Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz DigitXT #41661 üzenetére

    Mindent én sem tudhatok a Malagutiról nahh :D Nem mindenkinek van Hátécévánja :DDD

    Az 1mAh töltő motorozás közben zenehalgátassal nekem simán tölti a telefont,navinál is de ott már nem annyira bátran.

    A 650-nél nem típushiba sem a fesszabályzó sem a generátor. Mindhárom esetnél a Xenon/LED volt. Viszont ezeknél e miatt kijön,hogy tönkre megy a generátor. (Általában ott a CVT,szíj,váltómotor a bibi). Mint írtam nekem 2x ment tönkre a gyújtás része,volt Xenon,LED is. A szerelő meg mondhatni kifejezetten Burman szerelő. :B Nem tudom milyen típushibái vannak a Malagutinak,így tippeltem az alacsony alap jártra (bár nem tudtam,hogy ez nálad okés :R ) Apriliánál ez pl "hiba" mert 11-12V is leesik. Azokról a motorokról tudok infót adni amit használtam,szervizeltem és amit ismerőseim/szerelőim használnak/szerelnek. Ők megosztják velem jó és rossz tapasztalataikat.

    A Xenon 55W.
    Passz +20W kívül mi más is van benne. :U

    Ahány motor annyi hiba is lehet,és ami az egyiknél előfordul/hat az a másiknál ismeretlen. Illetve itt beválik a tipp a hiba feltárására ott nem,ilyen is van. Sőt van X aktás is amire lövés sincs,hogy mit kéne átnézni.

    Ezen fórumon is sok motor van/megfordul esetleges hibákkal. Amire tippelünk,hogy mit kell/kéne átnézni javítani. Szoktam javasolni ha van márka/típus fóruma akkor inkább ott kérdezzen,mert ott kapásból tudhatják mi a gebasz.

    Az a Givi tartó vagy jó szögben fog állni vagy nem a kormányon. Shoxnál van ott fel is tudod próbálni. A másik ha otthagyod azt fogja hinni a kastás,hogy van benne valami,így mindig célszerűbb levenni mint a kormányon hagyni ha a motort több percre/órára egyedül marad.

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

Új hozzászólás Aktív témák