Hirdetés
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
Na igen. Ez marad. Legalább előny, hogy nem a henger. Ez legalább megnyugvással tölt el. Volt itt korábban egy hangfelvétel a hangról, amit nem értettem. Kopogott, mint a barom.
Az egész történetet kronológiailag le lehet vezetni:Görgőt cseréltem a varióban. Nem tettem menetrögzítőt a főtengelyre, mert előbb egy próbautat akartam menni vele. Ekkor volt az, hogy már az első gyorsításnál lelazult a külső tárcsa. Hazatoltam (kb.100m). A menet és a ricni épségben volt. Felraktam menetrögzítővel rendesen. Beindítottam és onnantól lehetett hallani a fura kopogós hangot kb minden normális robbanásnál. Nem fedeztem fel a helyét. Jártam vele és ment rendesen 1-2 napig. Aztán nagyon lassan éreztem, hogy veszít a teljesítményéből. Nem gyorsult úgy, mint előtte és lehetett érezni minden út alatt, hogy egyre gyengébb. A legutóbb pedig már épphogy eljöttem vele hazáig. Itthon megálltam vele, átnézegettem és akkor láttam, hogy az olajpumpa kissé kiáll. Ekkor vettem észre a csavar lazulását illetve a másik csavar hiányát. Gondoltam, hogy ahogyan egyre jobban kilazult, egyre több falslevegőt szív be a tengelye mellett. Visszaraktam, kapott új csavart is. Beindítottam, de ugyanúgy nem volt ereje az a kopogásszerű hang - amit az olajpumpa kiesése után úgy véltem, hogy az okozta - megmaradt. Próbáltam vele menni egy próbakört, de alig pörgött fel. Visszajöttem leálltam és hagytam járni, közben húzogattam neki a gázt, de egyre kevésbé pörgött, majd végül már fel sem pörgött, csak a szívóhangja változott meg. Hagytam alapjáraton és nézegettem körbe, majd szépen lassan esni kezdett az alapjárat és leállt.
Többé nem indult be.Főtengely nem kotyog semerre, tehát a kopogás nem lehet a főtengely. A hajtókart is ellenőriztem, azzal sincs semmi gond. A varióoldalon fújtam féktisztítót indítózás közben a szimeringre, de semmi. Csak a másik oldal lehet. Egyébként a főtengelyen kiképzett csiga - ami az olajpumpa hajtására szolgál - pontosan a szimering és a főtengely csapágy közé esik. Mivel az olajpumpa hajtótengelye külön van az olajpumpától, ezért az tudott mozogni fel-le és talán picit verődni is, ha az olajpumpa ki volt lazulva.
Den: Ezen is olyan megoldás van. Az olajpumpán egy bevágott tengelycsonk van és akörül van egy szimering. De amikor kerestem a folyás helyét, ott nem láttam olajat.
Igen, ebben van a saját CDI, de jó szikrát ad. A pontos idejét nem tudom megnézni, mert nem tudom, hová lett a strobim.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Formula-1
- Videós, mozgóképes topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Nők, nőügyek (18+)
- Cyberpunk 2077
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs