- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bacusuz
őstag
válasz forceberg #80898 üzenetére
"BTW azért 16l fogyás és 85% mutatása szerint 100l körüli tanknak kellene lennie a kocsiban, nem hiszem, hogy 50l-nél nagyobb tank lenne a Clioban."
Részben igazad van ha nem nézed a részleteket de:
-első kattanás és a csurig tankolás között több mint 10 liter van
-a16l csak első kattanásig volt
-full tele tankolva 55-60l fér beleráadásul volt benne egy Eger oda-vissza
[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #80907 üzenetére
Ez a tipikus Józsi fogd meg a söröm.
Fogalma nincs mit csinál de csinálja.
Ez egy vezérlésszakadt megane 1.
Ha megnézed annyira igényesen lett megcsinálva, hogy a régi szíj darabkái ott vannak bent a burkolat alatt.. Amikor megláttam teret ugrottam. Az hogy kiékelte a főtengelyt, hát az is mindent elárul.
"na ezek a 60 ból megvan." szerelések.
Meg, de hogy?
Konkrétan amikor megjött a srác elsírtam magam olyan hangja volt a szelepeknek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Munkahely váltás miatt kellene keresnem majd új szerelőt Szolnokon vagy a környéken. Tudtok esetleg ajánlani? Lehet szerviz is, eddig a kecskeméti Formonthoz hordtam, de az sajnos nem lesz majd opció a későbbiekben.
Megane 4-ről van szó, még garis, de a 60ezres szerviz után nem hiszem, hogy márkaszervizbe hordanám. Drága is és a hozzáállásuk sem éppen nevezhető jónak.Renault Megane IV Limited
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #80895 üzenetére
Előttem lévőket szoktam látni kormolni.
Környéken M0 mellett van nagyobb forgalmú OMV... meglátom.Másik.
Soft 99-et vettem fehér autóra. Alapos mosás, mikró kendővel törölve, felhord ahogy kell, stb.
Nálam 3-4 mosás után visszaállt a gyári állapot, fénye sem lett kezelés után hű de jó.
Ha először géppel 3M pasztával nekiesek és utána a Soft99-el, az tartósabb eredményt hozhat?Rob210 nagyon köszönöm!!
Molnarpeter hát nem tudom. Van vagy 12 kábel, mennyire lenne tartós egy ilyen mutatvány.
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz Bacusuz #80897 üzenetére
Elég hülén van sajnos megoldva 4clion a üzemanyag szint jelzés.
Ahol van a zöld nyíl a képen az a üzemanyag tartály fele. Azután kezd gyorsabban mozogni lefelé a mutató.
Ha én teljesen teli tankolom akkor általában 300km után mozdul meg legelőszor a mutató. De ha óvatosan járok vele mint most akkor 400+km után.
Egyébként 45L-es a tank + a cső ami ilyen 1L max 2L férhet.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
t.imi
addikt
Még valami a polirral. Autófesték szaküzlet. Állítólag a sima céges fehéren is van lakkréteg.
Megkérdezte hány éves a vas. Mondom 7.
Ó, akkor a polir sem ér már túl sokat, ennyi idős korukban már újra kell lakkoztatni az autókat.
Nagy most mi a cerka? Ilyet nemigen hallottam még.....Forceberg M5 nagy jóindulattal is kiesik
Pályán én sem, plusz 50ft alaphangon.
Itt van a faluban / városban, de gyenge eresztés. Hetekig fújni nem lehet y két magasnyomásúból általában 1-1 működik, aztán több hétig semmi. Szóval nincs sok bizodalmam bennük. Spurit kipróbálom, ha érezhető lesz a javulás, maradok annál. -
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Asszony kapott a sikeres jogosítvány mellé egy Twingo-t, 1.2, a 75 lovas. Hááát, először este, amikor hozták első körben azt mondtam rá hogy oké, valami 200k alatt vették, most hogy picit hajthattam is: meh.. De nem fikázni szeretném, jobb lenne rendbe tenni ha egyszer már megvan. 2001-es évjáratú, 250k km-rel, mostohaapja autószerelő, elvileg átnézte, rábólintott. Pár dolgot már rendbetett, meg a kötelező körök megvoltak (folyadék cserék). Engem azért pár dolog zavar: legjobban az, hogy iszonyat hangos. A családi autónk egy szintén márkahű 2004-es Clio 1.2 8V, utóbbi időben a kezdetekhez képest az is hangosabb lett, de ehhez képest szinte újautó amaz. A Twingonak gyorsításnál oké, olyan átlagos hangja van, de 1-1 gázálláson valami iszonyat rezonál benn. Kipuff-ra gondoltam, de azt mondta nem lyukas. Ma elvittük autóútra, 105km/h-nál van egy freki ahol tűrhető, de felette már iszonyatosan pörög, nem lehet megmaradni benn, muszáj volt azon a tempón menni. Értem én hogy első körben városi kisautó, de gondolom nem ilyennek kellene lennie. Bár mondta talán azt is, hogy rövidebb az áttétele, mint a Clio-nak. Ajtó burkolat is mókolva lehetett, iszonyatosan rezonál az is, ráerősít csak a hangokra. 1 kulccsal jött, központi zár nincs, gondoltam belenézek a kulcsba, elemtartó pöcök persze törve, kapcsoló már cserélve, ma jártunk kulcsmásolónál, elvileg a kulcs ad jelet... Elektromos tükrös, az sem megy, visszapillantón körben a szélén fél centin valami trutyi, gondolom sokat állt a napon, a ragasztó engedhet? Mindegy is, cserés. Tanksapka ezen sincs (mi van amúgy ennek a hátterében? típushiba? csomóról hiányzik), kalaptartó szintén nincs. Tompított visszajelző se megy... 14-es alufelni van rajt (nyilván körbepadkázva), de legalább egy egész jó állapotú téli gumival. Elvileg azért vették meg, mert még ez volt a legjobb, inkább nem akarom tudni milyen lehetett a többi a kínálatból. Asszony mondjuk nem vezet rosszul, első kocsinak jó lesz azért? Én mai túra után erősen forszíroztam hogy egy Swift nem-e lett volna jobb ebben a kategóriában... Én rendben tartanám, de úgy látom iszonyatos pénzt rá kéne szórni. Már csak azért sem akartam második autót, mert tudom eggyel is milyen iszonyat szívás van, meg a családi Clio kb bármikor elkérhető volt... Szerintetek érdemes költeni rá, vagy max csak a kötelezőket, aztán hajtani? Hihetetlen hogy lehet ennyire elhanyagolni valamit, Clio-n tényleg ha bekrepál valami igyekeztem belátható időn belül kijavítani/kijavíttatni...
szerk: ja, a kedvencem: váltó gombon gyorskötöző. Most nézem a Totalcar fél millió km-es Twingo videóját, gondolom nem kéne levágni, mert úgy lenne mint ott: lejárna a vége. Ülésdöntés-állítás szintén nincs, el van törve az a kar is.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
rob210
Topikgazda
válasz DJGABI #80920 üzenetére
Magyarán került a házhoz egy lerugott vaskupac.
Jók azok a twingók.
A cliót megeszi reggelire, mivel könnyebb ráadásul 16 szelepes ami sokkal jobb konstrukció mint a 8 szelepes és erősebb is.
Ott az a baj, hogy zabálja az olajat és szarok a szelepek. 30ezrenként kötelező a szelephézag állítás! Ennyi.
Élek a gyanúval, hogy szegényen sose volt.
A bölcsőt remélem átnézte akivel vette.
Az ugyanis típushiba, hogy elrohad alatta!
Amúgy fillérekből fentartható városi kisautó.
Jah és igen zajos nem kicsit nagyon.
Ugyanis ha megnézed nulla azaz nulla zajcsillapítás van benne.
A clioban meg ott a szigetelőanyag a szőnyeg alatt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #80921 üzenetére
Páromnak vettem pár éve egy 1.2-es 16V CLIO2-t. Kint az autó mellett is teljesen más alapjáraton a motor hangja mint az 1.6 megane-nak. Hasonlít az 1-es SWIFT motorhangjára, egyértelműen szelephang. Nem nagyon csattog, de hangosan "ketyeg". Több szerelőnél is járt már az autó, mindnek jeleztem, hogy állítsnak már szelepet, de mind azt mondta, hogy jó ez, használjam, ez ilyen.
-
-FLY->
őstag
0.9TCe motorral szerelt autókat érdemes venni 100k km környékén? Capturt nézek magamnak. Van már a családban 0.9TCe, de az új, így nincs hosszabb távú tapasztalatunk, csak annyi, hogy jól megy és keveset eszik.
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #80922 üzenetére
Tehát nem szerelőknél jártál.
Utálom amikor ezzel hajtják el az ügyfelet, mert nincs kedvük levenni a szelepfedelet ami ennél a típusnál macerás, mert a szívósort is bontani kell.
CSak sok esetben akkor jut el hozzám a tulaj amikor már zabálja az olajat és hengerfejezés nélkül nem oldható meg a javítás. Ez mind mind az okos szerelők miatt van.
Nincs típusismeret, egyenlő jól van az úgy!
Pedig nem, nincs jól az úgy.
A múltkor is volt nálam egy 1.2 es clio vezcsere szelepek etc.etc. ahogy kell minden belőve.
Hölgy tulaj majdnem sírvafakadt, hogy csodát tettem az ő kis kereplőjével.
Szerencsére még pont időben érkezett, hogy ne maradjon kereplő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Benir8
senior tag
Ennyit számít a bal felső hidrós motortartó bak. [Összehasonlító videó]
-
75kokoko75
tag
Sziasztok!
Scenic 1/2 1.6 16v
Mire kell figyelni benzinpumpa cserénél? És hogyan kell neki kezdeni?
Köszi a segítséget előre is.
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Somatom #80928 üzenetére
[2.2 dCi gyakori hibák] összefoglaló videó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 75kokoko75 #80931 üzenetére
1. legyen minél inkább tartalékon a szint
-
Josi
aktív tag
válasz 75kokoko75 #80931 üzenetére
Végy egy sört, és keress szakembert.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Somatom
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #80931 üzenetére
Elbattyogsz a szerszámboltba veszel AC pumpa leszorító gyűrűhöz szerszámot.
VAgy legyártasz egy körmös kulcsot ehhez a leszorító gyűrűhöz.
Aztán elhasználod az üzemanyagot, vagy lefejted. LEveszed a csatikat . (benzin, elektromos.)
Ezután kitekered a gyűrűt.
Kiveszed az egységet, a szintjelző úszója miatt ki kell forgatni billenteni, tehát óvatos lassú mozdulatokkal kell csinálni.
Ha kint van szétkapod kicseréled mehet vissza.
A gyűrű alá kell új tömítés a régivel tilos összerakni, ereszteni fog!!!!Renault power
-
DJGABI
addikt
válasz rob210 #80921 üzenetére
Valahogy úgy, de amúgy igen, bármennyire is vacak állapotban van elég vicces kis méregzsák, városban élmény vele menni. Ma is megvolt egy kör, mértem egyet, mobilos decibel mérő nem tom mennyire megbízható, de olyan 88dBm-t mért 90km/h-nál. Beépítésre került csomó alkatrész: belső tükör (ugyanaz az új is mint az előző, Renault feliratos utángyári, bal sarkában már most is ott a ragasztó nyom de fényévekkel jobb mint a régi), lett tankajtó (nevetségesen vékony a Clioéhoz képest), ülésdöntés-állító, bontóból lett elektromos tükör állító is, de cserekor derült ki hogy nem csak a kapcsolóval van a gond, maguk a tükrök Twingóra valók, csak a kapcsolótól jövő csatival nem kompatibilisek. De kimérve a 2 kapcsolóból egyik se jó, úgyhogy az még egy nehéz szülés lesz. Alufelni kupakok nem voltak rajt, de a pótkerék-tartóban meglettek azok is, meg pótkerék is csak most került bele.
Amúgy a Clio-nak nálunk is dízeles hangja van, a 8V-nél is lehet ez a szelep hiba? Vagy ott mitől? 150e km van benn, de 2 éve már hengerfejezve volt, múlt héten észrevettük, hogy megint megette a vize + betöltőnél trutyit gyárt.. ehh
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
rob210
Topikgazda
válasz -FLY-> #80940 üzenetére
Persze de a 110 lovas 6 sebességessel, mert a 101 lovas 5 sebességes nem lesz a barátod.
Megy az is de bömböl a pályán.
A 101 és a 110 között pedig érezhető a 9 le különbség akár milyen hülyén is hangzik.
2.2m ért most néztünk egyet , meg is vette a srác.
szerintem jól járt vele.
Egyedül panoráma tető nem volt.Renault power
-
Xantomas
őstag
Mindig is keveselltem a csomagtér világítást, de nem akartam LED szallaggal, meg egyéb megoldásokkal szórakozni.
Így hát tükörszimmetrikusan kapott egy ugyan olyan világítótestet.
Az eredeti felfogatásról sablon levéve, átmásolva, és szikével kivágva az új hely.
Táp leágaztatva az eredeti vezetékről, színhelyes LICY vezeték, saját TYCO csatlakozóval, újrakrimpelve, a tető mozgató bowden, és olajcsövek mellett elvíve, és textilbandázsolva, hogy ne dörzsölődjön, zörögjön.
Kapott W5W LED-eket, hogy ne két 5w-os izzó terhelje a vonalat."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
prandris
tag
válasz prandris #80766 üzenetére
Írtam korábban, hogy nem kapcsol be az M2 manuális klímája. A kocsi orrában a ventilátor beindul, de a kompresszor kuplung nem húz be. A nyomás érzékelő csatlakozóját megtisztítottam, nem segített.
Ma lecseréltem az 5 éves akkut, mert a mínusz fokokban gyengélkedett. Beindítottam a kocsit, körbenyomkodtam a kapcsolókat, AC-hoz érve hallom kattanás és jön a hideg. A kerék szerelőnyílásán be is néztem, a kuplung behúzott a kompresszoron.
Sajnos ennyi volt az öröm, a következő indításnál már nem kapcsolt be.Lehet a nyomás pont az alsó határon mozoghat? Valószínűleg kérek időpontot a klímásnál, amíg el nem indul a nagy nyár előtti klíma roham.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen