Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz cross56 #193248 üzenetére
Jetta 1,6 bse , 2 hónapja motorgenerál. Nekem 600 km intenzív pályázással megevett 1 litert és füstölt is. Ez egy faék egyszerű motor de kényes az olajra és olajcserére. Dugattyúgyűrűk elkopnak, letapadnak. De ha már szétvan kapva érdemes kicseréltetni mindent amit kell. Nálam, új szelepek, szelepvezetők, himbák, tőkék, szelepszár szimering. Síkolás, szelep becsiszolás. Új dugattyúk, meg minden tömítés csavar csere volt. Azóta 5w-30 , 0 olajfogyasztás 4000 km alatt, amiben pálya is volt bőven. Erősebb, dinamikusabb lett, nem remeg, rángat, nincs benzinszaga. Jó barátom a szerelő, 330k lett a vége. Sajna amúgy 600-700k máshol…. Van aki csak gyűrűket, szelepszárszimeringet cseréltet és azzal is oké lesz, minimális olajfogyival.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
-
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #193253 üzenetére
Olyan nagy átlagban 20 ezrenként cserélték, viszont már 90-nél 10w-40, és azért városoztak is vele….. Én még 145-el vettem 2 éve. Akkor nem néztem utána különösebben az olaj témának, nem is volt különösebb olajfogyi. Aztán egyszer csak bumm, elkezdte zabálni. Végén megnéztük 10w-40-el már mi is amikor várható volt a felújítás. 600km pálya, 160 körüli tempó, 1 liter szevasz. Szerencsére jól sikerült, azóta nem mérek semmi fogyást, 5w-30-as olajjal. Nekem ennyit mindenképpen megért, 1 év max és csere úgyis, legalább nyugodt lelkiismerettel tudom eladni.
-
molnarpeter
nagyúr
1.8-2.0 TSI (TFSI) EA888 gen 2 gyakori hibákról egy összefoglaló videó [yt link], feliratot érdemes bekapcsolni
-
L1ZRRR
senior tag
2016 2.0 TDI G7
Kérdés:
Ma relatíve sokhelyre mentem nem nagy távolságra.
És pont mikor elindultam volna az utsó helyről haza, a következőt produkálta:(itt már üzem meleg volt az autó, olaj 85-90 fok közötti volt)És az utolsónál csinálta azt, hogy gyújtás lámpa elalszik, után ráindítottam és nem indult el.
Tekerni, tekert és nem indult. 3-adik próbára gyújtás le- gyújtás ráad, majd índít után indult a motor.Összesen kb 8x volt beindítva - leállítva helyszíntől-helyszínig.
Ötlet? 141 e KM.
Én akkumlátorra gyanakodtam, de be lett méretve és az nem gond, illetve OBD-re is rá lett dugva, és nem volt hiba kód.
Van valami ami ilyen km állásnál érdemes cserélni egyébként és gyújtással v indítással összefügg?You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz L1ZRRR #193258 üzenetére
Szerk :
Tekerni, tekert és nem indult. 3-adik próbára gyújtás le- gyújtás ráad, majd índít után indult a motor.Tekert, mintha beindulna a motor majd leáll. Mintha hiányozott volna még 1 kis lökés v nemtom.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
cross56
senior tag
válasz aero. #193255 üzenetére
Szia!
3 éve van nálam az autó, mindig 10.000-ként vagy 1 év után cseréltem az olajat. És állítólag előttem is így volt (bár ez nyilván lehetett kamu). Napi 40 km-t használom. Hidegen nem szoktam hajtani, meg üzemmeleg állapotban is csak néha “rúgom el”.
bitpork: pályázni nem igazán szoktam.
Asbee: Köszönöm, hogy ezt megosztottad velem. Egyébként tényleg nagyon szép munka amit a tiéddel csináltak.
Sajnos én most nem tudom megéri-e megcsináltatni mert ezenkívül a rozsda is elkezdte enni a küszöböket és az első sárvédőket valamint a tetőkárpit is kezd elengedni és a klímakompresszor is jövőre cserés lesz. -
simonjoe
őstag
válasz L1ZRRR #193258 üzenetére
...ilyet nekem is csinált a 2009-es CC. Egyszer még tréleren is utazott miatta. Másnap meg minden fakszni nélkül beindult. Hibakód nálam sem volt. Az elérhető összes csatlakozót az utastérben és a motortérben megbontottam, kontakt lemosóval befújtam, majd sűrített levegővel a maradékot kiszárítottam, kontakt spray befúj. Egy jó fél napom ment rá, azóta 1x sem produkálta a hibát.
Joe
-
Doki16
addikt
válasz L1ZRRR #193258 üzenetére
Ugyanez volt nalam a B7 passattal. 2.0 TDI cffb. Semmi hibakód, egyszercsak nem indult uzemmelegen. Megvártam míg lehűlt és utána egyből ment. Még használtam ezután kb. egy évig és többet nem jött elő. Itt a topikban Mágus azt mondta, hogy EGR szelep kezdi megadni magát. Valószínűleg tényleg az volt a baj, mert diaggal nézve már nem mozgott a legjobban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
korpas15
tag
Féklámpa kapcsoló cserénél a fékpedált be kell nyomni vagy nem?
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Doki16 #193264 üzenetére
Értem, köszi az infót.
Simonjoe: neked is.
És akkor ezzel mit érdemes csinálni?
I mean ami az ésszerű?Kipucolás halottnak a csók? Csere darab mennyi mátyás lehet mindennel együtt?
Vagy irassam ki?Azt ne mond, hogy adjam el, mert egyébként patika az autó, 2 hónapja van meg.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
veterán
válasz cross56 #193260 üzenetére
Szívtelen leszek.
400-700 a motorra, 200 a kasztni, 100 a klíma; szumma 700-1000 ezer Ft. Add el így a jellemző piaci ár alatt 3-4-500 ezer forinttal olcsóbban, természetesen jelezve, hogy nem tökéletes az autó (olaj fogy, klíma működik, de nem az igazi, itt-ott kezdődő rozsda).
Vagy venni kell egy bontott motort 100-200-ért, másik 100-ért beszerelik.
Majd reménykedni, hogy az nem eszi az olajat.Írták tegnap, hogy töltögesd az olajat, 125 Ft/100 km. Teljesen jogos a matek. De amikor ilyen sok nyűgje van az autónak, inkább szállj ki időben.
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt Mindenkinek!!
Sokat gondolkodtam most (nyaralunk, van időm ) pl. azon, h miért eszi az autó jobban pályán az olajat, mint rövid(ebb) távokon? Most csak 400km jöttem folyamatosan, előtte meg több mint 3000-et csak pályán, és az öreg CC egy deka olajat nem evett. Szoktam nézni folyamatosan, van is egy lityi pótlás nálam, de még nem volt rá szükség. Én csinálok valamit rosszul??
A másik az állagmegóvás. Az jó, h garázsban van a kocsi, természetesen még akár fűtött is lehetne. De azt gondolom, h a páratartalom az ami nem mindegy, főleg a kasztninak. Van erről valami tudományos megközelítés, h mi az optimális?? Talán 50%??
A harmadik pedig, h erősen gondolkodom a chippelésen, divatos szóval az optimalizáláson. Időnként jó lenne egy kis tartalék a CBAB 140 lovas motorhoz. Az autó korához képest egész jó állapotban van, ami csak rosszul benne, vagy akár csak a jelét adja, kidobom, és megy bele a gyári új. Mondjuk a DPF csak tisztítva volt egy nagyobb (7000km-es Norvég szárazföldön) út előtt, de teljesen jó lett. Vajon egy 300k futott 12 éves autót szabad-e kitenni ilyen tortúrának? Mennyire lesz ez hatással pl. a DPF-re?
Ha van valakinek ezekkel tapasztalata, kérem tisztelettel ossza meg velem!
THX!!!Joe
-
veterán
válasz yodamester10 #193274 üzenetére
A munkadíj mértéke a kérdés. (Bocsánat, de nem nézem meg a 26 perces videót, hogy ez kiderül-e belőle. )
-
macilaci78
nagyúr
válasz simonjoe #193271 üzenetére
Ami működik, azt miért akarod javítani? Gondolok itt a chippelésre.
Páratartalom: az 50% az emberi szervezetnek ideális, a rozsdásodásra hajlamos dolgoknak a 0% kell. Nem véletlenül tartják a relikviákat is fóliasátorban.
Sokak szerint a télen fűtött garázs a nagy ellenség, ugyanis a sós hólé jobban eszi a fémet, mint a sós jég.Én is tartok a kocsiban mindenféle rontásűző amulettet: vontatókötél, bikakábel, literes motorolaj.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
Nem mintha kézi üzemmódot leszámítva nagyon használná a DSG a nyomatékcsúcsot. Ha egyharmadnál jobban rálépek a gázra már kapcsol is fel, esélye nincs túllépni a határt.
Ha fel van húzva a motor 200 lóra akkor van 4000-nél 356Nm, hiába van 2000-nél 400-420, nem tudod használni csak ha oldalra kitolod a váltót D-ben.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #193280 üzenetére
Igen, de mit szoktak rajta tipikusan átírni?
Engem ez nem zavar, legalább nem teszi tönkre a nyomaték. Sokkal jobban zavar, hogy:
- 60-nál már 6-ba teszi
- Ha MAJDNEM állóra fékezek, pl dugóban, ahogy elengedem a féket már húz, meg miközben nyomom a féket is, nekem akkor tegye vissza a kuplungot ha hozzáérek a gázhoz, ne koptassa fölöslegesen.
- A Coastingot hiába kapcsolom be, az sem ezt csinálja, hanem valami elcseszett baromságot.
- általánosságban a gázadásra először váltás következik és csak utána történik valami, mert ugye lehetőleg 1200-1500 közt tartja a fordulatot, olyat hogy kanyarból kifele húzzon a kocsi csak S-ben tapasztalok mert akkor 2000 fölött tartjahttps://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #193283 üzenetére
Pl a váltási pontokat, hogy ne engedje 1500 alá a fordulatot soha (kiv. 1. fokozat) és motortuningnak megfelelően magasabb maximum is lehet, szintén csipsz függvényében nyomaték limit emelhető, lehet még gyorsabb váltást elérni, rajtautomatikát bekapcsolni, kickdown működését állítani...
-
veterán
válasz molnarpeter #193285 üzenetére
Ez nem lenne rossz, mondjuk dugóban nem ártana ha nem a 2-est használná hanem az 1-est, nem kéne sem csúsztatni sem kapcsolgatni annyit. Ennél gyorsabb váltás nekem kettőstömegű rángatást jelent.
Rajtautomatika tudtommal van nekem (S-be tenni, kipörgésgátlót kikapcsolni, fék és gáz egyszerre majd fékről lelépni), persze lehet, hogy hangolható. Kickdownra általában még egyet visszavált.
Nincs baj azzal ha 1200-on hagyja elengedett gáznál, de ha elkezdem nyomni, még óvatosan is, akkor már nyírja a kettőstömegűt, szenved a motor, semmi értelme.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Gebriel
veterán
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.
2013 utáni TSI motornak mi az ideális, kímélő használata?
Gondolok itt arra hogy, inditas után és megállás leállítottás előtt mennyit járjon a motor, hogy a turbó kímélve legyen?Köszönöm előre is!!
-
vendingo
veterán
Sziasztok.
Gondom van. G4 1.6 16v 2004 valami van a szervóval.
Ahogy megmozdítom a kormányt egyből búgó hang jön a motortérből, mint az ablak spriccelő motorja. Minél jobban tekerem a kormányt, annál hangosabb, mélyebb a hang. Álló helyzetben is csinálja. Mivel lehet gond?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
grizlisandor
addikt
válasz Gebriel #193290 üzenetére
Kb a szokásos, elindulás előtt 0,5-1 percet járatni.
Ha meg lett kergetve tiltáson, pár kilométert normális vezetési stílusban, utána mehet 0,5-1 perc üresben járatás leállítás előtt(ha normális vezetési stílusba toltad elég ez is).Megfelelő olajcsereintervallum, használatfüggően max 15k km vagy 1 év. Jó minőségű üzemanyaggal tankold, rendszeres gyujtógyertya cserére figyelj, mert hajlamos kopogósan égni.(bár ez még lehet az előző generációs TSI-kre volt igaz) 150k-200k km között számolj egy szívóoldali dióhéjas tisztítással, meg egy injektortisztításra.
FB-n TFSI Hungary-n rengeteg okosság van.
-
veterán
válasz Gebriel #193290 üzenetére
Szia!
Indítás után én várok kb. 5-10 másodpercet, utána indulok. A motorolaj 85-90 Celsius foknál üzemmeleg, ehhez néha 10 km is kell.
Ha nem tapostad neki, egyből le lehet állítani, nem kell járatni. Ha tapostad, akkor az utolsó km-t finoman tedd meg, vagy járasd 0,5-1 percet. Autópályán - mielőtt megállnál - szépen gurulj ki, majd picit járasd. -
Csabadi
tag
Sziasztok, rég voltam itt.Volna is kérdésem ha tudtok segíteni.Ismerős szeretne venni egy A8 4.2 quattro audit. Viszont csak 2002 évj-ig keres. Nagy álma volt és most szeretne egyet.Csak annyi érdekelne, hogy mi az ami nagy gondot és fejfájást okozhat.Én személy szerint azt mondtam neki, hogy az egész maga nagy gon.Viszont mindenképp akar.Ha esetleg van itt akinek volna és tudna mesélni vagy ha jól emlékszem Mágusnak van is, de már nem emlékszem.
-
Gebriel
veterán
Köszi szépen az infókat!
-
rbalint88
addikt
válasz Csabadi #193297 üzenetére
A ket rendszam kozott a barmi es a minden. Nekem is nagy alom a tipus, de sztem ilyen korukra mar inkabb remalom. A nagy hoterheles miatt a kabelkorbacs hatvanyozottan farad, ebbol kismillio misztikus elektronikai hiba lehet. Ha hobbiautonak veszi es nem napi jarosnak, valamint penz nem szamit, csak akkor vagjon bele. Ja meg szerezzen olyan szakit, aki keni-vagja a tipust, azzal sok pingvinezestol megkimeli magat, hogy ha olyan nyul az autohoz, aki tudja, hogy milyen hibajelensegnek milyen jellemzo oka/okai lehetnek.
-
Csabadi
tag
válasz rbalint88 #193299 üzenetére
Igen, gondolom az lesz nehéz, szakit keríteni. Viszont csak hétvége kocsi lesz, pénz van. De ő az alapján dönt amit írnak a neten az autóról(elnyűhetetlen)
Igen mondta is, hogy a motortérben minden gumi alkatrész tönkre megy.Gondolom ezek meg csak gyáriban vannak.. De hátha szerencséje lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Windows 11
- Gumi és felni topik
- iPad topik
- Gyúrósok ide!
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen