Hirdetés

Aktív témák

  • bogabi

    senior tag

    válasz DM-Fan #20802 üzenetére

    Én a garis ügyintézésre az általános magyar viszonyokat értettem, nem az 5 éves Pana akciót. Ha egy ilyen szolgáltatásra odafigyel egy cég (most nem kizárólag a Panára értve), akkor sokszor érthetetlen, hogy másban nem ennyire figyelmes.

    Pl. (nem Pana, de azt hiszem, tipikus): vettünk egy "márkás" gyártó elit kategóriás notebook sorozatából 1 darabot. Mikor a gyári, sérülésmentes dobozból kivettem, akkor derült ki, hogy a billentyűzet hullámos, a fedél fém borítása pedig csálé. Visszavittük a nagykerbe, ahol "márkás" cég képviselője azt mondta róla, hogy a használatot ezek nem befolyásolják... no komment. Fél millás noti ne legyen már csálé és hullámos. Csak azért tudtuk kicserélni, mert a nagykerben a góré ismerős.

    Na, erre mondom én, hogy itt jön szembe egymással a márka és a vevő, és ilyenkor nagyot tud változni egy márkáról kialakított kép. Ehhez képest egy ilyen kényelmi szolgáltatás a semmi kategóriája szerintem.

    De pl. a Panától is komolyabb 5 éves garit igazoló doksit vártam volna, nem egy félbevágott (!!!) A4-es papírt. A lényegen ez nem változtat, ettől még 5 év az 5 év, de szerintem méltatlan a márkához.

    Na, jó hosszú lett... :)

    A tévedés joga fenntartva. A meccs áll egyenlőre, egyelőre ez a helyes.

Aktív témák