Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsi99
addikt
4t és 150ccm elég pesten. Minnél könnyebb legyen súlyban a cikázás miatt.
Karbis tipust válasz, azzal nem költöd a gatyád a szervízre.
Olaszt-csak akkor vegyél ha minden alkatrész IS elérhető a környékeden.
Hátsó dobozt tegyél fel a sisak-nak... akkor bevásárolni is tudsz ezt azt hazafelé
Akkorát keress amiről simán leér a lábad mert sokat fogod csúsztatni amíg a kocsik közt araszolszÚt hibákat mindig észre fogod venni mert könnyű a motor.
Hidd el van ,hogy pesten is eltolom a 100-at mert a robogó az láthatatlan sok kedves vezető számára, mind1 milyen rikító /fényvisszaverő cucc van rajtad... mert a te féktávodba még befér címszó......[ Szerkesztve ]
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
DigitXT
félisten
Majesty 250 világítása kiváló, HA bekötöd a távolságinak használt H4
tompított szálát... Csomagtartója hatalmas... Persze mellette doboz is
mehet rá. Viszont nem kicsi motor, viszonylag hosszú. A kerekei kicsik,
emiatt nyomvályú érzékeny. Érhetnek vele meglepetések. A gyorsulás
megfelelő, a végsebesség városba jó, máshová kb. értelmezhetetlen...Kb. egy évet volt ilyenem, szerettem: volt vele gond az elején, mert az
előző tulaj egy hanyag szerelőt fogott ki, de utána nem költöttem rá...
Igazából ennek volt a legkevesebb km költsége a flottában... Olcsó és
öreg masina volt, de egy futár megvette, és belecsavart 20-30000 km
futásteljesítményt (kb.1 év alatt), csak gumit és persze olajat cserélve.
Erre én azt mondom, hogy megbízható, meg kellett volna tartani LOL. -
Den96
csendes tag
Köszönöm a válaszokat. Ezek szerint szűkre szabtam a keretet...
Milyen árkategóriában lenne érdemes nézelődni, ahol nem agyonhasznált gépek vannak, és nagyjából lefedik a fentebb leírt kívánságlistámat? -
DigitXT
félisten
Az én Majám 250K volt. Igaz, nem most. 275-ért adtam el, pár extrával.
Fogyasztása mondjuk nem volt nagyon kevés, átlag 4.2L/100 km, viszont
mást nagyon nem kért össz-vissz 35K szerviz, és 45K kötelező kiadások...
Ahogy a többiek írták bevállalós dolog: szeretsz szerelni, ülj szopórollerre!
Mivel manapság minden IS borzasztóan megdrágult, nekem tippem sincs,
mennyiért kapható nem bontószökevény, amivel nyugodt a közlekedés.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #27307 üzenetére
"mennyiért kapható nem bontószökevény, amivel nyugodt a közlekedés."
Egy jó állapotú pcx125 olyan 800-900e. Sztem kb innen indul a nyugodt móka.
Nagyobb ccm persze jóval drágább.pcx125 amúgy sztem ár teljesítményben jó lenne. A csomija is egész tűrhető méretű. Egyedül a 192centi amihez necces.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #27308 üzenetére
A PCX az egy kis gyösz, pláne egy hórihorgas ember alá...
Szerk: ettől függetlenül persze napi közlekedésre valszeg kiváló.
(Már ha az ember elfér rajta. Városban, dugóban nem is kell több...
Én inkább a külvárosi, nagyobb tempós szakaszokon "használtam"
a Madison erejét, de ugyanannyi volt a menetidő a Cygnus 125-tel.)Szerk2: most nézem, hogy kapható ilyen "új kiadású" 125-ös Maja,
aztán az is ez a 800K körüli ár, pedig már 8 éves / lehet import is...
(500 alatt tényleg semmi értelmes nincs, ami nem 20 éves lassan.)[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
Ti hordotok magatokkal valamilyen SOS defekt javító eszközt, vagy mini kompresszort a felfújáshoz? Mivel érdemes készülni a tavaszra?
Néztem egy csomó ilyen dolgot a youtubeon, nem tudom eldönteni melyik lenne jobb és gazdaságosabb.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27310 üzenetére
Egy kukac, es Xiaomi kompresszor. De egy defekt spry is megteszi.
A pumpapt jobban szeretem, barhol tudok nyomast ellenorizni. -
ricsi99
addikt
válasz astrojoe12 #27310 üzenetére
S.o.s javításra a Spray a legjobb... 2 napot kibir
Javítást meg otthon csinálom... ott kényelmesebb anyázni a ragasztás közben.Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
astrojoe12
tag
A kukac és a pumpa jó párosnak hangzik, legalábbis akkor, ha belső nélküli a gumi. A mostani motoromban nincs belső.
Az előző motorom meg belsős volt, ott jobb lett volna a spray.
Egyébként 25 éve nem volt defektem motoron.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
Burt1793
veterán
válasz astrojoe12 #27313 üzenetére
Kukacot használok (sajna elég sok defektem volt már), spray-vel egyszer már megszívtam, nem bírt a lyukkal.
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27313 üzenetére
Egy defektem volt a Madisonon, konkrétan otthonról 500 méterre, hazafelé.
Még felvitt. Illetve egy másik Komáromban, de az lassú defekt volt, és még
hazajöttem vele, aztán itthon néztem, hogy nincs benne nyomás. Maján
volt egyszer, hogy a kiöregedett gumi állásban leeresztett: lecseréltem...Viszont rolleren! Szúrt sérülés az első úton, lassú defekt. Hazahozott.
Kúton fújtam bele, mert egy biciklis szólt, hogy szemre is nagyon lapos.
Aztán vettem egy Xiaomi kompresszort+reménykedem, hogy megúszom.Ui: Xiaomi kompresszor jó, csak ha rendes defekted van, magában az nem
segít, kivéve persze, ha lassú defekt, s néhány kilométerenként utána fújsz.
(Kukacolás elvileg a gyors megoldás, de nem túl elegáns, korrekten javítani
csak leszerelés után lehet. Belsős motorgumi manapság nem sok van...) -
kaktusz2
tag
Üdv minden kedves motoros kollégának.Segítséget kérnék szépen,400 burgi kormánymarkolat cseréhez,mely módon kezdjek neki hogy,ne barmoljam szét.előre is köszönöm.
-
astrojoe12
tag
válasz Burt1793 #27314 üzenetére
Azt hiszem lejött a konklúzió, köszi mindnekinek! Veszek kukacot és egy kis lábpumpát, ülés alatt elfér.
A madison kerekét elvileg hamar fel lehet fújni lábpumpával, nem sok levegő kell bele. Hát igen, a kukac előfurásához kézzel jól neki kell feszülni és a benyomásnál is rá kell nehezedni kicsit, jobb ha fogja valaki a motort közben, nehgy felboruljon, vagy leugorjon a sztenderről."az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
BurgBurg
tag
Sziasztok! Mivel tisztitjatok a motort? Van vmi jo vax vagy mososzer amitol csillog villog a muanyag kasztni?
-
astrojoe12
tag
válasz BurgBurg #27320 üzenetére
- Az olyan részre, ami nincs fényezve, nincs lakkozva, natúr műanyag, én autó műszerfal ápolót használok. Nagyon szép fekete lesz tőle, sokáig bírja az uv-t és vízlepergető hatású. Műszerfalra és levegőszűrő házra, egyéb műanyagokra.
- A fényezett műanyag burkolatot rendszeresen autó samponnal, évente egyszer polir/wax.
- A plexit kizárólag langyos vízzel, vegyszer nélkül. Ha a bogarak nem jönnek le, langyos vizes törölközőt kell ráteríteni negyed órára és utána könnyen lejönnek a bogarak is.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
BurgBurg
tag
válasz astrojoe12 #27322 üzenetére
Koszi!
-
astrojoe12
tag
válasz BurgBurg #27323 üzenetére
A festett felnihez sampon, kefe, szivacs és rongy... esetleg magasnyomású... a felnin többféle szennyeződés is lehet, olaj, zsír, fékolaj, sóvirágok, sár. Néha elég macerás a felnit takarítani.
Polírozott alu felnihez sampon, kefe, rongy, majd polír/wax. Legalábbis én így szoktam évente egy-két alkalommal.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz BurgBurg #27323 üzenetére
Ha nincs agyon verve, es lemattulva a lakk, akkor barmelyik kezi polir cucc megteszi.
Ami festett es kemeny uveges muanyag, plexi a soft99 kenem fel.
Kb egyszer egy evbe.
Porszort feluletekre kiserletzni kell, nagyban fugg az allapotatol.
Ott leginkabb a folyekony vizszeru anyag a jo. A megzarados beletorhet.Feher szinnen nem laszik, sotetnel foltos lehet. -
kcsa
veterán
Nem gondoltam volna, hogy hasonló kérdéssel fogok jönni, de: egy kínai 50-es rettenettel bánt el az ismerősöm, balmenetes anya fogja a variátort, de légkulccsal megforgatta ellenkező irányba, természetesen a főtengelyen szakadt meg a menet, hol máshol, véletlenül sem az anyában.
Mivel a gépsárkány értéke a nullához közelít, de legalább ritka is, van bármi ötletetek hogy főtengelycsere nélkül lehetne ezt valahogy javítani?
Eleve poénprojektnek szántuk hogy beindítjuk és használjuk tizenplusz év állás után, egyébként beindul
-
gps76
őstag
Hátrafelé forog a főtengely?
Mennyire "lóg" ki a főtengely vége az anyából? Ráférne még egy anya? A rajta lévő úgyis csak "alátét" már. Vagy ha úgyis csak szórakozni kell és a főtengelyen a bordáig van még egy anyányi menet akkor levenni a csúszógyűrűből 2 mm-t, meg a variátor tárcsa anya felőli részénel beszúrni kb. ugyanennyit. Igaz módosúl az áttétel hamarabb fog fogni a kuplung, meg váltani a varió, de legalább megy. Ilyenkor egy picit hosszabb szíj kompenzálja, ha csak nem lenne jó.[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
Van aki ilyenkor csak "felhefftöli" az anyát a főtengelyre oszt annyi... van egy hasonló jó sztorim, lehet már írtam ide, akkor bocsi.
Az egyik kedves ismerősöm lerobbant a benzinkúton. Telefonon hívott, hogy letört a berúgó kar. A berúgó tengely végén elnyalódott a bordás tengely, ezért az apósával két 80-as szöggel pozícióba rögzítették a berúgó kart, majd oda heggesztették a tengelyhez.
Mivel az ismerősöm nem a tudós klub rendes tagja, ezért szívesen segítettem neki. Kivettem a blokkot, széthúztam és kiszereltem a berúgó tengelyt. A kezébe adtam a berúgó karral együtt, hogy ilyet vegyen a közeli motoros boltban. El is ment, de csak nem akart megérkezni... egy óra múlva felhívtam telefonon, hogy mi tart ennyi ideig. A válasz: "megvette a tengelyt és a berúgó kart, az apósával most heggesztik össze. Minjárt hozza nekem hogy beszereljem"
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kcsa
veterán
Nem fér rá másik, igazi ócska fos megoldással van megoldva a berúgó rajta: az anya hátlapján vannak kiképezve a ricnik, amibe a berúgó szabadonfutója belekapaszkodik (tehát lényegében az anyán át rúgod be a motort, gyors guglizással semelyik másik gyártónál nem láttam ilyen megoldást, lásd 7-es alkatrész. BTW nem kínai, de ránézésre ez pont az a minőség ). Valószínűleg megbontás lesz a vége, de a fenének volt kedve hozzá
-
Micsurin
nagyúr
Sikerült lepattintani… csak az anya esett rá pedig
Kuka vagy ettől még mehet össze?
szrk.: kép javítva mostmár nem vitte el a cica[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #27338 üzenetére
kézi centrír végülis mehetne rá
-
astrojoe12
tag
válasz Micsurin #27336 üzenetére
Én úgy tapasztaltam, hogy egy lapát hiányát nem venni észre, semmi érezhető rezonanciát nem okoz. A variatorban futó szíj több rezgést visz a rendszerbe.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
Egy reklámból jutottam ide, gondoltam elolvasom, de ahogy
megláttam az árát, inkább csak átfutottam. Érdekes, de nem
nekem gyártották.Különben sincs rajta rendes lábtartó.Szerk: a faszinak kb. a nyakában van a lába... És ez 230 kg?
Ha már olyan nagy és nehéz, adhatna több teret a pilótának.
Miközben a csajszi meg elveszik rajta, meg sem támaszkodik,
nem tudom, mi történne, ha nyelezné: lobogna a kormányon.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
ki hogy van a gumikkal mostanában
3 éves, alig pár ezer km után úgy döntöttem, hogy meghirdetem a feelfree ket, és váltok.
most még talán kapok értük valamit, ha meg nem megy el, akkor nyár végén mindenképp váltanék.anno nagyon ajánlottátok, a gyári sok éves kockától nyilván jobb is volt, de ki kéne próbálni mást is. legfontosabb az legyen, hogy nem baj, ha kopik, de hamar tapadjon, és birja a mostani csúszós nedves időt is. mit ajánlotok?
ez az én érzésem szerint inkább keményebb, hosszabb életű gumi, nem a rágógumi stilus, viszont baromi szépen kanyarodik, és kiszámitható. amikor megcsúszik, akkoris.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #27342 üzenetére
Én most tavasszal szerintem Bridgestone SC2 Rain-t fogok felrakni.
Kisebb méretben CityGrip2-t raknék fel.
A te leírásod alapján egy utcai sport/pálya gumi kellene, de az ekkora méretben nincs
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #27343 üzenetére
még egy gumi van, ami még az 50es roxin megmaradt, hogy irdatlanul tapad, az egy heidenau volt. tiz éve mi volt a heidenunál a 12-13colos sportgumi?
azzal el lehetett koptatni az idomot, minden pirosnál stoppi, és télen is közlekedtem vele.mi a legpuhább a 13-14colos méretben?
120/80R14 és 150/70 R13 asszem a mérete.
ContiScoot? pirelli diablo?[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #27343 üzenetére
[link] BRIDGESTONE SC ilyet találtam.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
astrojoe12
tag
válasz bajnokpityu #27345 üzenetére
Két fajta robogó gumiról tudok tapasztalatot mondani, ha még aktuális. A Heidenau K62 elképesztően jól tapad hideg, vizes aszfalton is, a híre nem túlzás. Viszont nagyon recés és fékezéskor a traktor hatás felerősödik. Rezeg fékezéskor az első kerék gumija. Egy év használat után eladtam és vettem egy Pirelli Angel Scooter-t. A tapadással nincs gond, kétezer kilométer után azt mondom, hogy a K62 tapadásának 80-90%-át adja, persze csak szubjektív érzésre, de ez is nagyon jónak számít. Sokkal simábban fut, kisebb a rezonancia és fékezéskor is sima a fékút, nincs traktorozás.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #27345 üzenetére
SC már rég kifutott szerintem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #27344 üzenetére
Fater imádja a Roadtec Scootert. És meglepően jól szedi a virgácsait a Beverly a Cb-t néha oda oda kell cibálni mikor elindul az öreg.
Na már fixen cserés a tárcsa annyira felette magát, hogy megszaladt a kulcs mert eltört az anyag, mínusz 6-7 fognál tartunk.
Az a 12k már nem oszt szoroz kuplung, szíj, feszítő görgő mellett....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #27345 üzenetére
Talán a rosso scooter lenne jó. De hogy hidegben meg vizen milyen lesz... hát nem tudom.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #27349 üzenetére
Neked mi a tapasztalatod, a puhább de még road legal gumik mit művelnek vizen, meg hidegben?
a heidenau konkrétan ilyenkor is hibátlan volt, kiszámitható, és aránylag tapadós. Ez kivétel, vagy nyugodtan menjek a rosso irányba? (ami még midnig inkább túrasport)
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs