- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #28034 üzenetére
Ha elolvastad az egészet ne csak két mondatot idézz belőle.
Akár egy, akár két személlyel utazva, a korábban már emlegetett kényelem szerencsére tartósan is fennmarad.
További fontos szempont az országúti menetteljesítmény. Egy személlyel terhelve meglepő dinamizmussal indul meg a burgonya. Gyakorlatilag 150 kilométer per órás végsebességéig ugyanazzal a dinamikával gyorsul (a kilométeróra szerint ekkor már bő 160-nal repesztünk), még nagyobb lökettérfogatú túramotoroknak is kapaszkodniuk kell mellette.
asználati értéke tehát minden körülmények között szinte optimális a Burgman 400-nak. Akad azonban néhány olyan dolog, amelyet meg kell még vizsgálnunk, hogy jól ismerjük a robogót. Nem ejtettem szót ugyanis még a futóműről, noha a magyar úthálózatra való tekintettel nem elhanyagolható a jelentősége. Ez az a terület, ahol sajnos némi kompromisszumot kell kötnünk, bár a legnagyobb robogóknál is hasonló a helyzet. A hatalmas ülés alatti tároló csak kis és egymástól messzire tolt kerekekkel valósítható meg, az alacsony ülésmagasságot pedig csak mérsékelt hasmagassággal lehet elérni. Mindezek egyenes következménye, hogy a rugóutakkal sem tudnak csodát tenni a mérnökök, így tehát a teljes futóműkomfort sem veheti fel a versenyt egy nagyobb kerekeken gördülő túramotorral. A dolgát azért teszi szorgalmasan, bizonyos úthibák azonban teljesen magától értetődően kifognak rajta. Ezzel együtt kell élni nem csak a 400-as Burgman, hanem szinte az összes maxirobogó esetében. Jó aszfaltminőség mellett viszont majdnem olyan jóízűt kanyaroghatunk vele, mintha „igazi” motoron döntögetnénk.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs