Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #68952 üzenetére
A 7-8tól már annyira nem vagyok messze, akkor annyira nem aggódom. Pedig most az utóbbi időben próbálom magam visszafogni.
A clio amúgy egy érdekes szerzet, mert érzetre nekem valahogy kisebb, minta twingo, pedig nagyobbnak kéne lennie.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz salieri. #68955 üzenetére
Nekem ugye az 1.6 133 lóerős a twingoban, szóval picit más a felállás, de meglepődtem, hogy kicsivel nagyobb karosszériával 6 körül fogyaszt az alapja.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Zola007
veterán
válasz rob210 #68945 üzenetére
Ez neked igen megy
Nekem is nézhetnél valami frankó kis kocsit mondjuk 2007-től 1.3-bólaz a Megane 3 1.6-ért nagyon tetszik.
Kár érte, kiváló ügynök volt[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
atosan
addikt
Bal első csapágy, agy, gömbfej, ha már ott vagyunk fékbetét cserélve. Végre nem kotyog, bal kanyarban nem kattog. Egész más a vezetés élmény.
Maine coon
-
harry
veterán
válasz atosan #68962 üzenetére
Igen ezt már nagyon várom én is, annyira nem jó érzés hibás féltengellyel és kerékcsapággyal közlekedni : \ Csak fájóan hosszú várakozási sorok vannak jóformán mindenhol, így a szervizeknél is. Na de már csak ~1.5 hét... Remélem sikerül mindent kipofozni rajta.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Gaaabeeesz
aktív tag
pü akart lenni
[ Szerkesztve ]
Üdv, Gabesz
-
Nordik
őstag
M2neol az olajleereszto csavar kulcsnyilasa 8as négyszög ugye?
-
t.imi
addikt
Robi!
Irtad, hogy nem az igazi az olajcsere periódus figyelés.
Következő a helyzet. 13800 volt vasárnap.
Ma 9800! volt induláskor 8600km 38km út után.
Eddig szépen ment, 1 akkumulátor ki/be után megőrült? Vasárnap olajcsere?
Jövőhéten mennénk nyaralni.... -
-
emre
veterán
A párom twingójában vacakol a gyújtáskapcsoló, hol érdemes körülnézni ha újat szeretnék 10-15k közötti áron.
Asszem ez a cikkszáma: 7701046639A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Éva 57
újonc
Sziasztok!
Segítséget kérnék.Van egy 2001.Renault Schenic.1.4 benzines autóm.Problémám a következő.Menet közben az elektromos hibát jelző sárga lámpa kigyullad,addig világít még le nem veszem a gyújtást és újra indítom.Közben van mikor a motor is felpörög.A gázpedál elektromos,van mikor többször és van mikor 1 hónapig semmi.A második lambda szonda csere már meg volt.
-
#89309696
törölt tag
Robó bá. Indítom beindul, pöfög, leáll. Indítózom és csak teker. Megint indítózok, beindul, de csak pöfögve, közben ömlik a benzinszag. Aztán leállítottam, megint indítottam és tökéletes lett, mintha semmi nem történt volna.
Azt már megbeszéltük, hogy ez tipikus FHP hiba amit csinált párszor már, épp ezért is cseréltem ki új Metzgerre. Viszont most két hónap után megint előjött. Akkor ez most FHP csatlakozó kontakthiba lesz (és a régi gyári Siemens jeladónak semmi baja) vagy lehet valami teljesen más hiba?
Kontakt hibának gyakrabban jelentkeznie kellene szerintem, nem csak néhány havonta. A fojtószelep, alapjárati motor még mindig nincs kitakarítva, de ez tuti nem amiatt van.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz CactuS #68948 üzenetére
Nekem van 1.6-os 110 lóerős Megane 3-as kombim és ez a fogyasztás nem annyira lehetetlen, de én inkább 6 litert mondanék mint 5 litert.
Olyan 1-2 éve sikerült klíma nélkül elérni az 5,8 literes átlagfogyasztást (50% autópálya, max. 130km/h sebességgel és sima közút max. 90 km/h-val), egyszer szerintem már belinkeltem a videót, de ismét belinkelem: [link]De azt is hozzátenném, hogy ez nem városi pizzafutáros kocsi. Városban, télen, rövid távokkal és sok-sok dugóval nekem volt már 10+ literes átlagom is, de ez szélsőséges fogyasztás.
-
#89309696
törölt tag
válasz polonic #68985 üzenetére
Biztos, hogy lefele csal, nekem is 5.7-5.9 között áll be 90-nel és 50-nel falvakon áthaladva. Úgy van programozva ennyit mutasson.
Mondjuk nekem most nem valami szépeket mutat, mert múlt hétvégén szétkentem a seggét neki úgyhogy tud az felfele is mérni. Kezdek Eagle lenni.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz polonic #68985 üzenetére
Tankolásos mérést még nem csináltam, de az is csak akkor lenne igazán pontos ha lefulladásig vezetném az autót (amíg el nem fogy a benya).
Szerintem a 6+ literes átagfogyasztás simán hozható vele ha az ember főleg hosszú távokat megy (nem a sarki boltba, oviba, vagy az IKEA-ba) ráérősen, nyugisan közlekedik és nem pörgeti tiltásig minden előzésnél. -
polonic
félisten
válasz eTrade #68987 üzenetére
Erre lehet alkalmazást használni. Pl fuel manager (pro). De mondjuk én car expenses pro-t használok. Ez több költséget is ismer.
Nem kell kiüríteni a tankot. Az a lényeg, hogy mindig tele tankold. És akkor már számolható.Nekem az 1,6 dci mióta megvan, tavaly január óta, 6,21-es átlagot produkál. Mondjuk ebben volt város korábban. Mostanában nincs. Amikor nincs város, akkor 5,3-6 között szokott lenni.
Autópályán iszákos lesz a nagy test miatt. 120-ig fogyaszt jól. -
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #68948 üzenetére
M3 fogyasztás: inkább 6,5-7+ reális rá, legalábbis alatta elég nehéz. Még csak 5000et mentem vele: [link]
Vílágítás:
M3 ph2 fl vetítőlencsés fényszóróban a Philips ledizzó: [link]<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jaded
senior tag
válasz kisgyerek85 #68991 üzenetére
Akkor is annyi jön ki. Akkor nekem rendes bc-t építettek be a törökök😃
Renault Megane IV Limited
-
MC Pite
veterán
Nekem idáig átlag 3-4 decivel többet mutatott; most szombaton a mogyoródi tréningen viszont 6.3ról 6.8ra ment fel az átlag (több mint 500km volt addig már előtte a tripben) rövid idő alatt, és úgy tűnik így már több mint fél literrel tippelt fölé.
Erről jut eszembe, hogy elég szokatlan a Megane (kombi) hangolása. Nem csak a frissítés, hanem az autó (és a PremiuContact6 is új nekem) megismerése miatt is mentem (szerencsére mindhárom pályán mentünk) mert közúton nem nagyon éreztem hogyan jelzi, hogy sok.
Jellemzően a hasonló autók az orrukat tolják, de ez nem nagyon akarja. Érdekes az is, hogy ez az első autó aminél a terhelt autónál sem kell hátra többet fújni a gumiba - sőt, hátra mindig 3 tizeddel kevesebbet ír elő (főleg kombi létére).Na, tegnap összeálltak ezek a dolgok. Hamar kirakja a fenekét; orrtolásig sosem jutottam el vele (csúszós/váltakozó burkolaton). Mentem már többféle motor/hajtásképlettel, de ez némileg meglepett. Még izgágább...illetve inkább farnehezebb mint a (normál változatokhoz választható) sportfutóműves kompaktok. Hogy ebből mennyi a tudatos, mennyi ami így sikerült, jó kérdés. Igaz, az ülés, üléshelyzet, kormánypozíció (eltolás üléshez képest) is inkább sportosnak számít kategóriájában.
Érdekes, hogy a TCS-et hiába kapcsolja ki az ember, ha akció van, visszakapcsol (vagy már 35 fölött tuti, de inkább azt tippelem hogy csak az ASR része lőhető ki, az ESP nem, és visszakapcsol elég hamar).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
mycso
Topikgazda
Gyakran felmerül a fék téma.
Amikor annó vettem az autót, renault betét+tárcsa volt rajta, hangnélkül és jól tette a dolgát.
Most aktuálissá vált a fékcsere, előre és hátra is renault tárcsákat, betéteket kapott. Hangtalan... Csak ajánlani tudim.
A már sokszor említett lengyel oldalról rendeltem, olcsóbban, mint itthon bármelyik webshopból a nagy márkák közül.
Nyilván több dolgot érdemes rendelni, mert tartozik hozzá postaköltség is.Nemtom, ez márkaszervizben hogy alakult volna:
(a motorolaj és a go szűrő filterabc-ről van)Első tárcsa 402064155R
Hátsó tárcsa 432027112R
Első betét 410607369R
Hátsó betét 440601689R
Fékfolyadék Renault DOT4+ iso class6 7711575504, 1.5l
Légszűrő 8200602361
Olaj Elf evo full-tech fe 5w30, 8l
Olajteknő 8200795039
Teknőhöz tömítő
Olajszűrő +csavar+gyűrű 8200362442
Go szűrő purflux FCS770
Légtömegmérő pucolás
Diag (volt egy hibakódom, annak lett utánanézve)
Posta kg.
SzerelésSumma 188.000ft
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Robi81 #68980 üzenetére
Szia.
Próbáld ki, hogy a forgó rész és a fix rész közé wd40et permetezel.
Nem keveset tulajdonképpen ki kell mosni a két rész közötti koszt.
Amikor már szépen csepeg alul kifelé az a lé nem lesz egyszerű színű.
Ha ez nem segít akkor csak a csere marad ahhoz viszont le kell engedni a gázt és levenni a kompresszort.Renault power
-
salieri.
őstag
Sziasztok,az mitol van ,hogy hidegen véletlenszerűen nem indul be a Thalia csak mondjuk 3-4probalkozasra?1.4 8v
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen