrom, aztán kontracsavaros lesz. Azért ezt valoban félretervezték trikolor barátaink.Renault power
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Olyan gonddom lenne a 2008-as Laguna 3-mal, hogy a bal oldali (utasoldali) refi felkapcsolásnál nem megy, csak sima tompított van. Állítólag komplett lámpacsere a megoldás, mert egy "ponyva" mozog a xenon égő előtt. Ezt javítani, cserélni, semmit nem lehet. Az új ára olyan 150k, gyári valeo.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Mondjuk ránézek a biztosítékokra is, úgy tudom, hogy a fényszóróké a motortérben található. Tudja valaki, hogy melyik is az pontosan?Más: 225/45 r18 nyári gumira van valakinek ajánlata? Valami f@szányos felni is jöhetne
Köszi előre is
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
rob210
Topikgazda
válasz rob210 #57387 üzenetére
Hát gyerekek nem hiszem el.
Első féktárcsa csere, 2 óra 10 perc.
Az előttem szerelő egyén felpasztázta az agyra a tárcsátA végén kicsit meglámpázva, gömbfej leszedővel jött le.
Nagyon visszafogtam magam, de az az ember megkapta 10 évre elegendő szidalmát.Nem letakarítja hanem felpasztázza.
Komolyan mondom azt hittem rá van hegesztve a tárcsa.Tulaj elmondása szerint elöttem csak betétet cseréltek, meglrtettük mind a ketten, hogy miért.
A tárcsa egyébként iszonyat el volt kopva.Jók ezek a story - k.
A tegnapi scenic viszont nem tudom hogy fog meggyógyulni. Azzal kemény harcunk lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azt nem tudom a tulaj nem tehet róla, hogy az előd ott és úgy szereltetett ahogy.
Balu, hát a hátsó lengéscsillapítód azért eszembe jutott.
Meg a csonkálványnál neked is eltörtö a csavar , csak az átmenő, vettem bele másikat kitoltam a régit be az újat. Ez az álványba menet ez egy hatalmas találmány.Renault power
-
Xantomas
őstag
Meglepő módon Rob nem is káromkodott, pedig volt rá oka
Elrettentő példának egy szerelőpaszta miatt a kerékagy forgórészével összerohadt tárcsa helye:
Szóval Rob, készülhetsz a Scenices tapasztattal, mert ezzel is ez lesz.
Én viszont nagyon morcos vagyok az előző gazdákra, meg az előző szerelőre, de még mindig azt mondom, hogy jobban jártam velük, mint teljesen random emberekkel, hogy nulla előélet tapasztalat legyen a kocsival kapcsolatban (vagy ezzel áltatom magam).
Nem baj, idővel ki lesznek ezek a nyavalyák, meg a karbantartás nem kellő mennyisége, és szintje gyógyítva, lekopogom, eddig nincs vele komoly gond, amivel igen, az meg a korából fakadó kopó, és amúgy is cserélendő alkatrészek.
Hiába volt csak pár évet osztrák földön rohasztva, az utána évek itthoni karbantartás elmismásolása megtette a hatását.
Mondjuk a toronycsapágyra nem gondoltam, hogy döglött de valahol az is korban van, szóval az majd egyben a kétoldali futómű rendbetétellel. Nem véletlen a mondás, jó autót nagyon ritkán adnak el, csak olyat amivel valami komoly baj van, vagy nincs pénz, vagy nem akarnak költeni a karbantartásra. Hiába az az indok, hogy azért megy a kocsi, mert jött egy sportkocsi, és kell a hely a garázsban, az utcán pedig nem akarják tárolni.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gabady
aktív tag
Na ma nekiestünk az én és haver autójának is és eddig 2ből semmi.
Havernak 2002-es clioja van, lambda hibával és alapjárati problémákkal. A gépet szétkaptuk, mind a két lambdát cseréltük, belevalóra, nem univerzális cuccra. Csere után delphi diaggal kinulláztam. Kövi indítás után lefulladt többször is, majd elment egy körre, alapjárat már volt, de csúnya, döcögős. Lambda élőadatokat nézve a katalizátor utáni folyamat fix értéket mutatott. Illetve ami feltűnt még, hogy minden egyes motor ugrásnál a kopogási érték is felugrik.
Az én autómba ma generátort cseréltünk. (Megane 2, 2004) Hát az autó elejét le kellett hozzá bontani, de megoldottuk kicseréltük és sajnos a hiba továbbra is fennál.
A hiba pedig a következő:
https://www.youtube.com/watch?v=W4Sn4sq50ME
Ez a rejtélyes sípolás keseríti meg mindennapjaim.
Már komplett vezérlés is volt cserélve, hosszbordás szíj is, feszítő is, ma pedig a generátor is. A hiba továbbra is megvan. A főtengely szíjtárcsám hibátlan.Ötlet a betegekre ??
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Geri19831208
csendes tag
-
eTrade
tag
válasz Gabady #57396 üzenetére
Szia,
Az első Clio jelenségre én üzemanyag és/vagy gyújtás (gyertya,trafó,kábel) problémára tippelnék.
Diag nem mutatott semmi mást? Mióta jelentkezett nála ez a probléma? Amúgy mit és hol tankolt?Geri19831208: Nemrég valakinek hasonló tünete volt és a gyertya volt a ludas.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz eTrade #57398 üzenetére
Kb egy éve kezdődött a bajság. Gép csak lambda hibát írt. Molnál tankol 95ös benyát.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #57397 üzenetére
Ez távgyógyítással nem megy.
Fals levegő, elkoszolódott üzemanyag szűrő, gyújtás kimaradás, bármi lehet, mérni tesztelni kell mi a rossz.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen