- Kilép a PC-s piacról a Noctua
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- RAM topik
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Megvan a Honor 200 európai startdátuma is
ma A Honor párizsi prezentációján megerősítették a 200-as csúcsmodellek érkezését.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Kilép a PC-s piacról a Noctua
ph Az új HOME termékek asztali ventilátorként a felhasználókat, vagy külön szellőztetőként például erősítőket hivatottak hűteni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz b.peti93 #64299 üzenetére
3000? Ahogy kcsa is írja az nem fordulat.
Rezonátorral nem fogsz tudni kis fordulattal elindulni! Ha ez ekkora gond, akkor vissza kell tenni a gyári csövet."már alapjárattól kicsit feljebb már kapcsoljon." ???
Nem megoldható amit szeretnél. Rezonárorral nem lehet elindulni kis fordulattal, max ha lököd magad lábbal. Alapjárati fordulattól kicsit feljebb meg nem is értem, hogy mit remélsz?!
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
b.peti93
csendes tag
válasz sityupityu #64301 üzenetére
Akkor 4000 rpm, nincs fordszám mérő rajta. Szinte ugyanígy kapcsol. Ha már 2700 körül kapcsolna az lenne neki a megfelelő kb. Egyébként nem hinném hogy lábbal kéne rúgni, a teljesítménygörbe alacsony fordulaton is közel azonos a gyáriéval, de majd kiderül. Visszatérve a hézagolásra, Ti hogyan lövitek be?
-
rolcsi099
csendes tag
Szerintetek is átvertek?
nemrég lett felújítva a gépsasom, teljes blokk újítás.
Amik cserélve lettek:
Főtengely, főtengely csapágyak,váltócsapágy,tűgörgő,szikeringem, 2 db váltó-fogaskerék,váltóolaj, olaj, tűgörgő, ez mind ki lett cserélve, és 4 nap motorozás után elkezdet csörög, és végsebbőségnél lehet hallani hogy valami enyhe fémes morgást és az normális hogy a kuplung is újítva lett erre csak 4 újjal bírom behúzni? Valami olyat írt hogy a kuplungkosár van kikopva átvertek? ha igen én ráborítom a motort[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Azt hiszem a nap tákolása díjat ma megnyertem
Valami szétugorhatott az indító kapcsolóban, mert hiába nyomtam se kép-se hang. A nyomása is furcsa volt.
Melóhelyen nem tudtam volna hagyni a motort, mert biztonságosan nem lehet elzárni(utcán van) ráadásul semmi kedvem nem lett volna hozzá, hogy majd ott az utcán szerelgessem jövő héten.Irodában egy kikukázott asztali lámpa kábelét kapcsolóstól levágtam, majd közvetlen az akksiról az indítóreléhez bekötöttem. Pöcc-röff
Még szerencse, hogy most 3 napra elutazom, ilyen csúfsággal nem mozdulnék sehova, úgyhogy jövő héten lesz mit csinálnom. -
mumtaz
senior tag
válasz b.peti93 #64302 üzenetére
Én kezdetben parasztosan kitapasztaltam, hogymennyi hézagolás mekkora emelkedést jelent.
Jó módszer az, hogy felrakod a variót és a hüvelyt. Rárakod a szíjat, betolod a vario tárcsáig és az ujjaddal megnézed, hogy a szíj hüvelyen ülő része kilóg-e a hüvelyről. Ha nem, akkor kopott a szíj és nem tudod már hézagolni. Ha kilóg, akkor kezdheted pakolászni a hézagoló gyűrűket. Akkor jó, ha nagyon minimálisan, de kilóg a hűvelyről.
Ha megvan, a hézagolók mérete/mennyisége, akkor húzd ki a hüvelyt a varióból, a hézagolókat tedd a főtengelyre és a hüvellyel told be a varióba. Aztán lehet összerakni.
Véletlenül se hagyd kívül a hézagolókat, mert nem pont akkorák, mint a hüvely és szép nútot képesek vágni a szíjba.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Azóta szerintem rájött, hogy valójában nem is tud motorozni.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz b.peti93 #64302 üzenetére
--Először is a videón lévő motoron nem rezonátor van.
--Az a 4000-es fordulat inkább 4500 környéki amikor nyit a kuplung.
--Még egy gyári csőnél is szerintem abszolút normális lehet ez a nyitási fordulat.
--Azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy ez a mérés egy sztenderen lévő terheletlen motoron történt. Kerékre rakva ráülve még változna ez az eredmény.
--Egy rezonátornál függetlenül, hogy milyen, simán kell minimum 5500-6000 ezres fordulat a normális elinduláshoz. És amikor azt mondom, hogy "normál" elindulás, akkor még nem is "kilövésről" beszélek. Ez alatt csak sz@r és erőtlen elindulás létezik a rezonál.A linkedet nem tudtam megnyitni telefonról.
"a teljesítménygörbe alacsony fordulaton is közel azonos a gyáriéval"
Te most rezonátorról beszélsz? Olyan rezonátorod van, aminek a teljesítménygörbéje alacsony fordulaton kb azonos a gyáriéval? Na erre nagyon kíváncsi vagyok.
Mindegy, próbáld meg belőni a rezonátorodat, hogy kb 2000-es fordulaton (ahogy te szeretnéd) induljon el a motor. Sok szerencsét hozzá, biztos sikerülni fog.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #64311 üzenetére
Elkezdtem beírni kb. amit írtál, de aztán félbehagytam. Ha szerinte sok, hát sok. Vigye lejjebb. Akkor meg majd jön hogy valamit csinálni kellene vele mert alig megy
-
őstag
válasz b.peti93 #64302 üzenetére
49ccm kétütemű nem azonos egy 600ccm négyüteművel, hogy alapjáratról gyorsulgass. A kétütemű az olyan, hogy kb. 4000 fordulat alatt halott. Elindulni sem lehet vele. Rezoval meg dobjunk rá még egy 2000-nyi fordulatot a normális használathoz. Ha ez így nem jó, akkor tessék eladni a motort.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
siti
senior tag
válasz sityupityu #64311 üzenetére
nem tudom 2t 50cc felé agyontuning mellett mi a helyzet, de a gyári 4t 50-esem, lejtőn hátszélben sem tud kilőni
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
benceman00
tag
válasz sityupityu #64316 üzenetére
Húgom 50cc 4t injektoros yamaha vinoja lazán felpattan a 100 kilóm alatt egy kerékre. Jó oké, rövid a tengelytáv de akkor is ha normálisan össze van rakva/beállítva egy robogó akkor tud gyorsulni.
ui.: Persze közelébe nincs egy kihegyezett 70es ~20LE 2T-nek.
[ Szerkesztve ]
Üdv, ASZPi
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64317 üzenetére
Persze, hogy tud gyorsulni normálisan, ezt mondom én is.
Csak azért nem mindegy, mert egy 50-es 4T és 2T között van ám különbség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
addikt
Most, h szet kellett kapjam a moci hajtasat megmertem a gorgok sulyat. 7 g.
Szerintetek - igy latatlanba - jo ez az ertek?
A mociba 75os naraku vashenger, sport fotengely es vario (vmi tw markak, itthon nem kaphatoak, de minosegi cuccok), alu szijtarcsa, sport kuplung haranggal (ezzek itthonrol vannak, naraku meg nem tom mi a masik, de nem alja kat.), es a hosszu vegatet.
Terheles nelkul 9.4 a vege, terhelve nem szoktam kinozni, 4.5en indul meg a kerek, de olyan 7 ahol golgozik is.
Szoval a fentiek ismereteben erdemes vmit valtoztatnom a gorgok sulyan?
Jah, ez egy honda dioMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
zoltanz
nagyúr
Végül is felfúrattam a Scarabeo 50-et (Minarelli), gyári japán dugó szett került bele.
Adtak hozzá 3x4,5 ml (Xado) adalékot, 3x teletankolásra elég.
Kapott új Denso gyertyát is.
Azt mondják ott, hogy Castrol Power1 2T-t szintetikust használjak. (Unix-nál van 3000 Ft körüli)
Átnézéssel 35 K volt.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
mumtaz
senior tag
Hmmm. Már olvasottak alapján kezdek rájönni, hogy a Jetforceom megbízhatóan baromira nem megy. Mindenki "kilő" mellőlem a lámpánál. Görgősúly teljesen jó. Inkább gyenge, meg én is 115kg vagyok. De végre a 70 mindig meg van. Csak nem nagyon gyorsul.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Ha megint fúrni kellene, meg is őrülnék. Februárban lett már egyszer honolva. Most sincs rossz állapotban.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Norbika88
senior tag
válasz mumtaz #64321 üzenetére
Én 100kg vagyok meg a motor is. Elindulok szépen húz 30-40ig,6000 feletti rpm, aztán vissza esik fordulat és onnan megint kezd húzni, kb 8000-8500ig.
Azt mondták, hogy ezt a szettet rakjam be masinába.
[link]Teljesítménygörbe jobb lesz. Meg is venném, de itt zalaegerszeg környékén nem tudok senkit aki be is tudná állítani normálisan a hajtást karbit.
Bár motorkereskedést nem kérdeztem ahol vettem, lehet ott is megcsinálnák jó pénzért.. -
-
mumtaz
senior tag
válasz zoltanz #64326 üzenetére
Én sem tuningolok szét. Stage6 mondjuk jó márka és egy gyári robeszban biztosan nem megy szét hamarabb, mint egy gyári cucc.
Nekem a Jetforce-ban Malossi Multivar van. Érezhetően jobb, mint amiket eddig próbáltam és minőségében is a gyárival legalábbis megegyező, de inkább jobb.
Így az enyémnél biztosan nem a varió a szűk keresztmetszet.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Norbika88
senior tag
válasz benceman00 #64325 üzenetére
Hát hivatalos alkatrész oldalukon ajánlanak Crogen rs hez egy ilyen puritánabb "tuning szettet".
Abban van egy fehér kontrasztrugó, színben minél sötétebb annál erősebb?
Légszűrőbetétet már kicseréltem, malossira.+Mallosi görgőket írnak még hozzá, 4,8 grammosat, most gyárilag 4,7 es van benne 1gramm +súly mit eredményez, jobb gyorsulást, előbb nyit, gyorsabban kiér a görgőpályán?
+Gianelli Extra V2 kipufogó ezt se ismerem. Most ilyen van.
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64325 üzenetére
Én is elsőre ott keresném a hibát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz zoltanz #64326 üzenetére
"Jók ezek a sport, prémium variátorok (Malossi stb), de 2000 km-enként cserélheted"
Ne haragudj, de ezt ki monda neked? Mert, hogy nem tapasztalhattál ilyet az szinte tuti biztos.
Nagy általánosságban az mondható el, hogy kb 3 ékszíj élettartamát bírja ki egy variátor. Onnantól már lehetnek barázdák a vario, illetve a külső tárcsa futófelületén. Ettől lehet valamennyi eltérés (pl a kevlár szíjak kopásállóbbak, de jobban is igénybe veszik a tárcsák felületét), de 2000 kilométer után nem fog tönkre menni egy variátor sem! Hacsak nem b@szol el valamit nagyon a berakásnál. De ennyire nem lehet, max ha mondjuk a műanyag csuszkákat nem rakod be a helyükre. Mert ilyet viszont már láttam.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
benceman00
tag
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64331 üzenetére
Felesleges. De a szíjadra és a hézagolására viszont ráleshetsz.
Norbika88 Amiket felsoroltál (Stage6 Pro Replica, Gianelli Extra V2) azok rezonátorok, de ami most van fenn neked az csak egy kamu valami. Hiába van odaírva, hogy sport az nem rezo. Teljesen más a belső felépítése. Ez egy gyári csőnek felel meg, amit megspékeltek egy rezóra hajazó hangtompítóval a kinézet miatt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Norbika88
senior tag
válasz sityupityu #64332 üzenetére
Akkor lényegében még ez a "gagyi" szett is dobhat rajta, mert akkor lehet beneveznék rá.
Fehér az gyenge rugó?Motoros súlyától függ a kontraszt rugó erősségének megválasztása?
Most a végsebességem nem rossz, digit óra szertin 80körül, ugye ez jó ha van 70, de ez a gyorsulás, vissza ejti fordulatot marhára zavar.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #64333 üzenetére
Igen, dobhat rajta. De ez úgy lenne az igazi, hogy ha valami multi variátor is be lenne még építve.
A hozzáadott fehér kontrasztrugót kb el is felejtheted. Ez a leggyengébb, kb 30 kg kell a teljes összenyomásához. Utána jön a sárga (kb35 kg), majd a piros (kb 40 kg). Ez a színkombináció természetesen a malossi kontrasztrugókra érvényes, más gyártók más színeket is használnak és nem ebben az erősorrendben. A Stage 6-nál pl mindegyik fekete.
A kontrasztrugó a variátor ellen dolgozik, az a feladata, hogy folyamatosan és kellően feszes maradjon az ékszíj. Próbálgatással lehet meghatározni, hogy melyikre van szükséged.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
gabe_
őstag
Ma énis ránézek a varió hézagolására...
Ha jól gondolom, egy 0,4-1mm vastag hézagoló behelyezésével előfordulhat, hogy nyerek egy kis fordulatszámot az elindulásához, mert a varió tárcsák messzebbre kerülnek egymástól és így a szíjj beljebb tudna menni a tengelyhez.Sovány szakácsban sose bízz!
-
Norbika88
senior tag
válasz sityupityu #64334 üzenetére
Kipu, varió +munka díj +egyéb költésgek, kb 100K ban állnak meg, ha egy stage6 márkával számolok.
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #64336 üzenetére
Az a baj, hogy abban a "gagyi" szettben (valójában nem is gagyi), hogy egyedül a cső és a légszűrőbetét amit egészen biztosan tudsz használni. Kontraszt, görgők.....ki tudja előre, hogy majd hány grammos görgők fognak kelleni? Senki. Ez a hangolásnál derül ki,hogy ha már megvan minden. Ezek tudatában ezért én inkább a Stage6 csövet választanám ami jobb, mint ami a szettben van. Ehhez hozzáveszed a linkelt Stage6 variot és a fő dolgaid meg is vannak, amikről legalább elmondható, hogy egyáltalán nem rossz. A Stage6 vario kb a Malossi multival van egy szinten, jó kis variátor.
szerk: Igen, nem olcsó dolog. A fentiekhez jön még a szíj (egy jó szíj 5-6 ezer és még nem is kevlár) amit szintén üzembiztosan meg tudsz előre venni. A felesleges költségek a hangolásnál jönnek elő (kontraszt, görgők, kuplungrugók) ha nincsenek otthon cuccaid. És igen, sokat tudnál spórolni, hogy ha nem más csinálná helyetted.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
válasz benceman00 #64315 üzenetére
Mikor megvettem az sr50(70)-et és különböző görgőméretekkel próbálkoztunk, az 5.5-össel úgy gyorsult, hogy ki akart repülni alólam.
Azóta kapott komplett malossi multivart, malossi kevlarral és azóta magasabb fordulaton indul, de legalább nagyobb a végsebesség. -
rolcsi099
csendes tag
SOS. Ma vettem észre hogy lyukas a műanyag tank. Mivel tudnám meg ragasztani? Fbs vagy jó a pillanatragasztó? Szerintetek?
-
Weeman1
veterán
Ráköltöttem 50000-ret a 2005-ös Yamaha Bws-emre.
100 ccm-es frissen fúrt Pollini henger hozzá új dugó,gyűrű,csapszeg,tűgörgő,membrán,fékbowden,első teleszkópban olaj,szimeringcsere.Xiaomi 11T Pro
-
adriano18
tag
Sziasztok
Szeretnék venni egy Aprilia SR 50 karburátoros motort. A kérdésem az lenne, hogy mennyire árt a motornak az ha 1 éve nem használták? -
Topikgazda
Ha már az utóbbi napokban szóba jött a robogóhangolás........ezt jól behangolták. Nem ejti a szíjat.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #64348 üzenetére
Azért elég szar. Ez a gyerek nem tud motorozni, látszik, hogy nem bír vele.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen