Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
válasz ArthurShelby #210481 üzenetére
Ehhez a VW-hez nincsen alkalmazás? Nekem a Skodát (2019-es) sikerült beregisztrálni az applikációba és ott meg tudom nézni a kézikönyvét, magyarul.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
prannk
őstag
Bocsi. Lemaradt,hogy B7 ből
[ Szerkesztve ]
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
ArthurShelby
addikt
válasz TrollBalint #210501 üzenetére
Van alkalmazás, de az sem működik (nem tudom elfogadni a szerződési feltételeket, mert nem dobja fel). Most már egyszer tényleg bemegyek a vmikor egy márkakerbe...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #210504 üzenetére
Nincs reklámblokkolód? Az szokott ilyen anomáliákat okozni.
-
ArthurShelby
addikt
válasz MunezXBK #210505 üzenetére
Van, de a vw alkalmazáson belül az sztem nem működik. Illetve régebben is szenvedtem vele, akkor laptopon böngészővel, ott is próbáltam mindent (blokkolóval, anélkül, másik böngészővel (chrome, mivel ff-ot használok)
Hiába nyomok a folytatásra,csak eltűnik.
Ha a kék nagy gomb folytatásra nyomok, akkor meg ez jön föl.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
TrollBalint
addikt
válasz ArthurShelby #210506 üzenetére
Ügyfélszolgálat nem segített? Vagy nem is próbáltad? Én rossz kézikönyvet adtam hozzá az alkalmazáshoz, véletlenül az újabbat, ezügyben leveleztem velük és elég gyorsan válaszoltak. Meg adtak több lehetőséget is, hogy honnan tudom letölteni. (Úgy rémlik még a kocsiban is elérhető, valamelyik menüben is)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nrb263
tag
Sziasztok, 2019 Skoda Rapid, ha már hetente írja az autó hogy energiaszükséglete nagy, letiltja a startstopot és csak akkor oldja fel ha manuálisan feltöltöm (mikor rárakom lidls töltőt 12.6vot és egy kis kockát mutat a 4ből) akkor az valszeg cserés lesz mi? :/ efb helyett erdemes agmet rakni? 60ah 640a. Köszi
-
nrb263
tag
válasz molnarpeter #210510 üzenetére
Nem megy semmi, se radio se klima semmi… csak a nappali menetfeny
[ Szerkesztve ]
-
mario1012
tag
DSG olaj cseréjéhez kérném a segítségeteket. Mindenképp csak gyári olajat szeretnék beletölteni, a mennyiség érdekelne, illetve a gyáriból melyik a belevaló olaj? Próbáltam keresni a csomagtérbe és a szervizfüzetébe felszereltségi matricát a váltó kód miatt, de nincs ragasztva egyik helyen sem.
Skoda Octavia 5E 2019/11, 2.0 TSI, 140kw, DKZA motorkód, 7 sebességes DSG váltó.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
[link] 🤣
-
simonjoe
őstag
válasz nrb263 #210509 üzenetére
..mindenképp jobban jársz egy AGM-el (sajnos drágább is), de figyelj oda mert eltérő a méretük!
Mondjuk a Rocket (erősen ajánlott akku) pont egyforma a fizikai méretét tekintve mindkét típusból. Az EFB 640Ah, míg az AGM 680Ah-s és mindkettő 242x175x190. Viszont az áruk, na ott van eltérés. EFB a fenti kapacitásból, 38300HUF, az AGM 53400HUF. (forrás :"akkudream")[ Szerkesztve ]
Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz mario1012 #210512 üzenetére
Egy kis olvasni való, mivel két módszer van, hogy nyomás alatt átmosatják az olajtöltetet, vagy leengeded, feltöltöd, esetleg ezt megismétled átmosás jelleggel.
Gyári olaj az ajánlott, 60 ezer kilométeres csereperiódusban, de szerintem valamelyik nagy gyártó specifikus termékével se lesz probléma.
Meyle gyártó csinál olajcsere csomagokat, az ezt dobta. Kérdéses, hogy ők kitől veszik a kenőanyagot, de egy Motul vagy Liqui Moly váltóolajjal se lősz mellé.De ha írsz egy márkakernek, segítenek megtalálni a hozzá való kellékeket.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #210520 üzenetére
7 gangos, abban nem kell 60.000-ként cserélni, nem?
-
Lacess
tag
válasz gyulaszu #210486 üzenetére
Esetleg az történhetett, hogy korábban elromlott a tankajtó-zár. És még ha nevetségesnek is tűnik, emiatt más a tankajtó színe.
Ennek oka pedig az, hogy azt a kis zárat a tankajtóban roncsolás nélkül nem lehet cserélni. Zárt állapotban való megszorulás esetén ki kell feszíteni a tankajtót és ekkor sérülhet. (Megjegyezném hogy ki lehet nyitni roncsolás nélkül is, de nem egyszerű, és kétes a siker.) A nagyobb baj viszont az, hogy még ha nem is kell kifeszíteni, a tankajtó belseje így is kényszercserés, mivel ki kell lyukasztani/fúrni ahhoz, hogy ki tudd venni a zárat. Nem lehet mögé nyúlni, mert üregben van. Az alkatrész maga pedig, a legtöbb modellnél, az egész tankajtó tokkal-vonóval. Alapozott fedéllel, amit ugye ilyenkor lefújnak. És ha a színt ekkor nem sikerül eltalálni...Meg lehet venni külön a zárat is, de akkor lehet nézegetni a lyukakat a tankajtó belsejében, valamint kérdéses, hogy mennyire fog a helyén maradni, mivel kiszereléskor szinte elkerülhetetlen a roncsolás.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
grizlisandor
addikt
válasz MunezXBK #210523 üzenetére
Ha megnézed egy off márka gyártói/beszállítói ajánlását váltóolaj cserére, sokkal szigorúbb, mint az autógyártó ajánlása.
Talán egy kis minta kiengedése lenne a legjobb, ha már sötét az olaj mehet a csere.
-
mario1012
tag
válasz tibbike01 #210528 üzenetére
Igen, nálam is 120k az előírt periódus, így most lesz először cserélve. Direkt rákérdeztem, hogy eddig minden olajos szériában 60k volt az intervallum, miért és mikor emelték fel 120-ra. Nálam Octávnál ez épp a fl vége felé volt. De már vásárláskor tudtam, hogy ezt amint megveszem intézem is a cseréjét. Sokallom és egyértelműen visszatérek a későbbiekben a 60k-s cseréhez.
-
grizlisandor
addikt
válasz simonjoe #210531 üzenetére
Nem is vészes a felára a gyári olajcserekészletnek a Meyle szetthez képest.
-
simonjoe
őstag
válasz grizlisandor #210532 üzenetére
Kb. a duplája! Amit lehet tőlük veszek, váltóba olajat kizárólag, vezérlésszettet is. Sok olyan dolog van náluk amit itthon nem is érsz el.
Itt is van: [link][ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #210535 üzenetére
Sajnos a "filter" sem a régi már. Azzal kezdte, h az évek alatt összegyűjtött apró forintjaid alattomos módon eltörölte, majd az árakat is tolta felfelé. Ma már korántsem ők a legjobbak árban. Abban igen, h vannak termékek amik csak náluk kapható. Én már jó ideje a Fékmester-hez pártoltam, de nagyon sok dologban a Kauffer is élen jár.
Joe
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #210536 üzenetére
Korábbról nem ismerem őket, sokszor utánanézek külföldi oldalakon is pl. váltóolajból találtam Hollandiában eladót: [link] 27,77 ojrót átszámolva valahol 11 pénz alatt be lehet szerezni literjét. Még az a szerencse szabad gazdaság van mindenhol megtudja nézni az ember az árakat, majd mérlegel és beszerez. Jó példa erre az üzemanyagszivattyú itthon valami 160 pénz körül kapható az OEM, Hollandiában 130ezer környéke volt, utángyártott lett ugye végül 60ezer körül Németből.. ebayen vettem ez is mint kiderült autodoc kötődésű. Jópár dolog aliexpressről érkezett ezek nyilván nem fék/elektronika/szenzor alkatrészek azokat nem merek onnan venni és csillapítást sem, de egy csomag ledet nyugodtan. Jó árak vannak kauffernél, fékmesternél és zsu oldalán is, van amit onnan éri meg a legjobban.
-
mario1012
tag
válasz simonjoe #210531 üzenetére
Köszönöm.
grizlisandor: Neked is köszönöm a korábbi hozzászólásod.
Fuchs Titan olajjal kaptam cserére lehetőséget, csak ezt a váltóolajat tartja a vag csoporthoz, ezzel dolgozik. Minden dsg-be, s-tronic-ba ezzel cseréli az olajat. Maradnék inkább azért a gyári vonalon. Meg keresni egy megbízható szerelőt a környéken aki foglalkozik váltóolaj cserével.
Mágus, nem rendelsz esetleg újból? -
simonjoe
őstag
válasz mario1012 #210538 üzenetére
Én azt tudom, h nekem 1x valami kompatibilis olajat töltöttek a gyári helyett, és olyan szar lett, teljesen felkeményedett a váltás. Igaz, az enyém "kézi" váltós, balhé, majd megkapta a gyári olajat, nem lett teljesen jó, olyan mint előtte, de sokkal jobb lett. Azóta kétszer lett már gyári csere, és kb. most olyan amilyen az első csere előtt volt. Szóval az én tapasztalatom az, h nem éri meg más olajjal megkínálni.
Joe
-
veterán
Nézegettem konszern konfigurátorokat, és gyakorlatilag 1-2 felső kategóriás modell fullextrás 70-100 ezer eurós pl S/RS modelljén kívül már nem lehet 2 liter sornégynél nagyobb motort kapni? Még sima A6-ból sem találni a 45 TDI meg 55 TFSI motort ami V6. csak az S6/RS6.
Cupra Formentorból találtam 2.5-ös TFSI-t 67000€-tól.
Sima Seat és Skoda semmi.
Még a 2 literes Biturbó dízel sincs sehol.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #210543 üzenetére
Najo, de mi van, ha nem szeretne parevente uj motort venni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motoros topic
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diablo IV
- Politika
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen monitort vegyek?
- Peugeot, Citroën topik
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen