Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
A Microids bejelentette, hogy készül az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A kalandjáték valamikor az év végén érkezik PC-re, PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz rob210 #68591 üzenetére
Ami hasznalt mindenre kolteni kell... Olyan nincs, hogy ne kelljen. Automata meg tudom, hogy sokban lehet, ismerosnek is elmondtam de vallalja. A kerdes igazabol arra vonatkozik, hogy maga a valto fajza jo e, nem rangat valtaskor stb.
@Feher farkas: jo dolog az ten foleg, hogy van CVT valtos autom is, de van regi DSG meg egy uj A6-ban levo is.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Mukucs
senior tag
Hú srácok! Ma bevettem a balatont a kis Clioval +3 személlyel, klímával.. nagyon nyűglődött szegény. (1.4 16v 98le) Emelkedőket nagyon nem díjazta..
Anyu Kiája 60 le körül van, azt hajtottam eddig, de sokszor olyan érzésem volt, mintha azzal mennék.
-
Morales72
csendes tag
válasz #89309696 #68595 üzenetére
Mindig van nagyobb hal.
És a nagy lóerőnek is megvan az árnyoldala: a férfiemberből kihozza az állatot.
Viszont a GT Vectrám után nekem is olyan érzésem volt a papíron 101 lovas Astrában, hogy mindjárt kiszállok, és megtolom, mert ez nem is megy... Szóval megértelek.
Akkor szúrtam el, amikor megvettem a GT Vectrát. Addig nem tudtam, milyen az, amikor kimegy az ember segge alól a vas."I'm too old for this sh.t..."
-
MC Pite
veterán
válasz Mukucs #68602 üzenetére
Jobb kezed alatt van egy függőleges izé... Asszem arra való, hogy beoszd vele a nyomatékot...
Ha 98ból max 40-50 lovat autózik ki az ember, akkor az ilyen.
De ha 4000 és 6000 között normálisan lenyomott pedállal is gyenge, akkor elnézést, én tévedtem.
Gyűlölök konvojozni, mert sokszor az erősebb autókkal is elmaradnak, gyorsításkor nyúlik mint a rétestészta. Alvázvédőstől ahogy hoztuk a C3at vissza (kemény 73 lóerős) haver az 1.8asnak megfelelő erejű Picassoval minden egyes gyorsításnál elmaradt (mivel 90nél nem megyek többet, előbb utóbb beér; de könyörgöm, 4000 fölé sem forgattam az 1,4 8V-t és azzal sem sikerül tartani a lépést...
Bezzeg osztrák/német pályán vadidegenekkel meg sokszor több tíz/száz km-en keresztül megy; akikkel pedig még meg is beszélem indulás előtt, azokkal általában nem.Szerk: Jól látom spritmonitoron, hogy általános hogy M3 1-4 decivel pesszimistább fedélzeti szerint, mint tankolással mérve? (ugyanannál a kútoszlopnál tankolok) Nekem többször volt 4-5 deci a difi; 6,2 valós környékén.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Morales72 #68609 üzenetére
Nekem van olyan szerencsém, hogy időnként sikerül beülnöm nagyobb vasakba is meló miatt, mondjuk olyan ~500 ló környékéig. Azokhoz képest minden átlag autó gyenge és erőtlen, viszont szerintem azok már annyira erősek, hogy hétköznapokra vállalhatatlanok, főleg idehaza. Plusz ha azt az ember picit ki akarja autózni, egy picit hallani akarja a hangját, akkor pikk-pakk össze lehet szedni vele jobb eseten egy 300-as csekket, rosszabb esetben pedig egy 6-12 hónapos eltiltást.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
villász
csendes tag
Sziasztok
Pollenszűrő takaró fedelet keresnék mert az enyéméről sajnos
hiányzik /Már így vettük az autót /
Keresgéltem de még csak képet se találtam róla
Ez a motor térben középen fent a műszerfal alatt helyezkedik el
Az autó egy 2009 1.5 dci Grand Scenic 2 es -
#89309696
törölt tag
válasz Morales72 #68609 üzenetére
Nem kell akkora, nekem egy 130 lovas dízel bőven elég lenne. És akkor nincs az, hogy a kenyeresautó mögött gondolkozom vagy a 3 egymás valagában 60-nal vonatozó bámészkodó nyaralós mögött haladva várom, hogy megelőzhessem őket. Közben meg hazaérek, jobb esetben lekanyarodnak vagy én. Nem akarok én száguldozni, csak a 21. század ritmusához mérten megelőzni az akadályt, meg kigyorsulni egy kereszteződés, kanyar után főleg ha az emelkedős.
A 95 lóerő nagyon szépen hangzik papíron, de ez a motor összességében a 60 lovas F Astra, 3-as Golf szintjén van.Twingoba való, nem egy Megane kombiba. Már a Clioba is kevés.
Mindegy, az ember akkor tanul és lesz bölcs igazán, ha megtapasztalja. Következő autónál nem lesz többet ilyen, mert biztos, hogy dízelt fogok venni, magasról leszarom mi lesz vele a rövid távokkal, meg hogy kinek hogy csipog a szája a mai generált dízelutálat miatt. De még akár az is előfordulhat, hogy ebben az évben eladom a Meganet és lecserélem egy ugyanilyen automata dízelre, még ha ütöttkopott akkor is.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
Milyen hülye ország már ez, hogy nincs dízel automata Megane kombiból? Két éve mikor vettem az enyémet akkor se volt. Kéziváltóval vannak tök patent állapotúak is, lényegében átírási költségen elcserélhetném az enyémet.
Kettes Meganet nem fogok venni, mert azok 600 ezerért nagyon szarok. Lehet, hogy márkaváltás is lesz. -
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #68595 üzenetére
Erre azt tudom mondani, hogy én ebből akkor nőttem ki és rémültem meg, amikor egy 3000es turbós mercivel mentünk és elvillant mellettünk egy NSX
Én konkrétan besz@rtam.
Tehát mindenki döntse el mi kell, a közlekedő edény, vagy az elszabadult ménes.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #68613 üzenetére
Ülj be a 60 lovas F Astrába, és hallgasd ahogy csak a hangszín változik, erő nem (és fék is alig van ehhez a motorhoz).
Utána mégegyszer nézzük meg azonosan mennek-e.Ezt nem vezettem, ilyen Astrát igen, 1,4 8V (75LE) kombi ZXet (évekig), és Xsarát igen(és kisebbekben is); kizártnak tartom hogy legalább ennyit ne tudjon a Renault féle 1,4 16V (vagy inkább annyit mint a PSA 1.4 16V, amit hugom 206osban vezettem többször, és elég jól ment). Mert ez bőven élhetőbb és nyomatékosabb volt. (Nem kizárt hogy el is voltak lustulva az Astrák, de nagy volt a különbség).
Igaz, a papíron picit erősebb/nyomatékosabb K4M nem tűnik combosabbnak mint a TU5, de nem gondolnám hogy a K4J ennyire olyan lenne mint anno a 109 lovas 1,4es Kia vagy 132 lovas 1.6 Toyota, hogy "hova dugtak 20-25 lovat"?
Szerk:már csak azért is ahogy kolléga múltkor gyorsult melóba 80-90ig a sedan M1-el, az határozottan nem volt lomha.De hát ezúttal keress olyan autót amivel tudsz kúpolni idiótákat oszt jóvilág!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #68625 üzenetére
Nem a dugó a lényeg, hanem az élvezet. Autót élvezet miatt is vezetünk, közlekedni lehet egy gyenge motorral, még gyengébbel is, élvezni viszont nem lehet.
Nem zavar, ha visszakúpolnak, ha valaki erősebb lesz nálam. De párat hadd osszak ki én is. Most jelenleg bicikliseknek és traktoroknak tudok kúpot osztani.Hallgatni kellett volna rád, hogy mindenképp 1.6-ot vegyünk. Ha most az lenne akkor lehet kevesebb utálat dolgozna bennem. Az 1.4-ről 1.6-ra lecserélni viszont annyira pici lépés, hogy hülyeség, pláne hogy kb. nincs automata se.
Az a baj, hogy így félő belemegyek olyanba amibe nem kéne meg amibe "józan" (nem autóbuziságtól lerészegedve) soha nem mennék bele. Pl. egy tiptronik 130 lovas PD Passat. Az se lesz egy nagy kúposztógép, de végre nem kell a falábaimmal kuplunggal szarakodni és meg tudok majd előzni két autót egyszerre. -
emre
veterán
válasz #89309696 #68626 üzenetére
élvezni viszont nem lehet. nem is olvasom tovább
És ezek után még ragaszkodsz az automata váltóhoz?
Kúposztani meg menj ki Nyirádra, a 24 órásig még van pár nap, összedobhatsz valami vasat addig.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #68626 üzenetére
Nem a dugó a lényeg, hanem az élvezet.
Ezt most sztem félreértetted. A dugónál arra gondolt, hogy a kúp adó/kapóért, vagy az éppen szembejövőért száll le a sárga helikopter.
Az erős autó elveszi a józan észt... viszont a folyamatosan safety cart játszókkal is kellene kezdeni valamit, mert a 2x1 sávos utakon az őrületbe ÉS veszélyes előzési manőverekbe kergetik a normálisan közlekedni kívánókat a gyökér csigatempójukkal.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
CactuS
Arcképgyáros
Itthon ez amúgy is veszélyes gondolatmenet, a hazai vezetési morál mellett, amikor 0 követési távolságot tartva mennek egymás seggébe, amikor az indexet úgy használják, mintha fényhíd lenne és bármilyen apróságot személyes sértésnek vesznek és belemennek a közúti veszélyeztetésbe, hogy igazolják frusztrált felsőbbrendűségűket.
Azért sem értem azokat, akik családosok, megtehetnék, hogy akár vesznek egy új autót is, de inkább egy 2000 évek előtti autóba teszik a gyerekeket, amit egy kerékpár is kiflibe hajt, ha ütköznek. Pesten napi szinten látni kb. tisztán TKra tört autókat, pedig városon belül ugye elvileg 70 a max sebesség.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
Az a baj az egyes kombival, hogy olyan mint a kommunizmus. Automata most épp nincs belőle, de régen is 1-2 darab volt csak. Most épp nincs 1.8 se, 1.6 a legnagyobb. Oszt ki is fújt. Azért ez meredek. Dízelből is a 100 lovas a plafon, ami persze nehezebb is, aztán ugyan ott van gyorsulásra. Bár karakterisztikára sokkal jobb lehet, nekem már a 65 lovas DCI is sokkal jobban tetszett, hiába volt lassabb.
Konkrétan van 3 választék az autóból és ez két éve se volt másképp. Azért ez súlyos. Lehet a végén becserélem egy sima 1.6-ra, már az is lelki békét adhat. Viszont +200 köbcenti miatt autót cserélni az megint agybaj. Legalább 1.8-ra kéne.
-
nhpeti
tag
Mitől lehet hogy úgy érzem mintha egyik napról a másikra sokkal kevesebb levegőt fújna be a ventilátor az autóba? 2004-es 1.5dci kettes clióról van szó manuális klímával. Eddig kettes fölé nagyon ritkán kapcsoltam a ventillátorfokozatot, mert úgy már nagyon hangos volt, most meg max ventilátorfokozaton tudta épphogy lehűteni a klíma az autót. Hideget fúj, tehát szerintem a klímával nincs gond, csak kevesebb levegőt fúj be. Pollenszűrő egy hónapja volt cserélve szóval szerintem azt se okozhat problémát hogy el lenne tömődve.
-
#89309696
törölt tag
Egyterű nem kell, feleslegesen magas, feleslegesen sok a hely az utasoknak közben nem elég hosszú a csomagtere (mivel onnan van elvéve a hely). Kombi kell, a 4.50-es méretben. Meg ez a kettes Megane szintje amúgy is, kettes Meganet is vehetek már akkor, abból a kombiból van már automata meg nagyobb motoros is.
Csak nem akarok az egyesből kilépni, mert a konstrukciója jó, csak a hajtáslánc kínálat ami kevés. A kettes meg nagyon nyűgös. Akkor már vehetek egy 5.5 Passatot is, egyformán szívás lenne. Valami Ford kombi még jobb ötlet volna. Még gondolkozom rajta.
Az a baj háromnegyed millás ársávban ilyen autó nem lesz. Vagy azért utálok beleülni, mert gyenge vagy mert nem tetszik vagy mert hülyegyerekautó vagy betegágy. Ha mégis minden stimmel akkor meg azon parázok nehogy tönkremenjen, mert minden javítás 100-zal kezdődik, ilyen a M1-nél nem nagyon van.
Lehet aztán kompromisszumos és józan eszű megoldásként megvárok egy 1.8 benzinest M1-ből kézivel és lecserélem arra. Az már megyeget aztán probléma megoldva. Nem tudom ez az F4P motor mennyivel másabb, mint a K4J, K4M, de 120-136 lóerőig többféle is van belőle, nem tudom melyik került kombiba anno.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #68633 üzenetére
Kicsit furcsálom, hogy 1,6 automata jó lett volna (kb úgy előzhetsz vele mint a mostanival), vagy hogy a 65 lovas dci jó (azzal max úgy, de leginkább úgy se tudsz előzni).
Scenic csomagtartóra nem sokkal rosszabb; de akkor nézz Focus kombikat is, hátha. Vagy ne a sima kompakt kombik között/ebben az ársávban keress kúposztót.Vagy vegyél tce hármas Clio kombit (fentartási költségek ott sincsenek azért az égben).
Bár ha a te autódon volt a gumi/kerék amit hirdetsz, maradj a meglévőnél.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Bass
addikt
Sziasztok
Szokott valaki motorteret pucolni? A kereskedésekben irigykedem olyan szép(tudom h nem ez a lényeg)de ettőt függetlenül le szeretném pucolni. Mivel szoktátok?"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
emre
veterán
Renault-om csak pár hete van, de az előző kocsim motorterét 20 év alatt kb. kétszer mostam, a Scenicet sem fogom gyakrabban. És ha figyelembe veszem az öregedő elektromos rendszer gyengeségeiből adódó hibák lehetőségét még ez is erősen optimista becslés.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68638 üzenetére
Nem volt rajta, a csomagtartóba voltak bedobva mikor megvettem a kocsit.
131 lovas PD Golf4-et nézegetek automatát, 6-700-ért már lehet kapni gurulóképeset. Az én kocsim perpill 500-ért elmenne, 150-200+átírást tudok hozzátenni. A többit meg utólag apránként, ahogy a Meganet is így újíttattam fel.
Ez nem probléma, az a probléma, hogy nem szívesen adom el a kocsit mivel 600 fölött költöttem rá ennyit viszont nem fogok érte soha kapni. Meg az egész eladás-vétel, papírmunka, megint szerelgetés, megint kitanulni az új autó típushibáit, nekem ez a macera nem hiányzik, csak ez tart vissza. -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #68645 üzenetére
Elnézve a hahun az autókat el lehet adni ennyiért. Nem szoktam ide beregélni, de majdnem minden ami mozog rajta ki lett cserélve már, utolsó éves, 200k alatt, fullextra alatti felszereltség. Keress egy ilyet hahun...
Utólag belegondolva jó nagy fasz voltam, hogy ennyi mindent megcsináltattam, most meg nem kell már. Pont ezért nem akarnám lecserélni. Majd valami lesz vele. -
harry
veterán
Nem, nem is akarom, nem látom sok értelmét, max olyan szinten, hogy port lefújni / letörölni, hogy ne legyen minden dzsuva ha szerelni kell, meg ne hulljon bele olyan helyre ahova nem szerencsés, de nagy vizes mosásnak, főleg illetve esztétikai célzattal, nem állnék neki.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bass
addikt
Nem locsolni akarnám de pl a cliot lemostam brigoval amit egy kézi virág permetezőbe töltöttem ,az öblités meg viz+ecset+rongyal csináltam csak matt lett minden,tudom h nem nézegetem de ha valami folyás ,hiba lenne könnyebb észrevenni és szeretem ha a kocsim minden téren okés,ezért néz ki úgy a 20 éves 2-s cliom mint ha 5 éves lenne 😀
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#89309696
törölt tag
Fújni nem sok értelme, mert a nagy része oda van ragadva. Nedves ronggyal aprólékosan letörölgetni, akkor nem ázik be. Én egyszer végigtöröltem, sokkal szebb lett, bár nem tökéletes, de bőven elég. Soha többet nem takarítom ki, bőven elég az autó életében egyszer ezt eljátszani.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz #89309696 #68649 üzenetére
Jep. Mert bár valóban szépen néz ki utána, de ennyi szabadidőm azért nincs
Bass: igazából szappanos vizet használ a srác... nem hiszem, hogy bármi speciálisra lenne szükség (gondolom öreg műanyagok esetében érdekes, ezt passzolom).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs