Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
-
imyourfriend
őstag
válasz ArthurShelby #211601 üzenetére
a szuperbét jobban szidja olykor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #211601 üzenetére
A Lemez felnit egyenesen kéri, meg a purttyát is.
A Superb-ből mind a kettőt utáltam (mk2 pfl és mk fl volt). Bubit szeretem, csak poénkodok vele.
Viszont a Passat B5.5-öt és a B6-ot is kedveltem nagyon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Stylewars_kp
senior tag
Azt simán ki tudom cserélni? Ahogy látom nem bonyolult módon van beszerelve. Esetleg kell valamit feltanítani neki? Áramtalanítom a vasat szerelés közbe és plug&play?
Másik a motortartó bak. Egyik ereszt a másik elég gyatra állapotú. Csoportban azt olvasom, hogy csak a bontott jó állapotút érdemes venni. Esetleg van mégis valami bevált márka?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #211604 üzenetére
Első körben próbáld megpucolni a meglévőt. Vagy azon már túl vagy? Aceton mentes féktisztító jó hozzá. Lehet csak koszos...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
Mivel a 8-as az utolso belsoegesu Golf, nincs mit csodalkozni rajta. Asszonynak az eGolf utan pon’jo lesz.
id2all koncepcioban kulon tetszik, hogy Polo kulso meretben hozza a Golf belteri mereteket. Remelem nem lesz hitvany a belter anyaghasznalatban es ergonomiaban sem, aztan akkor nem kell gondolkodni mi legyen a kovetkezo auto a mamanak. -
K Norbi
addikt
-
-FreaK-
veterán
Többször elofordult mostanában hogy nem figyeltem oda megálláskor (DSG) , fekpedál nyomva, P-be tettem, kézifék, majd fékpedál felenged. Ez nem annyira tesz jót neki ugye?
Megpróbálok figyelni rá, hogy üres, kézifék, P, ahogy múltkor írtátok. -
Lefty
addikt
válasz grizlisandor #211581 üzenetére
Rendben, köszi!
-
-
rbalint88
addikt
válasz kisfurko #211624 üzenetére
25k €-t a legcsumpibb verzio alaparara mondtak, nyilvan felfele hatar a csillagos eg. Illetve hat… elmeleti szinten igen, csak amikor a 43k €-s Model 3-ra azt mondja a Tesla, hogy meg 20%-ot fognak/akarnak dobni rajta, akkor nem lesz sok helye a VW-nek az egekbe tolni az arat.
-
yodamester10
őstag
Érdeklődök szerelt már be ilyet valaki?
[link] -
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #211628 üzenetére
TÜV spry kell majd mert ez igy instant buko muszakin.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Édesanyámnak már a második B6-os paszúj van és az előző is 300k felett volt amíg össze nem lett csápolva a mostani pedig már lassan 500-nál jár. Térképről lemenő fajta az tuti.
Nekem volt B5.5 én is nagyon szerettem!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #211631 üzenetére
Olyolyoo, mobilról nézve reggel azt hittem strongfelx szilent megy bele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #211630 üzenetére
B5.5-ből 1.8T volt azt szerettem, kényelmes volt, jó volt a váltóje és jól ment. 270k+ km-nél már ette az olajat és túl volt egy turbócserén (végig gyári szervizcikluson volt és azért hajtva is volt céges lévén) de amúgy semmi extra baj nem volt vele.
B6 az is olyan 270k+ km-el ment el, annak viszont tényleg semmi baja nem volt. Full gyári volt. Mondjuk a hexagonra érdemes lett volna ránézni már de cégesként tojtak rá nyilván.#nincsbennetarcsi
-
-szabi-
őstag
Hi
Van egy Seat Leon-om, 2005-ös évjárat.
A központi zár nyitva hagyja a jobb hátsó ajtót.
Próbáltam keresgélni bütykölős videót a témában de nem igazán jártam sikerrel.
Mit tudok ezzel kezdeni?
Olyan megoldás is érdekel, hogy állandóra zárt lesz az ajtó amíg szerelő meg nem nézi.üdv
szabi -
-
-szabi-
őstag
Olyan módon nem akarom lezárni, hogy később roncsolással legyen nyitható.
Reméltem, hogy van egyszerűbb lezáró megoldás, ideiglenesen.
Nem tudtam, hogy van ilyen típushiba.
Azt sem tudom mióta nem zárja le a hátsó ajtót, vajon évek óta így használom!?
A zár alatt van egy elfordítható csavar, azt esetleg tudjátok micsoda? -
bul07
nagyúr
válasz yodamester10 #211631 üzenetére
Ki még lehet hogy kifaragod 5 perc alatt de biztos nem úgy hogy azt vissza is rakod
5:00-nál elég rendesen emelővel préseli be aztán még kap egy vizet sót korróziót aztán lehet vésővel késel kibányászni(#211634) -szabi-
Én mikkor nem zárt a jobb hátsó ajtóm egyszerűen összekötöttem a két ajtót belül, persze burkolat töréssel nyitni tudta volna
Vagy leveszed mindkét oldalt a kárpitot és fém részek között kötöd össze az ajtókat
De nem muszáj a másik ajtóhoz, leveszed a kárpitot az adott oldalon majd a kocsi másik oldalán keresel valami fém kampós rést amihez hozzá tudod kötniAmúgy erre jó egy egyszerű heveder [link], vagy ha nincs otthon akkor kisebb spanifer is jó
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-szabi-
őstag
Ohh tényleg. Ezt talán régen olvastam is a kézikönyvben, nagyon régen.
Megjegyzem a spanifer tippet ha nem találnék jobbat.
Köszönöm.SZERK:
bul07
Nem tudom neked mikor volt ezzel gondod, végül a zárszerkezet cseréje mennyibe került?
Nálam most csak gumipók van de az nem jó erre.[ Szerkesztve ]
-
Octi
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérném.Van egy 2010-es Passat CC TSI-m. Annó 6 éve sürgősen kormányművet kellett cserélni rajta, így gyors megoldásként belekerült egy Octavia III-as kormánymű. A két kormánymű szinre-szagra ugyan az, fizikai méretek és a csatlakozók tökéletesen megegyeznek és működik is rendesen, egy dolgot kivéve. Nem lehet rajta kormányközepet állítani, mivel nem stimmel az "azonosító" száma, így a comp nem engedi a beállítást. Úgy hallottam, ez az "azonosító" szám megfelelő géppel módosítható, és utána meg lehet ejteni a beállítást. Erre keresnék valami megoldást Bp-en vagy környékén.
Ha esetleg van valami ötletetek vagy infótok, hálás lennék.Köszönöm
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
grizlisandor
addikt
Online aukcióról, látatlanban – Audi A4 Allroad Quattro – 2016– MűhelyPRN 221
Szívócsonk probléma, ez nekem új; de természetesen nem lehet javítani, csak csere.
144 °C fékfolyadék, mondjuk ránézésre a színe se egészséges.
Vezérléscsere nincs az ajánlatban, pedig csereérettnek minősítették 380 ezer kilométeres futás van az autóban a 2.0 CRTDI-ben.
210 ezer kilométert szoktatok emlegetni vagy 7 évet.DSG és Haldex olajcseréről nem beszéltek.
-
Octi
aktív tag
válasz molnarpeter #211643 üzenetére
Szia!
Sajna nincs meg (6 éve volt a csere), csak a gyári cikkszámát fotóztam le annó. Az elektronika volt gyári hibás, mechanikailag semmi baja nem volt. Próbálkoztunk vele, de a mi eszközeinkkel nem lett volna bontható roncsolódás nélkül.
Egyébként ez a probléma érintett engem is: [link]
Mivel az én autóm Hollandiából jött, és papiron 2010-es, erre hivatkozva a Porsche Hungaria elhajtott.
Szóval mivel kellett az autó, gyorsba bekerült az Octi kormányműve, és a mai napig működik rendesen, csak a fenti "hiba" van jelen. Eddig nem volt gond, de sajna most már nem adják meg rá a műszakit, ha bármi világít a műszerfalon.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
veterán
Sziasztok!
Aki tudja tudja aki nem pedig most megtudja ezt az értékes hírt, hogy nemrég lecseréltem az C6 A6-ot egy B8 Passatra..
Lenne egy két kérdésem aztán ez csak specifikusabb topic, mint a nagy autós.
Első az lenne, hogy jelenleg sima analóg óracsoportom van az autóban viszont nagyon, de nagyon tetszik a digitális. Néztem használtan már vannak ilyen 250k körül. A kérdés az lenne, hogy ezek simán plug&play dolgok egy szerelő által vagy itt komolyabb dolog is van bele építve és nem olyan egyszerű a cseréje?
Másik dolog az automatikus refihez tartozik, ami nekem nincs benne és a kérdés az lenne, hogy ahhoz kamera kell előre vagy egyéb "okosság" pluszban?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
trialboj
őstag
Hello,
Az érdekelne hogy 2005-ös II octiba hány cementes zsákot pakolhatok? 25kg darabja valahol azt olvastam hogy 580kgal terhelhető, ilyen messzire nem mernék elmenni, de 15-18 zsák belemenne? az 450kg
a lehajtott hátsó ülésre is kellene rakni? Az nem törhet el, ott lent?Az nem opció hogy addig pakoljam amíg látom hogy nem ült rá a hátsó kerékre, ha megvettem valahogy haza kell vigyem, nem hagyhatom a parkolóban a zsákmányt
Sok zsákra lenne szükség, tehát nem 3 db-on fog múlni, de azért nem mennék 3 kört ha megoldható 30 zsák két fuvarból.
Danke
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen