- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
válasz Sennalacy #10 üzenetére
(#10) Sennalacy:Így ránézésre a PS4 erősebb lesz, kérdés, mennyivel, és hogy a 32MB beágyazott ram mennyit kompenzál.
A PS3 is papíron erősbb volt az xbox360-nál, de az eltérő architektúra és a bonyolultabb programozás miatt ezt nem tudta érvényesíteni. Itt mivel nagyon hasonló lesz a 2 gép, hamar ki fog jönni az erőfölény, ha lesz.(#7) adamssss: CGI szint elérése lenne az út vége grafikalilag? Ezt erősen kétlem. Pl. ha megnézünk egy 10évvel ezelőtti CGI-t meg egy mait. Pl. a 10 évvel ezelőttit már elértük. Mégis maradt hova fejlődni.
Egy mai CGI is brutáljól néz ki, de a valóstól még messze van. És ha ezek a konzolok elérik ezt a szintet real-time az szerintem amúgyis csak majdnem fogják elérni, mert a real-time érdekében mindig kell kötni kompromisszumot a cgi minőségével szemben.(#33) MasterMark: Ugye ez nem komoly kérdés volt?!
Az eltérő hardver/eltérő felépítés esetében meg láthattuk milyen eredménnyel járt. Kevesebb multiplatform cím, drágább fejlesztés, szar portolások. Köszi, nem.
Most elvileg könnyebb dolguk lesz a fejlesztőknek, és ezt a felszabaduló erőforrást a minőségre tudják fordítani. Ez pedig a játékosoknak jobb. Nem tudom, a szívás miért tetszett neked jobban.Én inkább örülök, hogy most jóval kisebb lesz a különbség a 2 konzol között, ennek csak előnyei lehetnek. Én már a mostani konzoloknál is ezt szerettem volna még megjelenés előtt, de nem így lett. Viszont most itt a lehetőség.
(#54) Lacces: Windows 8-Cal
(#61) Sinesolonzol vs. PC vonalon most is az van, hogy a PC hardvere erősebb, ezért szebb játékokat lehet kihozni rá. Ez nem jövő, ez most is így van.
AMD-GCN szempontjából én is ezt tippelem, hogy már talán most is egyre inkább célszerűbb AMD kártyát venni a felépítése miatt, és ez az új konzolok hardvere miatt még erősödhet.[ Szerkesztve ]
-
unrealnoise
senior tag
a különbség annyi, hogy hiába szebb PC-n valami, ha ahhoz durva gép kell. ergo a csúcs grafika nagyon enm érhető el mindenkinél, egyszerre, lásd a mai játékokhoz nem elég egy 2006-os gép, többször vagy kénytelen fejleszteni a gépen. konzolon ilyen nincs. (szóval a mindenkori csúcsgrafikának bizony kemény ára van.)
...és hát konzolon ugye szarrá lehet optimalizálni a dolgot.
szóval hiába az erőfölény... persze egy idő után megint a PC-k vezetnek majd, de ez csak egy ilyen megszokott hullámvölgy a két platform között. viszont az új platformok eljövetelekor pl meglepődnék ha a GT7 vagy GT6 (illetve Forza 5 és 6) (attól függ mire jön ugye a következő), nem verne oda mindenféle autós játéknak, legyenek azok akár PC-sek is.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
he7edik.
addikt
Ebből 8GB DDR3-ból 3GB le is csíp a win8 ha igazak a pletykák.
Égő szöveg a flém vázon
-
he7edik.
addikt
Nagy mennyiségű textúra beolvasásánál semmit nem ér a nagyobb sávszélességgel szemben jobb latencyt.
Ennek a boxnak csak akkor van esélye ha legalább 100 dollárral olcsóbb lesz mint a PS4.Égő szöveg a flém vázon
-
icons
addikt
válasz unrealnoise #99 üzenetére
Én is gondolkodtam konzolon, mert tényleg jóval olcsóbban kijönnék. Viszont a PCmet másra is használom, tehát folyamatosan egy középkategóriás gépet kell magamnál tartanom.
De a legnagyobb gond mégis az, hogy PCn Starcraft2vel, GTA-kkal, CoD4-gyel játszom, amik közül az első nem játszható konzolon, a többi pedig nem nyújt olyan élményt. Én sem értem, miért nem oldják meg a billentyűzet-egér kérdését. A kontroller sok mindenre jó, meg aranyos dolog, de FPS-ekben azért nem fogja kiváltani az egér+bill kombót (fél évig volt konzolunk, meg többször játszottam vele, de sose éreztem, hogy ez nekem most jó lenne)
"egy konzolos azért konzolos, mert a többség tisztában van a rednszer, a plaform és a fix hardver előnyeivel."
Ez nem igaz. Azért senki nem vesz konzolt, mert tudja, hogy mik a fix hardver előnyei (mármint a fix hardver zseniális, és én is naponta áldozok az oltárán, de emiatt nem fogok konzolt venni. A fix hardver az ok, amiért nem kell olyan gyakran gépet fejleszteni. És ez utóbbi miatt vesznek konzolt, illetve az exkluzív játékok miatt szvsz. -
unrealnoise
senior tag
válasz he7edik. #104 üzenetére
Heh, simán lehet hogy mégis raknak belle ugyanannyi RAM-ot. meg úgy beszélünk, mintha bármit is számítana. Ha van egy gyengébb gép, akkor az lesza Mérvadó multi címeknél.
Persze lehet a PS4 gyorsabb lesz meg etc, de elég sokan megvették a gyengébb xbox360-at is, szóval nem kell neki túlzott jelentőséget tulajdonítani. Már ha az eladásokat nézzük. Hardverileg nézve érdekes lehet, bár tőlem az xbox720 lehet akár erősebb is, valszeg akkor is maradok sony-n, egyszerűen arra olyan játékok vannak, hogy húú.
OFF-os téma, de haver nemrégiben megkért, hogy cseréljük el pár napig a gépünket, hehe. nem mentem bele, mert egyedül a forza 4 az ami valamilyen szinten érdekelt volna, a többi az mind multi, vagy ps exkluzív...
[ Szerkesztve ]
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
dezz
nagyúr
PS4:
176 GB/s GDDR5"Xbox720":
68 GB/s DDR3 + 102 GB/s ESRAM = 170 GB/s(#18) FlekkeN: Figyelmedbe:
"GDDR5 operates with two different clock types. A differential command clock (CK) as a reference for address and command inputs, and a forwarded differential write clock (WCK) as a reference for data reads and writes. Being more precise, the GDDR5 SGRAM uses two write clocks, each of them assigned to two bytes. The WCK runs at twice the CK frequency. Taking a GDDR5 with 5 Gbit/s data rate per pin as an example, the CK clock runs with 1.25 GHz and WCK with 2.5 GHz. The CK and WCK clocks will be aligned during the initialization and training sequence. This alignment allows read and write access with minimum latency." [link]
(#34) .mf: A GDDR5 jóval fejlettebb a GDDR3-nál. Mindenesetre pl. az összetettebb, sok adatot olvasó shader kódok is jóval gyorsabbak GDDR5-ön, mint DDR3-on. A szuperszámítógépekbe, GPGPU-s alkalmazásokra szánt cumpute kártyákon is GDDR5 van.
(DDR3-1600-2133-nál CL8-14 van.)
(#51) Kopi31415: Ha ez valóban így lenne, végig egyértemű lett volna a 8GB és valószínű a MS is GDDR5-öt alkalmazna. Egyébként mire alapozod ezt a 10 EUR/gépet?
(#82) Bull1: API ide vagy oda, az újabb kódoknál egyre többet számíthat, hogy külön CPU és GPU van-e egy gépben, köztük a nagy késleltetésű PCIe-vel, vagy APU. Mégpedig leginkább AMD APU, mert az Intel chipjei nem túl acélosak GPU-ban.
Jaguar: igen, lásd Kabini.
(#90) zsigus: Az Intelnek a PC biznisz csak a teljes portfolio egy része. Számos egyéb befektetésük van, amikből dőlnek a milliárdok.
-
unrealnoise
senior tag
ahham értem. hát ez van :/
viszont:
A fix hardver az ok, amiért nem kell olyan gyakran gépet fejleszteni. És ez utóbbi miatt vesznek konzolt.
már bocs, de te ugyanazt mondod. én azt írtam, hogy a többség tisztában van a rednszer, a plaform és a fix hardver előnyeivel. (!) szóval nem a hardverrel, hanem a konzol, a hardver, a gép előnyeivel. mer thát senki nem állt neki hardvert fejleszteni ugye egy ps3-ban mondjuk.de mindegy, értjük egymást.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
cipofuzo87
tag
Nekem nem tetszik az új konzolok költséghatékony megoldása. 12 CU nagyon kevés a 7970 32 CU-jához képest. Amikor megjelent az XBox360, PS3, akkor a legjobb PC-s GPU-khoz közeli GPU-kat kapták teljesítmény szempontjából, nem harmad olyan gyorsakat. Ráadásul ugye közös memóriát használ a CPU, GPU, így még harmad olyan gyors sem lesz, ha a CPU-GPU-nak egymásra kell várni memóriaolvasásnál.
Persze a közös címtér használata új irányba viszi a dolgokat, de ehhez még legalább 2-3 évnek el kell telnie, hogy az új engine-ek teljesen kihasználják. Ilyen új lehetőség például a teljesen rombolható, átalakítható pálya, ennek az ideje az új konzolokkal fog eljönni. A memória sávszélesség korlátozottsága amúgy talán nem lesz olyan nagy probléma, mert szerintem az a korszak jön, hogy minden modellt kontrollpontok alapján fognak tesszellálni, magát a modellt (háromszögeit) kevés adat írja le, és csak a textúrákat kell jóformán videómemóriából betölteni. Még a textúrázásra is igaz, hogy ezután talán nem kell túl sok különböző textúrát használni, mert egy kiindulási textúra és különböző módon paraméterezett procedurális textúrák használatával végtelen változatosság érhető el (tehát jó esetben egy kisfelbontású textúrával és egy procedurális textúrával multitextúrázott felületen többé nem látunk majd elmosódott részeket). Abu neked mi a véleményed a fejtegetéseimről?
-
cipofuzo87
tag
válasz cipofuzo87 #109 üzenetére
Utánaszámolva ez nagyjából egy Radeon 7770-es GPU-t jelent. A másik, ami nem tetszett, hogy nagyon jól hangzik, hogy 8 magos CPU-t kap, de ezek nagyon gyenge magok egy ilyen felhasználásra. Abutól azt olvastam, hogy egy 4 magos jaguár felel meg egy 2GHz-es Core 2 Duo-nak (ha minden mag maxon van hajtva), akkor egy 8 magos megfelel egy Core 2 Quad-nak nagyjából. Ez azt jelenti, hogy az 1 magos teljesítménye harmatgyenge. Nem egyszerű egy engine-t úgy megírni, hogy 8 magot egyenletesen használjon ki, nem is lehet! Szerintem az első években annak is örülnek majd a fejlesztők, hogy a kódjuk skálázódik 8 magra és 70%-os terheltség mellett ki tudják használni az összeset játék közben (ez már tényleg szép eredménynek számít). Ez körülbelül annyit jelent, hogy a kihasznált CPU teljesítmény az első pár évben kicsit lesz csak több, mint egy 2GHz-es Core 2 Duo teljesítménye, ami 2006-ban (!) jelent meg.
Szerintem a konzoloknak a megjelenésükkör sokkal erősebbnek kellene lenniük, és kár volt erőltetni ezt a sokmagosságot, ha egyszer az egy egymagos proci minden szempontból jobb, mint egy két magos, fele akkora magonkénti teljesítménnyel. -
MZperX75
addikt
válasz cipofuzo87 #110 üzenetére
Konzol az nem ugyanaz mint OS-el rendelkező PC,hasonló Hardverrel a konzol grafikailag 5x10x hatékonyabb,mint PC-s Windowos társa,tehát a HD7770-es szintű kártya a konzolnak felér egy HD7970-es karinak PC-n vagy még többnek....
Az újfajta programozásnak köszönhetően elsődlegesen több szál ,használata kiegészíti egyéb feladatokra GPU-t is teljesen összedolgozik a Jaguár magokkal,nem kell nagyobb processzorteljesítmény,lásd néhány videó elég jó grafikailag 8 jaguár magtól(magonként sebessége 25% jobb mint egy pille mag azonos órajelen)
[ Szerkesztve ]
-
robyeger
addikt
válasz cipofuzo87 #110 üzenetére
Teljesen igazad van, hogy ezek az új konzolok nyers erőben bőven alatta vannak a csúcs PC-knek, de a gyártók döntését leegyszerűsítette azon tény, hogy az új megváltozott piaci környezetben csak relatíve olcsó konzoloknak van esélyük teret nyerni. Jelenleg ki fizetne ki ~300eFt a felett egy konzolé?, hidd el még a magas átlag keresetű országogban is sajnálnák rá. Ez nem egy mutogatható státusz szimbolum, mint pl. iphone5, de még számos más érv, miatt se lenne sikeres ilyen magas áron. Szóval kizárásos alapon ár/érték arányban az AMD megoldása volt a legjobb választás a cégek előtt, így van esélyük ~100eFt körüli értékben "olcsón" forgalmazni. Igen fel van adva a lecke a programozóknak 8 szálra írni a játékokat, de legalább lesz kihasználható extra erő a fizikára, nem védekezhetnek, mint eddig, hogy kevés 4mag feletti procit használnak az emberek és még kevesebb embernek van egynél több videókártyája. Amúgy is könnyebb cpu-ra programozni a fizikát, mint gpu/igp-re.
[ Szerkesztve ]
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
-
fordfairlane
veterán
válasz cipofuzo87 #109 üzenetére
Talán nem is a számítási teljesítmény a lényeg a konzolokban, főleg nem ezeknél az újaknál, hanem az egységes hardverbázis kialakítása.
x gon' give it to ya
-
narumon
őstag
válasz cipofuzo87 #109 üzenetére
Nekem nem tetszik az új konzolok költséghatékony megoldása. 12 CU nagyon kevés a 7970 32 CU-jához képest.
A gond az, hogy a PC-ben azokat semmire nem használják csak grafikus számításokra. Ugyanis nem lehetnek benne biztosak, hogy másnak a gépében egyáltalán van-e ilyesmi ugye.
"Ráadásul ugye közös memóriát használ a CPU, GPU, így még harmad olyan gyors sem lesz, ha a CPU-GPU-nak egymásra kell várni memóriaolvasásnál."
Pont fordítva. Mindenki ezt tartja a legnagyobb előnynek (nézd meg itt a fő oldalon a fejtegetést). Ez az egésznek a kulcsa, mindketten hozzáférnek a közös adathoz késleltetés nélkül, nem kell egymásra várni, full sebességgel érik el az adatot. A régi gépeknél és PC-nél pont ennek a fordítottja van.
"Még a textúrázásra is igaz, hogy ezután talán nem kell túl sok különböző textúrát használni, mert egy kiindulási textúra és különböző módon paraméterezett procedurális textúrák használatával végtelen változatosság érhető el (tehát jó esetben egy kisfelbontású textúrával és egy procedurális textúrával multitextúrázott felületen többé nem látunk majd elmosódott részeket)".
Megintcsak. 8GB BÁRMIRE használható memória az kurva sok ám. Az átlagos PC-kben ma is 1GB max 2GB memóriával rendelkező kártyák vannak. Itt meg dinamikusan változtatható. Ha éppen nem kell olyan sok videómemória akkor kioszthatja másnak, és fordítva amikor éppen 3 vagy 4GB-ot kell textúrának odaosztani akkor már meg is van és még mindig marad bőven memória. Szerintem ez óriási előny lesz a fejlesztésnél, exkluzív játékoknál símán el tudom képzelni, hogy ez akár pályaszakaszoktól függően is változzon.
https://www.facebook.com/Naruvideo
-
dezz
nagyúr
válasz cipofuzo87 #110 üzenetére
"A másik, ami nem tetszett, hogy nagyon jól hangzik, hogy 8 magos CPU-t kap, de ezek nagyon gyenge magok egy ilyen felhasználásra."
Hiába nem tetszik neked, ez a trend. Nem csak úgy divatból, hanem egyszerűen adott fogyasztási keretből nagyobb teljesítmény hozható ki több gyengébb maggal, mint kevés nagyteljesítményűvel.
"Abutól azt olvastam, hogy egy 4 magos jaguár felel meg egy 2GHz-es Core 2 Duo-nak (ha minden mag maxon van hajtva), akkor egy 8 magos megfelel egy Core 2 Quad-nak nagyjából."
Ez véletlenül nem a Temash-szal kapcsolatban hangzott el? Az egy tablet APU. Inkább a Kabinit kellene alapul venni - ha már lennének vele tesztek.
-
Manbal
senior tag
válasz unrealnoise #102 üzenetére
akkor már akár kezdhetsz is lepődni ezek a konzolok nem fogják megváltani a világot, nagyon ideje volt már a vérfrissítésnek, de semmivel sem tudnak többet mint a tavalyi csúcs PC-k, és mi lesz itt majd év vége felé? Haswell + HD8000? azok már nem kicsit fognak ráverni a PS4re, vagy nevesincs Xboxra
-
MasterMark
titán
Ez konzol, nem PC. Illik észben tartani.
Switch Tax
-
dfsz34
őstag
Azért a vékonyabb, szinte nem is létező OS és a natív programozás nem egy ligában játszik a PC-s windows meg API meg anyámkínja nem fut a háttérben rendszerrel. Ezek célgépek és brutális teljesítményük van/lesz a játékok célterületén.
Nem tudom, de kicsit hasonlítasz arra a nagyokosra, aki még régen régen nekem bizonygatta, hogy gépi kódban sem lehet gyorsabb programokat írni, mint c++, sőt még a pascal-ra is ezt állította.
Aztán kiderült, hogy valami ismerőse írt egy pascal programot, de telerakta gépi kóddal, azért volt gyors, mert egyébként esélye nem lenne.
Tanulság nincs, a srácot akkor sem lehetett meggyőzni, de szerintem ma sem, ő már így megy majd egyszer sírba, hogy azt hiszi, hogy egy célszoftver (hardver) semmivel nem gyorsabb az általános és nem optimalizált megoldásnál. Pedig, sajnos, fel kell ébredj, a célirányos megoldások durván gyorsabbak tudnak lenni.
A Haswell + HD8000 esetleg hozza az új konzolok szintjét játékban, de szerintem inkább az lesz, hogy CF-be kell vegyél majd két csúcs HD8000-t, hogy hasonló játékélményt kapjál. Ha megnézed, pl Crysis 3, mindenki sír, hogy milyen alacsony az FPS bizonyos pályákon egy darab csúcs kártyával, hogy leginkább kettő kéne belőle, aztán csak lessél, hogyan fut majd az új konzolokon... A szemednek csak hiszel majd...
-
dezz
nagyúr
válasz cipofuzo87 #121 üzenetére
Jobb, ha tudod, hogy ez csak legenda... Kérdezd meg erről pl. P.H.-t...
-
dezz
nagyúr
válasz cipofuzo87 #123 üzenetére
Miért pont 400? 400 sor az csak néhány képernyőnyi. Más szóval nem valami sok.
-
letepem
aktív tag
válasz cipofuzo87 #110 üzenetére
Azt elfelejted, hogy abu ezt az 5 wattos temashra írta ami 1Ghz-en ketyeg szóval kérlek olvass és azután írj !! szóval egy 5 wattos temash cpui felelnek meg egy core2due teljesítményének !!!!!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
dfsz34
őstag
válasz cipofuzo87 #123 üzenetére
Csatlakozom a kollégához a röhögésben 400 sor Assembly az tudod mire elég? Mondjuk ha tudnád nem mondanál ilyent...
Pont, hogy a konzolokra éri meg kifejleszteni azokat a speciális, optimalizált programelemeket, amiket aztán utána még évekig szinte változtatás nélkül lehet használni. A gépi kódú/assembly-ben fejlesztés ugyanis nagyon drága, kellenek igazi profik (nem középszerű baltás kódfaragók, hanem finom vésővel dolgozók) és a fejlesztési idő is hosszabb, cserébe az elkészült kód csodákat tud csinálni teljesítményben.
Szerintem ez is az egyik oka, hogy miért fejlődnek a konzolos játékok is az idő előrehaladtával, azaz, hogy egyre több speciálisan optimalizál program áll rendelkezésre, amit a hardver állandósága miatt fel lehet könnyen használni. A másik ok meg az, hogy egyre több speciális eljárást és trükköt megtanulnak a fejlesztők és beépítik.
PC-re nem szokták befektetni ezt a mennyiségű pénzt, bár vannak kivételek, mert egyrészt nagy a kalózkodás, másrészt a hardver úgyis megváltozik párévente és akkor lehet egy hosszú (nem 400, hanem sokszor 400 soros) programot bogarászni, hogy mit kéne benne átírni. Ha nincs normális dokumentáció, de még ha van is, sokszor olcsóbb újraírni, mint módosítani, főleg ha közben már nincs ott az, aki az eredetit írta, minden lehetséges, az élet és a fejlesztés nem egyszerű dolog...
-
orion1025
őstag
Egy konzol eddig sem váltotta meg a világot, de a pénztárcáját sok embernek igen.Persze lehet azon is vitatkozni mi éri meg jobban hosszú távon nézve, de egy konzol nem PC, és egy PC nem konzol.3 évig biztos fogja hozni egy hardcore PC színvonalát játékok terén, de idővel elavul ez is, és a PS4-is.Szerény véleményem szerint a játékok minőségén kellene már valamit növelni színvonalban, mert újabban igen elterjedtek az agyhalottaknak való értelmetlen játékok, első sorban a lövöldék terén.Persze újat alkotni is nehéz, de például a Dishonored az élő példa, hogy lehet, igaz az sem tökéletes, de messze többet nyújt mint sok "nagy" cím.Azt pedig remélem nem az idióta kinectre fog építkezni az MS, mert azzal sok játékos fog átpártolni a riválishoz, pláne ha lesznek a konzol terén olyan gyerekbetegségek mint anno a Xenonos gépeknél.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
HuMarc
addikt
Ez tetszik, így könnyebb lesz a portolás és azért, mert valaki egyik vagy másik konzolt választja, nem kell attól szenvednie, hogy a másik konzolon szebb/jobb lenne ugyanaz a játék.
Persze az exkluzív címek miatt továbbra is a Sony-t tartom jobbnak.
-
SylverR
senior tag
válasz orion1025 #129 üzenetére
+1
Remélem a "visszafogott" teljesítmény növelés elég lesz arra, hogy végre ne a grafikát próbálják növelni, hanem a játékmeneten, és az élvezhetőségen csiszoljanak. Legutóbbi játékok grafikájában egyedül a textúrázás volt a "bottleneck", de ez most 8 giga RAM-mal csak megoldódik.
Ja igen. És NE legyen több mósün blúr, meg deft of fííd, meg a többi képmosó efekt. Elég volt belőle a Glide korszakban.[ Szerkesztve ]
Nem!
-
Ed3r_X_
nagyúr
Mondjuk azért most is van némi eltérés, igaz nem annyi mint az előző generációnál, meg nem olyan mértékű, hogy teljesen más hardver
"Az IGP funkcionális képességei megegyeznek majd a PlayStation 4-ben dolgozó rendszerrel, így az Xbox is az AMD GCN architektúrájára épül, ugyanakkor a számítás teljesítmény már eltérő lesz. A Microsoft 18 helyett 12 darab CU-t épít be, ami persze még így is elég gyors"
Az eddig okés hogy az is elég gyors, de idővel már gondolom jobban ki fogják használni a hiányzó dolgokat, de itt jön képbe az a 32Mb, hogy képes-e ellensúlyozni. Véleményem szerint annyit nem fog dobni, és most a Sony gépe lesz a jobb Persze árazás kérdése is.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
orion1025
őstag
Gondolom én azért álmodott meg a Sony egy erősebb hardvert alapból, hogy ezzel is egy bizonyos vevőkört magához tudjon csábítani, és ezáltal ő tudja uralni a piacot.Árazásban nem hinném nagy különbség lesz a két konzol között, mert a mezei user nem azt nézi melyik mit tartalmaz belsőre, hanem tudjon vele játszani aztán kész.A megjelenés időpontja is megpecsételheti valamelyik gép kezdeti sorsát, szóval jól kell időzíteniük a másikhoz képest.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
unrealnoise
senior tag
Érdekes taktika a Sony részéről, ha tényleg erősebb lesz a game.
Ez az előny főleg a gen vége felé jöhet ki, amikor már teljesen kiaknázottá válnak a konzolok teljesítmény szempontjából.Ha erősebb lesz a Sony gépe, akkor nagyon odabaszos látványvilágú exkluzív címekkel tarolhat a piacon.
Persze lehet a microsoft árelőnye az elején megint számít valamit, de itt nem lesz olyan konrtaszt, mint a PS3 xbox360 között volt, és a konzolok megjelenése is nagyjából egy időre tehető, a microsoft nagy bakit követne el, ha kihagyna egy karácsonyi rohamot, amit a Sony próbál majd meglovagolni.
Egyébnként OFF-os téma, de a GT6 szerintem is PS3-ra jön majd.
Ezzel a celles, speckós PS3-as rendszerrel gondolom volt elég "baj", a GT5-ösök nem kevés időt és pénzt feccöltek a programba és nem hiszem, hogy egy címmel búcsúztatnák a harmadik gent. (a gt5 prologue nem teljes ugye...)Szóval érdekes taktika ez is.
Én igazából már eladtam a PS3-ason, de most megint lehet beruházok egyre, a sony-s játékkínálat nem semmi így a vége felé, de így volt ez a PS2 esetében is...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz unrealnoise #136 üzenetére
Igazából a sony az E3-ason agyonvág mindekit. Bemutatkozó PS4 címek, újak meg etc... Aztán emellett jöhetne a GT6 bejelentés is, egyszerre két gent így nyomni nagyon kemény lenne...
[ Szerkesztve ]
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
addikt
Adatok értékek, ide, v. oda. Az X-BOX ismét gyengébbre sikeredik.
Erre az állítólagos összefogásra kíváncsi leszek. -
DMG
senior tag
Ez tetszik, a XBOX sem áll a könyebb/kényelmesebb portolás útjába, ha lehet erre következtetni, én bizakodó vagyok, ami az új generációs konzolokat illeti.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
Vhiktor
veterán
Biztos, hogy sokkal gyengébb lesz.
32 MB semmire sem jó, főleg, hogy egyáltalán nem gyorsabb mint a GDDR5 amiből a PS4-be, ugye 8 giga lesz.ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
mepet
addikt
Akkor tehát kiderült, hogy a PS4 erősebb lesz az Xbox 720-nál. Ezt gondoltam eddig is, a Sony a PS3-nál is mindenben hazavágta az Xbox 360-at, pedig ott lényegesen nagyobb különbség volt a vasak között.
Persze nem csak a vas erőssége számít. A jobb, nagyrészt szimmetrikus kontroller, az igényes ház, a Bluray lejátszás mind-mind a PS3 vásárlói körét bővítette, de hát ez már csak történelem... -
BiP
nagyúr
"Sony a PS3-nál is mindenben hazavágta az Xbox 360-at"
Azért ez nem ennyire egyértelmű. Technikailag valóban erősebb volt, mégsem tudták kellően kihasználni, tehát az a hardver előny nem sokat ért, főleg az első években, ahol sem a multiplatform játékokban, sem az eladásokban nem tudott egyértelműen megmutatkozni. (most már jobban kiismerték a konzolt, ki tudják használni az előnyeit).(#144) dfsz34: Nem biztos. Ha valóban érezhetően erősebb lesz a PS4, akkor bizony ki fogják használni. Pl. folyamatosabb lesz azonos minőség mellett, vagy plusz effektet tesznek bele, stb.
Legalábbis a Sony gondolom mindent meg fog tenni azért, hogy az ő konzolján szebb legyen a játék, ha többet ki lehet hozni a hardverből.
A jelenlegi generációnál is állandóan mentek az összehasonlítások, hogy melyiken hogy néznek ki a multiplatform játékok. Ha tudásban eltérés lesz, akkor az látszani fog a minőségben is.[ Szerkesztve ]
-
orion1025
őstag
Sajnos ezek az összehasonlító videók mit sem érnek.Egyáltalán mi értelmük van?Én azért nem vennék PS-t mert egy adott játék hajszálnyival szebb rajta, ugyanez igaz fordított esetben is.Egy PC vs. konzol más tészta, de az ominózus két gép méregetése teljesen felesleges.Nem hinném azon fog múlni ki melyiket választja, pláne az első időszakban amikor a fejlesztőknek is idegen terep, így nagy áttörés az első évben nem lesz, mint ahogy ez igaz volt az elődökre is.A különféle misztikus MB-k, GB-k megmutatják úgy is magukat játék közben.Azért az MS nem játszhatja el azt, hogy csinál pár éven belül még egy xboxot, csak azért mert harmatos lenne a hardver.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
BiP
nagyúr
válasz orion1025 #146 üzenetére
Szerintem is feleslegesek (legalábbis a mostaninál nem sok különbség volt), csak azt mondom, hogy ha a mostani generációnál is csináltak ilyeneket, most is fognak.
És ha a mostaninál nem jött ki a PS3 előnye, (legalábbis számottevő eltérés nem volt a játékokban), most viszont talán lesz. És ha Te nem is, és én nem feltétlenül, de biztos lesznek páran, akik amiatt választják majd a PS4-et, mert szebbek rajta a játékok (ha tényleg így lesz).
Más a Blu-ray miatt vesz PS-t, valaki meg (mint megtudtuk) a szimmetrikus controller miatt. Mások az igények, preferenciák.
De ha a PS4-en valóban szebbek lesznek idővel a játékok, mint majd az Xboxon, az sokak számára döntő lehet.[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
Vannak még egyéb szempontok is.
Pl. kishazánkban azért van sokkal több box, mert az terjedt el előbb, így ha a szomszéddal akarok multizni, akinek boxa van, akkor nem vehetek ps-t.
Szal az is számít természetesen, h melyik mikor jelenik meg, a másodjára megjelenő megjelenésekor mennyire lesz elterjedt a másik, melyik mennyibe kerül, melyikre milyen játékok vannak a megjelenéskor és mik vannak megígérve, mekkora lesz a marketingháború, és ki fogja dominálni, melyikre mennyibe kerülnek a játékok, milyen egyéb szolgáltatások lesznek hozzá, milyen kiegészítőkkel lesz kompatibilis és milyeneket árulnak hozzá a megjelenéskor vagy melyek lesznek beígérve, stb, stb, stb...
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Persze, ez mind-mind szempont lehet a vásárláskor, választáskor.
Meg ugye az ár, ami nálunk, ami egy elég árérzékeny piac, sokat számít. Ebben az Xboxnak lesz várhatóan előnye. Ill. talán az is, hogy kinek milyen volt a korábbi konzolja.Pl. kishazánkban azért van sokkal több box, mert az terjedt el előbb, így ha a szomszéddal akarok multizni, akinek boxa van, akkor nem vehetek ps-t.
Ezért is, meg azért akár bevalljuk, akár nem, azért is terjedt nálunk jobban, mert az előbb törték fel.Ha pedig a PS4 valóban megjenenik október végén, ahogy az Assassins Creed-es pletyka sugallja, akkor az MS-nek is fel kell kötni a gatyát.
Nagyon sokat fog számítani, hogy a mostani karácsonyi bevásárlási szezonra elérhető lesz-e amerikában valamelyik konzol. (a fent említett korai elterjedést illetően főleg)
Infó: idén a fekete péntek nov. 29-ére esik majd, szerintem addigra mindketten kint lesznek.[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
Jajaja a hungarikumot ne felejtsük el, a hekket, a hacket, a chiptuningot.
Hány cimbi kapott észbe néhány év után és próbálta elcserélni a chippelt boxot chip nélkülire, hogy tudjon multizni... Aztán már többe kerültek a chip nélküli gépek, mint a chippeltek...
Hát igen, itt előbb rombolnak, aztán gondolkodnak (lásd politika).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Reklámblokkolók topikja
- iPhone topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mesterséges intelligencia topik
- Popcorn Hour topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Rózsaszín Párduc , i5 12400F , RTX 2060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 500GB HDD
- Épített számítógép Ryzen 5 1660TI
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 E OSS objektív
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - RYZEN 5500 - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen