- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Riasztó topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
astrojoe12
tag
Persze, már átnéztem párszor a manualt, kiírtam belőle sok dolgot későbbre.
Az állítható rugóstagot fel lehet tölteni olajjal házilag, vagy csak cserélni szokták, vagy elviszik felújítani?Nem mintha hiányozna az állítási lehetőség, jelen állapotában nagyon kényelmes.
Meg ha az a baja egyáltalán, mert csillapít szépen, jól veszi a rázós útszakaszokat, ahol a Madison zörögve megy át, ott a burgi simán gurul.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27551 üzenetére
Fel tudod házilag is leveszed a helyéről, kicsavarod az egész belsejét, feltöltöd és vissza. Meg persze lent légteleníteni mint a féket.
-
astrojoe12
tag
Köszi!
Úgy érted a szabályzót lehet feltölteni bal oldalt hátul, vagy a rugóstagot? Gondolom az előzőt. Villa olaj pont van itthon.Tegnap kivettem a görgőket, már el vannak kopva, ezért csere lesz, malossi 18g van most. A gyári görgő úgy tudom 21g. Van valami elterjedt görgő, amit általában használnak a burgisok, vagy telejesen egyéni?
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kcsa
veterán
Burgman bázisról mit tudunk? Régen erősen hallható volt hogy bontószökevényeket lapátolnak össze
használhatóváeladhatóvá, most mi a helyzet velük? -
Micsurin
nagyúr
Faterral a Beverly vétele előtt voltunk, szerintem ne
Volt egy vízlefolyás meg egy olaj gyöngyözés mindkettőre a kérdőtekintetemre jött, hogy áh az csak szerelésből maradt ott mert a fiúk nem rég nézték át.
Kilométer állasok és a tárcsák állapota meg jobb mint egy Showder klub.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27553 üzenetére
Igen a szabályzót leveszed, kicsavarod a nagy anyát vagy körmöskulccsal vagy csavarhúzó kiskalapáccsal körbekocogtatod. Fel kell fordítani, hogy teletöltsd. Amikor töltöd, kinyithatod a légtelenítőt, hogy lefolyjon a munkahengerhez, utána elzárod, teletöltöd megint olajjal, berakod a szabályozó csavaros dugattyút, és kinyitod mégegyszer a légtelenítőt, és míg össze nem tudod szerelni, játszol az olaj mennyiséggel. Kicsit pancsolós kell pár rongy, de nem nagy művelet. A csontszínű görgők voltak benne? Fotózd már le mennyire kopottak. Szíj milyen széles, repedezett-e ha kifordítod a bordák közt? A variátor tárcsák hullámosak nagyon?
[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
Köszi, délután feltöltöm olajjal!
Már nem a gyári csont színű görgők vannak benne (2006-os gép), hanem fekete malossi 18g, ugyanolyan kemény, mint a fehér gyári. Több helyen látni rajtuk hogy kicsit síkra kopott, szemre jónak tűnik, de kézzel érezni hogy nem kerek egyik sem. Egyenlőre vissza raktam, mert ma vinnem kell eredet vizsgára. Kicserélem az a biztos. A tárcsa legkülső felén van egy kis hullám, a többi része elég egyenes, úgy látom még nem kell feltétlen szabályozni. A szíj minimum szélessége megvan manual szerint, festés már nincs rajta, de nincs repedezve. Nehéz megmondani mennyit futott, de amikor a madisonban kicseréltem, az a régi sokkal rosszabb volt, még megvan itthon, össze tudtam hasonlítani. Szerintem 5-10000 km között lehet benne, bár tényleg nehéz megmondani. A következő hónapban kicserélem ezt is a görgőkkel együtt.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
A minap találkoztam az olajdekni szűrővel a manualban, csak nem volt időm foglakozni azzal is. Az olajat már lecseréltem a szűrővel együtt, most engedhetem le megint az olajat, hogy meghnézzem a dekni szűrőt is.
Ennek mi a szerepe, a szívó vagy a visszatérő ágat szűri?"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Így három nap szerelgetés után már tudok egy kis összehasonlítást írni a 400 burgiról és a 400-as madisonról, kb ugyanabból a korszakból. A burgi 2006-os, a madison 2002-es, sajnos a madison fejlesztése közben leállt, az új gyár most egy teljesen új motorral és külsővel árulja.
- A burgi olajszint elenőrzése macerás, pedig szükség van rá, mivel ez az évjárat még csipegeti, a madisonon viszont egy kis ablak van, amin látom méterekről is a szintet.
- A burgi hátsó rugózása sokkal modernebb és rázós úton kényelmesebb.
- A burgi anyagai jobb minőségűnek hatnak, a amdison tiszta "zörgős" műanyag és gumi.
- A madison váltójához sokkal könynebb hozzáférni, egyből szerelhető, a burgin viszont idomokat kell bontani hozzá.
- A madison magas embereknek kényelmesebb lehet, az én 182 centim sok a burgihoz. 80km után begörcsölt a combom, mert felhúzott pozícióban van a lábam és túl közel van a lábtartó vége is, nem tudok nyújtózkodni olyan könnyen, mint a madisonon. A burgiról viszont a 150 centis feleségem lába is leér talpal együtt és tud menni vele.
- A szelephézag ellenőrzés és a gyertya csere mindkét motoron komoly bontással jár, de a madisont fel annyi csavar tartja össze. Talán ezért zörgősebb is.
- A váltó több alkatrésze is megegyezik a két típuson, és így szemre talán még a hengerfej és a szelephimba sor is ugyanaz, bár tolómérőt nem vettem elő, de amikor megnéztem a burgi szelephézagait, nagyon "deja vu" érzésem volt.
- A burgi hosszab, a madison magasabb építésű, de mindkettőnek alacsonyan van a súlypontja.
- A madison biztosíték táblája könnyen hozzáférhető, a burgin bontani kell hozzá.
- A madison ülés alatti tárolója két sisakot is befogad, a burgiba csak egy fér el.Egyenlőre ennyi, jó volt a sok madisonból ismerős alkatrésszel találkozni.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27560 üzenetére
A hatso rugostagot ha kicsereld a madisonon meglepodsz mennyivel jobb tud lenni.
Kanyarba satabilabb.
A burgi hatso felfuggesztese bonyolultabb, es nehezebb rendbe tenni. Amikor elkezded erezni a motorot, megerzed a hatso traktus mozdulasat. Picit nyulos. A hosszabb tengelytav egyenes futasba elony, kanyarodasba, szalanonba terelgetni hatrany.
Ugyes megoldas a burgi, egy teloval megoldja. Alacsonyabb ules poziciot, kisebb kereket, alacsonyabb hasmagassag. Ennek az ara a sok illesztesi pont kialakitasa. -
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27560 üzenetére
Burgmanban 2 db zárt bukó elfér, keresztben kell belerakni. Amit ki akarsz venni szűrőt az olajszivattyú durva szűrője, nehogy nagyobb szemcséket szívjon be, de nem szokott rajta semmi lenni, ha már van, akkor baj van.
[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
A madisonomban a durva szűrő egy oldalon van a papír szűrővel és egy fedel alatt, könnyű tisztítani, de még semmi nem volt rajta szerencsére. A burgi másik szűrőjét lehet sokan nem ismerik , mert nem szerepel az olaj cserés videókban, pedig sok van belőle. S hétvégén megin leengedem az olajat és megnézem, biztos ami biztos. Most túl forró a motor a művelethez.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
A madison bal oldali lábtartója felől ütést érzek, amikor kisebb úthibán megyek át, vagy vasúti átjárón. Mintha egy kis kalapáccsal alulról megütnék a talpamat. Már levettem az alját, oldalát, tetejét bontottam. A kerék felől semmi nem ér oda, belül pedig minden rögzítve van, semmi nem zörög. A váz hegesztései épek. A jobb oldalon meg jó minden, sima az út, nem érezni semmit. A kormánycsapágy kicsit lóg már, de az másképp jelentkezik és egyébként is csak a bal oldalon jelentkezik a dolog. Már nem tudom mire gondoljak. Nem ismerős valakinek a jelenség, mi okozhatja ezt?
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27565 üzenetére
Az őrangyalod kopog, hogy lassabban a síneken.
(Btw. mintha én is éreztem volna már ilyet annak idején.) -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27562 üzenetére
Meretbe illeszkedot keress. Egy kozepes minoseg is masik motort varazsol belole.
Vagy felujitatod a mostanit.A kopogashoz. Nincs semmi a kesztyutartoba?
-
astrojoe12
tag
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27570 üzenetére
Semmi ilyesmi. Csak az, hogy nem lógatta a seggét, szépen kanyarodott.
Vasúti átjárón ritkán mentem át, és nem tudom, milyen a burgonya, de a
Madison sem adott ki vállalhatatlan zörejeket. Bár már két éve áll sajnos. -
astrojoe12
tag
Megvan a kopogas oka a madisonban az első elem alulrl van repedve tíz centiméter hosszan. Megnem tört el, alap esetben nem is látszik, de razkodas hatasara kinyílik és beüt a lábtartó bal oldalán. Rendeltem egy műanyag forrasztó készletet és két komponensu eros ragasztót műanyaghoz.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Az normális a burginál, hogy ráadom a gyűjtést és egyből vilagit a lámpa? Az első tompított és a hátsó is helyzetjelző. Könnyen beindul, de ez nem nehezítheti az indítást? Mondjuk hidegben vagy öregebb aksinál.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27572 üzenetére
Egy 3 as furat a repedes vegen. Elegendo a hegeszto kapcsos rogzites. Miutan levegtad a csonkokat, meleg vassal kend el a kinyomodott muanyagot. Az illesztesre figyelj, ha elcsuszik, akkor latszani fog a repedes.
Burgi ilyen. Ha fusztral tegyel be egy relet, inditas idejere elveszi a lampatol az aramot.
1000 Ft kb, es egy kis kotogetes. -
-Mosquito-
őstag
válasz astrojoe12 #27573 üzenetére
Azt hiszem 2002-től kötelezően már ég a tompított. Relézni kell.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27573 üzenetére
Normális, ilyen és kész, nem kell azon mókolni semmit. Nekem 0 fok környékén is könnyen beindult a régi dugóval amiben 7-es kompresszió volt csak, és 2 éves akku van benne. Ha emiatt nem fog beindulni, akkor kikapcsolt lámpával se. Mondjuk én most LED-et tettem tompított/fényszóró kombinációban, teljesen jól lehet látni vele, és próbáltam nem vakít szemből, mert a fényszórót egy külön LED felkapcsolásával csinálja. Akit érdekel adok linket. Magamnak rendeltem, de a fiam "ráugrott" és a kocsijába került itt egy fórumtárs által ajánlott 21/5W-os helyére tehető LED lámpa, amiben a féklámpa kb. 10-et villan gyorsan és utána világít folyamatosan, mit mondjak mentem utána valamelyik nap, eléggé feltünő, motorba rendelni kellene még egy párt...
[ Szerkesztve ]
-
atomanti19
aktív tag
válasz csongi #27577 üzenetére
Én az xmax hátsó prizmája helyett építettem be egy panelt, ami alapból prizma, de fékezéskor lassulva villog majd folyamatosan világít. Eddig 1x állított meg miatta rendőr bp-en és csak azért nem büntetett meg, mert nem a féklámpát módosítottam és maga a beépített prizma is szabályos (a strobi része nyilván nem). Pedig szerintem nagyon hasznos, és nem vakít vagy ilyesmi.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
astrojoe12
tag
Már vettem pár ledet első lámpába, különböző árkategóriakból, de mindegyik vakitja a szemből érkezőt. Nem lehet úgy beallitani, hogy korrekt legyen. De úgy latom ez sok autóst nem izgat, vakitanak még fényes nappal is a tompa fényű kékes zöldes fehéres ledekkel.
A hagyományos lámpatest és a projektor is! vonal szerű fényforráshoz van tervezve, 1x5mm. A ledek pedig 5x8 mm-es lapka szerű fényforrások, aminek csak a középső 1mm széles részét vetítik az útra, a maradék 80% pedig vakitja a többieket.Ui: saját megfigyelés, hogy a ledet nem szabad 5-10 méterről ellenőrizni. El kell sétálni 100-150 métert, és csak onnan látszik hogy valójában mennyire égeti a szemből érkezők szemét .
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Valahogy azt kéne megérteni sok embernek, hogy minden lampatestnek van kb 5-10% szórt fénye. Ha be rak egy xenon égőt ami +200-300-400%, akkor a szórt fény az eredeti izzhoz képest akár 40% is lehet, ami durván vakit, mintha reflektorral járna. Ezért villognak a xenonos autóknak, hiába jó a vetítési kép.
Led esetében rosszabb a helyzet, ott a vetítési képet se lehet beállítani a led kialakitasa miatt."az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Motorok esetében az se lenen baj ha nappal is reflektorral járnának. Ott még a villogó féklámpát is jó ötletnek tartom.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27586 üzenetére
A féklámpa oké, de a folyamat reflektorozó motorosokat utálom.
Igen, motorosként is. Sokkal zavaróbb, mint amennyivel feltűnőbb. -
atomanti19
aktív tag
Tegnap este felraktam, már egy ideje megvolt csak nem volt időm. Azért ad egy kis plusz élményt nem mondom A gyári rendszer elképesztő milyen nehéz Még egy hátsó sárvédő kerül fel a nyáron, mindennel teleküldi a blokkot így a kerék. Meg a hátsó rugós tagokkal akarok kezdeni valamit .Jöhetnek az ötletek. 40k km után szerintem már messze nem tudják a gyári szintet, nem mintha magasan lenne a labda
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27588 üzenetére
YSS, Öhlins.
-
astrojoe12
tag
Tudja valaki, hogy mi az a por és mit csepegtet bele, amivel újra építi a hiányzó műanyag fület?
Nekem is pótolni kellene az egyik fület az első idomon. Persze meg csinálhatom bármilyen műanyagból és oda ragasztom speckó ragasztóval, de azért érdekel hogy mi ez a cucc."az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27590 üzenetére
Műköröm epito.
Vannak helyek ahol jol lehet alkamazni.
Ez latvanyos volt, de sztem letorik az elso megfeszulestol, tul merev es kicsi a rogzitesi felulet.
Eddig repedesek kitoltesere tudtam jol alkalmzani, ha a ket felulet rogzitve van. Vagy a csavarozasi oszlopokat toltottem ki vele, ha kiesett a csavar.Fuleket a legjobban lemezbol tudtam potolni. De nem mindet. Regebben ragasztottam.
Most majd megprobalom belemelgiteni mint a hegeszto kapcsot. A lemez hajlik de nem torik.A muanyag fulek egyik nagy ellenefel a nem megfelelo csavar hasznalata. Sok szet van lapitva, a rossz csavar miatt.
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #27588 üzenetére
A hangon, meg a latvanyon kivul mas elmenyt ad?
Igy sokat nem mutat a kep, egy kipufogo. Teljes foto jobb lenne. .
Teleszkop.
Ha eleg ennek a tudasa, csereltess benne olajat, ennyi elegendo kellene legyen 40 k km utan.
yodamastah javaslata egy magasabb szint. -
-Mosquito-
őstag
válasz astrojoe12 #27590 üzenetére
Szódabikarbóna lesz az. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #27593 üzenetére
Nem ugyan az, de ha működik, akkor lényegesen olcsóbb.
Köszi!![ Szerkesztve ]
-
kaktusz2
tag
válasz astrojoe12 #27590 üzenetére
minöségi pilanatragasztó+szódabikarbóna,próbáld ki,nekem bevált
-
atomanti19
aktív tag
válasz csongi #27592 üzenetére
Jobb lett a gázreakció szerintem. De főleg a két említett tényező befolyásol a napi használat közben. Bár most eléggé elkezdett zavarni a rozsdás(? vagy megégett) leömlő.
Itt van egészben is.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #27596 üzenetére
Sztem placebo a gazreakcio. A hang miatt lehet ez az erzes.
A szinezodes ilyen.
Igy egyben mindjar mas. . Bar nekem az a nagy markajelzes nem illik a kepbe.
Az a doboz nem zavar? -
atomanti19
aktív tag
válasz csongi #27597 üzenetére
Valszeg a hang miatt lehet, mert tényleg éles váltás a simához. Nem is hangerőben, olyan normális motor hangja lett, nem szuszog Az embléma zavart engem is a legjobban, ráadásul volt rajta egy babakék védőfólia, amire hirtelen azt hittem, hogy az alapszíne a plakettnak... Leo vince nero-t néztem ki eredetileg, de nem tudtam beszerezni. Ez meg pikk pakk megvolt a német apróról.
Elég zavaró a doboz, de nagyon sokat használom. Leginkább az zavar, hogy elég nagy a holtjátéka a konzolhoz képest és mozog, rázkódik. Most tavasszal vágtam bele új szilikon lapokat, hogy jobban belefeszüljenek a rögzítő karmok a konzolba, de kipotyognak 200km alatt. Valahogy oda kellene ragasztanom vagy a konzolhoz vagy a doboz körmeihez valami vastag gumit vagy én nem tudom mivel tudnám kicsit passzentosabban illeszteni.Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #27598 üzenetére
Nekem is ilyen dobozom van a tmaxon, az xmaxról hoztam át. Sajnos lötyögni kezd pár ezer km után. Öntapadós szövet bútoralátétet ragasztottam a fülek alá. Néhány havonta kiesik, aztán ragasztok oda másikat. Ciki egy ilyen drága gyári kiegészítőnel, de ezt leszámítva a doboz és a konzol is jó minőség.
Csongi: Bármennyire is ronda egy hátsó doboz, nekem is elsősorban használati tárgy a robogó. Innentől kezdve pedig a funkció fontosabb. Xmaxon mondjuk el tudnék lenni doboz nélkül. Tmaxon esélytelen. Nincs nap hogy ne használnám.
-
atomanti19
aktív tag
válasz yodamastah #27599 üzenetére
Ez jó ötlet, nekem csak ilyen filc anyagú van, de egy próbát megér. Bőrre gondoltam még, vagy valami erősebb műbőrre.
Az elején én is megpróbáltam, csak a tárolóval és el is fértem úgy ahogy. A baj az, hogy ponyvázom a motort és ha megázik, azt nem szívesen rakom a tárolóba a laptop, hátizsák stb. mellé, plusz a lakat is retkes és vizes sokszor. Kutyák lehugyozzák meg ki tudja még mi történik vele. Súly miatt sem szerencsés ott fent, de ez van, nem zavar ha retkes lesz belül mert vízzel kiöblítem és kész. A bevásárlás meg szatyorral megy bele.Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Hieronymus: Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Futás, futópályák
- Formula-1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Stellar Blade
- Politika
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest