Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Na ki lett cserélve a termosztát újra, olaj, olajszűrő, gázoljaszűrőcserével (én vittem ezeket) fizettem gyári termosztáttal 77-et. Szupergyorsan bemelegedett.
A motortartó bakra viszont azt monda, hogy előbb ránéznek hátha csak meg kell igazítai, és végül nem cserélte ki, ő nem érzett semmit, ment is vele.
Holnap megyek egy hosszabbat, majd meglátjuk, pont az utolsó kilométereken tudok kicsit pályán menni hogy remeg-e.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Henry1990
tag
válasz molnarpeter #210652 üzenetére
És ez segítene a váltón valamit, hogy jobban bírja a terhelést?
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Ő volna egyébként
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
veterán
válasz Henry1990 #210650 üzenetére
Mi kötelező? Csippelést beiratni? És honnan veszik észre hogy csippelve van?
Egyszer voltam műszakin Németországban, a Dekránál nem a Tüvnél, hát nem volt Dyno, 10 perc volt, fék, rezgéscsillapito, emisszió, szerintem a multkor Isaszegen jobban megnézték mint kint.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Henry1990
tag
válasz rasotamas #210662 üzenetére
Itt nem csak a Tüv ami veszélyes, vannak kiépített állomásai a rendőrségnek, és ha valami böki a csőrüket, akkor oda rendelnek egy vizsgálatra. Ennek nyilván kevesebb az esélye, ha nincs porig ültetve, tuning elemekkel telepakolva az autód, de a 0% felett vagyunk, és a büntetés legjobb tudomásom szerint baromira sok… tehát inkább megéri rendesen csinálni. Ismerősömet kiírt EGR, és kinelezett Katalizátor miatt 6000€-ra büntették, és kivonták az autót a forgalomból. Addíg nem tudta vissza jelenteni, amíg nem vett új katalizátort, és íratta vissza az EGR-t
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
válasz Henry1990 #210657 üzenetére
A gond ott van h a mérési és gyártási technológiák finomodásával már nincs az alkatrészeken akkora ráhagyás . Nem viccből van egy wrcnek pl 2-5000km-s olajcsere periódusa. Ha valami határértéken megy akkor ott jobban használódik. Pl a motort és váltót megíratod - de mi lesz a kisebb terhelésre tervezett fékekkel? Azt nem lehet szoftveresen okosítani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Henry1990
tag
válasz bitpork #210664 üzenetére
Természetesen ha nem megfelelő a fékhatás, jelentősen nő a féktáv, vagy egyéb hiba jelentkezik, akkor mechanikusan kell utána menni a dolgoknak…. Meghalni nekem sincs kedvem, illetve mást sem szeretnék kórházba juttatni, nyugi
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
veterán
válasz Henry1990 #210658 üzenetére
Mi ez az S-tronic? DSG vagy a 8-as ZF hagyományos?
- visszarakattam a csaló szoftvert a motorra, mert a csalótlanító szoftver kinyírja a dpf-et, egr-t
- kapott pár lovat és NyúlMókust (170/350 -> 206/440)
- hozzáírták a váltót (minimum fel kell oldani a nyomatékhatárt, még jobb ha szorítóerőt növelnek kicsit, angolok 700Nm-ig elengedték a DQ250-et)
- átirattam a váltási pontokat, mert nagyon nem szerettem hogy 60-nál 6-ba váltott, csak hogy megspóroljon fél deci gázolajat, közben tönkrevágja a kettőstömegűt. 1500 alá ne menjen.
Most olyan, amilyennek lennie kell. Egyszerűen tökéletes. Persze nem nyomom tövig eszetlenül állandóan, de van tartalék ha kell.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Asbee
veterán
válasz rasotamas #210666 üzenetére
Kizárt hogy 700nm-t kibírjon gyári kuplunggal. Max 1 tesztre. És ahogy írják is, komolyabb tuningra erősített kuplung + mechatronikát is komolyan kell írni, olajnyomást emelni stb. Dukai is azt mondta mikor kérdeztem max 400-420nm tartóssan ezekre a 6os 7es dsgk-re, és ha rengeteget van így padlózva azért hatással lesz a kuplung élettatartamra. Stronic dsg dl501.
-
imyourfriend
őstag
-
veterán
válasz Mágus2 #210670 üzenetére
Nézd már meg a váltási pontokat meg a nyyomatékgörbét.
Soha semmilyen körülmények közt nem kaphat 400-nál, esetleg 420-nál többet, mert a dsg azonnal elvált. 440 csak 2000-2500 körül van padlógáznál, csakhogy padlógáznál nem ezen a fordulatszámon van hanem 3-4000 körül ahol már nincs ennyi nyomaték.
Ha átraknám kézibe hogy ne váltson magától éppenséggel rá lehetne erőszakolni, de sose csinálok ilyet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
csababarca
őstag
válasz csababarca #210627 üzenetére
Közben kiderült, de amikor akartam kivenni a lámpát, az egyik lámpatartó csavar simán kijött, a másikat elette a fej...most sehogy nem tudom kiszedni:/
Gondolom elviszem szerelőhöz, ő valamilyen eszközzel ki tudja szedni az elnyalt csavart...iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Kérdezni szeretném mekkora meló kicserélni a kopásjelző vezetéket, ami a motortérbe megy be. A villa ha jól írom kikoptatta a vezetékeket ( 2 kék kábel, és a villához ér ami tartaná az egészet ) és a kocsi jelzi hogy kopott a fékbetét , pedig nagyon nem azok !
2010 Octavia 1.4 TSI CAXA, kombi -
Henry1990
tag
válasz imyourfriend #210669 üzenetére
Semmi baj sincs, ha valaki nem akar DPF-et, vagy Katalizátort. Kiveteti, elmegy a műszaki vizsga állomásra, elmondja hogy ezek nincsenek a kocsiban, kimérnek neki egy új károsanyag kibocsátást, kap az eddigi 2-300€ helyett egy kb 2000€-s éves adót a kocsira, kitiltják az autót egy piros matricával a városokból, és kész. Mehet is, és senki sem fogja megbüntetni…
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210680 üzenetére
Az adó a co2, auto teljesítmény stb értékekből adódik. Tehát ha chippelt a kocsid, de a co2 nem változik, akkor is meg lesz szexuálva a pici popó a rendőrség álltal, hiszen nem azt az adót fizeted a kocsid után, amit kellene, mivel ha nincs benne a forgalmidban a módosítás, akkor a gyári értékekkel számolnak. Remélem így világos.
Másrészt bármilyen módosítás az autó motorján, futóművén stb, balesetveszélyessé teheti a kocsit. Persze ha sanyika csinálja a módosítást… ha rendes cég, akkor nekik lesz tanusítványuk róla, hogy az elvégzett módosítás rendben van… így nyugodtan lehet menni a TÜV-höz, és be lesznek jegyezve a forgalmiba… ja igen.. ez pénz… igen, ez a motor vezérlőre is vonatkozik gondolom.[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz gubabela #210683 üzenetére
Igen, nekem is Eu6, Adblue minden franc benne van, és mégis 330€
Egyébként pontosan nem tudom én sem, hogy milyen képlet alapján van számolva az éves adó, és mi, milyen szinten befolyásolja az összeget, de valószínűleg a teljesítmény miatt nem sokat változik az összeg.
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rasotamas #210681 üzenetére
Többet számít, mint gondolnád. Részterhelésen is nagyobb nyomatékkal kénytelen dolgozni, mint amire eredetileg tervezték. Mindenki csak a maximáli nyomatékot veszi figyelembe, azt elfelejtik az emberek, hogy ez nem csak egy szám. Ha nem szűnik meg a remegés, egy próbára tegyék vissza a gyári szoftot a motorra és rögtön kiderül, hogy mechanikai probléma-e vagy szoftveres.
Nem szeretem az írt autókat, mert sokszor a szoft okoz anomáliákat, közben kicserélik a fél autót.
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210685 üzenetére
Nézd, ha nem tetszik a rendszer Németországban, azt ne velem akard megvitatni. Leírtam amit tudok, a DEKRA munkatársai szeretettel várják a kérdéseid szerintem, és biztosan jobban elfogják tudni magyarázni a kocsidon, hogy mit, és miért… Ha neked nem tetszik, hogy én be fogom iratni a forgalmiba, (HA EGYÁLTALÁN) lesz Chip tuning, akkor az igazából a te bajod… az egyszeri 130€-s műszaki vizsgát, meg a +20€-s éves adót inkább lenyelem…
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210689 üzenetére
Nem tudom, belezd ki a Katalizátorod (ha még nincs) és gurulj el a legközelebbi TÜV pontra, szivesen megmérik neked. Papírt is adnak majd..
Hogy ezek a kérdéseid honnan jönnek, arról fogalmam sincs, de gyanítom, hogy te valamiért nem az eredeti kérdésemre akarsz választ adni… biztosan kellenek az ilyen emberek is.[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
veterán
válasz Mágus2 #210686 üzenetére
De alapjáraton állóhelyzetben is? Hullámzik a víz a flakonban.
Illetve mindez üzemmelegen 50-100 kilométer után sokkal jellemzőbb mint hidegen (motortartó bumibak melegen ellágyulásra ezért gyanakszik)
Illetve 100 fölött motorféknél valami zúgást hallok, talán hátulról. Ahigy hozzáérek a gázhoz megszűnik.
Kardán valami inkább?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210689 üzenetére
Értem min ment félre… Szóval ahogy írtam a srácnak, az ellenőrző pontokon tudtommal a legtöbb módosítási lehetőséget nézik, ergo a kipufogo hangjától kezdve az autó teljesítményén át… Szóval benne van a rizikó, hogy kibukik valahol a szög a zsákból. Nem vagyok rendőr, fogalmam sincs, hogy milyen mélyen mennek bele a dolgokba, de azt tudom hogy a nem bejegyzett Chip tuningot is büntetik. A felhozott példa ebben az esetben nyilván a DPF-fel más tészta, de ezt csak azért említettem meg, mert szintén az ilyen ellenőrző pontokhoz közhető, és hogy érzékelteseem hogy nem engednek el egy ejnye-bejnyével. A co2 ebben az esetben nem lényeges, az a fontosabb hogy ellenőrizetlen módosítás lett a kocsin elvégezve. Az sem számít, ha ügyes gyerek csinálta, egyébként teljesen jó alkatrészekkel. Erre van a TÜV, hogy igazolják, hogy minden oké. Forgalmiba meg azért kerül be, hogy a rendőr is lássa, hogy az ültetés a kocsidon rendben van…
Szintén jó példa erre, a felni. A gyári 18-ast 20-asra cseréltem. Audiban vettem, gyári Audi felnik. Mégis az eltérő méret miatt, el kellett mennem Tüv-re, utána pedíg a Zulassungstelle-re, hogy beírják a forgalmiba, hogy rendben vannak a 20-as kerekek, nem fog 100-nál 80km/h-t mutatni az óra, és hogy a felnik megfelelnek mindennek. Ismétlem Audi szalonból vett új kerekek. Csak nem a gyári méret…. Így a rendőr ha igazoltat, látja a forgalmiban hogy a kerekekkel minden rendben.[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210693 üzenetére
Azért példálózok ezzel, mert itt van személyes tapasztalatom, a a büntetéstől, és a mértékéről… még ha nem is közvetlen engem érintett a dolog. De úgy gondolom, hogy ez a téma részemről túl van rágva. Ha szerinted a Chip miatt nem büntetnek meg, akkor rendben van.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210697 üzenetére
Abban reménykedtem, hogy majd elmagyarázod, hogy ez hogyan is vág a témába, hátha akkor az eszmefuttatásod is nagyobb eséllyel megértem majd… Már leírtam egyszer, hogy a példám miért ez lett, a chip tuningos bírságos írásomban. Most rajtad a sor, fejtsd ki hogy hogy a francba jön ez a kérdés a témába…
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs