- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
Elfelejtettem felvetni a problémát. Tegnap levettem a hengert és a dugót a Speedfightról és bevittem a Táborihoz, mit szól hozzá. Azon kívül, hogy egy-két kopás látszik rajta annyit mondott: "Ez teljesen jó állapotban van, nincs elkopva". Pedig meg voltam róla győződve, hogy én vagyok a hülye és lehet, hogy mégis kopott annyira, hogy nem indul be. Aztán mértem kompressziót. Egy pici 1 fordulatnyi átforgatásra közel 4, egy rendes rárúgásra 9,5 bar. Akkor ez tényleg jó.
Most már csak az a nagy kérdés, mi a tökért nem indul be. Talán még a szimeringekre tudnék gyanakodni.
Az olajpumpától meg szinte ömlik az olaj, de mikor leveszem, nem látom, hogy pontosan honnan.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Nem blogolni akarok a fórumon. Csak azért írom le a dolgokat, hátha valakinek van valami ötlete az épp felvetett problémára. Sajnos van belőle elég.
A Speedfightot majd délután nézem meg. Viszont a Jetforce-nál más a tényállás. A gyertyapipát nem tudtam kicserélni sajnos. Nem vették vissza. :-(
A régi van rajta, viszont azt vettem észre, hogy mintha simább lenne a járása. Menet közben még mindig csinálja, hogy hirtelen megtorpan. Ilyenkor az segít, ha teljesen visszaengedem a gázt, utána megint megy.
Az a fura, hogy a gyertya gyönyörű. Szép őzbarna.
A mocskon meg nem tudok kompressziót mérni, mert egyik kompressziómérő fejet sem tudom a gyertyanyílásba/ra illeszteni.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Redneck
veterán
Nem tudom állítani sajnos, burkolt a motor és bonyolult. A szerelő elvileg jól belőtte. Érezhetően lassan melegszik. Verseny szerű a blokk és a hangolása, ezt a szerelő is mondta. Talán ezért megy melegen 5-ikben 90-et, 6-ban 100 fölött. 5-7km/h-t persze csal 80 fölött.
Ma reggel kicsit jobban húztam, 6-7 km után kezdett erőre kapni és ércesedni a hangja. Ismerősöm is megjegyezte hogy elég morcos hangja van ahogy öblögetem.
Hidegen egyébként fent nem is megy annyira, igaz nem is hajszolom csak ha már langyosodik.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
Nem csinált semmit. Rúgdosásra olyan volt, mintha a gyújtás besegített volna és jött is némi füst a kipuffból. De mintha ez kevés lenne az önfentartáshoz. Van még az a tippem, hogy ezt az egészet az olajpumpa kilazulása előzte meg. Mármint akkor, amikor erőtlenül végleg leállt, akkor az olajpumpa egyik rögzítőcsavarja ki volt lazulva, a másik pedig meg sem volt. Visszaraktam, de utána sem indult be. Akkor gondoltam arra, hogy falsot is szívott, de a kenése sem volt jó és ezért elkoptak a gyűrűk. De ugye tegnap kiderült, hogy nem.
Így két dolgot tudok elképzelni:
Vagy a szimeringek koptak szét, vagy az olajpumpa ment szét és az olaj nagyrésze befelé folyik és ez köpi be a gyertyát.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Ezt már megfutottam. Szép kék, intenzív szikra. A régi gyertyával is kipróbáltam, amit nem azért cseréltem, mert rossz volt, hanem mert ugye miért ne, ha már mindent cseréltem.
Ma valószínűleg csak a Jetforce-ra teszem vissza a lefestett idomokat, meg némi karbantartást végzek rajta.
A Speedfight-al majd holnap ügyködök.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
félisten
válasz mumtaz #60661 üzenetére
Ez esetben tenyleg csak az marad, hogy atnezed a szimmeringeket, membrant (nem tudom, membranos-e), lenyeg, hogy mindent, ami a forgattyushazhoz kapcsolodik, elkepzelheto, hogy az elosurites hianya miatt nem indul. Az olajpumpa szerepet azzal kizartad, hogy tiszta benzint fecskendeztel neki, ha a gyujtas/surites rendben van, akkor ugy el kellett volna indulnia.
-
Den
veterán
válasz mumtaz #60659 üzenetére
Nem tudom ebben milyen olajpumpa van, nálunk egy morini blokkban volt ilyen folyós olajpumpa, ott a meghajtótengelynél volt egy picike szimering, azt cseréltük, és megszűnt a folyás.
Ezen van a sajat cdi-d? Nem lehet, hogy rosszkor van szikra?
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
mumtaz
senior tag
Na igen. Ez marad. Legalább előny, hogy nem a henger. Ez legalább megnyugvással tölt el. Volt itt korábban egy hangfelvétel a hangról, amit nem értettem. Kopogott, mint a barom.
Az egész történetet kronológiailag le lehet vezetni:Görgőt cseréltem a varióban. Nem tettem menetrögzítőt a főtengelyre, mert előbb egy próbautat akartam menni vele. Ekkor volt az, hogy már az első gyorsításnál lelazult a külső tárcsa. Hazatoltam (kb.100m). A menet és a ricni épségben volt. Felraktam menetrögzítővel rendesen. Beindítottam és onnantól lehetett hallani a fura kopogós hangot kb minden normális robbanásnál. Nem fedeztem fel a helyét. Jártam vele és ment rendesen 1-2 napig. Aztán nagyon lassan éreztem, hogy veszít a teljesítményéből. Nem gyorsult úgy, mint előtte és lehetett érezni minden út alatt, hogy egyre gyengébb. A legutóbb pedig már épphogy eljöttem vele hazáig. Itthon megálltam vele, átnézegettem és akkor láttam, hogy az olajpumpa kissé kiáll. Ekkor vettem észre a csavar lazulását illetve a másik csavar hiányát. Gondoltam, hogy ahogyan egyre jobban kilazult, egyre több falslevegőt szív be a tengelye mellett. Visszaraktam, kapott új csavart is. Beindítottam, de ugyanúgy nem volt ereje az a kopogásszerű hang - amit az olajpumpa kiesése után úgy véltem, hogy az okozta - megmaradt. Próbáltam vele menni egy próbakört, de alig pörgött fel. Visszajöttem leálltam és hagytam járni, közben húzogattam neki a gázt, de egyre kevésbé pörgött, majd végül már fel sem pörgött, csak a szívóhangja változott meg. Hagytam alapjáraton és nézegettem körbe, majd szépen lassan esni kezdett az alapjárat és leállt.
Többé nem indult be.Főtengely nem kotyog semerre, tehát a kopogás nem lehet a főtengely. A hajtókart is ellenőriztem, azzal sincs semmi gond. A varióoldalon fújtam féktisztítót indítózás közben a szimeringre, de semmi. Csak a másik oldal lehet. Egyébként a főtengelyen kiképzett csiga - ami az olajpumpa hajtására szolgál - pontosan a szimering és a főtengely csapágy közé esik. Mivel az olajpumpa hajtótengelye külön van az olajpumpától, ezért az tudott mozogni fel-le és talán picit verődni is, ha az olajpumpa ki volt lazulva.
Den: Ezen is olyan megoldás van. Az olajpumpán egy bevágott tengelycsonk van és akörül van egy szimering. De amikor kerestem a folyás helyét, ott nem láttam olajat.
Igen, ebben van a saját CDI, de jó szikrát ad. A pontos idejét nem tudom megnézni, mert nem tudom, hová lett a strobim.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
#68036352
törölt tag
Szép napot!
Végülis is egy Italjet Formula 50AC-t sikerült vennem. Nagyon bejön ez a függő csapszeges első futómű. Kivülről elég puztulat, lesz mit csinálni vele, de egyelőre jó, bele raktam vagy 200km-t néhány nap alatt. Raknék képet, de nem akarok ilyesztgetni senkit
-
mumtaz
senior tag
válasz #68036352 #60666 üzenetére
Nyomjad csak. Engem érdekel. Legalább, ha kész lesz, lehet elismerni a munkád.
Képeket akarok.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
#68036352
törölt tag
-
Topiccsendőr
addikt
bocs hogy belevau de azért itt van baj rendesen.
van olyan 2T blokk, ami be sem indul kipufogó nélkül! Tökmindegy milyen a szívónyílás, és milyen üzemanyag jut el az égéstérbe. leveszed a gyári kiput és nem fog beindulni.amit a kipufogó megvalósít, az nem is a keverékről szól leginkább (érdekes módon arról is), hanem a hengertöltöttségről. minél nagyobb effektív középnyomást érsz el vele. És a teljesítmény képletben ez hozza legtöbb lóerőt, az effektív középnyomás. mennyire komprimálsz össze egy adott benzin-levegő keveréket, ha ez a keverék több, olyan, mintha nagyobb lenne a kompresszióviszonyod. És egy jól számolt kipufogóval túltöltöd a hengert, mert visszanyomja a keveréket a hengerbe. (ezt nagyon csúnyán fogalmaztam meg, de hátha így érthetőbb lesz) 4 ütemű motoroknál is ugyanezt használják ki az úgynevezett szelepösszenyitásnál, ugyanúgy kipufogó oldalról töltik fel mégjobban a hengert, de ott nem lehet annyit nyerni, mint a kétütemnél.
a fojtószelepeddel ugyanezt csinálod. úgy irányítod a motorod erejét, hogy mennyire tölti fel a hengert. szóval baromira érezni lehet ennek a hatását.
szerintem ami téged teljes mértékben megzavar, az az , hogy az általad nézegetett ábrák a statikus működési ábrák, amik nem veszik figyelembe a gázoszlopok lendületét, stb, és teljes mértékben elméleti működési mechanizmusok. A dinamikus működést próbálták neked mutogatni, amit te teljes mértékben elutasítasz.
4 ütemű statikus ábráknál sincsen szelepösszenyitás. Sőt. még azt sem látod rajta, hogy a kipufogó szelepet a terjeszkedésnél a lefelé mozgó dugattyúnál kb a löket felénél már nyitják.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dzso22
senior tag
válasz #68036352 #60672 üzenetére
pont az idomok azok amik aranyárban mennek.
Mikor még én vettem a motorom pontosan arra figyeltem hogy az idomok és a gyári festés szép legyen.
A komplett blokk halott volt mindenestől ,de a váz elektronika sértetlen volt a gyári festéssel és idomokkal együtt.
Mondhatjuk azt is ,hogy üzemképtelen motort vettem 25000ft-ért de legalább szép volt[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
#68036352
törölt tag
válasz dzso22 #60673 üzenetére
Hát ehhez a rotyogóhoz gyakorlatilag nem is létezik idom De engem a külseje abszolút nem izgat, talán jövő nyáron le dobálom róla az összes idomot hogy patkány legyen. Kap ledes fényeket és akkor minden jó. De ha esetleg még is taláok idomokat, akkor lehet hogy egyszer szép is lesz. Egyelőre műszakilag kell rendbe rakni. Napi szinten használom. Kicsit mérges vagyok, eddig repsol 2t fél szintetikus olaj volt benne meg Shell benzin, szépen vitte a 75-öt. Mivel nem volt más ment bele Mol ásványi 2T és OMV benzin, azóta 60-65nél vége mindennek.
To all: Szeretik ezek a 100-as benzint? -
tomic
addikt
Tudnátok nekem abban segíteni,hol érdemes bukósisakot venni nagy robogózáshoz,és milyet célszerű?
Max 40e gondoltam. Esetleg online de személyesen is érdekel a dolog,csak legyen választék.
Sopron mellett lakom tehát az nem lenne baj a közelben is lenne valamilyen nagyobb áruház. -
addikt
válasz Topiccsendőr #60670 üzenetére
Te a végéről elkezdted olvasni a topikot?
Egyébként tök érhetően leírtad
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
Használtban is lehet gondolkodni, de akkor egyrészt legyen mosható, másrészt legyen ép a gyári fényezés, harmadrészt legyen meg az E jelölés szíjon, héjon, plexin. Inkább ez, mint belenyúlni valami kínai vacakba. Bár a 40000 már árban elérhetővé tesz pár újat is. Lényeg, hogy picit szorítson.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
tomic
addikt
válasz mumtaz #60679 üzenetére
A minap voltam nézegetni,próbálgatni sisakokat. Amit találtam és tetszett is,és megfelelt a leírtadnak az egy Nexx x60 vision flex volt. De a méretemben nem volt. Xl próbáltam de szét szorította a fülemet.Kényelmetlen volt.
Ismered ezt a márkát?
[link] Osztrák oldalon hirdetik. -
ludsimon
veterán
30k-t egy sisakra egy olyan robira ami megy max 80-at?
Szerintem ennyire nem kell túlzásokba esni, persze ha később tervbe van nagyobb akkor.
Én már bánom, hogy megvettem a szart, mert később le kell cserélni, de a célnak megfelel.
5-6k volt Tornado és benne az E.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
szentkuti11
addikt
válasz ludsimon #60688 üzenetére
Ennyi erővel nem kell elesni sem, akkor meg minek a bukósisak? Hatalmas különbségek vannak bukó és bukó között, védelemben, komfortban, zajszintben, párnázottságban és rengeteg dologban térnek el ezek egymástól, 30k-ért már egy korrekt, de még belépőszintű bukósisakot lehet venni, ennyit simán érdemes rászánni, akármilyen motorral is közlekedik az ember. Ráadásul egy sisak nem romlik meg, ha használatban van, akkor 3-4-5-6 év alatt elhasználódik, ennyi idő alatt pedig rengeteg dolog történhet, felülhetsz nagyobb motorra, elkezdheted a jogsit, stb.
Szerk.: Az „esni tudni kell" marhaságot annyiszor hallottam már, főleg bringásoktól (nem rád célzok, mielőtt még arra gondolnál), én DH-ztam korábban, versenyeken is indulgattam, rengetegszer prédikáltam ilyen helyeken is a full face-sisak fontosságáról, de időközben rájöttem, hogy tök fölösleges. Ha te úgy gondolod, hogy esni tudni kell, akkor használd a Forgószél 2000 bukósisakot, a rendőr látja, hogy van rajtad, még E jelzés is van benne, szóval rossz már nem lehet, csak aztán majd azt is tűrd fegyelemmel, amikor hónapokig tejbegrízen élsz, mert nem marad fogad. Senki nem úgy indul el, hogy most el fogok esni, hiszen ha tudná, akkor egyszerűen nem indulna útnak, de probléma sajnos mindig előfordulhat, a motoros pedig a forgalomban mindig gyenge láncszem lesz, ha baj van, ő repül először. Kíváncsi lennék, hogy amikor 60-65-tel mész és telibe kifordul eléd a nyugger bácsika a Swifttel, mert nem vett észre, akkor majd az 50 méteres repülés végén milyen tudománnyal csapódsz a betonnak.
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz ludsimon #60690 üzenetére
majd ha megtanulsz kanyarodni meg fékezni normálisan, utána rámehetsz arra, hogy hogyan ess el egy felboruló motorról (megsúgom, nem nagyon fog menni, hogy úgy és oda ess ahova szeretnél)
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #60699 üzenetére
őrület. nem találom....
pedig jól összefoglalta, hogy a drága sisak is lényegében csak kényelmesebb, meg jobban párnázott, szélvédettebb, stb, de ugyanúgy véd az olcsó sisak is.
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen