- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prof
addikt
válasz ->Raizen<- #1400 üzenetére
ja csak attól szerintem nem leszel boldog, többszálas programok nélkül 8 magos vas nem ér sokat.
-
P.H.
senior tag
válasz #95904256 #1393 üzenetére
Ezt azért ne kiabáld el. A tervezőcsapatok 100 millió dollárok sorsáról döntenek, amikor egy-egy microarch-ot terveznek és/vagy alakítanak hozzá gyártástechnológiákhoz. Amit a másik topikban linkeltem, abból kiderül, hogy ~40 fős csapat tervezte (részben kézzel, a kritikus részeket legalábbis) az Athlon64-et eléggé sokáig (legalább 2 éves csúszás volt akkor); nem az a nagy költség, ha ehelyett 250 fős csapatot tesznek be és automatizálják a tervezést a gyorsabb végeredmény érdekében, amennyire lehet, hanem az, ha aztán chip-en 50%-os kihozatalt (se) érnek el és teljesítményben nemhogy a konkurenciát, de a saját elvárásaikat sem tudják hozni. És az, hogy az ATI-val közös tervezési metódusokat szándékoztak alkalmazni, annak eredményét pedig mutatják a Llano körüli problémák.
Ahogy a kézi programoptimalizációnak is megvan a maga helye (és szükségessége) manapság is, úgy a "hand-crafted design"-nak is meglesz; persze itt jön be a képbe az, hogy az Intel-nek van kapacitása több tervezőcsapatotcsapatot is fenntartani, akik ezt megtehetik. De nem kis összegek mehetnek el ezen.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #95904256 #1288 üzenetére
Valójában több mint 2 milliárd van benne, de a rendszeren belül van pár redundáns rész, elsősorban a cacheben. Nyilván ez bevett szokás, így ez a közel 2 milliárd egy sematikus érték, ráadásul kerekítve. A Sandy Bridge esetében is sematikus a 995 millió. Valójában 1,16 milliárd van benne. A Zambeziben úgy 2,1 milliárd lehet valójában, persze kerekítve.
(#1301) gbors: A tranzisztorsűrűség főleg a cache miatt ilyen, mivel a gyorsítótárakban jóval közelebb helyezhetők a tranyók. Emellett a gyártástechnológiánál gate first HKMG úgy 20%-kal előnyösebb a tranyószámban, mint a gate last. Ezen valamennyit ront a SOI, de még mindig marad ebből az előnyből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #1386 üzenetére
Ez egy elég régi hsz-ből írt hír. Egyébként jó ideje automatizált a dizájn tervezés lassan mindenhol. A vállalatok egy ideje csak a kritikus részeket tervezik kézzel. Ez sehol sem fog megváltozni. Az új lapkák kivétel nélkül automatizált dizájnok a legtöbb részegység esetében. Lehet finomítani, de akkorák a chipek, hogy nagyrészt továbbra is automatizált dizájn alkalmaznak majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
decibel
aktív tag
válasz #95904256 #1393 üzenetére
Igen, de nem azért mert kiveszik a tudás, hanem mert a növekvő méret és komplexitás miatt nem éri meg. Vannak kritikus részek amiket továbbra is emberek finomítanak.
Szerencsére a tűzgyújtás művészetét sem felejtette el az ember csak azért mert kihalt az a generáció aki először hasznosította.
"you are a monkey poo-poo"
-
P.H.
senior tag
Ez igaz, csak nem mentség, amikor dark silicon-ról és egyéb határoló tényezőkről beszélünk közben. Az rendben van, hogy egy gép vagy program nem tud igazán jót tervezni, de hogy emiatt pl. inkább dollármillókat kell költeni új gyártástechnológiák mihamarabbi bevezetésére és alkalmazására... és aztán "havonta" írsz arról, hogy azok mégsem úgy működnek a gyakorlatban, mint elméletben...
Mintha ehhez képest lenne pár tíz ember megfizethetetlen költség.Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #1408 üzenetére
A kritikus részeket itt is kézzel tervezték. Természetesen lehet több részt kézzel tervezni, de nagyrészt maradni kell az automatizált megoldásnál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abban egyetértek, hogy nem mentség, de ettől még jórészt így terveznek a cégek. Nem ítélem el, de nem is értek ezzel egyet. Valóban jobb eredmények hozhatók kézi dizájnnal, de túl gyors ütemben kell kihozni az új chipeket.
Én örülök neki, hogy van hír a gyártástechnológiai problémákról. Nekem ezzel a gyártók jót tesznek. Tudom önző vagyok, de hát nekem egy csomó hírt kell írnom nap mint nap.
A dark siliconnak is jót tenne a kézi tervezés, de még jobb eredmény érhető el a heterogén iránnyal. Ez elkerülhetetlen, így előbb vagy utóbb a homogén többmagos chipeknek lőttek. Persze a szoftveres oldalról is nagyon komoly változtatás kell, amit nem fog mindenki lenyelni. Pláne úgy, hogy a gyártók tervei nem teljesen egyeznek meg az integráció mikéntjéről. Innentől kezdve meg jön az a kor, hogy fut a program, csak nem biztos, hogy minden chipen meg lesz az elvárható tempó.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #1413 üzenetére
Ez attól függ, hogy mennyire lesz gyors az átállás a heterogén érába. Ha jól sikerül a dolog minden oldalról (beleértve a szoftveres részt), akkor is megdől Moore törvénye, csak pozitív irányban.
A dark siliconnal mindenki küzd amúgy nem csak az Intel. Az Intelnél csak jól látszik, de a többiek is ugyanúgy szívnak. Ez fizikai jelenség, megoldhatatlan, de megkerülhető.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Oliverda
félisten
válasz ->Raizen<- #1413 üzenetére
Tartható az, csak éppen nem x86-tal.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #1416 üzenetére
Igen. Gyakorlatilag mindenki ugyanazt a megoldást látja. Az már más dolog, hogy a heterogén felépítésű chipek több szempont szerint is megközelíthetők. Itt már elég sok különbséget lehet felfedezni, de az elv ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
P.H.
senior tag
Az, hogy túl gyors ütemben kell kihozni az újdonságokat, arra mondtam nemrég (más topikban), hogy ki kell lépni az Intel árnyékából, nyilván a tick-tock nem tartható egy olyan céggel szemben, aki házon belül gyárt és ráadásul annyi tervezőcsapatot tud fenntartani, hogy akár egy Larrabee-szintű fiaskót is le tud nyelni. Pl. a Tesco mellett sem úgy tud megélni egy pékség, hogy naponta tonnaszám akarja gyártja a kenyeret; csak úgy, hogy olyan dolgokat készít, amit amaz nem tud.
A heterogén iránnyal "sosem" ellenkeztem, azóta legalábbis nem, amióta az FSA-nál úgy tűnik, konkrét emberi irányt is vehetnek megint a dolgok , nem compilereken és API-kon múlik minden, ahogy ezt Carmack-tól szoktad idézni. Viszont a Te szavaid, hogy SOI IGP még nem volt, 45 nm-en nem is született meg, és most sem problémamentes. Nyilván valamelyest engedni kellett a tervezési elveken is, hogy 32 nm-en legalább kézzelfogható termék legyen. Ha pedig részben-egészében közös a tervezőplatform, akkor kérdés, hogy mennyiben befolyásolta ez a CPU-részt, és a jövőben mennyire fogja.
darky@: ahogyan szerver-orientált CPU volt az első K10 is (pl. L3 miatt, aztán a multi-chip tokozás 4 csatornás memóriakezeléssel), közben kinőtte magát igazán asztalivá (más kérdés, hogy közben elvesztette az AMD szinte teljes szerverpiaci rangját is). A Trinity biztosan Bulldozer-alapokra fog épülni, tehát az asztali piacot nem húzhatjuk ki egy tollvonással már most a célterületei közül, akármennyire zsugorodik is.
[ Szerkesztve ]
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
-
dezz
nagyúr
Gyerekek, azért néha ki kellene nézni a "dobozból"... Számos dolog befolyásolja a teljesítményt, aminek egy részén azonnal, más részén rövidebb vagy hosszabb távon jelentősen javítani lehet.
1. A vártnál magasabb fogyasztás (főleg OC esetén) és alacsonyabb órajel nem kis részben a gyártástech kiforratlanságának köszönhető. Folyamatosan javítanak rajta.
2. A modulon belüli erőforrásmegosztás sok programnál jóval nagyobb veszteséget hoz, mint a korábban emlegetett 10-20%. Ez azonban kevésszálas programok esetén könnyen kiküszöbölhető azzal, ha modulonként csak egy magot használunk. Ezt már most is meg lehet tenni, de persze a legjobb az lesz, ha ez (és úgy általában a BD-nek megfelelő ütemezés) bekerül az OS-be.
3. Van egy bizonyos, a L1I-vel kapcsolatos bevallott bug, ami egyelőre ismeretlen mértékben befolyásolja a többszálas végrehajtás eredményeit. (Ez is hozzájárul a 2. ponthoz.) SW-es javítás készül hozzá, ami a sokszálas végrehajtáson is javítani fog.
4. A jelenlegi programok nem tartalmaznak optimalizálást az architektúrára. Ez részben az újabb utasításkészletek nem támogatását, részben pedig az általános optimalizálás hiányát jelentik. A speciális felépítés miatt az utóbbi is elég sokat tud számítani. (A 2. ponthoz is hozzájárul és az egyszálas végrehajtást is befolyásolja.)+1: Nem eleve Intelre optimalizált programokkal kellene hasonlítgatni...
[ Módosította: Oliverda ]
-
#95904256
törölt tag
válasz decibel #1407 üzenetére
(#1407) decibel: "Igen, de nem azért mert kiveszik a tudás, hanem mert a növekvő méret és komplexitás miatt nem éri meg. Vannak kritikus részek amiket továbbra is emberek finomítanak. Szerencsére a tűzgyújtás művészetét sem felejtette el az ember csak azért mert kihalt az a generáció aki először hasznosította."
Ez a tűzgyűjtásos analógia tetszik, maradjunk ennél.
Nem azt mondtam, hogy a tudás elveszik. Hanem azt, hogy ha első generáció feltalálta a tüzet, akkor a második már csak őrizni fogja. Egyszerűbb, mint minden egyes alkalommal tüzet gyújtani...
szerk.:
Másképp fogalmazva: küzdeni fognak azért, hogy ne kelljen tüzet gyújtani.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tick-tockot szerintem most sem tartja senki, de a kvázi éves szintű termékfrissítés elég fontos lett manapság. Ezt tartani kell, akármi lesz a termékből.
A gyártástechnológiai váltás komoly probléma volt mindig. Igazából meglepődtem volna, ha hibátlanra megcsinálják, úgy, hogy a gyár már nem is cégen belül működik. A Llanónak szerintem már annyi. Agresszíven gyártják tovább. Ez az opció az egyetlen értékelhető alternatíva, mert mire megoldják a problémát lesz Trinity, amiben szintén megoldható a gond. Mobil szinten erre a Llanóra nincs szükség, így amint itt a Trinity el lesz dobva. Asztaliba még gyártanak majd, de túl sokra nem érdemes számítani, teljesítik a megrendeléseket és ennyi.
Ahogy látom, az AMD is felvette a 2013-ra a biztonsági módot. A Kaveri elvileg 28 nm-es lesz, így a GCN architektúra SOI-ra ültetését nem akarják megkockáztatni. Az persze kérdés, hogy a 28 nm TSMC-t, vagy GloFo-t jelent-e. Esetleg mindkettőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
válasz ->Raizen<- #1420 üzenetére
Dezz remélem téged azért nem fog meg ez a kérdés és a válaszod érthető formába tedd.
ERM és ennyi?[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
4.
Pl az Intel AVX -e sincs kihasználva, tehát ez 1:1.Más, akkor jön meg ennek a gyümölcse mikor az FPU -t kiegészíti (vagy leváltja, bár ez messze van még) majd egy robosztusabb shader egység. (CPU-ban lévő GPU és/vagy egy IGP, esetleg egy gyorsabb buszon lévő VGA kártya segítségével)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
P.H.
senior tag
válasz ->Raizen<- #1420 üzenetére
Mondjuk ezt az "Intel-re optimalizált" mítoszt is ideje lenne kicsit kisebb súllyal kezelni. Valóban van Intel fordító meg AMD OpenCL compiler, de azért manapság már annyiféle x86-gyökerű megoldanak a CPU-k hardveresen (stack engine, OoO memóriakezelés, Zeroing Idiom), hogy nincs túl nagy jelentősége több éves programoknál.
De mondok egy példát: van egy programom, kézzel írtam asm-ben, ami beolvas egy JPG-képet, és készít róla egy előnézeti - képernyőre kiférő - nagyítást (mindehhez 3 szálat hasnzál), majd mindenféle egyéb műveletet hajt végre rajta.
A beolvasás és nagyítás egy 8 megapixeles képre AMD X2 245-ön (dual core, 2.9 GHz K10.5, 2x512 KB L2) 0.34 másodperc, Celeron E3300-on (dual core, 2.5 GHz Penryn, 1 MB shared L2) 0.5 másodperc. Aztán tovább elvégzi az egyéb műveleteket, immár 1 szálon, ami X2 245-ön 9.5 másodperc, a Celeronon 9.1 másodperc. Kiszámolható az azonos órajelre vetített eredmény. Mire optimalizáltam a programot?Megmondom, egy 2.4 GHz-es Northwood Celeronon írom, mert ott a fentiek 1.5 másodperc illetve 47 másodperc, és az a fontos, hogy ezen legyen gyors, mivel a megrendelőnek hasonló gépe van, és nem hajlandó lecserélni.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
-
nagyúr
aha, köszi az infokat. továbbra is fenntartom, hogy az interkonnektes részek túl sok helyet foglalnak - ha pedig majd 50-60 mag között kell osztani, akkor egyszerűbb lesz hierarchizáltan csinálni, nem pedig vadmalac módra mindent mindennel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
dezz
nagyúr
válasz ->Raizen<- #1423 üzenetére
Nézd végig a teszteket... Van még egy pár, ahol hasonlóan szerepel (az előbb írottak ellenére).
(#1425) zoltanz: Ettől még nem 1:1, mert általános optimalizálás az van. (A BD-nél nagyon fontos pl. egy bizonyos speciális aligning.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre az AMD integrálása az architekturális szintig világos. Lesz pár ilyen Bulldozerféle modul, illetve ennek valamelyik továbbfejlesztése, és azokban ugye lesz L2 cache. Ugyanúgy megmarad a közös L3, és ez is részekre oszlik a modulokra, de ettől függetlenül mindegyik modul írhat a teljes L3-ba. A GPU résznek is lesz egy L3 része, de nyilván a GPU is eléri a teljes L3-at.
Az Intel a Haswellből ítélve nem igazán rajong az architekturális integrálásért. Nyilván nem titok, hogy miért nem, hiszen közel sem lesz olyan GPU architektúrájuk, mint ami van a konkurenseknek. Illetve kereskedelmi szinten csak lesz, de nyilván a Kepler és a GCN már működik. Az Intel rögtön a mélyebb integrálásra ugrik. Az elképzelésükben a GPU-t nem hagyományos értelemben kell érteni, hanem Larrabee magok szintjén. Sok-sok Larrabee mag a teljes LLC gyűrűs buszon, pár főmaggal kiegészítve.
Azt nem tudjuk, hogy a mélyebb integrálás hogyan fog kinézni az AMD-nél és az NV-nél. Sejtések vannak. Valószínű, hogy mindkét vállalat felfűzi az egészet egy HUB-os összeköttetésre. Esetleg az AMD a modulos elképzeléssel Cellhez hasonló úton is lépkedhet, ez elég mély integrálás, de kockázatos is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
válasz joysefke #1181 üzenetére
Nos, a Far Cry 2 napjaink egyik legjobban megírt játéka technikai szempontból nézve. A Dunia Engine piszok jól lett megírva, bitang gyors, még nagyon gyenge gépeken is áll-leejtős látványt képes nyújtani tisztességes sebesség mellett. Ez a "mai" játékokról nem igazán mondható el, főleg egy olyan technikai katasztrófa, mint a Crysis 2 után. Ahogy Oliverda is említette, a Dunia legalább a CPU-t is alaposan megdolgoztatja. Ennélfogva egy erősebb CPU-val egy gyengébb VGA-n is nagyon szép sebességeket tudsz elérni.
Az lenne a jó, ha a legtöbb játék olyan volna, mint ez, vagyis hogy a legtöbb VGA-n gond nélkül menjen, hiszen ez a cél. Én inkább azt a játékot részesítem előnyben, ami grafika/gépigénnyel bír. A FC2 ezen a téren szerintem verhetetlen!Oliverda: Ki ne vegyétek a FC 2-t a tesztből!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Oliverda
félisten
válasz huskydog17 #1432 üzenetére
Mivel viszonylag egyszerűen és pontosan lehet vele mérni, ezért részemről egy darabig még elfér. Kár, hogy a legtöbb játékban nincs ilyen jó benchmark modul.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P.H.
senior tag
"A tick-tockot szerintem most sem tartja senki, de a kvázi éves szintű termékfrissítés elég fontos lett manapság. Ezt tartani kell, akármi lesz a termékből."
Ennek részben ellenpéldájaként az Atom-ot tudom felhozni, ahol egy valóban okos döntés következtében minimalizálták a tervezési költségeket, lassan 4(!) éve nem nyúltak a CPU-felépítéshez (biztos vagyok benne, hogy ez a kiindulási koncepció része), csak a körítést és a gyártástechnológiát váltották/váltják (más kérdés, hogy eredendően a kívánt teljesítményszintet túl alacsonyra tették). És így ebből akkora pénzt vesznek le a piacról, amiről szerintem még ők se álmodtak. Remélhetőleg a Bobcat is ilyen lesz, a kései megjelenése is lazán behozhatja azokat a költségeket, amit az jelentett, hogy előremutató felépítésű lett végül, pár évig lehet használni (akár majd 4 magos felépítés mellett, akár majd full-speed L2-vel). Ezen a legalsó szintű piacon megéri szintetizált chip-eket csinálni, mert 20% többlet die-area nem oszt, nem szoroz.
De hasonló előremutató dolgokat kell csinálni magasabb szinten is: ilyen volt a 45 nm Core2, ami után már csak a magok körítését cserélték le Nehalem-mél (az int. memvezérlő akkor már nem volt nagy szám), ahogy most a Sandy Bridge is (az uop-cache-sel és a PRF-lal). A következő ilyen nagy váltás a Haswell lesz, ahol be kell hozni a 3-bemenetű uop-okat
Az AMD meg abból él most is, hogy anno szinte mindhármat megcsinálták a K8-cal (uop cache nincs, de PRF volt FPU oldalon).Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
-
zoltanz
nagyúr
"Az Intel a Haswellből ítélve nem igazán rajong az architekturális integrálásért. Nyilván nem titok, hogy miért nem, hiszen közel sem lesz olyan GPU architektúrájuk, mint ami van a konkurenseknek."
Arra is gyúrniuk kéne sztem majd, hogy kifogástalan maghajtókat hozzanak ki sorozatban hozzájuk. Pénzeszköz van a egy csöp az Intelnél, úgyhogy látok rá esélyt.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
válasz MPowerPH #1436 üzenetére
Nagyon remélem, hogy ez csak az újdonság varázsa, és a kezdeti elérési nehézségek miatt van.
Jól emlékszem még a 8800GT-re, azt is milyen horror áron mérték, míg nem lehetett rendesen kapni, aztán szépen lement az ára, pedig annak nem is nagyon volt a kategóriában ellenfele.
-
MPowerPH
félisten
válasz antikomcsi #1437 üzenetére
Az a probléma, hogy az alacsony kihozatali arány és az Interlagos/Liano miatt nem tudnak annyit legyártani belőle, amennyire szükség lenne. És ez az árcédulára negatívan hat.
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz ->Raizen<- #1391 üzenetére
Azert ez nem mindig van igy.
A K7 Thoroughbred-A juniusban jelent meg...es szeptemberben mar kint volt a B varians is, amiben tobb layer-bol volt felepitve a core, hogy jobban bíííírgyjajaz megaherceket...több drón kell ;P
-
Zeratul
addikt
válasz MPowerPH #1438 üzenetére
Hát az Interlagos miatt nem igazán alacsony a kihozatali arány mert az 2 Bull egy lapkán, inkább a Llano miatt kevés a Bull és azt is inkább szerverbe adják el ahova még jó is. Összetokozol két opteron 4256EE szánt magot és van egy 16 magos 2,5 GHz Interlagosod 65W-n.
-
SLYM
veterán
nem működik nekem most valamiért a kereső, szóval kérdezném az illetékeseket, hogy mikor lesz teszt itt a PH-n? már nagyon várom
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #1441 üzenetére
Jelenleg áprilisra van kiírva az IB, és az első negyedévre a BD C0 stepping. Persze egyik sem hivatalos fix dátum.
Amúgy a Cray 18 000 darab Interlagost rendelt, ami összesen 36 000 olyan lapkát jelent amiből egyetlen asztali FX áll.
SLYM: Jövő héten.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xeon E3 1230 V3 LGA 1150 processzor i7 4790 i7 4770 teljesítménnyel
- Intel I7 12700KF 12mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 85.000.-
- Intel Core i5-8400 6-Core 2.80GHz LGA1151 Processzor- Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
- Intel Core I7 13700K - //Új//6hó garancia//Beszámítás//
- Beszámítás! Intel Core i9 11900KF 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest