- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
-
#89309696
törölt tag
Valami ilyesmi ok miatt nem lett végül hátul, mert erős napfényben alig látszik ha gyenge, ha meg hátra is DRL erősségű piros fényt raknak az féklámpa hatást imitálhat.
Az egész DRL-t az elfelejtettem bekapcsolni userek miatt találták ki aztán nem gondolták át 100%-is hogyan is legyen ez tökéletes. Amúgy meg fényérzékelőhöz kellett volna kötelezni és akkor a DRL rögtön átkapcsol tompítottra, ha fák árnyéka alá megy vagy borús lesz, vannak is ilyen autók, de kötelezően kellett volna a DRL mellé mindenhol. És akkor nincs ez, hogy tompa fénynél is DRL-lel megy a jónép, hátul meg nincs kivilágítva. Gyakorlatilag a félig megoldott probléma szült egy másikat, aki nem kapcsolt lámpát, az most sem kapcsol tompítottat DRL mellett. -
harry
veterán
válasz #89309696 #70702 üzenetére
"elfelejtettem bekapcsolni userek miatt találták ki"
Hát igen, ez most is megvan, szeretem, amikor autópályán DLR-en megy a paraszt sötétedés környékén, hátulról meg semmi világítás...A DLR arra jó megoldás, ha sokat vezetsz sötétben -> emelt fényű tompított fényszórót veszel -> ne kelljen nappali közlekedésben fogyasztani az amúgy is rövid élettartamot. Persze a hülyeségen nem segít, ezt is értelemmel kell használni.
Valószínűleg idővel lesz olyan megoldás, hogy fényérzékelős automata LED-mátrixos lézeres mindenféle, aztán lehet adaptívan használni a környezeti viszonyoknak megfelelően.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
Az emberi hülyeség ellen nincs orvosság.
Az hogy forceberg mentjelző mellé akar hátra világítást, még elfér. Bár annyiszor simán mehet az ember tompítottal; ezt szoktuk általában.Arra a sok baromra nincs mentség, akik jó látási viszonyoknál helyzetjelzővel közlekednek drl helyett (amin gyárilag van, azokról van most szó). Így cserébe azért hogy hátulról nem igazán látszik, már előről sem.
Igen, tényleg, az ilyen barmokra nem gondoltak, azt hitték elég egyértelműek a KRESZ szabályok: jó látási viszonyoknál drl (ami jobban látszik előről mint az útmegvilágító berendezés) egyébként tompított, a helyzetjelzőt álló autón lehet csak használni.Sok autóba ezek között is van fényérzékelő, mégsem auto állásban használják.
Nem csak feledékenység miatt van az új problémákat generáló átgondolatlan drl, de sztem kb felesleges leírnom...-Előre (mint a refi vagy index) világít, nem pedig lefelé, így jobban látszik.
-Nem 140-160W, hanem 10-42W.
-Nem világít rendszám/középkonzol/stb csomó kis izzó; nem használódik a motoros kanyarfény, nem kapcsolódik a statikus kanyarfény, nem megy fölöslegesen a mosója sem, szintállító sem. Sőt, a világításkapcsoló sem (ha 80-100k a cseréje akkor nem annyira viccces).
-Karbantartásigény is csökken ezekkel nyilván (nem mindenki tudja magának otthon megoldani ezeket!)
-Műszerfalvilágítások normálisan világíthatók, nem kell álandóan tekergetni (főként a digitálisaknál fontos), beleértve rádió, klíma, stb kijelzőket is ahol külön van.
-Jobban látszik az index (főleg ahol túl közel van a tompítotthoz, ill ahol halványul közben a drl)<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70705 üzenetére
Szemeztem egy ideig olyan DRL-lel ami indexeléskor sárgán fénycsíkban kifele fut, majd animálva visszakapcsol nappali menetfénnyé, tompítottra kapcsolva pedig elhalványul, de halványan világít. Az marha jól nézett ki, de aztán úgy voltam vele egyrészt az nem legális és nem hiányzik a nyakamba a baszogatás, másrészt egy 17 éves autón még mindig cikin néz ki minden ilyen.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #70705 üzenetére
Mondjuk ezt sem teljesen értem, hogy helyzetjelző miért csak álló kocsin lehet Mondjuk a KRESZ könyv szerint, várakozó járművön használandó, ez nem tilt más felhasználást.
Nálam pl. vagy tompított van (+hátsók), vagy semmi (DLR hiányában). Ha nappal közlekedek, dugóban / forgalomban azért nem haragszom, ha hátul is van némi világítás, mégis csak szembeötlőbb, és könnyebb észrevenni ha valaki mégis elbambul az araszolásban, s talán nehezebben jön belém. Ellenben tompítottra nincs igazán szükség. Avagy, a semminél több, nem? Mármint hátul, elöl nyilván kb. 0 értelme.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
Fehér Farkas: Nagy eséllyel az egy gagyibb cucc volt, ami nem tud elég fényt kibocsátani, nincs mögötte foncsor sem, így a 400-1000lumen helyett tudhat vagy 150-200at.
harry: Hogy például ahelyett hogy jól látható helyett ne lehessen tized annyi fénnyel kivilágítva egy haladó autó?
Tehát ha várakozó járművön helyzetjelző használható; lakotton kívül jó látási viszonyoknál haladó járművön DRL (annak hiányában pedig tompított). Abba beleértelmezhető hogy amikor kedvünk van helyzetjelzővel közlekedjünk? Sztem nemAraszolásnál gondolom lassításnál lenne főként hasznos ha látnának, erre elsősorban a féklámpa szolgál. Amit jó lenne ha nem folyamatosan üzemeltetnétek egy másfélperces pirosnál is...
Araszolásnál még jobbak is az elbambulók esélyei ha nem világít hátul a helyzetjelző szerintem. Amit írsz, ott a semminél több, de a legtöbb szabálytalan user ehelyett letizedeli az elöl lévő fényt a helyzetjelzővel lakotton kívül!A korábban linkelt kép mintájára utólagos drl-nél (ahol gyárilag nem ilyen) megengedi azt, hogy a drl tiltása csak tompítottra legyen, így amíg jó a látási viszonyok és aki ...ezt igényli, helyzetjelzőt is felkapcsolhatja a menetjelző mellé.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
A Kreszben benne van, hogy lakotton belül rossz látási viszonyok között, lakotton kívül minden esetben kell tompított. Tehát ez zárja ki azt, hogy helyzetjelzővel közlekedj. Illetve lakotton belül közlekedhetsz elvileg helyzetjelzővel, viszont mintha egy ideje már lakotton belül is kötelező lenne a tompított. Mikor tanultam még nem volt.
Nem tudom a helyzetjelzőnél tudok-e ködlámpát kapcsolni. Az is elmenne menetfénynek, vannak autók ahol eleve a ködlámpa a nappali menetfény is. Bár szerintem csak tompítottnál lehet ködlámpát kapcsolni. Bár nem tervezek ilyet, én mindig tompítottal megyek. Arra az évi 3000 Km-re nem bonyolítom túl ezt a kérdést.
Ködlámpát meg amúgy is csak ködben vagy nagyon szakadó esőben szabad kapcsolni, azért zárja ki a Kresz. -
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #70709 üzenetére
1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet (KRESZ) 44. § (8) bekezdése:
„Lakott területen kívüli úton a forgalomban
részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, … nappal és
jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”
Nappali menetjelző lámpa hiányában, mintegy lehetséges helyettesítőként, a tompított fényszórót kell bekapcsolni, mely azonban nem jelzőlámpa, hanem útmegvilágító berendezés.Tudsz vszínű helyzetjelzővel is ködlámpát kapcsolni. Más kérdés hogy ugyan úgy látod a ködlámpa megy drl-ként, de nem így van.
1, A sztenderd (valeo) ködlámpa más árnyékolóval/izzóval (pl Megane 3 alacsony felszereltsége esetén) DLRként működik, előrefelé szórtan vetít, nem egy csíkban előre mint a ködlámpa (H11-el).
2, Két izzósak a jellemzően japán autókon dlr/ködlámpa kombi lámpák. [link]
Ködlámpáról: [link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70710 üzenetére
Akkor ezek szerint még nem változtattak rajta, lakotton belül jó látási viszonyok között nem kötelező a tompított vagy DRL. Így viszont üzemeltethető a helyzetjelző, mivel tiltva nincs külön. Lakotton belül mehet akinek arra van igénye.
Sejtettem, hogy két izzós a ködlámpás variáns, de a helyzetjelzőnél még így is jobban látható a sima ködlámpa.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz #89309696 #70711 üzenetére
Igen, erről beszélek. A tompítottat nem vitattam semmilyen esetben, elég logikus is, nyilván így is használom. Én a nappal, jó látási viszonyok között, lakott területen belül ( -> nem szükséges semmilyen világítás) használt helyzetjelző kérdését dobtam fel, ami így az előírt semminél nyilván több (avagy hátulról ugyanaz, mintha tompított lenne). Én ebben nem látok kivetnivalót, de igen magában foglalhatja annak veszélyét, hogy ha kimész a városból, nem kapcsolod feljebb. Bár ez üres állásból is elfelejthető, rossz viszonyoknál meg úgyis hiányozni fog a fénye (remélhetőleg).
De mivel mezei izzóim vannak, többnyire én is inkább felkapcsolom, hacsak nem verőfényes napsütés van (bár néha akkor is, inkább reflexszerűen, baj nincs belőle).MC Pite, dugó és araszolás téma: részben értek egyet, sokszor van, hogy egyesben gurulok előrébb arra a pár méterre amit átenged a lámpa, de ilyenkor elég is a motorfék a lassításhoz, és csak a végén fékezek. A folyamatos fékezés engem speciel nem zavar, sőt annyiban segít is, hogy ha kialszik előttem, látom, hogy az előttem lévő el tud indulni (ez nyilván nem egyből lámpa előtt érdekes, hanem ha hosszú a kocsisor, és kvázi a lámpa aktuális állásától függetlenül tudsz mozogni, mikor eljut hozzád az, hogy megindult a sor).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
Nekem automata a lámpa fel és lekapcsolása mikor beülök, kiszállok, a kezemben van. A múltkor is csak azért felejtettem el sok év alatt egyszer, mert ugye nem szálltam ki. Ha kiszállok rögtön kapcsolom le. Mindig tompítottal megyek, sima egyszerű Tungsram halogén izzóim vannak, sose mennek tönkre kategória. Aztán ennyi, nem csinálok belőle nagy ügyet, mondjuk nem is sokat megyek.
A világító féklámpa este a piros lámpánál állva ledesnél zavaró lehet, azok tényleg néha vakítanak, de ezzel nem tudsz mit csinálni, fékezni kell. Persze van kézifék, de nehogy már valaki megmagyarázza, hogy minden pirosnál kéziféket húzogassak, mert a mögöttem lévőnek érzékeny a szeme.
Mondjuk az enyém pont nem vakítós fajta, de a lényeg érthető. Lesznek helyzetek mikor valaki valakit vakítani fog, ezzel együtt kell élni. Vagy a féklámpával, vagy a bukkanó meredeksége miatt, vagy mert nem elég okos a ledes osztott lámpa vagy mert a szintező billent és megvillantja a retinám. Ilyen az esti közlekedés. -
MC Pite
veterán
"A folyamatos fékezés engem speciel nem zavar..."
Jön a tél, sötét, majd fog valszínű (engem szokott). Nem csípem mikor plusz 65W-al kényeztetik a szemem sötétben pár méterről.Szerk: Ínyenceknek ajánlott rákeresni az üzemi és rögzítőfékekre, melyiket mire érdemes használni. Pl Tatán a több mint 80 másodperces pirosoknál én nem fogom az üzemi féket nyomi. de 30 másodpercnél sem (inkább rögzítőzök). És főként azért sem, mert SÍKON állunk ahol a sok kartárs nyomja a féket.
Vannak helyzetek mikor rövid ideig vakítunk, de míg Tatán átérek, nem.kérek extra 3-4 perc vakítást, teljesen ok nélkül.Ha látod a kettővel előtted lévőt, hasznosabb azt figyelni, különben csak magyarosan rétestésztásan indul a sor a lámpától (akkor indulunk mikor már egy pótos IFA is befér közénk, pedig a lámpát mindenki látja mikor vált).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
harry
veterán
válasz MC Pite #70714 üzenetére
Igen ezzel egyetértek, nagyobb pirosnál vagy vasútnál inkább behúzom, eleve a francnak van kedve nyomni végig. A sík azért néha csak elméletben az, csodás utakon Mindenesetre felmerült bennem is korábban, igyekszem majd figyelni / megfigyelni ezeket a helyzeteket.
Persze általában a sort nézem, nem csak rögtöm magam elé, mondjuk ekkor ugyanúgy segíthet a kialvó féklámpa előrébb is.
Amúgy M1-ben P21/5W a hátsó fék/helyzetjelző, illetve gyanítom még sok autóban, az talán annyira nem vészes.Ha már lámpák: mikor vettem a kocsit, az egyik rendszámtábla izzó ki volt égve, cseréltem - a héten kiégett a másik is Kellemesen elporladt az idő és a hő miatt már kicsit a ház (de csak az izzó mögött), de szerencsére ez nem igazán gond.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Gombinyó
őstag
Ma reggel jött velem szembe az ultimate user. Bal oldalt csak a ködfényszóró világított, jobb oldalt pedig csak a tompított.
-
LamerGyuri
senior tag
A tompított vs. DRL témához: Lumenetnél még mindig akciós a ködlámpa-DRL kombó
A féklámpához: márpedig én le nem szállok róla lámpánál sem, mert azonnal elkezd "mászni" , és ez egyre több autónál így van, ahogy látom terjedni az automata váltót.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #70718 üzenetére
A kézifék az automatát is megfogja, régit is, újat is, mindegyikfélét.
Nem kell ezt ennyire túlbonyolítani, vannak akik féken állnak, vannak akik nem, ennyi. Én biztos nem fogok a fékről leszállni ez miatt (bár az enyém nem is vakít).[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
M2-be milyen áron van mindennel együtt a szélvédő csere? Nem kell semmi extra zajvedos meg hovedos üveg.
-
Nordik
őstag
válasz molnarpeter #70722 üzenetére
Sajnos Szombathely nincs benne az akcióba. egyébként ez jó ár, de nem akciósan vajon mennyi lehet kompletten?
-
Nordik
őstag
válasz molnarpeter #70724 üzenetére
Tehát azt mondod menjek a pilkingtonhoz? Van még egy maszek, de félek ő drágább lenne.
-
Nordik
őstag
válasz molnarpeter #70726 üzenetére
Ezt hogyan intezted? Mert ahogy néztem pont az a maszek aki itt van ő is partner. Jöhet privatba is.
-
Nordik
őstag
Közbe érdeklődtem telefonon szélvédő miatt. Kérdezték szolár üveggel van e szerelve. Ezt nem tudtam megmondani pontosan, de kétlem egyébként. Nem is a gyári üveg van már benn. Mert mondták megbolondulhatnak a szenzorok. Tudja valaki alapból milyen üveggel szereltek a kettes meganet? Egyébként sima szenzoros zöldre mondtak mindennel együtt olyan 45-50et.
-
MC Pite
veterán
válasz Nordik #70728 üzenetére
Tedd fel úgy a kérdést:
Szereted ha éget a nap, vagy nem? Az ember bolondul meg, a hőszenzor csak többet mér; ha meg az üvegen van fény/esőszenzor akkor az a jobban felszerelteken volt, és a (digit)klímás/jobban felszerelt szokta kapni általában a hővédős üveget.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Miért lenne kötelező?
Én speciel utólag fóliáztatom az autókat mert éget a nap és sokatbülök autóba, és ezen tuti nem spórolnék, de mindenki azt rak bele amit akar. Itthon mindegy hogy 3 vagy 23 éves egy autó, jellemzően amihez nyúlnak, olcsóbb kerül bele; ez természetes. (Meg a korának megfelelő állapot a hirdetésekben.)Más: a *** ködlámpám azért világít ilyen szarul, mert egyenes helyett lefelé visz, és 5 métert sem világít el.
Sima 4 csavaros rendszerű és vissza tudom állítani, vagy nincs ilyen lehetőség?
Másik probléma az, hogy egy mélygarázs kellene a pontos beállításhoz, otthon esélytelen<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #70730 üzenetére
Ha a fórumon keresel, én is írtam ez ügyben, szintén Kecskeméten cseréltettem és hővédőset kértem. SG Securit, ami a gyári beszállító, volt 76e ft szereléssel kerettel együtt. Nem bántam meg a hővédőset.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Nordik #70728 üzenetére
Nem bolondul meg tőle semmilyen optikai szenzor; hő és UV visszaverő fólia van az üvegrétegek közé téve szolár üvegnél. Viszont a wifit és a GPS-t árnyékolja, az enyémnél azért van alul kihagyva egy négyzetes rész, hogy kilásson a navigáció. Más típusoknál meg felül hagynak ki egy részt, ahol a magasabb felszereltség kütyüi lennének, hogy "kilássanak" a lyukon; szerintem nálad is így lehet, ha ezt a típust választod.
Keress vissza; van egy hozzászólásom 2 képpel, és overkill megjegyzéssel. Nekem kb. elegem lett abból, hogy hiába megy a klíma, ha a nap meg leégeti a fejemet az üvegen keresztül. Azóta a fólia is körbeért az autón. Nem utolsósorban anya sem nyafog már, hogy "melegem van, rámsüt a nap".....az pedig megfizethetetlen"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Nordik
őstag
Közbe beugrottam pilkingtonekhoz, bár nem a gyári üveg van benne de most egy szóval se mondták kellene bele a hovedos.
Egyébként árba 45-46ot mondtak mindennel egyutt, pilkington üveggel. -
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Kollegám nézeget 3-as Megane-okat, 1.5dCi motorral (86LE). Van ennek a motornak bármi nyűgje? És a típusnak?
Én sajnos a 2-est ismerem jobban, meg a 4-est úgyahogyRenault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
a 86Le ból kevés van a piacon.
A 90 es és a 110 es viszont contonental befecskendezőrendszerrel van és amíg jó addig jó, de ha elkezd haldoklani horror a javítása, mert nem adta ki a műszaki leírást a continental.
TEhát a 86 vegye, de a többit gondolja meg nagyon.
Meg azt is, hogy a 86Le ből viszont nincs euro 6 azaz szmogriadó esetén séta[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #70738 üzenetére
Konkrétan erről lenne szó: [link]
Abban a Renault szalonban lett véve és ott is volt szervízelve. Ma körbenéztük, belül pár kopáson kívül szerintem nagyon egyben van.szerk: K9KF830D a motorkód, jszp-n lekérdezve valósnak tűnik mindene.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #70738 üzenetére
86 ló nem kevés amúgy? A 82 lovas egy ezer Kilós Kangoot tök jól mozgat már, de egy M3 szerintem nehezebb a 86 lóra.
Budapesten (ha budapesti) már nem csak a szmogriadót kell figyelembe venni, az új polgimester ha bevezet zöldövezeteket -tervben van-, akkor lesznek egész évben elérhetetlen részek.
-
senior tag
Srácok!
Mekkora jelentősége van, hogy milyen drága /márka pollenszűrőt veszek? SCENIC 2 a kocsim.
Van német SCT 2000 alatt és egyéb marka 5000 körül.
Mi a különbség? -
#89309696
törölt tag
válasz NdrewSunix #70741 üzenetére
A drágábbak nem aktív szenesek? Az olcsóbb meg sima papírszűrő. Lehet az lesz a különbség.
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #70741 üzenetére
Az illeszkedés a keret és a hajtogatása más.
Aktívszenes filtront, purfluxot, boscht,hengst, amit javaslok!
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
Mai naptól Clip diagnosztika elérhető a topiklakóknak; Székesfehérvár és vonzáskörzete.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #70744 üzenetére
Na, ennyi idő alatt megtanultad használni :)
Egyszer összenézzük majd, hogy mivel tud többet renault vonalon, mint az enyém, mert ugye ez csak ott tud nyomulni. ;)Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #70744 üzenetére
Gondolom főként a gyárilag szokásos funkciókról van szó (olyan extrák, mint pl ablakmosásbál a törlés időzítés módosítása nem játszik)?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #70747 üzenetére
Folyamatosan ismerkedem vele, de diagnosztikát már tudok vállalni.
Annyiban tud többet, hogy MINDENT lát; és amit lehet, tesztel, mér, átír, újratanít, töröl, stb.
Most látom-látszik, hogy mennyi pénzt-fejlesztést öltek bele a szoftveres részbe Rönóék, viszont az egyedivé tett célhardver miatt szerviz és user szinten is hatalmas fehér foltok vannak, főleg úgy, hogy szinte hadititokként kezelnek minden szerviz információt.
A használhatósága is megér egy misét; itt el lehet felejteni azt, mint mondjuk a GM csoportnál, hogy beteszek egy pipát-szévekszit, és már megy is a tempomat mondjuk.
De nem adom fel; ha időm engedi, folyton nyúzom
MC Pite: az firmware módosítással, újraírással lenne csak lehetséges, attól meg fényévekre vagyok még Az oroszok vannak ott nagyon a szeren szoftverben: úgy fullozzák ki az újabb alapfelszereltségű Dacia-k agyát, hogy csak pislogtam a múlkor egy youtube videón."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #70686 üzenetére
Egy ideje keresgélem a CC utódját, még szerencse, hogy nem az az ársáv ami a trophy
Nordik: kicsit későn válaszolok. Reális. Nekem is ilyen 45-50k magasságát mondtak a CC-re anno az alap üvegre, a hővédős anyámkínjára, prémium márkából 90-et, mikor ijesztegettek azzal, hogy a szélvédő lapát befogója által beütött üveg miatt nem fog átmenni a vizsgán. Nem javítható a sérülés, mert, a műszerfal alatt van van. Ugyan olyan mint egy kőfelverődés.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs