- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Milyen egeret válasszak?
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- TCL LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #80149 üzenetére
hidd el azzal 4500as fordulattal se mész fel. De abban igazad van, hogy sokan nem tudnak vezetni, plussz rosszul is mérik fel az autójukat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80150 üzenetére
1.6 dci scenic 3 annak a haspáncéljában 6 liter is elfér mire folt lesz alatta, addigra meg késő.
Ez a motor rendszerint az olajmelegítőnél ereszti a vizet vagy a vízpumpánál.
Neki is még a gyári van fent.
De igazság szerint lehet bármi, termosztát tömítés, mert itt is műanyag a ház és szeret vetemedni. Repedés valamelyik csövön, vagy oxidáció valamelyik csatlakozási ponton.
Majd kiderül.Renault power
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #80151 üzenetére
Lendületet kell venni, megvan az. Katalógus adat szerint az F astra 2mp-cel rosszabbul gyorsul, mint az említett clio, sosem volt olyan gondom, h nem ment volna fel.
Nyilván egy erősebb autó simán elmegy mellette, de kamionoknál biztos, hogy jobban lehet menni, ha előre gondolkozik az ember. Ezért van több sáv a pályán, pláne emelkedőn. -
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #80153 üzenetére
Perce bicajjal is fel lehet menni kérdés felmersz-e
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #80154 üzenetére
Jó hát nem is ülnék már vissza M1 1.6-nál gyengébb autóba, főleg, h kb. 0.5 literrel fogyaszt csak többet a Megi. De szerintem túl van dramatizálva.
LamerGyuri: anno csomó régi képet találtam a neten, amin az érdi emelkedőn állnak a lefőtt szoci verdák.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaded
senior tag
válasz DonThomasino #80128 üzenetére
Gyári hangszórónál nem kell szétvágni a hangszóró mögött az ajtópanelt. A képeden pedig szét van, ezért ázik be.
Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #80159 üzenetére
Igen be tud szivárogni oda is.
Én pvc szőnyegből vágnék rá "fedelet" és epoxival felragasztanám.Renault power
-
Jaded
senior tag
válasz DonThomasino #80159 üzenetére
Ha nem így néz ki a hangszóró, akkor nem gyári [kép]
Ahogy Rob is írja, simán befolyik oda, de folyhat szerintem ajtólógás miatt is, meg elvileg ha eltömődik a klíma lefolyója (bár az szerintem az anyós oldalon van).
Nem tudom, hogy az a rész kiszedhető-e külön, de én lehet megpróbálkoznék bontott ajtópanellel. Legalábbis én nem bírnám elviselni, ha valami nem gyári megoldásRenault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
-
troll81
addikt
sziasztok még egy dolog hiányzik,ködlámpa kellene még 2 a twingóba
mi az ajánlott csak be csavarozom és kész? -
forceberg
veterán
válasz Coccolino_O #80168 üzenetére
Pedig egyáltalán nem hülyeséget írt, a műanyag miatt ért engem is csoda.
M2 1.5dCi esetén amikor eresztett a Mecafilter olajszűrőm, a hátsó kerék mögött voltak csak olajcseppek.
Nem tudtam mire vélni, aztán pár 10km múlva a következő indításnál jelzett a fedcomp, hogy töltsem fel az olajat. Hiányzott kb. másfél liter, de szerencsére semmi baja sem lett a kocsinak.
Előfordul, hogy a műanyag összegyűjti, aztán csak a menetszél viszi ki onnan a folyadékot.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Zoli1222
őstag
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok. 2005 1.5dci 74kW megane 2 limusine. Milyen olajat ajánlotok? Illetve szűrőket. A választ előre is köszönöm!
Mannolt nézegettem, de visszakeresve a topikban inkább más választanék.[ Szerkesztve ]
-
gabika1972
tag
96-os clioba szeretnék az első ajtóba hangszórót rakni. Gyárilag oda van vezetve a kábel? Most ugye alapból csak azt látom, hogy a hangszórónak be van "marva" a konturja a burkolatba. Ha nagyon macerás inkább kihagyom.
-
Gyb001
senior tag
2017 es 1.5 dci ről mik a tapasztalatok?
2011 es 1.5 dci van ismerősnek, azt mondja mindig van hibakód legalább kettő, ettől függetlenül rendben van. Azt mondja szereti ha pörgetve van.
[link]A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
rob210
Topikgazda
válasz Gyb001 #80172 üzenetére
szvsz ugyan az a két motor.
Max a dpf és füstgáz visszavezetés módosult kicsit.
Az, hogy neki van legalább két hibakódja az a nemtörődömség.
Ezek a DCI-k kiforrották már magukat és ha időben megkapja amit kell, szinte elpusztíthatatlanok.
PERSZE NEM VÁROSI HASZNÁLATBAN, mert nem oda lettek kitalálva.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #80174 üzenetére
Flottában is jól elvoltak ezek újabb 1.5 dízelek, főleg az erősebbek fordultak elő, persze ez csak 200k alatti futást jelent. Gondolom hosszabb távon itt is sokat számít a gázolaj szűrő, illetve maga a nafta az élettartamban... Ez a linkelt 90 lovas még Bosch rendszer, ahogyan a 75 LE, vagy Continental(/Siemens/VDO ) befecskendezős, mint a 110-es?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
atosan
addikt
válasz atosan #79729 üzenetére
Szia Robi,
A válaszolt posztban említettem a vízhőfok óra gondot. Már biztos, hogy az órával van a gond. Ma reggel leállítottam az autót és az ellantétes irányban állt meg. Mit tudok otthon tenni? Garázs nincs, óra tesztet nem tudom meg csinállni (jobb oldali kormány kapcsolón hiába ott a gomb, semmit nem csinál) Merre tovább?Maine coon
-
MC Pite
veterán
0.9 TCe vidójában ami van, szerintem nem problémás (mai vszonylatban a GDI szívó motorokkal sem kevesebb a nyűg/hibalehetőség).
Clio Grandtourt ha már család használja, inkább ezzel venném mint az 1.2 16V-vel, valamit valamiért.Az érdi emelkedős dolgot sose értettem. Járok a Tátrába, Alpokba is,(és nem üresen) most is főként párom kisautójával (1.2 szívó) járok melóba; de inkább azaz érzésem, hogy az
magyarokemberek nem tudnak vezetni, nem az hogy annyira gyengék az autók.
Pl minek vesz valaki 84 lovas autót, ha soha, semmilyen körülmény között nem autóz ki belőle 44nél többet? Vannak azért olyan helyek, ahol érdemi emelkedők vannak, de legeslegrosszabb esetben tetőig pakolva 3asban 110el fel lehet menni, ki lehet bírni azt a pár tíz másodpercet. De 99,9%ban elég egyet visszaváltani, időben, és normálisan nyomni a pedált, nyisson az a fojtószelep.
Napi szinten eszik az idegeimet, amikor fülre/megszokásból húzzák az ötöst (vagy a hatodikat) 65nél lakotton kívül. Síkon is idegőrlő, de emelkedőn
Eltörném kezét lábát aki a sebességváltót sebességváltónak nevezte el, de ezzel már nincs mit tenni, az autó vezető user vagy rájön hogy a nyomatékot osztja be vele, vagy nem.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
atosan
addikt
-
harry
veterán
Voltam szervizben, atneztek a fekeket, megtisztitottak, allitottak rajta, kicsereltek a H7 izzokat is. Itt azt mondtak, hogy a hatso fekeknel nem tapasztaltak furcsasagot, csak kicsit magasan fokott a kezifek, azon is allitottak.
Ma voltam muszakin, megint nem jo: tovabbra is a hatso fekerovel van a baj, allitolag bal oldalt 90Nm, masikon 150Nm, ami igy valoban nem tul szerencses. Csak nem ertem a szervizben ez hogy nem jott ki.
Mindegy, holnap megy vissza megint, nezzek meg.
Mi okozhat ekkora elterest? Ha kopott is a fekpofa, meg lett tisztitva, be kene allnia rendesen (vagy be kellett volna allitaniuk, nem tudom).
A dobok kb egy eve lettek felszabalyozva, nem kene, hogy vallas legyen s emiatt esetleg rosszul fogjon...? Egyeb otlet?[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #80193 üzenetére
Hat nagyon remelem, hogy csak beneztek valamit es egy beallitas utan jo lesz... csak ha feltetelezem, hogy tenyleg jol csinaltak meg, akkor marad a masodik. Majd holnap kiderul.
Mi lenne amugy az normalis ertek/tartomany fekeronel? kb 150Nm mindket oldalon?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #80196 üzenetére
Azon gondolkodom meg, hogy a munkahenger hibabol eredhet az, hogy esetleg jol van ugyan beallitva a pofa / tavolsag, de nem tudja eleg 'erosen' ranyomni...?
Meg ugy masfel eve nyaron volt, hogy a nagy melegben, araszolasban fellevegosodott a regi fekfolyadek, es a bal hatso kerek lehet befogott / ugy maradt par km-en at, legalabbis mikor utana megneztem otthon eleg forro volt a lemezfelni. Utana persze lett cserelve egybol folyadek, s utana osszel lett felszabalyozva a dob is, de nem tudom neztek-e fekerot valamelyiknel, vagy esetleg mar azota van vele gond, csak nem jott elo.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs