Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
válasz kisza25 #193600 üzenetére
Ez szinte biztos, leállítva is alig volt.
@ #193599 molnarpeter : igen tudom, kell is bizalom, csak itt az is baj, hogy a sok km a másik faktor, amivel meggyűlhet a bajom. A sok km-re lehet mondani, hogy nem annyira számít, legyen az állapota jó, de a sok km-től a kopás nem elkerülhető szvsz.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #193604 üzenetére
Nyilván a műszaki analfabéta se lesz jobb de csak ki lehet fogni.
-
szabonagyur
félisten
válasz F_Zolee #193605 üzenetére
Nem feltétlenül műszaki analfabéta, hanem van egy leírás és követi, mert ennyi kell az érvényes garanciahoz.
Ilyen nagy futással esélyesének a 30as csere periódus sem vészes.
Biztos ki lehet fogni, csak nehéz, ha csak abból indulsz ki mennyien tologatnak a műszakit is mindenféle okokból (addig sem kell rá költeni, sokba kerül stb).
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
veterán
válasz szabonagyur #193606 üzenetére
Akit a nagy futás nem zavar, íme egy pöpec GTI kellemes* áron.
* A mai árviszonyokat figyelembe véve. (2 éve a 3 éves 173 k km-es a szükséges ráköltéssel megállt 5-ből + átírás. De az 2 éve volt.)
Szerk: a tegnap felbukkant fekete eltűnt, az is szimpatikus volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #193610 üzenetére
-
veterán
válasz szabonagyur #193612 üzenetére
Azzal a bajom:
1. amerikai -> ezért némileg más a motor (nincs benne MPI befecsi)
2. amerikai -> lekövethetetlen előélet
3. alap első és hátsó lámpák - ezen lehet segíteni azért.Az ára jó.
-
Lacess
tag
válasz grizlisandor #193615 üzenetére
Arra -szerintem- rácsöppenhetett valami, pl. illatosító. Látszik a mellette lévő gombon is.
Ettől függetlenül a futásteljesítmény biztató.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Winne
nagyúr
Szerintetek mennyiért lehet kifogni egy jó 16 vagy 17 colos felnit Skodára? Semmi extra, csak valaim nem ütött darab.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
veterán
Szerintetek időszerű egy új akkumulátor?
Tünet:
Most 6 éves a Golf7. Tavasszal / kora nyáron 1x már előfordult hogy nem indult el a rádió (multimédia), pár óra múlva a következő indításkor minden OK volt.
Ma reggel (is) minden rendben, délután indulok haza, nem megy a rádió. Bezártam az autót, 10 perc várakozás után sem megy.Itteni korábbi tanácsra lekötöttem az akkut 5-10 percre, utána minden OK. (ennek következtében persze dobott egy csomó hibát: ASR, TPMS, Auto hold, STB.)
VCDS-sel kiolvasva kommunikációs hibát írt, ill. CAN átvezető hibát. Töröltem őket.A korábbi Volvomnál is voltak random elektromos hibakódok, ott az akkumulátor cseréje megoldotta.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nyáron kapott frissített szoftvert a rádió az Android Auto mellett, abban bíztam, hogy az megoldotta. Nem.
Qru: Az is 6 éves, a gyári.
A kérdés, hogy a gyengülő akkumulátor okoz-e ilyen hibát?
Meg 1 ilyen jópofaságot elnézek neki, a 2.-nál lépek, pl. új akku.[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Hátsó könyöklőt B6 Passatban, hogy lehet kivenni?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Lacess
tag
válasz focvis #193628 üzenetére
Helyes. BMS-sel ellátott autót pont így kell. Ennek köszönhetően -valószínűleg- nincs hiba az akkumulátor-felügyeletben.
Esélyes, hogy az akksi a végét járja. Pedig a gyáriak jól szokták bírni. Egy tesztert még érdemes lenne rátetetni valahol.
Amúgy melyik beszállítótól van? A MOLL-nak volt egy igen gyenge szériája, viszont azok jóval hamarabb kihullottak, mint 6év.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Tin
veterán
válasz focvis #193623 üzenetére
Fogalmam sincs mi okozta, nagy ritkán csinálja. Asszony mondta épp a minap, hogy előfordult. De ilyen pár havonta egyszer, és aztán pár perc múlva megy. Múltkor nekem csak a navigáció nem ment, a többi igen, aztán pár perc múlva oké volt. De van amikor az egész cucc nem kapcsol be.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #193636 üzenetére
Technikailag csak az akkut! Amúgy akkor kb 1000 km-re lehettem, hiba oka banális, sérült szigetelés volt, füst nagyon rövid időn belül jelentkezett valószínű. Raktam fel új(rahasznosított) kábelt a töltőre, közvetlenül csipeszhez lengő biztit, így már Murphy-biztos. A szenvedő alany "főnix" azóta elindult, lassan bejáratódik a motor, kapott is gyorsan egy javíthatatlan defektet nettó ~150k értékben
Ha tartja a feszt külső töltés után, én lennék kísérletező annyira, hogy csinálnék egy bms resetet, lehet trükköznék is kapacitás vagy feszültség vonalon, ha lehet (bms nélkül talán amúgy is húzná még egy kicsit az akku egyszerűbb szekérben --> redneck solution: akku szenzor lehúzni )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #193637 üzenetére
Nem szeretnék itt és most redneck solutiont.
A BMS reset átmeneti megoldásként jó ötlet, köszönöm! Azzal, hogy tegnap lekötöttem az akkut, vélhetően ez is megtörtént (?).Találtam egy jó leírást, útmutatót. Ha cserélek, ezt fogom követni. [link]
Nem vészes az akkumulátor ára, 36 ezer az Exide EFB. A régi akkut múltkor is el tudtam adni 10-ért.Hogy visszataláljak, keresőszavak: EFB AGM akkumulátor MQB
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Winne
nagyúr
Urak. Felkerült egy Octavia, sérülésmentesként, a telefonban is azzal kezdtek, ez a rendszáma: Pbm405
Lekérdeztem az ingyenessel. Ott most vagy én értelmezem rosszul, vagy mégsem sérülésmentes? Van ott vmi dátum és károsult, meg nem látom a régi km futását sem.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #193641 üzenetére
+Asbee
Olajnyomás-érzékelő át van szakadva, az biztos cserés. Csatlakozót levéve csöpög belőle az olaj.
Ettől függetlenül délután mérünk nyomást is.
Szerszám van. :)
Plusz adalék, hogy indultunk vásárolni a Golffal, az meg kiérve a faluból elkezdett rángatni. Vontatva jött haza.
Megint a tankban lévő pumpa.
Transfer fuel pump tesztet nem is futtattam le, mert olyan daráló hangot adott,, hogy inkább leállítottam.
Ugye év elején volt ugyanez, akkor lusta voltam pumpát cserélni, csak ki lett mosva az egyébként tiszta tank meg szűrő csere.Szóval 2 autóból kettő OFF.
Reggel volt szex, úgyhogy nyugodtan viselem még.2014 2.0 cr tdi, 110kW crbc
Melyik pumpa kell?
A 0,5bar - os VDO A2C53434508Z
vagy a 4,5 bár-is VDO 2803580003380.Annak idején úgy emlékszem az elsőt hozta a VDO katalógus, de jobb lenne egy megerősítés.
-
veterán
válasz Winne #193644 üzenetére
Km futás: az első leolvasás a 2021. júniusi műszaki vizsgán történt, 78 xxx km. A második pedig szeptemberben, amikor ideiglenesen kivonták a forgalomból, 82466 km.
Eredetvizsgán még nem járt.Biztosítás: "2019.06.19. Jármű szerepe: Károsult" -> talán enyhén lekoccolták? Nem ő volt a vétkes fél.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #193647 üzenetére
Köszi! :)
Közben vettem érzékelőt, nyomásmérés után ki is cserélem.
Golfhoz megtaláltam a vdo katalógust, kb.az összes dízelhez ugyanazt a pumpát hozza.
Viszont autós boltban meg pont a másikat mondták.
Illetve is variantnál nem is írtak crbc motorkódot.
Mondjuk örülnék ha ez kéne, mert pont ez az olcsóbb.
-
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Adott egy VW Jetta 1.9 PDTDI , BXE motorkód , 239.300 km van benne. Másfél hónapja volt benne vezérlés, stb csere, olajcserével együtt, akkor a km állása 235.000 km volt. Nos, tegnapi nap folyamán ért egy meglepetés. Reggel elindultam itthonról, nem volt még semmi gond. Mentem vele kb olyan 25 km-ert, majd leállítottam az autót. Kb 1 óra múlva elindítottam, majd ekkor ért egy meglepetés, ugyanis a műszerfalon egy olyan felirat jelent meg akkor, mikor rá raktam a gyújtást, hogy "ölsensor werkstatt", sárga kanna ikonnal. Ez kb 2-3 másodpercig volt ott, majd elmúlt. Megnéztem az olajat, a nívópálcánál 3/4-ig volt olajjal, tehát nem fogyott belőle semmi, van benne olaj. Ezt minden egyes gyújtás rá adásnál csinálja.
Egy ismerősöm ki olvasta, ezt olvasta ki :
00562 - Olajszint/olajhőmérséklet jeladó -G266
010 - szakadás/rövidzár pluszra
hibakörülmény:
Hiba állapota: 01101010
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1Beszéltem a szerelőmmel, akik csinálják, mondták, hogy ez VW-nél gyakori hiba. Kérdeztem, hogy használható e az autó, mondta, hogy igen, valószínű kábel szakadás van, de ha nagyon zavar akkor vigyem el hozzájuk, illetve még annyit mondott, hogy lehet le csúszott a csatlakozó vagy valami.
Kérdés, hol keressem ezt a csatlakozót, mit nézzek meg, illetve ha cserélni is kell ezt a jeladót, milyen cikkszámon keressem, és kb. mennyibe fog kerülni , jah , és mennyire nehéz cserélni?
Az autó ettől függetlenül használható? Olaj van benne, stb..Tippet, segítséget elfogadok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen