- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #71191 üzenetére
-
LamerGyuri
senior tag
válasz molnarpeter #71201 üzenetére
Most itthon visszaolvastam kicsit; nála igazából múltkor is ott állt meg a mutatvány, vagyis akkor tűnt el közülünk , hogy legalább legyen végre ellenőrizve az a nyamvadt olajszint, mert annak ismeretlen mivolta miatt az összes többi hiba eredete szimpla találgatás. Ha sok az olaj, akkor megég és tönkremegy, ha kevés, akkor a váltó megy tönkre. És nem sok idő; fél liter olaj, játszós ruha fel és levétellel egy óra hossza max.
Ha attól jó-jobb lesz, akkor lehet mosogatni-cserélgetni az olajat."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #71197 üzenetére
Ezek elég baráti árak, mondjuk én még mindig tartok attól, hogy a hörcsög kapjon egy ilyet (azért ezt eléggé kicentizték már a Renault Sportnál is), főleg úgy, hogy rövid a váltója is, állatira jó lenne bele egy 6. fokozat.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rob210
Topikgazda
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #71209 üzenetére
Mondjuk ez majdnem prius árban van a korát tekintve, de baromi keveset futott és baromi jól felszerelt. Ez a gesztenye barna bőr nekem se a favorit.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #71197 üzenetére
Az MMC jó árban van, lenne két haverom aki TDI-t csippűne' akkor lenne még kedvezmény is. Az oldalukon feltüntetett 106 lóerő és 140Nm is elfogadható, bár engem egy nyomaték/teljesítménygörbe jobban érdekelne erről.
Dobot gondolom kiküldik postán is, hegeszteni tudok, viszont én nem fogok felautókázni a fővárosba a chip miatt. Valamelyik haverommal beszélnem kell, hogy vigye fel a kocsimat.Az MMC miért kerül feleannyiba, mint a Rigo? Csinálnak ők is mérést gyári és chip után is vagy nem?
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #71214 üzenetére
Ezt Robi tudná megmondani.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz molnarpeter #71214 üzenetére
Na de annál az adott autóra helyszínen írt map csak jobb, nem? Vagy nem?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #71216 üzenetére
Olcsó helyeken konzervet kapsz szvsz
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #71216 üzenetére
Azok a műhelyek ahol egyedileg írják ott igen, ők jobbak. Az olcsó helyeken univerzálisat fognak feltenni, azt otthon is meg lehet csinálni egy haverszerelővel a netről megvéve.
Mivel amúgy se tehető csoda egy egynégyes szívóval jobban járnék én is egyedivel. Az univerzális szoftvereket meghagyom a turbósoknak, nekik aztán tök mindegy 40 vagy 43 lóerőt nyernek-e ki, nekem viszont nem mindegy 6 vagy 4 és milyen fordulaton.
MMC az ára ellenére egyedit ír, ezért sem értem miért ilyen olcsóak. Vagy a többiek pofátlan drágák vagy benne van az árban több mérés is, az MMC-nél meg lehet nincs. Nem írnak semmit az oldalukon erről.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz #89309696 #71219 üzenetére
Az olcsó helyeken univerzálisat fognak feltenni
Én annó eléggé körbejártam ezt a chipes témát.
IInkább úgy fogalmaznék, ha egy cég befutott, ismert, akkor pofátlanul elkér 2-3x-os árat. Ennyi...Pl. az egyik nagyobb cég valami 150 + 20k szerelésért írta volna (talán benne volt a pados mérés is), merthogy az edc17 vezérlő obd-n nem írható, forrasztani kell.
Aztán klubos berkekben ajánlottak 2 céget (versenyre is építenek/írnak autókat, sok renault klubos megfordult már náluk pozitív tapasztalatokkal). Mindketten 60k körüli összeget kértek, előte/utána pados mérés és ott helyben írta a programot (jó fél/háromnegyed óra), majd obd-n fellökte... Innentől döntse el mindenki, hogy pl. az ATC bő kétszeres ára megéri-e.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
janez89
csendes tag
rob210 megnéztük az olajszintet... szerinted? 1 literrel több volt benne... és olyan szép barna folyt ki belőle... de műkszik Hála és köszönet a Mesternek!
-
#89309696
törölt tag
Valami ilyesmi is lehet benne, sőt. Biztos vagyok benne, hogy pl. Rigoék a nevükre kérnek el annyit amennyit.
Az a bajom a hátsó dobbal, hogy a torziós rugó fölött elhaladva két hajlítás is van a csőben, úgyhogy mindenképp vágni kell és ott is csőbilincselni, nem tudom a gyári illesztésnél kicserélni. Pedig úgy szerettem volna, hogy ne legyen benne két helyen is bilincs, de muszáj lesz. Hegeszteni, vágni tudok, de hajlítani nem, az amit én hajlítok soha nem fog oda beilleni.
-
LamerGyuri
senior tag
Hátööö....az egyikük nem írt vissza azóta sem (május), hogy tudnak-e kezdeni valamit az autómmal
A másikat még nem küldted át igaz, nem is kértem.molnarpeter: aham. Akkor már értem, miért szerepelt a Rigóék ajánlatában az, hogyha bámulni akarod a folyamatot, akkor előzetes egyeztetés szükséges
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #71213 üzenetére
1, az 308, nem 307.
2, Nem, ez nem paragi (olyan dobot vehetsz készen, de azok hangosak). Az autót meglepő módon el kell vinni, és úgy készítik el hozzá a csatlakozásokat, felfüggesztéseket, véget, stb (miután oda lett próbálva hogy mekkora és milyen dob kell).
3, Nyilván elolvasad a privátot és értelmezted. Vaaagy nem... (ahol írtam hogy beférsz negyediknek a mi csoportunkba esetleg, most megy csak a 3. autó, a második tegnap lett kész).
4, Persze, egy mérés előtte, egy mérés utána ennyiért? Nem, MMC-nél nincs mérés. Van külön is mérés; vagy ATC-nél (és asszem Rigónál) csak így van.
5, Amit a listába írnak értékek, kalkuláltak. Azzal számolnék amit az ATC-nél látsz. De az is kb, megnéztem több K4M-et ott, de több motorkód, azonos kódnál is többféle vezérlő, más kerék/kipuf, nem pont azonosak, csak hasonlóak. 3 ból két autómnál nem mérettem (illetve abból az egyiket csak utólag, előtte görbém nincs).
Igen, szabikból lehet megoldani (janó mondjuk hétvégén is van) de ha te inkább hegesztesz otthon minthogy felmenj és profin megcsinálják (gyorsan, jó árban), akkor sztem hagyd.
6, Az egyedi az az, amikor mérik padon, majd élőben is, úton, és több setupot is kipróbálnak. Minden más ugyanannyit ér, független attól hogy erről kapsz egy diagrammot vagy nem. De szerintem ha nem egy kupasorozatos autót tuningoltatsz ahol számít 1%is a többiek ellenében, nem hinném hogy szükség van az igazi egyedire.Az otthoni ECU programozás meg... bátor gondolat. Én PLC programozó vagyok, de 40 ezerből még a szükséges eszközöket sem veszi meg az ember, nem hogy napokat tanulná hogy hogyan kell csinálni, és reménykedik hogy nem baltázza el. Az elég fasza ha valakinél olyan szerelők vannak akik mellékesen ismerik a szakmát, a vezérlőket, és vannak cuccaik is hozzá.
Én megfizetném a k....a ablaktörlő időzítő átírást is ha lenne ember, mert már fél napom ráment, eredmény nélkül, kérlek titeket, dobjatok olyan kontaktot ahol ezt tudják (ez a százada egy ecu remappingnak, bízok benne hogy van rá ember).mycso: Szerintem jöhet ide is, vagy akár privátba cég. Ritka ennyiért méréssel (90K alatt 2 méréssel nem találtam az autómra, mert ugye még relatív fiatal, illetve néztem azt is hogy legyen K4M-el tapasztalatuk) -mást is érdekelhet.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #71224 üzenetére
Nem férek be a csoportba, mert nem tudok másokhoz igazodni időpontban. Meg mert mi is lennénk hárman, ha tényleg lesz ebből valami. Viszont így, hogy kétszer autózzak fel Budapestre hétköznap innen a Balaton elejéről egyszer chipelni egyszer meg kipuér, mivel ezer százalék, hogy a két műhely nem fog közös időpontot adni, kezdi elveszteni varázserejét az egész.
Én értem, hogy vannak akiknek heti rutin a fővárosba járkálni, meg van aki közel is lakik, de én 10 évente megyek egyszer abba a szarba akkor is kínszenvedéssel és ezerszer fontosabb dolgokért, mint egy kipufogó meg egy hülye szoftver.Vagy megcsináltatom helyiekkel, nem csak Budapesten léteznek chipesek és kipufogósok. Csak az ittenieket senki se ismeri.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #71225 üzenetére
Ha úgyis szabizol, marhára nem nehéz egy napra összeszervezni, jellemzően 1 héten belül kapsz időpontot mindkét helyen ha tudsz napközben menni. Egyébként a kedvezményhez nem egy időben kell megjelenni, hanem pár héten belül; és harmadik kapja az extra kedvezményt és rendezi a többiekkel visszamenőleg.
Nyilván vannak más cégek is, érdemes körbejárnod felétek mik vannak.
Nekem két órányira vannak, de ettől függetlenül is ők tudták a legjobb ajánlatokat felmutatni. Sajna normális kipufogós hely az még ritkább mint chipes. Pécsen rémlik olyan hely ahol pl mindkettővel foglalkoznak (OCT ha minden igaz).
Legtöbb vidéki városban a kipufogósok gányolnak (hegesztés, alsópolcos új dobok felszerelése), építéssel nagyon nagyon kevesen foglalkoznak sajna.mycso: Köszi
Nem csípem a csak fb oldalas cégeket, de ha jók a tapasztalatok, felkerülnek a listára.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
Visszaszámolgattam a naplócskában:
-11 hónapos és 1800 Km van a motorolajban.
-2 év 5 hónap és 15ezer Km van a vezérműben meg a segédszíjban.Szét van kergetve.
-
-
rob210
Topikgazda
Műgyantával van átitatva a szövet.
Azért lehet rátolni a gumi szigetelést.
Amikor kilágyúl, nem lehet rátenni.
Viszont a konzol legalább nem engedi rálógni a kipufogóra és nem gyullad ki a kocsi. Vagy új kárpit, vagy keveszed a kárpitot, vagy házi megoldás.Renault power
-
Csatravi
senior tag
Szerintem ez fejjel lefelé van felrakva.
Amúgy vehetsz vagy készíthetsz hozzá. Ez a cikkszáma .[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #71233 üzenetére
Mit szigetel ez amúgy? Hangot vagy hőt? Lesz bármi hátránya, ha ki van véve?
Nekem nem lóg, de nincs ilyen kacat se rajta. Nem tudom barkácsoljak-e vagy ha elkezd lógni tépjem ki inkább az egészet.
A motorháztetőn lévő burkolat ellenben lóg, a motor teteje tartja meg, látszik is a benyomódás rajta. Bár az szerintem nem gond mivel nincs meleg, csak remélem a segédszíjhoz nem tud hozzáérni.
-
Bass
addikt
Én is barkácsoltam először de inkább vettem rá gyárit (2800ft)most le esni nem fog de a motor mögötti az lóg,szívem szerint kicserélném megőrizvén a gyári állapotot de gondoloM a gyár eszement pénz meg azt sem tudom hogy keressem. Tényleg nagyon gagyi megoldás ez a kéderes dolog,van egy kettes cliom ott frankón meg vannak csinálva a mai napig mint az új de ez a szövetes megoldás hááát inkább nem írok semmit 😀 De ez ki tud gyulladni? Nem tűzállóra kellene csinálni? Akkor házi barkács marad szerintem. Nekem pl nincs szigetelő a géptetőn,az volt annó mindegyiken?
Más a hangszórónál bejutó vizre van valami épkézláb megoldás?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
-
#89309696
törölt tag
Szerintem a műgyanta gyullad meg. Ez valami bazaltgyapot szerűség ami valóban nem ég, de az magában ilyen vékonyan szétporladna a menetszéltől párszáz Km alatt, műgyantával van összedolgozva, hogy megálljon 15 évre, de a műgyanta az tud égni. Ha annyira lóg akkor olyan tartót kell készíteni ami lejjebb ér vagy a kipuff köré készíteni hővédő lemezt.
-
dptrsk
addikt
Sziasztok,
2005ös 1.9es dízeles Espace, a mai nap úgy döntött, hogy padlógáz esetén is maximum 20al hajlandó menni, kuplungot benyomva felpörög 3000 fölé is a motor, de menni nem hajlandó, tegnap még semmi baja nem volt.
Holnapi napon szeretném megnézni, légtömegmérőre gyanakszom, de minden javaslatot szívesen fogadok.
Segítségeteket előre is köszönöm -
Csatravi
senior tag
válasz #89309696 #71242 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy csinálsz egy hasonlót és ebből két oldalra elnyúló nyúlványt ami megtartja a középtől távolabbra eső részt is.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-roller topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen