- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz macilaci78 #193395 üzenetére
Motul Vision jó, de akkor kell venni, ha akciós (2-3000 Ft).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
grizlisandor
addikt
válasz macilaci78 #193399 üzenetére
Bocsi, nekem a Sonax téli jó volt.
Meg a Berner -52 téli koncentrátum is jó volt, felesbe hígítva. -
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #193402 üzenetére
En is azt hittem. Aztan a nemet tel kifogott rajta az autopalyan, de nem kicsit. Ket allapot volt: vagy tejfehet volt a szelvedo, vagy folyamatosan nyomtam az anyagot
En most ezt a hazi 50%-os propilenglikolt fogom kiprobalni. Ez mar nem egheto, -30 fokig jo. Mar csak kivancsisagbol is.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #193402 üzenetére
-40°C
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz grizlisandor #193403 üzenetére
Meg a 100-as táltosa paripának. Élni tudni kell!
-
grizlisandor
addikt
válasz focvis #193409 üzenetére
Drágálom most az üzemanyagot(táltost is), nyereményjáték se volt(hogy kivételt képezzen), így csak puruttya MOL nyál ment bele.
Köszi, hogy emlékeztettél, megyek is megkeresem a kocsiban a tankolóscetlit, mert még nem lett felvezetve spiritmonitorra a tankolás.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz macilaci78 #193395 üzenetére
Hát nem tudom..
Nekem Prelix -21C fokos télen/nyáron.
Új Bosch lapáttal. "1 éves gyártás"Mert hiába van új lapátod ha 4 évet állt egy raktárba.
Beragadt készlet. Az kuka kb.
Van ezeken dátum, mint a gumikon.Én inkább a lapátra gyanakodnék.
Milyen a lapátod? Fosokó?
Autós topicba legendás, én inkább a kazánra vágtam.
Még a Bosch és Valelo is elég gyengusok manapság.
Nem ilyenekGyári az isten. De az megfizethetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #193412 üzenetére
B5 Passatra gyárit? :D
Valeo, az előzőt 1 év után cseréltem, a másiknak ez lesz a 3. téli szezonja.
Milyen lapátot érdemes venni?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #193413 üzenetére
Részemről a gyárival 1:1-ben csereszabatos Boscht szoktam venni, 2 évet simán kibír (hosszabb tapasztalatom nincs), ~ 8000 Ft / pár.
Ugyanakkor tavaly kísérletező kedvemben lehettem, az AliExpressről rendeltem 3 db-os készletet (első 2 + hátsó), 3600 Ft. 10 hónap után hibátlanul működik.
Ez is gyári csatlakozós, talán picit kevésbé passzentos a csatlakozó, viszont a működésén ezt egyáltalán nem érezni. A gumija tökéletes.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #193413 üzenetére
Én most egy év után dobom le a
SCT Germany márkájút , Aerotech Multi-Flat ablaktörlő, 24" és 18", egyszerűen kicsit csíkoztakMost nézegettem hogy mi legyen
Valeo-> 24" és 18" kettő együtt 4786FtDe adtam még egy próbát olcsóbbaknak így lett
18"-ba MAXGEAR 39-9450
24"-ba DENCKERMANN VM00600
Kettő együtt 3137FtHa nem ilyen nagy az árkülönbség mert ugye egy olcsóbb lapát ára akkor egyértelmű hogy Valeo-t veszem de így
És most azért két márkát hogy teszteljem melyik milyen minőség, és egy árban vannak
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Szada85
aktív tag
Ma újabb olajcseréhez ért a Cupra, 110e km-nél.
Olaj, olajszürö, tömítés, leeresztöcsavar, munkadíj, 143€ lett a vége Liqui Moly 5w40 olajjal.~110€ körül lett volna, mint máskor, de mivel 5,7 liter olaj kell bele, és nem volt 1 literes kannájuk (15€) a polcon így leakasztottam 2db 5 literest (~50€/db), a maradékot elhoztam, ha csipegetné.
(Eddig talán kétszer kellett 1-1 decit utánatölteni, tartós tempós pályázás után, egyébként nincs olajfogyi..kopkopkop) -
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Octavia Mk1, hatchback, 2002, 1.8T, 150LE, AUM. Olaj teknő lesz cserélve, ilyenkor érdemes még valamit cserélni vagy tisztítani?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz grizlisandor #193419 üzenetére
Köszi! Ennek mi a hivatalos megnevezése, mert nem találom? Esetleg OEM szám? Ehhez szét kell szerelni a pumpát?
Szerk.: Megvan:
[link], gomdolom itt a 3-mas számú cső végén van...[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Szada85
aktív tag
válasz Motion_Blur #193417 üzenetére
Alap szerelésekre szeretem ide (ATU) hordani, az olajcserét is meg lehet várni, közben látom mi történik, mi kerül bele, nincs himi-humi.
Nyilván aki tulaj nem ért hozzá/mindegy neki, annak itt is belekerül a fémkancsóval a hordós olajból -ami nem feltétlen jelent rosszat-, de nekem így megfelel, hogy a polcról veszik le a LM kannát, és a szemem láttára önti bele a szerelö.
22€ maga a csere munkadíja, 50€ az 5 literes LM 5w40 olaj, 16€ olajszürö, 5€ a csavar.Ami "picit zavar", és ez nem csak a szervizben, de pl. a fodrász, és mindenki más is beveti ezt a "praktikát", hogy a covidra hivatkozva felszámol 3-5-10€ extra költséget "fertötlenítés" címszóval, ami az esetek 99%-ban nincs elvégezve. Egyébként sem begyere, hogy mindenféle sz@rral törölgesse a bört a kormányon, váltón, megvan arra a megfelelö tisztító-ápoló lötty otthon.
-
Snoop27
őstag
válasz Szada85 #193385 üzenetére
Probálom megszeretni de nem sikerűlt, pedig 2 gyerek mellé remek dolog lehet. Marad a Tiguan, már csak azt kell eldöntenem benzines vagy dizel, valószinű hosszútávon jobban járnék a benzinessel, de nem lesz olcsó tankolni.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég voltam diagolni a kocsit (A6 4F) és van néhány hibakód amire kérnék egy kis segítséget hogy jól gondolom-e hogy az a baja mint amit értelmeztem.[00685]
[02273]
[02382]
[P0116/P0118]
[P0234]
[P1586]A 00685-ösnél pont megvagyok lőve hogy mi lehet, de gondolom annak van köze hozzá hogy hol kapcsolja a belső műszerfal világítást magától, hol nem.
A 02273-as talán azt jelzi hogy gyengül az akksi? Nem új de nem is olyan régi, cca 1 éves Exide Prémium 100ah (tanítva nem volt hozzá, de ennyi idő felesleges is úgy gondolom)A 02382-es ennek szintén biztos köze van hogy automatán kapcsolja a belső világítást, ezért úgy gondolom a fényérzékelővel lesz valami. (érdekes mód a külső lámpákat rendesen fel/le kapcsolja napszaknak megfelelően csak a belső műszerfal világítást nem mindig igazítja hozzá)
A Po116/P0118, ez a hűtővíz jeladója lesz, mostanában ingadozott is a vízhőfok, vagy jeladó, vagy termosztát, de mivel valószínűtlen értéket ír ki a VCDS talán a jeladó lesz rossz és nem a termosztát.
A P0234-es a turbónyomással kapcsolatos, volt már egyszer kétszer hogy elszállt menetközben a turbófeltöltés, leállítottam a kocsit, majd vissza és akkor már jó volt. Nem tudom, tisztítás vagy turbó csere? (Cooler cső cserélve lett mert kilyukadt, de akkor nem is jött vissza a nyomás újraindítás után sem, csak miután cserélve lett a cső)
A P1586-os sok keresgélés után azt hozta hogy ez a motortartó bakot jelenti, de javítsatok ki ha tévednék.Köszönöm,
We are here for a good time, not a long time.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Olaj teknőnél mennyire számít a minőség - márka. Ha igen akkor van ajánlott?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Kiskokó
veterán
Na másfél év elteltével, kipróbáltam a Löncs" Kontrolt.
Haverom +100Kg-val anyóson ül.
Az elején neki mondom, hogy semmi. Mert azt hittem, mint a Skodában majd itt is kiírja, hogy "launch control activated" vagy valami de nem.
20"- 255/35 nyári gumi.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Szada85
aktív tag
válasz Snoop27 #193423 üzenetére
Ízléseken nem szabad vitatkozni, az a fontos, hogy Neked/Nektek tetsszen az autó, minden más mellékes.
Volt már szerencsém néhány SUV-ot kipróbálni, és abszolút meg tudom érteni a népszerüségét én is, sajnos amik Nekem tetszenek power SUV-ok, azokhoz még nem nött fel a perselyem, de majd talán egyszer. -
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #193429 üzenetére
Alu. Szivarog (követ ért az alja), ragasztva volt, de lejött a ragasztás.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Miertvansote
tag
Sziasztok!
Valaki tudna nekem egy elérhetőséget adni, ahol le tudom kérni az autóm eurotax adatbázisban tárolt értékét ?
Előre is köszönöm.
-
cH1
aktív tag
Sziasztok.
Van egy touranom 1,4 tsi motorral (bmy), és nagyon szeretnék egy (dióhéjas)motortisztítást végeztetni rajta. Tudtok ajánlani megbízható műhelyeket? A legjobb Csongrád megye és környéke lenne, ha ilyen nagyon nincs akkor Budapest. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #193430 üzenetére
Ha megoldható, illetve lejön a ragasztó, inkább elvinném hegeszteni (belülről is, nehogy szivárogjon). Nálunk a gyári csak a leeresztő menet gyengesége miatt lett cserélve, azóta minden második kavicson cserés az utángyártott, sokkal vékonyabb a fala a gyárinál... Vagy a hibrid olajteknő jó cucc még, kicsit magasabbra kerül az alja, csak adott esetben olajszint szenzor off.
-
Snoop27
őstag
válasz Szada85 #193428 üzenetére
Egyszerű lenne ha az asszony szive meg nem pont a szedánok felé húzna Meg tudom érteni az izlésedet, ha tehetném én is 100e+ eurós autókból válogatnék
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
djherby
tag
Sziasztok, lehet lerágott csont, de sajna nem találtam róla itt semmit. Golf V Plus hátsó lámpa, LED-es. Egy-két csoport nem világít. Nem szeretnék emiatt új búrákat venni, még bontottan sem olcsó, plusz ezen kívűl semmi baja. Mivel műszerész végzettségem van, belevágnék a javításba. Orosz barátainktól láttam videókat. Sajnos nem szétszedhető a búra. Kérdés: meg tudom én ezt elvileg csinálni? LED-eket lehet rendelni Ali-ról. Hőlégfúvós pákám sajnos nincs, marad a sima.
-
Qru
MODERÁTOR
-
6030D
Ármester
Hétvégén mesélték: magyar márkaszervizbe vitték a 30e-t futott G7 R-t általános szervizre, és kapott valami szoftverfrissítést. Azóta nem veszi a dsg a fokozatokat. Mechatronikacserét javasolnak, közel 1 milla, természetesen gariban. Az olajat leengedik, azt mondták jó az, visszatöltenék. A tulaj meg mondta, hogy ilyenen ne pöcsöljenek, inkább kifizeti az új olaj anyagárát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Adott egy VW Jetta 1.9 PDTDI , BXE motorkódú autó. Mióta nálam van, másfél éve, csak Shell üzemanyag ment bele. Előző tulaj elmondása szerint ő is azt rakott bele. Viszont , utóbbi időbe próbálgattam már üzemanyagot is, például kint Szlovénoknál tankoltam a Petrol nevű kúton, akkor itthon a Lukoilnál, OMV-nél, Avia-nal.
Pár hete raktam bele Lukoilnál, amitől azt vettem észre ,hogy az autó jobban húz, illetve kevesebbet is eszik valamivel ( Nem sokkal, de valamivel kevesebbet ) . Pár napja raktam bele Shell üzemanyagot, viszont a fogyasztást még nyíllván nem tudom, de viszont ezzel az autó nem húz annyira, ha a gázra lépek.
Az autót csak én használom, java részt autópálya, napi minimum 70 km, csak autópálya, de Győr - Budapest vonalat járom autópályán, illetve néha Győr - Ausztria ( Csak a határig ) vonalat, szintén pálya. Nem idióta módon vezetek, oda figyelek azért.
Nem tudom, én képzelem be, de van rá esély, hogy valamivel a Lukoilos üzemanyagot jobban szereti?Véleményt, tanácsot elfogadok, főleg arról, hogy dízelnek melyik a legjobb üzemanyag, illetve hol érdemes tankolni.
Köszönöm.
Gergő
-
Snoop27
őstag
válasz zeus_2k14 #193439 üzenetére
Szia. Ez engem személy szerint meglep, mivel nem sok jót hallottam eddig a Lukoil üzemanyagokról, s emiatt nem is mertem eddig onnan tankolni, de kiváncsian várom a többiek véleményét.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop27 #193440 üzenetére
Nincs baj a Lukoil-al, igaz ők az egyetlen akik nem magyar finomítású benzint árulnak. Ja nem, az OMV sem, ők a prémium 100-ast a schwechati finomítóból hozzák (a többi termékük ugyanúgy MOL-os alapbenzin + saját adalék mint az összes kúthálózatnál).
#nincsbennetarcsi
-
szika87
aktív tag
válasz Snoop27 #193440 üzenetére
Bár érdemben nem tudok teljesen hozzászólni mert telephelyen szoktam tankolni és azt teszem bele amit a kamionok kapnak.
De minden esetben töltök egy teli tankhoz kb 3,5dl 2T ásványi olajat (1:200-hoz arány), és jó adag spurit (de lehet bármilyen adalék megteszi) az eredmény kb 60ezer km után hogy jóval csendesebb az alapjárat, nincs akkora hangja a motornak, eddig is füstmentes volt de ez azóta is így van, viszont a korrekciós értékek is javultak. Nem vagyok kémikus de külföldi fórumokon azt olvastam, sokan ott rontják el, hogy szintetikus vagy fél szintetikus 2t olajat tesznek bele ami lerakódik, míg a teljesen ásványi el ég, ja és az enyém dpf nélküli még gyárilag.
Biztos jó a prémium, de nekem mindig fenntartásaim voltak azzal kapcsolatban hogy mennyi adalékot tesznek bele pluszba.
[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
macilaci78
nagyúr
válasz szika87 #193442 üzenetére
2T robogóba azért veszek teljesen szintetikus olajat, mert az nem rakódik le, katalizátoros kipufogónak nem mindegy...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Csaby25
senior tag
válasz grizlisandor #193421 üzenetére
Sziasztok!
Metzger olajpumpa szívókosarat találtam 4867 Ft, illetve eredetit 6538 Ft (Romániai árak).
Elég az olcsóbb, vagy inkább az eredeti, vagy inkább tisztítsam meg?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az alábbi videón található hangot egy Volkswagen Golf VII GTI esetén hallom, DSG fokozat kiválasztás során. Az autóban ~105e km van, viszont kevesebb, mint 5e km-rel ezelőtt komplett, gyári kuplung/kettőstömegű csere volt rajta. Mechatronika is szintén ki lett cserélve rajta, egy keveset futott bontott került a helyére.
Normális ez a hang, vagy megint kezdhetek el aggódni?
[link]Köszönöm szépen előre is!
-
csiga8
senior tag
válasz szika87 #193442 üzenetére
A JASO FD ( vagy ISO-L-EGD, szinte ugyanaz) lenne a lényeg. Bár azt írják a 2T olaj dobozára, hogy full szint., valójában csak részszintetikus, de jó minőségű. Kevés full szint. 2T olaj van jó árban. ( tán a Castrol Power1 Racing 2T az, németeknél kötelező a valós infót ráírni egyedül európában, német oldalon kell megnézni, valóban full szint. olaj-e)
2T motorokban (is) az ásványi olaj igen nagy, sok lerakódást okoz. ( gyűrűhorony, tűzgát, dugattyúpalást, égéstér) Kisgépek ( láncfűrész, fűkasza) szintjén is hamar megölöd vele a mostani, új, "katalizátoros " ( valójában 10 dkg drótgubanc a kipuban) jószágot.
A Delphi rendszerű gépekben is jobb 2T olajakat használnak. ( ugye az egy igen kényes rendszer, kényszerűségből kell) A keverés arány inkább 1:300, ha van kati a kipuban.
Régi, forgóelosztós adalógós ( pl nekem II Golf 1.6 TD) is teszik ( én is) némi tömítettség javulás érdekében (is). /Részemről minden 2T-be az Elf moto 2 Tech-et teszem, az megy a Golfba is)
A gázolajhoz képest a 2T olaj égési sebessége kisebb, lassabban ég, ezért tűnik csendesebbnek a motor, és ezért nem (sem) szabad sokat beletenni, ne legyen elnyúló égés.
Hosszú lenne leírni a miértet, de a lényeg, hogy az ásványi olajhoz képest egy jó részszint olaj (FD minősítés) magasabb hőtűrőképességgel bír, ( visszafolyó gázolaj nem kátrányosodik) másrészt elégéskor nincs ( elenyésző) a kátrányképződés, olyan hamuvá kell elégnie, ami nem rakódik le. ( JASO FD Japán szabvány, direkt a nagyfordulatú japán 2T gépek ( régebbi olajok miatti) gyűrűragadások után, miatt lett kifejlesztve.
A szulfáthamu tartalma is jóval kisebb, katit így kevésbé bosszantja.
-
wassabi11
aktív tag
Sziasztok.
Az alany egy 2.0 pd tdi BKD motorkodos Seat toledo(2007) . A hiba jelenseg pedig az lenne elindulok szepen az autoval 1500-as fordulatnal elkezd rangatni a fordulatmero ugral kb 1300-1500kozott, majd abba hagyja. Eddig eleg ritkan fordult elo, de mostanaban napi szinten. Ezt kb 50-40km/h nal csinalja nagyobb sebessegnel egyelore nincs gond. A retteget pd elem hiba lenne? Vagy ezt ennyi hiba leirasbol nem lehet tudni? -
Snoop27
őstag
Ezt nem tudtam, több embert is hallottam, aki problémákat tapasztalt tankolás után, de fene tudja, lehet csak véletlen.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop27 #193449 üzenetére
Sokáig tankoltam ott, mert olcsók voltak. Sosem volt gond velük. Igaz régi szívóbenzin ami nem kényes a benzin minőségére. Aztán mikor már annyiért adták a benzint mint máshol akkor elpártoltam tőlük egy közelebbi kúthoz.
Amúgy meg bárhol kaphatsz rossz benzint. Nekem legutóbb Shell kúton sikerült tankolnom vmi lőrét. Megtankoltam hazamentem, következő indításnál úgy beverte a check engine-t, hogy a szemem majd kiesett. Ránéztem, azt írta obd-n, hogy gyújtáskimaradás volt az összes hengerben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs