- ASUS ROG Ally
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompresszoros hűtés építése házilag
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Milyen notebookot vegyek?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
ma Frissült az Oppo középkategóriás ajánlata, négy szélén ívelt OLED kijelzővel tetszelegnek az új modellek.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cane
őstag
válasz kisgyerek85 #77403 üzenetére
Multiméter szakadásvizsgáló funkcióval kimérheted a kapcsolót, hogy kapcsol-e, viszont egy mikrokapcsolónál általában rossz előjel, ha nem kattan lenyomásra.
Elektromos kéziféknél szívtam ilyennel, bontóból rendeltem olcsóért egy panelt és teljesen jó lett.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
hz0917
tag
Sziasztok.
Még az is lehet, hogy zömében városi használatra (8-10 évre) az SCe motorok kifizetőbbek mint a TCe motorok? -
CactuS
Arcképgyáros
-
Bálint OS
tag
Lehet hogy hülye kérdés, de dCi-nél ami delphi rendszerű utolagosan fellehet operálni egy üzemanyaghűtőt. Valaki csinált már ilyet vagy elev elég ha nem ürül ki a tank
-
shifty!
senior tag
válasz forceberg #77459 üzenetére
Megosztanám a hiba díját a gyártó és felhasználó között, ész nem jár a autókhoz, azt nem tud gyártani egyik gyártó sem, és nem születhet mindenki nyomatékkulccsal a kezében
Persze a gyártó felelőssége a megfelelő tervezés, a felhasználás miatti romlás-degradálódás minimalizálása már nem az övék."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
-
veterán
válasz rob210 #77467 üzenetére
Nem fekete feherre gondolok, csak valami megoldas, legyen az elektromos extra szivattyu, vagy barmi, de erdeke nincs ra a gyartonak gondolom, maximum a hasznalt piacon lehetne valaki nagyon lelkes a megorzessel kapcsolatban, de annak megy modositas nelkul is, csak figyelnie kell.
Everybody lies.
-
zaskar
senior tag
Sziasztok! Tudom, hogy a fedcomp által mutatott fogyasztásértékek a legtöbb autónál eltérnek a valóságtól valamilyen mértékben, de olyan előfordul-e, hogy az idő előrehaladtával ez az eltérés egyre nagyobb legyen?
2015. febr. óta van meg a Laguna 3 2.0 dci. Akkor volt benne 50 ezer km, és a kijelzett értékek egész közel álltak a tankolásnál számított értékekhez. Azóta mentem vele 55 ezret, és feltűnt, hogy egyre nagyobb fogyasztási átlagokat mutat a fedcomp. Viszont tankolásnál ez nem igazolódik be. Pl. tegnap tankoltam 52 litert, a fedcomp által mutatott 58 liter fogyás helyett. Ez a 6 liter eltérés nem sok egy kicsit? Régebben nem volt ekkora különbség. -
Tibko8
senior tag
Sziasztok
Adott egy Renault Clio IV GRANDTOUR 1.5 DCI 2016-os PH1. Kérdésem az lenne hogy lehetséges valamilyen módon Android Autot elő csalogatni belőle? Legfrissebb verzió amit felengedett rakni az a 9.1.3. Elméletileg ha jól olvastam a 13.1-es verzióval vált elérhetővé az Android Auto.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
válasz Gombinyó #77471 üzenetére
Köszönöm. Én is ettől tartok hogy valszeg fejegyseg csere lesz.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szűkségem. Elhoztam a kocsit (Clio II), megy meg minden, viszont egy kis lámpára lettem figyelmes. Mégpedig erre, a Stop és a Serv között:Elvileg ez amolyan ellenőrző, amit lefuttat a rendszer indítás előtt, írja is a kiskönyv, hogy pár másodpercig ne indítsuk be a kocsit. Oké, de ez folyamatosan villog, egyszer nem villogott, amikor jöttem haza vásárlásból. Be lehet indítani a kocsit, jön-megy, csak van hogy folyamatosan villog. Szóval az a kérdés, hogy mennyire foglalkozzak azzal a kis pöttyel ott. Köszi szépen előre is válaszotok.
U.i: Lehet, hogy a termosztát jelző miatt villog? Mert az fekszik, nem mutatja a hőmérsékletet.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Steven
addikt
Kérdés ,ha üveget cseréltettem Megan 2 CC be és nem érzékeli az esőt ... elrontottak valamit vagy tanítani kell mint egy suzukinál?
köszi!
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Josi
aktív tag
-
30z.Samu
félisten
Nem tudom, most elmentem valahova. Ráadtam a gyújtást, folyamatosan világított úgy 3 másodpercig, majd kialudt. Szóval elvileg működik, gyakorlatilag fogalmam sincs. Igazából most vettem az autót, szóval az első szerviz mindenképpen meg lesz ejtve minél előbb és akkor lehet mondom majd a szerelőnek, hogy ezekre az "apróságokra" nézzen már rá. Lehet, hogy a termosztát is cserés, mondjuk az nem akkora tétel.
Sic Parvis Magna
-
rob210
Topikgazda
válasz 30z.Samu #77476 üzenetére
Az az immo lámpája ahogy mondták.
Működése:
Ha be van zárva a kocsi két féle van, semmi, vagy villog.
Ha ülsz a kocsiban és ráadod a gyújtást folyamatosan világít, majd indításkor kialszik.
Ha menet közben világít vagy vilog, akkor nagyon gyorsan köttesd ki, mert kellemetlen lesz amikor nem indul a kocsi.A termosztát nem rossz ha van fűtés a kocsiban, csak a vízhőmérséklet visszajelző.
Renault power
-
30z.Samu
félisten
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #77474 üzenetére
Kérdés mit fizettél ki?
Ha a zselés érzékelőt nem tették be akkor nem is fogja érzékelni.
M2 esetén ezt külön kérni kell, felára van.ez maga a zselé és ennek van az érzékelő része ami egy kerek keret.
voálá ha ezek nem vagy rosszul kerültek vissza nem fog működni.Renault power
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Van egy R19-em, amiben a belső kilincsek már régóta repedeznek, és csak az imádság tartotta őket. De ma egy egyik végérvényesen darabokra tört, már nem marad benne az ajtóban, nem tartja meg a csavar+alátét kombó sem. Az lenne a kérdésem, honnan lehetne szerezni (gondolom újat sehonnan) nagyon jó állapotú 4db-ot?
Vagy mi az a típus, amivel nagyjából a legjobban hasonlít és be lehetne rakni helyette?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
rob210
Topikgazda
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #77481 üzenetére
Én is kérdeznék
M3. Ha elkezd cseperegni, néha bekapcsol néhány csepp után, néha nem. Van úgy, hogy mikor alig látok ki, 2 fokozatban elkezd törölni és abba sem hagyja, ha száraz az ablak, akkor sem. Ha kapcsolatom a érzékenységet 1-2-3 rövid ideig talán jól működik.
Igazság szerint fogalmam sincs mi lenne a normál működése.
Már volt bontva, látni a burkolatok, hogy nem passzentosan lett visszaszerelve annó. -
dethroner
veterán
válasz rob210 #77483 üzenetére
Igen, ilyen kellene mind a 4db Az a legfőbb bajom, hogy ezek minimum 25 éves darabok lesznek, és ahogy látom az enyémen, nagyon csúnyán öregedő rideg műanyagból készültek, időzített bombák. Új is lenne valahol, esetleg?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
KTU
addikt
válasz 30z.Samu #77478 üzenetére
Bár már kaptál választ, nálam így működik, készítettem egy videót.
__________________________________________________
más,
Régebben lehet már kérdeztem,
nagyon macerás cserélni M I ph2, belső / külső levegő keringés szabályzást vezérlő alkatrészt?
Ill. mi a neve ennek az alkatrésznek, esetleg cikkszáma.
Sajnos eltört, gyújtás ráadás után halható ("morog, kattog) is ahogy a motor megpróbálja egyik végállásba tolni.
Köszönöm"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
andras0x0x0
csendes tag
Sziasztok !
Adott egy 2003-as Renault Scénic 1.6 16V. Egyik napról a másikra egyszer csak nem indult kb 5 hónapos akksival. Elötte pár nappal új kezdő sofőrhöz került sok sok lefulladás, majd min klíma hőmérséklettel ca 100km egy meleg nyári napon. Elötte 5 hónapig semmi jel bárminemű hibára, és ekkor kapott új akksit. ( Előtte Önindító csere volt meg tavasszal)
Innentől viszont bebikazas és hazatérés utáni( meg ca 25km) újbóli indítás se sikerult. Új akksival is ugyan ez..( tudom, hiba volt ezekután ujjat venni) .
Ma egy szaki látatlanba mondta Generátor hiba és 50e FT.
Ez reális ? Tudtok valaki megbízható, korrekt szakit akihez bizalommal fordulhatnék, akit ajánlotok Budapesten ?
Köszönöm !!
-
KTU
addikt
válasz andras0x0x0 #77488 üzenetére
Talán 5 éve adta meg magát a generátor Megane I 2003-as, 1,4 16V.
Állórész széttört, vettem bontóban, vittem is villamossági szakihoz szétszedte, amit kellett cserélt benne.
Én szereltem le/fel, talán, ha jól emlékszem 20 - 25 e Ft-ból megvolt az egész.
Most ez az akció nem tudom mennyi lenne.Másik variáció:
Br. 50 e Ft köröl láttam Valeo-t, BOSCH is ennyi,
Generátor-töltőáram 95 A és 98 A,DELCO-REMY 40 pár e Ft.
Generátor-töltőáram [A]: 75
de a cseredarabot le kell adni mindegyiknél.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
veterán
Ismeros ma a klima egyik csoven lecsavarta a muanyag vedokupakot a tolto szeleprol, erre az lelotte a kupakot meg az O gyurut, kis illattal egyutt.
Utana hutott normalisan a klima. Normalis, hogy nyomas van a szelep es a vedokupak kozott?
Nem tekergetem vagy nyulok hozza egyebkent, csak kivancsi volt a nezelodo, amig en a valtoolajjal jatszottam.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
rob210
Topikgazda
válasz andras0x0x0 #77488 üzenetére
30ezer a teljesen felújított generátor.
De mérte is a töltést és valóban lemerül az aksi?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
KTU
addikt
válasz andras0x0x0 #77494 üzenetére
rob210 Topikgazda is írt.Keress jó villanyász szakit, és ha lehet, felújítás,
szerintem olcsóbb, és nem rosszabb mintha veszel egyet 50 e Ft-ért.
Olyan műhelybe vittem a generátort, ahol csak felújítanak, de nem szerelik ki/be.
Generátort padra rakta, lepróbálta, szétszedte, amit kellet cserélt, össze, megint padra rakta.
Ott megvártam, szerintem 30 perc volt az egész.
Kecskemét, ezért nem írtam konkrétan melyik.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
KTU
addikt
válasz rob210 #77490 üzenetére
Talán ezért nem csináltam tavaly se.
Amúgy mennyire macerás a csere?
Nyomtatni lehet az alkatrészt, vagy vegyek újat vagy bontó?Lehet most nekiállok, "szomszéd" műhelybe pár hónapja vettek klímatöltős cuccost.
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
t.imi
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz andras0x0x0 #77495 üzenetére
Ha generátor gond akkor a töltésikonnak világítani kéne a műszerfalon.
Főleg, ha ennyire nem tölt.
Lehet az egy zárlat is ami megeszi az aksit.
Ha világít az ikon akkor nincs min agyalni és igen az 50e az korrekt.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest