Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz engine88 #28289 üzenetére

    Nem zár jól a tűszelepeteket, vagy rossz a benzincsap - vagy, mindkettő együtt. A Kymco-n nem tudom hol van a benzinztartály, de, ha magasabban, mint a karbi, akkor ejtőtankos az is, így érdemes ránézni a csapra is. Aerox-nál ugye feljebb van.

    Tűszelep; Gyakori hiba robogóknál. Egy részből ez kb. egy 2,5-3 mm átmérőjű, gumis végű kis szelep, ami alá nagyon könnyen bekerül 1-1 kosz, s máris meggátolja, h elzárja az újabb keverék mennyiséget. Más részből ez a gumi sokszor érintkezik a hüvelyével, így könnyen lehet, h már szimplán kopott. Sajnos a kopásra is nagyon érzékeny. Amikor a sajátomban kicseréltem ugyanilyen tünetek után, az új és a régi tűszelep között gyakorlatilag nem volt különbség ránézésre. Otthoni gépen talán van fotó, majd hétvégén ránézek.

    Benzincsap; membrános történet, ez is gyakran megadja magát.
    Cseréje kicsit nehézkes, mert kb. minden robogó jól szét kell bontatni hozzá. Az új csapot érdemes tömítőpasztával visszarakni, így meggátoljuk, h az évek során szivárogni tudjon a benzin.

    A légszűrőben az esetek 90%-ban azért láttok csak olajat, mert ahogy szépen visszaszivárog a keverék, a benzin elpárolog, de az olaj nem.

    E kettő alkatrész cseréje pár ezres, érdemes megcsinálni egy karbitakarítással összefűzve és meg kell szűnjön a hiba.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák