- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Elsősorban fejben kell átállítani a dolgokat, hogy nem szabad digitálisan kezelni a gézpedált. Kezdésnek az ECO mutató nagy segítséget tud adni. Sík talajon amikor az egyes tartományban tartom akkor még lehet vele csak elektromosan haladni, ha fel van töltve az aksi legalább hármasra a nyolcból. OBD-n keresztül kiolvasva androidon a Hybrid Assistant nevű appal még ügyesebbe lehet ezt csinálni. Ott lehet figyelni mikor hajt a benzinmotor vagy mikor csak "generátor". Itt tapasztaltam ki, hogy akármilyen hideg is van reggel, hiába indul be a benzinmotor akkor is tud csak villannyal hajtani és ha ésszel kezelem a pedált akkor mentesítem a benzinmotort a sok hajtásbeli veszteségtől. Mert ha abban az üzemmódban van amiben gyakorlatilag csak a nagy akkumulátort tölti az sokkal optimálisabb.
Azt is megtanultam, hogy nem szabad a végletekig villannyal menni mert akkor annyira le lehet meríteni, hogy masszív töltés fázisba kezd a benzines és simán 10 literes átlagom tud lenni rövid távon, mert csak áll egy helyben és tölt, a fedélzeti meg úgy számolja, hogy nem haladok de sokat fogyasztok. Ilyenkor a fordulat simán 1500-1600 is van. Ezért szoktam az, hogy amikor tudom, hogy egyébként is haladok, akkor rálépek jobban a gázra és akkor elkezdi tölteni az aksit és a hajtásba is ad.
A fékezéssel lehet még nyerni valamennyit. Próbálom azt csinálni, hogy a hidraulikus féket soha ne is használjam. Ez az esetek 90%-ban megy is.
Vannak aztán még motorfázisok is amiből összesen 5 van és ahogy melegszik a motor úgy váltja őket. S4-ig számozza őket. Hülyén hangzik de ebbe a legtakarékosabb módba csak akkor lép be, ha 70 fokos víz felett félreállunk várunk egy kicsit majd elindulunk. Nagy ritkán autózok ebben, mert ha pályázom vagy hosszabb útra megyek a franc se fog a kedvéért beállni egy pihenőbe.
Legtöbbet amúgy a tapasztalás segít, hogy mikor melyik módban haladj. Főleg ha ismerem a terepet akkor tudom, hogy itt most inkább megyek benzinnel, mert a lámpánál járó motor nagyon megbosszulja magát.
Egyelőre ennyi jutott eszembe, de ha érdekel még valami nyugodtan kérdezz privátban(#175008) focvis: Én elhiszem nyugi. Komolyan csupa jó szándék vezérelt amit írtam. Ezek miatt szokott nagyobb lenni a Priusok fogyasztása. Nem értem miért vetted ezt most támadásnak. Sajnos a szervizekben nem szedik szét az akkupakot és az EGR-t sem nézik. Szélsőséges esetben nekem is írt már ki 8-11 körül.
Linkeltem a spritmonitort láthatod, hogy nekem is 5,3 a kocsi összfogyasztása.
A 200-as témát meg már megbeszéltük nem értem miért jössz megint ezzel. A HSD nem arra van. Ha ennyire tudni akarod a Passat meg könnyen hozta a 200-at tartósan 8-10 liter átlaggal. De mehetek tovább is az A6 2,7 TDi meg gond nélkül ment 250-et is. Azok arra vannak kitalálva. Ennyire van értelme összehasonlítani ezeket a kategóriákat.(#175009) bitpork: VAG TDi verhetetlen szerintem ebben. Múltkor egy 300 km-es etapot toltunk le Q5-el országúton (Dunaújváros-Pápa-Dunaújváros) és 6,5-öt írt a fedélzeti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen