- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- GoPro Topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: MI lázban égnek az MSI noteszgépei is
ph A Stealth, Summit, Prestige, illetőleg Modern szériák kínálata szépen kibővült, és az Intel Core Ultrán felül egyes SKU-k AMD Ryzen AI 300 CPU-kkal jönnek.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
-
KTU
addikt
válasz andras0x0x0 #77511 üzenetére
Töltés jelző: piros, akkumulátor piktogram
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Xantomas
őstag
Rá, de ne tedd. Ezt a párost használom én is. Elméletben jobb, gyakorlatban nem.
Kisebb a valós átmérő 1,5 cm-rel, ugyanakkor nagyobb a levegő térfogata ami belemegy, így elvileg jobb rugózási komfortot, és kátyútűrést kellene hogy kapj, gyakorlatilag nem jött össze."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Josi
aktív tag
Élj együtt vele. Ahogy Rob210 is írta, klímát le kell ereszteni. Bontott ugyanolyan rizikó, meddig megy el. Van aki a Megane klubban cseréltette szervízben. Emlékeim szerint olyan 80 ezerbe fájt neki.
Nekem is kattogott még régen, én külső állásban lehúztam a csatit és kész. Nincs belső keringetés, de nem okoz gondot.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
lsebestyen
addikt
Megane 1ph2 1.6 16v fogyasztás:
44L litert tankoltam: 6.21L/100km lett a fogyim. Elégedett vagyok, Robi mondta, h lehetséges egy jobb érték a gyertyacsere után, igaza volt. Pedig eddig sem volt rossz, 6.5-7 között járok. Maxxmotion 95-öt szoktam tankolni.
Mostanában sajna csak a budapesti forgalomban kínzom, de azt hozzátenném, hogy a csúcs előtt és után.Utoljára a régi F Astrával voltak ilyen jó értékeim városban, de az 60 ló volt, ez viszont megy is.
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #77514 üzenetére
Hogy is mondják, az okos a saját kárán tanul... a mérnök meg kísérletezik, és fizeti a tanulópénzt.
Viszont, azt meg kell jegyezzem, kanyarokban jobban reagál, meg picit direktebb a kormányzás (amit eleve a elektromos szervo kompenzálni is tudna nagy sebességnél) de ez egyértelmű volt rigid tyre modell alapján.
Viszont, az már egyértelművé vált számomra, a CC futóműve a leengedett tetőhöz van optimalizálva. Ugyan abban a kanyarban 110-ről fékezve sinautózás, ahol 80-nal megcsúszik a segge."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
polonic
félisten
Motul olajat használ valaki koromszűrős traktormotorba?
Nekem megérkezett, ez fog belekerülni. Kíváncsi vagyok. -
rob210
Topikgazda
Na leírom eddigi kálváriámat.
M2 szokásos rugótörés.
Lengéscsillapító, rugó toronyszilent toronycsapágy minden is ki lett cserélve.
80km után kopogott a jobb eleje.
Most a lengőkarcsere is megtörtént, de még is kopog.
Szétszedtem a gólyalábat át van szakadva a toronyszilent. Aki kitalálta az M2 toronyszilentjét az azért valóban egy nulla mérnöki vénával megálldott egyed volt.Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #77523 üzenetére
Offtopik, de beszéltünk korábban a márkaszervizekről: Tegnap 60k-s olajcsere után elhoztunk egy Jag XFet, ami 5 perc után nagy csattanással, majd csörömpöléssel megállt. Hibajelzés semmi nem volt, a csattanásig nem volt hibája (2.0 240 Le). A srácok megnézték az olajat és a törlőrongyon gyakorlatilag olaj nyomokban sem volt felfedezhető.
Még tegnap bevizsgálták az autót a márkaszervizben, a szerelő rosszul tette fel az olajszűrőt, a tömítőgyűrű meggyűrődött. A 7 liter olajból 0,5 liter volt csak a motorban (kb. 5 perc alatt kinyomta magából azt a 6,5 litert), nincs benne egy ép elem sem, minden szétvert mindent, komplett motorcsere jön, több hetes átfutással. Minden költséget vállal természetesen a Jaguar (nem tudom hány millió egy ilyen motor, de biztos nem dicsérik meg a szerelőt).
Ami viszont korrekt, hogy azonnal adtak egy másik XF-et, hogy használjuk a javítás idejére.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Handball94
aktív tag
Hirdetés alapján szerintetek rendben lehet? [link]
Hasonló Megane 3-as keresgélek éppen, 1.6 szívóval. -
kisbago
aktív tag
Sziasztok!
kinek milyen tapasztalata van 2018 as Renault megane grand coupe rol? futómű stb. -
MC Pite
veterán
Sziasztok, érdekes jelenséggel találkoztunk, nem nagyon tudom az okát:
M3, 2014.Az első 20-30 percben rendesen működik a digitklíma. Kint 27-31° volt, bent 23-24-re állítottuk alapból. egy idő után fülledt meleg lett, gyöngyözött a karomon az izzadtság, majd meg pusztultunk. Hűvös levegőt fújt be, próbáltam levinni 20, majd egészen LO állásig, végig hűvös levegő jött
1, Egyik probléma az volt, hiába toltam fel kézzel is akár ventit, nem jött elég levegő. Mikor egyik megállóhoz közeledve kinyomtam a klímát, és automatán próbált huszonegynéhány fokra hűteni, bőven több levegőt tolt be mint előtte full auton, vagy akár kézzel maxra állítva
2, Egy idő után nem tolt elég hideget; csak ablakra állítva tovább működött normálisan, de akkor sem bármeddig.
Szóval tud jeges levegőt is fújni, 20 percig hűt is rendesen, és mivel pályáztunk szinte végig, a klímahűtő is kapott elég levegőt; pollenszűrőt fél éve cseréltem (sima aktívszenes, nem antiallergénes). Ja, az volt még a gyanúm, hogy hátha nagyobb különbségnél belső keringetésre kapcsol, de nem volt belsőn.A nyomást ki lehet olvasni DDT4All-al? Az elégtelen légmennyiségre nincs ötletem hogy vizsgáljam meg. Ha klímáshoz elviszem, bő tízezezerét elmondja hogy 5%nyi gáz hiányzott és pingvinezik.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gabor9991
őstag
válasz Handball94 #77527 üzenetére
Pécs vásártér
Nagy ívben kerüld el a helyet -
rob210
Topikgazda
válasz Handball94 #77527 üzenetére
Ha tudsz akkor 110le, 6os vàltóst vegyél.
Ez 130 nál nagyon bőg.Renault power
-
Gabady
aktív tag
Én vagy 205/50 r17, vagy 225/45 r17-et tennék fel.... Az általad javasolt gumi méret kisebb mint a gyári.
18-as méretben én most a 225/45 r18-al szemezek /40 helyett...*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
gixxergabi
senior tag
válasz MC Pite #77529 üzenetére
Mérd meg állóhelyben mennyire hűt LO-ra állítva, hőmérőt bedugva szellőzőbe.
Nekem nem ment 23 alá.150gr gáz volt benne.
"Nyomáspróba" majd 480-ra feltöltve utána próbálva azt mondták 10 fok alatt van.
Előtte én is hűvösnek éreztem, de most már hidegre állítva nem szívesen tartom elé a kezem, baromi hideg.
De azóta is csinált hülyeséget nekem is, átállítottam belső keringetésre erre a bal oldal elkezdett meleget fújni, szerencsére azóta nincs anomália...Auto módot én nem nagyon használom mert a ventit és a befúlyás helyét is ő szabályozza akkor. -
t.imi
addikt
Megane iii-ba a sima rádió kijelző helyére be lehet aplikálni a navi kijelzőt? Ha igen, mi kell még hozzá?
-
MC Pite
veterán
Szűrőt megnézhetem, de utána tudott sokat is fújni. Megmérem a befújt levegőt vmikor, de egy darabig tud elég hideget fújni. Szóval erő+volumen horpad le egy idő után, pedig külön okés (oda és vissza úton is ez volt).
Auto móddal nincs bajom, 13 éve direkt veszek mindig digitklímás autót, ha ismeri az ember az autót, tudja mire számíthat és hogy működik. Mármint, a normálisabb rendszerek, mert akadnak kivételek.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #77539 üzenetére
Akkor az lesz amit mycso ír sajnos, de azt a részét én nem vágom.
Illetve kompresszor hiba is lehet, kopás egész pontosan. Nem tudja előállítani a megfelelő nyomást, miután "bemelegszik", ezen időlegesen tud segíteni a kompresszor olajcseréje, vagy felújítása, de ez meg már megint klímás és kompresszor fajta kérdése.Renault power
-
Cane
őstag
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Xantomas
őstag
válasz Gabady #77535 üzenetére
A 215/45 R17 pl a cc-n gyári méret volt Michelin Pilot Primacyval, 2006-ban, “csaxólok”, Csak annak mondjuk olyan oldalfala is van, hogy bírja a gyűrődést.
Érdekes méret, mert pont annyival kissebb csak, mint amennyire 50%-osan kopik a 205/50."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
gixxergabi
senior tag
válasz Pttypang #77491 üzenetére
A klímás kérdesedre találtam alfás fórumon:
" A csatlakozó kupakját letekerve, az apjának rögtön feltűnt, hogy szisszen egyet.
Pillanatok alatt előkerült a szimatoló eszköz, és elindult a nyomozás. Mint kiderült, a szelepnél ereszt. A kupak közepe kicsit megnyomja a szelepet, és az nyit. (Az ok egyszerű, a sok le- és felrakástól elkopott a belseje.)
Szóval gázt leszív (kb. 285 gramm még volt benne), majd feltölt 650 grammal. A klíma máris működik! :-)
A kupakok nem lettek visszarakva, majd itthon keresek valami megoldást helyette, hogy ne koszolódjon a szelep."Én pont ma vettem két kupakot, persze hogy egyik se jó rá...
-
MC Pite
veterán
rob, mycso, köszi, jegyzem.
Hasonló lehet a kevés gáz ill ezek szerint a kopás is, gondoltam ha ki tudom olvasni a nyomást DDT4ALL-al, akkor azt már meg is tenném, hogy ennyivel előrébb legyek.
Attól tartok mezei helyi klímáshoz elmegyek, és mint 99,9%ban egy töltet cserén túl pingvinezni fognak. Ha Bp, Kom-Egom környkén tudtok valakit, aki látott már ilyet közelről/meg is tudja állapítani/csinálni, megköszönnék egy elérhetőséget. (könyörgök ne azt adjátok válasznak hogy facebookon van ezer ember és ott próbálkozzak a csoportokban, mert ennek több oka is van hogy miért nem fogom tudni megtenni)
Indy: Megane2 gumi:
A gyári méret 205/50 R17 93V; 6,5"ra nem nagyon kell 215ös gumi (így a gyári váltóméret a 225/44R17 is kiesett).
Egyik verzió kicsengetni (+40-60k)egy szett normálisabb (nem ECO és nem alsópolcos gyártó) gumit (alsóhangon Nexen és Hankook, esetleg Bridgestone);vagy a B verzió amit én is csináltam, hogy eladtam a szettet, és vettem rá 16os gyári felnit és normális gumit - ha még nem teljesen a kuka a rajta lévő, akkor nem nagy ráfizetés a felnicsere, esetemben:
Conti PremiumContact6: 17" 40 991 Ft / db, 16" 24 990 Ft / db.
Nyilván kényelemesebb, könnyebb és halkabb is egyben.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jaded
senior tag
válasz kisbago #77528 üzenetére
Szia!
Nekem az van, 1.6SCe. Igazából korrekt gép, apróbb “Renault bajai” vannak. Kárpit itt-ott tud zörögni, műszerfal pattog ha áll a tűző napon és elkezdesz klímázni, a vezető oldali ajtóbehúzó ropog (ez kb mind típushiba), de végülis együtt lehet vele élni. Marha tágas, nagy a csomagtartó, az ülések is kényelmesek. A klíma nem nagy eresztés, a rádió vállalható (nekem mondjuk az alap van). A keyless got nagyon szeretem, az üdvözlőfény buli, a lámpákkal jól lehet látni sötétben (sima halogén), szerintem a motor is jó, 6literrel járok. Terjednek (szerintem) urban legendek, hogy eszi az olajat, nekem semmi problémám nincs vele. Futóműben ha nem volt cserélve a stab pálca, akkor az tuti cserés nekem az alap 16-os gyári alufelnin van, gyári gumimérettel, a futómű elég feszes, a hátulja a csatolt lengőkar miatt el tud pattogni rossz úton (de nem vészes, csak észrevehető).
Ha van még kérdés, kérdezz nyugodtanRenault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Nem urban legend, ha valaki betartotta vele a 30ezres csereintervallumot akkor zabálja az olajat.
A stabpálcára, meg gyári visszahívás volt.
2019 novemberében nem is tudták teljesíteni, annyit vittek vissza, hogy egyszerűen elfogyottAmúgy valóban korrekt gép, kár az összeszerelés minőségéért, mert a pattogást zörgést azért hallod.
Nem egy nem két tulaj szétszedte már és összerakta rendesen, azután kifejezetten komfortos vas lesz belőle.Szerintem szép is, ha az olajcserék időben megvannak nagyon jó motor, az is.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #77548 üzenetére
Én eddig cseréltem 20000-nél, az első 5500-nál volt, aztán 30000-nél is. Most 37000 van benne, szerintem lecserélem 40-nél is, aztán majd 10-esével. Bár sokat megyek, lehet elég volna 15000-enként is. De már alig várom, hogy az Elfet kidobjam belőle.
Stabpálca még meglepő, de bírja
Szétszedni majd valószínű az első két ajtót fogom, teszek bele Focal hangszórókat, csak még nem szántam rá magam.
Egyébként komfortos, kényelmes és még mindig jó rá visszanézni a parkolóban
A motornak egy hibája van: az ötsebességes váltó. Az nagy kapufa.Renault Megane IV Limited
-
Gombinyó
őstag
válasz rob210 #77548 üzenetére
kár az összeszerelés minőségéért, mert a pattogást zörgést azért hallod.
Nem igazán tudsz olyan új autót mondani, ami ne zörögne valahol. A 10+ milliós superb is idegesítően zörög, nekem a corolla pár száz km után már zörgött itt-ott, a ceed már a tesztúton zörgött... Engem rohadtul idegesít és ezeket jellemzően leszarják gariban. Majd szétszedem egyszer, ha lesz kedvem/időm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- alza vélemények - tapasztalatok
- Formula-1
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Revolut
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen