- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Chromecast topic
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Youtbob ajánlott egy jó kis videót:
TFSi Club Hungary: TFSi Frász vol 6. avagy a TSI örök
Generációk közötti változtatások és típushibákat mutatja be. -
válasz balage25 #211300 üzenetére
Vagy csak nem vagy tisztában egy autó fenntartásával és hallomás meg vélelem alapján mondasz ítéletet. D ebből ne legyen vita nem akartalak és nem is akarlak megbántani. Az viszont biztos hogy ha nem szélesíted a saját látókörödet a területen akkor neked bármilyen autó tulajdonlása keserűség és kudarc lesz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
balage25
senior tag
válasz bitpork #211304 üzenetére
Pont azért jöttem ide, hogy kérdezzek. Pár válaszból lettek új kérdéseim. Minden hozzászólásom arról szól, hogy többet tudjak meg az általam indított témában. Amire nem kaptam választ, azt megpróbáltam más formában újra megkérdezni. Sajnos ezekre még nem kaptam választ. Viszont azt megtanultam, ha kétségeim vannak vásárláskor, akkor azt el kell engednem. Ez az Audi nagyon bejön, ezért próbálom igazolni, hogy nincs vele probléma.
Biztosan nem vagyok autószerelő és nem is akarok autó szereléssel foglalkozni. Azt gondolom, mindenki úgy jár jobban, ha a szakmájával kapcsolatos dolgokkal foglalkozik.
30 év alatt 14 autóm volt, megközelítőleg a fele újonnan került hozzám és csak egyszer mentem bele abba, hogy csak kis hibája van az autónak, de az sokba került. Az utóbbi 14 évben minden autómnál betartottam a 10-15e km vagy egy év szervizciklust. Jelenleg egy fél éves Skoda Octavia IV-t hajtok, van egy 14 éve újonnan vásárolt tökéletes állapotban lévő 7 személyes családi autónk. Az Audi pedig egy 2018-as Lexus NX300-at váltana. -
válasz balage25 #211305 üzenetére
Gondolom abban egyetértünk , hogy neked szerencséd volt mert sok autódat újonnan vetted. És pont emiatt nem hiszem, hogy megfelelő a rálátásod az üzemeltetésre. Ha én csak lízingeltem volna a kocsijaimat soha nem ragadt volna rám műszaki és egyéb üzemeltetési ismeret az adott típusokkal kapcsolatban. Nekem a tucatnál több autómból 1 azaz egy darab volt új. Nem is bánom. Ma el tudom dönteni előítélet nélkül mi az amire szükségem van és vállalni is tudom. És még egyszer hangsúlyoznom kell - ez nem ellened szól!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tibbike01
őstag
válasz K Norbi #211308 üzenetére
Ezzel nincs is semmi baj, olyan olajat rak bele a márkaszervíz, amilyet akar. Ez még nem jelenti azt, hogy pl ez esetben az Edge 0w30 lenne az Audi gyárban is beletöltött olaj.
Én annó kaptam 0w20 Castrol, máshol Shell és valahol kaptam Castrol 5w30-ra ajánlatot az 1.5tsi-hez. Volt, ahol szimpatikus volt az ár, de Castrollal számolták és kértem, hogy kalkulálják a Shell olajjal, amit nem tudtak, mert abban a márkszervízben csak Castrol olajjal dolgoznak (ez volt a válaszuk). Én ragaszkodatm a zöld színű Shell Helix Ultra AVL 0w20 olajhoz, ami az 1.5tsi gyári olaja.
Abban a Q5-ben milyen motor van? Melyik olajjal gurult le a gyártósorrol?
Jól látom, hogy a pollenszűrő 32ezer ft?? Ez azért komoly!
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #211309 üzenetére
Annyi volt 32 ezer. Mannból 8 lett volna aktívszenes mint a gyári.
Olajszűrő 12 ezer kauffertől 6 ezer
Gyári fékfolyadék is a fele.Olaj 5L 23 ezer.
Németbe nincs is ezekkel az árakkal baj.
De itt a magyar csóró, fizetés semmi, és megy a kokányolás 1000 el.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz K Norbi #211312 üzenetére
Így igaz nem mind1 ki hány napot dolgozik a fizetéséért.. értem én fenntartási költség, fenn kell tartani a pavilonokat meg ellátni a rendszert.. lehet pont ezért nem járok márkaszervizbe, filterabc vagy kauffer gombokért meghozza az alkatrészeket + lónyálat gyáriban is.
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek, illetve tanácsot a következő dolgokkal kapcsolatosan.
Skoda Octavia 2-es (facelift)/Scout ill. 3-as típusokon gondolkodok, hogy melyik autót vásároljam.
A kérdésem az lenne, ha 2-es Octavia faceliftes típusát választom, akkor a 2.0 dízel motorból melyik motorkódot vásároljam inkább, és vásárlásnál milyen fontos dolgokra figyeljek?
Ha Scoutot (ugyancsak faceliftet, 2.0 dízel) választom, mennyivel drágább lenne a fentartása az autónak (gondolok itt pl. az állandó 4x4-re), mint az előbb leírt típusnak? Ennél is inkább melyik motorkódót keressem, vagy épp kerüljem?
3-as Octaviánál(sima, nem facelift, 2013-2016 között) szintén melyik 2.0 dízel motrot válasszam? Van ebben már AdBlue?
Köszönöm.
-
Pikaa
aktív tag
válasz imyourfriend #211316 üzenetére
Dpf tudtommal ezekben mind van, csak a regebbikben nincsen, vagy tévedek?
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
rég jártam erre. Mágus segíts, mert tanácstalan vagyok. Mi a franc adhatja ezt a kopogó hangot? Csak hidegindításkor csinálja, de akkor sem mindig. Kell, hogy hosszabb ideig álljon a szekér. Most locsoltam rá 600eFt-ot. 4 porlasztóból 3 szar volt + a magasnyomásút is szétszedettem. A porlasztóra tippelt a szerelőm, de nem. Kapott 3 gyári felújítottat, 1 ment vissza mert hozta a gyári értékeket. Hidrotőke? Vagy mi lehet?
[link]/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #211320 üzenetére
Enyem is ilyen, no para.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #211324 üzenetére
Hidegen jobban vibral a motor. Meg a legkondi is hangosodik ahogy oregszik.
Lehet, hogy tartobak csere orvosolna a problemat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211320 üzenetére
Ez hidrotőke. Nekem mindig is csinálta a CFHC. Ritkán jött elő, volt hogy télen, volt hogy egy forró nyári napon este melóból haza menet. Elég hamar elhallgatott nálam mindig, pár másodperc után elkussolt. Mivel szinte naponta használtam az autót, tényleg ritkán hallottam. Most is működik, nem cseréltem még semmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211328 üzenetére
Atomjaira kell bontani miatta. Tehát vezérlés le, injektorok, rail cső, kábelek, csövek le, szelepfedél le, a két veztengely ki, utána lehet cserélni a 16 tőkét.
-
powerup2
addikt
Sziasztok
Nos első körbe elolvastam a téma összefoglalót a kérdésem az lenne hogy majd esedékes lenne egy gépkocsi vásárlás és a kinézett példány egy 2014-es Audi s3 lenne. Nincs benne 100 ezer km illetve olyat keresek ami keveset futott és kiváló állapotba van. Ezeknél a 2 literes motoroknál mire kell figyelni a vásárlásnál esetleg az automata váltó kérdése ?? mik szoktak a leggyakoribb hibák lenni ezeknél a kocsiknál ? illetve ha megnézek egy ilyen kocsit és szeretném megvenni érdemes valamilyen diagnosztikai eszközt beszerezni amit későbbiekben is tudom használni ? Lehet sok a kérdés igy elsőre de jó lenne ha segitenétek mert nem szeretnék belenyúlni majd egy olyan vásárlásba ami miatt több 100 ezret kéne még a kocsira költenem. Köszönöm előre is azoknak akik a segitségemre lesznek.
TV: 77" LG C1 Erősítő: Arcam AVR10 Hangfalak: Revel Performa3 F208 , Revel Performa3 C208, Focal Aria 900SR , Focal Aria 906 , Sub: 2x Rel HT1510 Predator Lejátszó: Zidoo Z9X PRO Kábelek: Kácsa Norstone Oehlbach NF 214 Isotek Tápszűrő és elosztó: Isotek EVO3 Aquaris Nas: Synology DS218
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #211331 üzenetére
Ha Q7-ben ulnel, lehet ugyanez lenne. Van aki megy mint az okor, nem nez se istent se embert, letol barmi aron. A masik tipusnak meg nem trigger, hogy miben ul a tobbi kozlekedo, ha nem tartjak fel sokaig. Egyebkent engem a lassan 20 eves kabrioban se akarnak letolni, ugyhogy ezert nem kell draga autot venni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #211330 üzenetére
Ott a pontos megfogalmazás. “Lehet”, de nem kell.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211330 üzenetére
Minden hidegindításnál csinálja?
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #211336 üzenetére
Változó. Mikor vinni akartam e miatt a szervizbe, akkor természetesen nem csinálta. Előtte elég sűrűn, ezért is gondoltam, h elviszem. Ami zavar, hogy nem csak pár másodpercig csinálja, hanem percekig. Ilyenkor gondolom a szelep se nyit rendesen.
vzsryl
Semmi sem kell. Csak meghalni…
A porlasztót se szedte volna ki senki a helyemben, mert hibátlanul járt a motor. Csak mégis 200-250km-ként regenerált. Aztán kiderült, hogy 2 porlasztó csúnyán résolajos.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211337 üzenetére
Nekem hoztak most egy RS-t 2016-os dízel. CUNA, ami a leg retekebb motor ebből a szériából. Nincs sok baja, csak felfújja a vízkört és 25 kilométerenként regenerál. Még nem tudom hol kezdjem, legszívesebben felgyújtanám.
Van egy jó tanácsom a vizes IC-vel szerelt autók tulajának. Ha el kezd tűnni a hűtővíz, akkor nem utántöltögetni kell, hanem azonnal szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz K Norbi #211331 üzenetére
20 éve is ugyan ez volt. Az nem gond ha valakinek draga autója van. Viszont 20 évesen hogy vezetget 20-40 millás autót...nyílván apa megvette.
Múltkor autó kereskedésben voltam. Apuka a kb 17-18 fianak vásárolta az RS3-at. A gyerekek olyan fiatal volt, hogy meg a pisilésen kívül azt sem tudta mit lehet csinálni a kukijával.
Mondtam a páromnak, hogy itt a gond, csak úgy megkapod az RS3-at. A szülő hibaja, hogy a pénz megbecsülését nem tanítja meg. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211340 üzenetére
Jól bírják ezek, de nagyon jól mennek, és az emberek elfeledkeznek róla, hogy hidegen nem szabad meghajtani. Elég 1x, utána véres a nyaka.
-
-FreaK-
veterán
Hova lenne érdemes szerintetek elvinni az autómat átvizsgáltatni, ahol a legjobban értenek az 1.4es TSI-hez? 2015ös 140LE-s.
Esztergom környékén lakom.Olvasgatok sokat róla, de a magas futásteljesítmény (240e KM) miatt jobb lenne szerintem ha átnézné valami direkt ezekre a motorokra specializálódott műhely.
-
szabop27
csendes tag
Sziasztok!
Családban terveznek egy Alhambrát venni, a kinézett példány 2017-es, 2.0TSi 220LE verzió, igazolt 110ekm futás. Elvitték vásárlás előtt átnézésre márkaszervizbe. Mindent rendben találtak, egyedüli hiba a mellékelt képen: A szerviz szerint a jobb fogyasztás/teljesítmény érdekében belenyúltak a vezérlőbe, ez okozhatja a jelenséget.
Szerintetek ez mennyire red flag?
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen