Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz akos3 #28312 üzenetére

    Én 100k-ért alig tudtam eladni a gyári Simson SR-em, azután a 150k-s gyári Etz-mért mindenki csak egy felújított Simo-t adott volna, ergo az se ért volna a többségnek 100-120k-tól többet. Akkor sok paraszt csak azért hívott fel hogy miért adom olyan drágán. Persze az NRG-nél is eljátszották hogy számoljak be 3 lábú vak kismacskát, kutyamatyiztatót, meg még engedjek is az árból..., akkor döntöttem hogy inkább megtartom mert 300-ért is látok még sz@rt. Ergo egy gyári, kevés km-es Simo 150k-tól többet nehogy érjen már, azért 200-250k körül már normális használt robogót lehet kapni, vagy 6 sebességes váltós endurot, bármennyire is szeretem a DDR technikát 450k-t nem fog kiadni egy barom se.

    #28313 runner 125: Annyi pénzét tuti nem, mivel annyiért új levegős Piaggio NRG-t kap (DT), ami jobban gyorsul, kevesebbet eszik, futómű is van alatta (Simsonhoz képest meg főleg), végre pedig kb. ugyan olyan, mivel a levegős henger fojtott.

    #28315 barack1997: Én 150-et is adok :)) !

    [ Szerkesztve ]

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák