- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Androidos tablet topic
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- RAM topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
ph A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #81101 üzenetére
Na varj, a 9-9,7:1 az a kompresszio viszonya a blokknak.
Az nem egyenlo a hetkoznapi nyelvben "kompresszioval" amit merunk, mert az igazabol a suritesi vegnyomas.kb 10,5-11bar korul lenne okes a blokkodnak, az alatt meg kell nezni, hogy mi a gondja.
Annyit megtehetsz, hogy egy pici olajat a hengerbe fecskendezel es ugy is mersz egyet. Ha novekedik a kompresszio, akkor "lefele" megy el a nyomas(gyuru-hengerfal). Ha nem, akkor erdemes a szelepekre ranezni, hogyan zarnak. -
#89309696
törölt tag
Azon gondolkozom meg kéne próbálni, hogy a súbertűt a gyári 3 ricnis állásból felrakom 4 vagy legmagasabb 5 állásba. Akkor a félgázhoz több benzint adna és a falslevegővel talán pariban lenne, hátha segítene. Minőségcsavar már be van teljesen tekerve, máshogy nem tudok több benzint adni neki (szívatóval lehetne még, de azzal nehéz precízen adagolni, az el van zárva teljesen inkább). Nyélre fullad, mert túl sok a levegő a falssal együtt, azon esetleg nagyobb fúvókával lehetne segíteni. De szerintem azzal nem szórakozok, annak is örülnék, ha fél vagy háromnegyed gázra menne valahogy normálisan, megpróbálom a tűt magasabbra tenni.
Tudom, hogy a szimeringes fals szívás az idővel egyre erősebb lesz, tehát ha sikerül is valamit alkotni a több benzin adagolásával, párszár Km és megint rossz lesz, mert folyamatosan növekszik a falslevegő, amíg akkora nem lesz hogy sehogy nem indul majd be.
Csak annyit akarok vele javítani, ha valaki elviszi próbakörre valamennyire menjen, mert most az utcából a dombon nem jutni fel vele, így meg aztán tényleg eladhatatlan még ingyen is. -
nagyúr
válasz Repsol600 #81105 üzenetére
Köszi, ez azért megnyugtató.
Azért szépen haladunk a rendberakással.
Hátsó fékpofát lecserélték a gyerekek (! tényleg ők, én ott sem voltam).
Igaz, közben elgörbítették a sztender rugóját, az én egyengettem vissza.
Lányom lerúgta a kipuffogót, egyszer feldöntötte a "mocit".
De mégmindig örül, folyamatosan vigyorog. És nem zavarja, hogy szerelni kell, meg mindenéle előjön... én meg ennek örülök.
Elmeséltem neki a legutóbbi használtautó vásárlás utáni (majdhogynem kötelező érvényű zonnali szervizt, és a hozzá tartozó költségvonzatot - mivel nem volt ismert előélete az autónak)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Tamás9x
őstag
Valaki segíthetne, hogy 1P52FMI-be hol tudok venni racing bütyköstengelyt.
A nehezítés benne, hogy nincs nálam a motor, így szétszedni nem tudom, és nem látom hány fogas a gyári, illetve mekkorák a csapágyak.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Línuksssz.. #81109 üzenetére
Nem tudok rola, hogy korlatozott lenne. De igazabol szerintem nincs szukseg ra gyarilag korlatozni, mert ahhoz a levegos blokkhoz, a sulyahoz(120kg), valamint a teljesitmenyehez teljesen valos az a vegsebesseg.
Sokmindent nem nyernel vele, ha lecserelned.
Nem tudom milyen CDI-t lattal, de sajnos eloszeretettel irjak oda az univerzalis random CDI-khez barmelyik tipusu robogot, szoval abban ne bizz.Egyetlen jarhato ut, ha eszreveheto erotobbletet akarsz: 70-es henger, kipufogo, variatort es karbit meg hozzahangolni.
-
Línuksssz..
újonc
Nem célom a klasszikus tuning,csak ami megadatott,abból kihozni a maxot.
-
Topikgazda
válasz Línuksssz.. #81111 üzenetére
Viszont többet ebből máshogy kihozni nem lehet ahogy nyogo is írta.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
NYPD
aktív tag
Tölthetem úgy az akkut, hogy nem kötöm le róla a kábeleket, vagy ki kell venni mindenképp?
-
szlibud
tag
Sziasztok, olyan problémám van (aprilia scarabeo 50 2t minarelli), hogy egyik pillanatban még normálisan ment, aztán egy rántás, és leesett kevesebb mint felére a teljesítmény, ha koppanásig húzom a gázt, akkor tükörsima úton kicsit 30 felett bír menni. Mi lehet a probléma? Mivel érdemes kezdeni? Gyertya, gyertyapipa és légszűrő csere nemrég volt, azok nem valószínű, hogy rosszak azóta.
-
Tamás9x
őstag
2002Aerox 50. a végáttátel fedele papír jellegű tömítéssel volt felrakva, ragaszthatom? vagy szorulni fog?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
szlibud
tag
válasz nyogo83 #81120 üzenetére
Nagyjából ugyanúgy indul, 2-3 órát állt miután ez történt, és ugyanazzal a 30-al hazadöcögtem, az teljesen egyenletes.
Sztenderden úgy érzem ugyanolyan a reakció, mint eddig, csak talán full gázon van valami furcsa nem egyenletes járása. Ezt menet közben nem hallom/érzem, viszont ugye nincs is ereje. -
nyogo83
Topikgazda
válasz szlibud #81121 üzenetére
Legrosszab esetre nem mennek ra, hogy esetleg megragadt a dugo menet kozben es serult is valami, amit bontas nelkul nehez lesz megallapitani de benne van a pakliban.(rantas, majd teljesitmeny vesztes).
Azert amit lehetseges nagyon bontas nelkul megnezni, az a hajtas allapota(nem-e a variatornal tortent valami, ami miatt nem tud osszezarni rendesen), gyertyara is raneznek csak ugy kivancsisagbol.
-
-
szlibud
tag
válasz nyogo83 #81124 üzenetére
Értem, akkor majd ki lesz véve ő is.Egyébként a variátor kibontásához van valami egyszerűbb célszerszám? Mert ott el is akadtunk, mert az elforgást nem tudtuk mivel megfogni, youtube-on csak ilyen profi eszközös megoldásokat találtam Bár általában (mindig) google a barátom szokott lenni, de ebben most nem az.
-
szlibud
tag
-
szlibud
tag
válasz tothferenc #81127 üzenetére
Persze, azért nem ment mert arra is figyeltünk. Most sajna pár napig mi se tudunk hozzányúlni, majd ha odajutunk biztos kérdezek még.
-
robogo81
aktív tag
válasz nyogo83 #81129 üzenetére
Én csak sima dörzspapirt rakok a lemez alá és úgy is jó.
Amugy teljesen kinyitva belefér még a kuplung, is amikor szét akarod szedni a hátsó variátort , hogy megfogd a kb. 40 es nagycsavart(konkrétan egy hekkelt franciakulcs-csal tudom csak megfogni) .redmi note 8 . psn:robert_warior
-
robogo81
aktív tag
válasz szlibud #81132 üzenetére
Á dehogy, csak azt mondom hogy ha a hátsó részt szednéd szét akkor a kuplungpofák is beleférnek ha nincsen más amivel a komplett tömböt meg lehet fogni(a harang sajnos túlméretes a lemezes olajfogónak,de lehet hogy más kivitelű olajfogó hosszabb, a láncos talán).
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
energy4ever
addikt
Rakerdeztem Am6 olajra. Azt mondtak attol fugg melyik motorban volt gyarilag a blokk, mert eltero kuplunggal vannak szerelve es full mas olaj kell hozza mint egy szinten am6os masik gyartmanyehoz. Ezert is vannak mas adatok a szervizkonyvekben amit emlitett valaki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz energy4ever #81134 üzenetére
mert eltero kuplunggal vannak szerelve es full mas olaj kell hozza mint egy szinten am6os masik gyartmanyehoz.
Azta! Na ez jó információ, köszi!
(MH Furia kézikönyv, ez 10w30-at ír)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Repsol600
addikt
válasz energy4ever #81134 üzenetére
Én szerelgettem AM6-ost több márkából is, de mindegyiknek egyforma volt a kuplungja ránézésre. Annyi, hogy az újabbaknak volt, hogy 5 rugós volt a kuplungja, egyébként full ugyan az. Bontóban is jártam, ott is mindegyik típusét keverték a másikkal illetve ha nézel boltba kuplung lamellát, ott is felsorolja kb az összes típust, hogy jó hozzá.
-
Topikgazda
-
nagyúr
válasz Repsol600 #81138 üzenetére
Végül kicseréltem a Motul Transoil 10w40-re. Sajna meggyűlt a bajom a túlfolyó csavarral.
Leengedni sikerült (bemelegítés után - hú... majd lefagytam a motorról, de a lányomért mindent), megnéztem mennyi jött le (~6.5dl) - nem tudom mikor cserélhették, de szép szürke volt. A gépkönyv 750ml-t írt, kb. 7.25 ment vissza bele az újból, sajnos a csavart sehogy nem sikerült kiszedni, így maradt ez feltöltési verzió.
Hűtőfolyadék -17°C-ra beállítva.
Gyertyát is cseréltünk, mert a régivel megállt, aztán csak lehűlés, kiszedés, pucolás után után indult újra; az úgy gyertyával ilyen gond nincs.
Még a légszűrőre azért rásasolok, ha már egyszer foglalkozós a járgány.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
energy4ever
addikt
-
nagyúr
válasz energy4ever #81141 üzenetére
Ó, nem ma történt az eset. Ma tényleg meleg volt, de ma hulladékudvaros fuvarom volt, és hát nem motorral .
S valóban... holnap Karácsony.
Boldogat, nyugodtat belőle!Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nyogo83
Topikgazda
Békés, Boldog Karácsonyt Srácok!
-
nod1
csendes tag
válasz cappa72 #81140 üzenetére
Én is ezt javasoltam volna. Szerintem a legjobb, ha a fb. csoportos tanácsok mellett felütjük a manuált is. Én is ezerféle véleményt kaptam váltóolajra, volt aki a robogókba ajánlatos 80w90-est javasolta, más sima autóba való motorolajat, de végül erre a 10w40 transoil-ra tettem le a voksom.
Neked egyébként hidegen nincs gondod a váltóval? Az én Derbi Sendámban olajcsere után is megmaradt a jelenség, hogy hidegen lefullad a motor ha behúzott kuplunggal egyesbe rakom. És sajna ez nem egyedi eset. Ami megoldhatja, ha egyesben tologatod kicsit (hogy, párszor kiemeljen, és a lamellák feléledjenek), és utána indítasz. Ez nekem ugyanolyan fura, mint, hogy egy nyamvadt üres jelzőt nem sikerült beépíteni a műszerfalra.
De ez van, ebből kell főzni. Kellett a pénz, így elment a Duke.
De persze minden megközelítés kérdése, mert ha Simsonról váltottam volna, akkor meg az egekbe magasztalnám a futóművet, és az összerakottságát, és felnőttességét 50-es létére.
Bár így még szinte nulla tapasztalattal is azt mondom, hogy nem is lehetne ezektől jobb kezdőmotort választani, ha a gyerekemnek keresnék motort. -
perge666
veterán
Boldog Karácsonyt mindenkinek.
A mocikat tessék beindítani,decemberhez képest szuper idő van. -
Topikgazda
Békés, Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Lomha 8V
addikt
Sziasztok!
Keeway TX 125-ről vannak tapasztalatok? Napi 72 kilóméteres ( úgy értve, hogy 36 oda, 36 vissza) ingázásra keresek keveset fogyasztó, váltós motort.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Lomha 8V #81148 üzenetére
Remlik, hogy valaki vett tavaly ilyet innen a topicbol, hatha majd beir valami tapasztalatot.
Viszont en inkabb neznek egy ujabb injektoros YBR-t vagy CG125-ot, sot YBR-bol meg 250-es injektoros is belefer ilyen 400 koruli arban.
Azokkal tenyleg csak annyi gondod lesz, hogy tankolni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Politika
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Yettel topik
- OpenMediaVault
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nintendo Switch
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs