- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Laacika79 #81750 üzenetére
Csak azért írtam mert nem csak a Motoforce, hanem az olyan gyártók mint pl a Doppler vagy a Malossi stb is gyárt ilyen főtengelyeket. Ráadásul kimondottan erősen tuningolt gépekhez is, amik tartósságban jóval túlszárnyalnak egy gyári főtengelyt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz Laacika79 #81750 üzenetére
Alapvetően nekem akkor inkább az volt a probléma, hogy ugyan soknak mondható Speedfight volt forgalomban itthon is, de egy fekete bárány volt, mert Peugeot. Éppen ezért relatíve kicsi volt a választék alkatrészek tekintetében. Mondjuk ebből a szempontból a Jetforce még nagyobb cumi. Főleg a TSDI.
Speedfighthoz nem nagyon volt alkatrész. Igazság szerint akkor (pár éve) csak három gyártó hengereiből lehetett választani. A Motoforce, Naraku meg még valami erősen kínai gyártó. Gyári nem volt. Airsal alu henger lett volna, de akkoriban a többihez számolva nagyjából hatszor drágábban.
Annyi viszont mázlis volt, hogy az egyéb alkatrészek, amik nem blokk, vagy motorspecifikusak, voltak rendesen, hisz ugye nem Peugeot, vagy Aprillia, vagy Piaggio karbit veszünk, hanem karbit. Legalább sok minden egyezett. Ellenben ami az idomokat, meg vázat, meg az első futót illeti, no az keményebb dió.
Egyébként a futóművel pont a stabilitás volt a baj. Nem volt azon szétkopva semmi. Egyszerűen csak hülye konstrukció volt. Ráadásul azért az nem piskóta, hogy az első, más motorok mondjuk hátsó rugóstagjához képest szinte harmad/negyed akkora cuccnak kellett felfognia minden ébredő erőt mondjuk intenzív fékezéskor. Szét is ment a fenébe. Aztán találtam egy újat, de nem gyárit. fél évet bírt.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Van egy Japán belpiacos 88-89 évjárat körüli Honda Lead AF01 motoros robogóm. A régi vákuum szivatós karbi sajnos bekulázott (nem lehetett alapjáratot állítani rajta), így vettem egy másikat bontottan, ami üzemképes motorról lett levéve. Namost. Az "újat" rátettem a motorra, de azzal meg olyan erőtlen, hogy segíteni kell lábbal, hogy elinduljon. Szerintetek rá kéne hangolni az új karbira?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Línuksssz..
újonc
válasz Línuksssz.. #81730 üzenetére
Valaki tud segíteni?
-
tothferenc
senior tag
Megrendeltem a City Grip 2-t. Van a budai oldalon (deli kornyeke elony) olyan gumis, aki normalis aron cserelne? Nem azt mondom, hogy a kekhold draga a 3300 Ft-os araval, de neznek valami kozelebbit. Csak a kerekeket vinnem, a robogot nem.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Laacika79
kezdő
Kérem akinek mai napig Speedfight 2 je van és tudnánk pár percet beszélni telón az kérem irjon már egy tel számot email cimre.
laacika@ citromail.hu
Vagy ha fent van facehook-on akkor jelöljön ismerősnek.
Barta Láazló Nagyréde.
Nagyon szépen köszönöm. -
hegyvarig
csendes újonc
A nemrég említett Vespa GTV 300-amnál sikerült leszűkítenem annyira a problémát, hogy akkor torpan meg a motor, és kapcsol fel a Check Engine lámpa, ha alacsony sebességről hirtelen akarok kilőni. Amint visszaengedem a gázkart, megszűnik minden probléma a lámpával együtt. Eszembe jutott, hogy kisebb akksit tettem bele pár hónapja, mint ami bele való, mivel lemerült és csak a közeli boltban nem volt másmilyen, és máshogy nem tudtam volna továbbmenni. Lehetséges, hogy az akksi nem bírja a terhelést?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz hegyvarig #81758 üzenetére
A multkor kerdezni is akartam(mert nem irtad), hogy amikor gond van vele akkor valtozik-e valamit a motor teljesitmenye.
Jo lenne, ha ki lehetne olvasni legalabb a tarolt hibakodot, de ahogy lattam ennel nem lehet kivillogni, diag kell hozza mindenkepp.
Akksinak sok koze nem lehet hozza(bar nem lepodnek meg semmin).
A hibakod azert lenne lenyeges, mert az legalabb adna egy tampontot, foleg ha multkori zorges/csorges furcsa hangot is hozzavesszuk.
Pl ha hibakodnak Tul szegeny keverek (Too lean mixture) lenne eltarolva, akkor valoszinuleg a befecskendezorendszer illetve az uzemanyagpumpa korul kellene szetnezni. Mert siman lehet, hogy ilyenkor nem jut eleg uzemanyag (pl a pumpa felol) az egesterbe, ami miatt torpanhat, szelsoseges esetben a szegeny keverek miatt bekopoghat(csoroghet) a motor, valamint a check engine-t is azert gyujtana, mert tul szegeny kevereket erzekel a lambdaszondaval. -
hegyvarig
csendes újonc
válasz nyogo83 #81759 üzenetére
Köszi, sajnos a szerelő ezen a héten is még szabin van, szóval csak jövő héten tudjuk kiolvasni a hibakódokat. Érdekes, mert a furcsa hang csak egyszer fordult elő, a torpanás a lámpával pedig már többször, de az is teljesen össze-vissza. Az előbb hazafele jövet direkt próbáltam előhozni a hibát, de akárhogy gyorsulgattam, semmi nem történt. Egy német fórumon azt írta egy srác, hogy ugyanez volt a hiba a GTS-ével, és miután minden csatlakozást átnyomott kontakt tisztítóval, megszűntek a gondok...
-
-
macilaci78
nagyúr
Elővettem idén már a robogót, mentem is vele kb 80 km-t gond nélkül.
A légszürő alatt olajos, olajsár is van, megtisztogatnám. Az odáig tiszta, hogy leveszem a tetejét és a szivacsot benzinben kimosom, de mivel olajozom be utána? Illetve mit kezdek a mosóbenzinnel?Tavaly tavasszal szerelő tisztességesen kipucolta a karburátort, légszűrőt, mindent, de csak kb 500 km-t mentem vele 2020-ban, viszont 2017 óta végig prémium üzemanyagot kap. Külön olajozás megy, teljesen szintetikus olaj van benne, a tavaly augusztusi benzinnel is szépen ment idén.
Költözés előtt állok, nyártól munkábajárós gép lesz napi 20 km-re.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #81763 üzenetére
Nekem a fűnyíró légszűrője szivacsos, azt minden évben benzinben kimosom. Utána átitatom 2T olajjal, és jól kinyomkodom. Elvileg van kifejezett légszűrő olaj, spray-ben is, de nekem jól bevált a 2T olaj is.
Mosóbenzint az udvar valamelyik sarkán kilöttyintem (gaz kiveszik, amire öntöm....), nem hiszem hogy annyira károsítja a környezetet, jól párolog. -
Laacika79
kezdő
Szép estét!
Kinek milyen középárú vagy mondhatnám úgy is hogy jó ár/értékarányú variátor,variátorszíj jött be?
Kialakult hogy a speedfight 2-esemen egy Airsal 70 es henger lesz egy Top racing főtengellyel,a karbit még nem tudom hogy milyen felelne meg ami nem túl húzós árú de jó is legyen.
Ezenfelül a szij és a variátormárkák érdekelnének.
Köszönöm szépen aki bármilyen hasznos infóval tud szolgálni -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #81764 üzenetére
Igen, itt jönnek a specifikus nehézségek: társasház, teremgarázs és a 2T motorolaj a motorban.
Szóval nincs hova löttyinteni és a motorolajat ki kellene szívni a tartályból.Ahogy nézem a leírásban, féktisztító is mosáshoz, ami van és a spray pedig megoldja az olajozást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Laacika79 #81765 üzenetére
Görgő, variátor, szíj. Gyári 49 ccm álló Minarelli hosszú. Yamaha BW's Spy.
A gyárit váltotta, megszűnt kigyorsításkor a megtorpanás 25-30 km/h körül, elindulás is dinamikusabb, fogyasztásban nem figyeltem meg különbséget.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Laacika79
kezdő
válasz macilaci78 #81767 üzenetére
Szia.
Köszi hogy megirtad te miket használsz.
A DrPulley ről csak jôkat olvastam
Variátort kicsit szelidebb áron rendeltem mert igy is jóval többe lesz ez a kis robogózás mint gondoltam.(300 körül)
[link] -
Zoli bácsi
őstag
Ha hosszabb út után néz így ki, akkor sok üzemanyagot kap. Rövid út után lehet normális.
(Bár az én tapasztalatom 25-30-35 évvel ezelőtti, akkor használtam 2T járműveket (Simson, MZ, Trabant, Wartburg), de gondolom ezek a dolgok nem változnak......)
Mondanám hogy állíts a súber tűn, de nem tudom létezik-e még ez az alkatrész... -
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
nem tudom, volt-e már, de nekem nagyon tetszik.
Belelátom az underbone-t, a robogót, meg az idomos sportmotor formát is.
[https://totalbike.hu/hirek/2021/03/23/sportos_igaslo_vakoknak_es_gyengenlatoknak/] -
FeniX-
aktív tag
válasz energy4ever #81776 üzenetére
mármint 1mill, 390.000 igaz?
Pont ezt beszéltük a barátaimmal is, hogy megfojtjuk a motorokat az euro 7-el, holott az a trend, ami külföldön is van, hogy 3-4 évente vegyél új autót (motort) sokkal nagyobb terhet ró a környezetre, mint ha megmaradtunk volna az euro 5-nél, és mondjuk pont ezeket a kismotorokat is olcsóbban lehetne kapni akár itthon is.Amúgy ilyen modelleket behozni sem lehet használtan?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem az a bajom, hogy itthon úgy érzem a 125, és a 3-400ccm közt szinte alig van valami. Tehát a 125 ccm városban elég, de országútra kellene az a pár LE többlet, hogy a kamionok tempóját tartani lehessen. Vettem volna Liberty-ből 200-ast, de csak 50 és 125 ccm van itthon. Hondából van 150-es robogó, meg talán a KTM-nek van 200ccm-es váltós Duke típusa....Ja és a 200-as Suzuki UH "Burgonya".....Ennyi kb. amit kapni lehet, aztán 300ccm-től indul a Honda SH, meg a Beverly..
Én egy kicsit űrt érzek a 125 ccm fölött, mert ezek még olcsón fent tartható (biztosítás, fogyasztás) gépek lennének, és azért 15-16-18 LE már elég egy személlyel országútra, persze nem öröm motorozáshoz, hanem biztonságos közlekedéshez. -
energy4ever
addikt
válasz Zoli bácsi #81782 üzenetére
GSX-S 125-ot lehet meg venni itthon. Annak kereken 140 a vege.
De amugy enis ugyan ezt erzem! 125os gsx-r-em ezert nem fogom lecserelni... Vagy alig lenne elorelepes, vagy tul nagy lenne az. Majd egyszer ha nagyon elszall az agyam, meg anyagilag is megtehetem majd, akkor talan egy Aprilia RS 660-as lesz az utodja. -
Laybee
őstag
válasz Zoli bácsi #81782 üzenetére
Voge 300R?
-
ajca
tag
Sziasztok!Valaki megtudja mondani,hogy a tact af24-nek hány volt megy a gyújtótrafóhoz?
-
nyogo83
Topikgazda
Erdemes az elejetetol merni, ha gond van a gyujtassal. AC modban a csucsfeszultsegeket inditozas kozben probald megnezni:
- gerjeszto tekercstol 100V korul minimum
- jelado tekercsrol legalabb 0.6-0.7V
- trafo primer oldalara szinten minimum 100V korulErdemes ellenallast is megmerni a tekercseken, az is sokat elarul:
Gyujtotrafon:
- Primer oldal: 0.1-0.4 Ohm korul
- Szekunder oldal: 2-4 kOhm ha a gyertyapipa nincs rajta vagy nincs benne zavarszuro ellenallas. Ha van, akkor 6-10 kOhm korulGerjeszto tekercs:
- 300-900 Ohm korulJelado tekercs:
- 50-250 Ohm korul -
Butcher82
senior tag
Sziasztok,
nemrég vettem egy használt Gilera Runner 50 Purejet robogót, első gépezet. Kérdésem az lenne, hogy az olaj tartálya kb. 1.8 liter. Az eladó azt mondta, hogy Ő Motul Scooter expert 2T olajat használt. Gondoltam ha már megtankoltam akkor veszek bele egy egy literes Castrol Power 1 2T olajat. Bele is öntöttem majdnem az egész flakont, meg is telt a tartály szinte, magyarán még jócskán volt benne a Motul-ból. Kérdésem az lenne, nem gond, hogy kevertem a két olajat? Ne engedjem inkább le?
[ Szerkesztve ]
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
Laacika79
kezdő
Sziasztok.
Még mindig Speedfight 2Egyik kérdésem hogy valaki ismeri e a Bullet kipufogókat?
Gianelli extrát néztem még.Másik hogy valakinek van e 70-es Airsal hengere rajta mert még meg nem jön a henger szeretném tudni hogy összerakhatom e a blokkot vagy marni kell ki belőle hogy rá tudjam tenni a 70-es hengert.
Dopler márka milyen?
Membránom ilyen,szerintem benne maradhat ha jó márka.Köszönöm szépen ha valaki tud segīteni.
-
mumtaz
senior tag
válasz Laacika79 #81792 üzenetére
Szerintem itt a topicban (már) senkinek nincs Speedfight-ja. Esetleg Speedfight 3, de annak már más a blokkja.
Kipufogóban nem tudok tanácsot adni, bár nekem Gianelli Extra volt rajta.
70-es Airsal hengerhez, meg szerintem semmi máshoz nem kell marni a blokkot. Talán big bore hengerekhez igen, de a 70-es henger akkora, mint az 50-es. Legalábbis LC-nél biztos. De szerintem AC-nél is. Mondjuk azt nem írtad, hogy neked Speedfight-ból LC, vagy AC van.
Doppler elég jó márka. Kicsit kísérletezők. Speciel nekem a Jetforce-on is Doppler membrán van és bevált. Az SX86 kuplunggal sem volt bajom tőlük.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Butcher82
senior tag
Sziasztok,
még pár kérdésem lenne
A Runner amit vettem nem mai darab, 2003-as. Kicseréltem a gyertyát, légszűrőt illetve a hajtóműben az olajat. Ezeken kívül van még amit esetleg otthon elvégezhetek és érdemes megcsinálni? Illetve ugye ez egy injektoros blokk, a "100-as" benyával nem teszek neki túl rosszat ha jól sejtem?[ Szerkesztve ]
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
mumtaz
senior tag
válasz Butcher82 #81794 üzenetére
Purejet-nél érdemes átnézni a csöveket. Gondolok itt az üzemanyag pumpát az injektorral összekötő csövet, valamint a levegő kompresszort az injektorral összekötő csövet.
Peugeot Jetforce-om van, amiben ugyebár ugyanez az injektoros rendszer dolgozik. Visszatérő és kellemetlen hiba ezeknek a csöveknek a hibája. Főleg a kompresszor csöve. Ezeknek a kilyukadása, vagy elöregedése elég idegesítő probléma.
Ha cserélni kell, akkor csakis nagy nyomású üzemanyag csöveket szabad használni. Autósboltokban kapható 20BAR-os üzemanyag cső. Ha nem is most cseréled ki a csőből érdemes venni 1-2 métert tartalékba. pár 100Ft.
Az injektornak semmi baja nem lesz a 100-as benyától. Esetleg löttyinthetsz némi injektortisztító adalékot a benzinbe. De nem kell egy egész flakont egyszerre bele önteni.
Az olajjal szerintem nem lesz gond. Egy valamit viszont kerülj. Még véletlenül se tegyél Xado adalékot sem az olajba, sem a benzinbe. Egyrészt a benzinben sok értelme nincsen ennél a rendszernél, hisz ahogyan befecskendezi, el is ég. Olajba rakva pedig úgy vettem észre, hogy feltölti a a hengerfalon a honolást és akkor meg lőttek a jó kenésnek meg a kompressziónak.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
#51970304
törölt tag
Sziasztok ! Osztrák robogó forgalomba helyezéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata !?
-
mumtaz
senior tag
válasz Butcher82 #81797 üzenetére
Átlátszó sima csöveket raktak be? No hát akkor az sem gyári.
7x13-as átmérőjű. Legalábbis én azt használom. Motoros webshopokban ezt nem szoktam megvenni, mert úgy árulják 3-4, vagy akár többszörös áron, mintha annyira nagy különlegesség lenne. Vagy "gyárit" adnak, ami ugyanolyan, mint amit autós boltban megveszel. Legfeljebb van cikkszáma, vagy más a felirat rajta.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- EA Sports WRC '23
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kés topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs