- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Gaming notebook topik
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
energy4ever
addikt
2T 50-es piaggio blokkos motorok ajanlottak. Ezekhez a robogoblokkokhoz van a legtobb tuning cuccos. Minden van hozza, es birja is a tuningot. Nem csak elterjedt, de kimondottan jo konstrukcio. Nekem Zip-bol van 50 2T Piaggio blokkos, meg full gyari az egesz blokk(hengerszett is!), ~12ezer felett van a blokkban. Ugy vettem, hogy a km spiral nem volt jo, igy fene tudja mennyi lehet a valos km... 92-es evjarat amugy.
Szerk: Ami a hirdetesben van az a 94elotti verzio lehet, mert az ules alatt labresznel ott az U zar tarto...
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
Igen volt Free-m.
Nekem egy ütött-kopott leselejtezett postáz motorom volt,nagyon sok kilóméterrel,én jóformán csak a határban jártam vele. Mindig pöccre indult,elég jó erőben is volt,végre csak 55-öt ment,de elég az,vagy 2 évig volt meg,szerettem nagyon de akitől vettem az visszakunyerálta. Ő azóta is használja.[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
Észre vehető a változás? Jobban tapad, jobban mered döntögetni?
Kifújhatod féktisztítóval, de lehet, hogy szerelés közben mikor kinn volt a kerék ráfogtak a fékre, és akkor kijött egy kicsit a dugattyú. Ilyenkor nehezebb visszanyomni, és ha volt körülötte fékpor, vagy piszok akkor azt is bedolgozhatta. Legjobb lenne szétszedned a nyerget, aztán kivenni a betéteket, és ránézni a dugattyúra. Ha van mindened hozzá, akkor nem tud nagy meglepetéseket okozni. De összességében a fék az, aminél jó azt az elvet követni, hogy csak akkor állj neki, ha biztos vagy a dolgodban, mert balesetveszély is lehet abból, ha valami nem úgy jön össze összerakásnál. -
nod1
csendes tag
Hello!
Biztos, hogy öregebb, sőt meg merem kockáztatni, hogy inkább olyan 95 körül lehet a valós évjárata, plusz mínusz pár év. Ha komolyan érdekel, kérdezz rá a motor számra, az enyém 122682 papíron 98-as, és már tárcsás. De amiből még lehet következtetni a korra az a blokk, mert a freeből az utolsó szériákat a kilencvenes évek végén már az un. Runner blokkal szerelték:
-
akos3
addikt
Köszönöm mindenkinek a segítséget a tisztán látásban!
Vakószínűleg az említett példány kaphatott egy komolyabb felújítást 2006-ban, azért írta ezt a hírdető, máskülönben nem lenne ilyen állapotban ez a 25 éves robogó.Továbbra is nézelődő, információ gyűjtő stádiumban vagyok, ezért kérdezősködöm
Hamár lekerült az egész télen nézegetett malaguti fifty a kínálatból... -
Rivaul
addikt
Sziasztok!
Rég nem jártam erre. Életem a gondtalan robogózás korszakát a kis Amicoval. Viszont most új munkahelyem lett hosszú idő után, a vendéglátás halálának köszönhetően. Ide az autó helyett a kismotor lépett elő munkába járósnak. Nem messze, kb negyed óra séta, motor 2 perc. Viszont végig erőltetett menet hazafele mert dombon lakunk. 3 műszak, szóval van elég bajom a kutyagolás nélkül is, így motor lett belőle 2 napja ahogy elmúltak a -10 ek. De még így is 2-5 fok van amikor pl este indulnék haza. Mennyit kell melegíteni, az lenne a kérdédem? Szívatót rá húzom, tartom amíg meg nem marad. Aztán addig hagyom amíg visszább nem esik az alapjárat hallhatóan. Cca 1-2 max 3 perc. 2-3 kis gázfröccs és indulok. Hazáig nem nyelezem max 40-50 a 70-ből de ezt végig emelkedőnek teszi. Elég neki ennyi, vagy drasztikusabban kellene melegítenem? Levegős álló Mina.Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nyogo83
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Köszönöm szépen!
Akkor nem aggódom túl. Kb meg van az a kis idő ezek szerint, ami kellhet nekiEladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, mint anno írtam egy ideje árultam az YBR-t, de most meguntam a dolgot és - mivel lassan kitavaszodik - ismét használatba fogom venni. Télen is használtam, mikor épp nem volt jég, járogattam vele ilyen 30-40 km-eket.
Ami a konkrét kérdés, hogy több vevőjelölt is azért visszakozott, mert úgy gondolták, hogy levegős az első fékem.
Hogy bizonyosodhatnék meg afelől, hogy ez tényleg így van-e?
Igen, az igaz, hogy szinte teljesen be lehet húzni a fékkart ütközésig, és van egyfajta gumis érzete, de amúgy blokkolóra be tudom fogni vele a kereket.
Próbáltam 80-ról, 90-ről is intenzív lassítást, és magával a fékhatással nem volt gond.
Csináljak esetleg egy videót, vagy - Nyogo - Te pl. bp-i vagy, nem lenne kedved egyszer ránézni?
Autónál már csináltam légtelenítést, motornál még nem, de instrukciók alapján - szerintem - meg tudom csinálni. A kérdés, hogy van-e értelme, vagy "ez ilyen" ?[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #81512 üzenetére
Néztem egy ilyen cuccot: [egy emberes légtelenítő motorkerékpához] , ez vajon jó lehet?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81512 üzenetére
"az igaz, hogy szinte teljesen be lehet húzni a fékkart ütközésig, és van egyfajta gumis érzete,"
Innen szinte biztos, hogy levegos. Ha autonal csinaltal feklegtelenitest, akkor ez meg simabban fog menni, mert csak 1 kor legtelenitessel kel babralni, nem kulon elso hatsoval
Szerk: amit linkeltel az egy tok jo dolog, mert tenyleg egyszerubben lehet egyedul megcsinalni a legtelenitest vele
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #81514 üzenetére
nnna igen!
Csakhogy:
... Autónál kifejezetten egy autóhoz való légtelenítő készlettel csináltam, ami úgy működik, hogy a fékfolyadék utántöltő fedelére tudok rátekerni egy speciális sapkát, amiben volt egy szelep és az egész hóbelevancot ott nyomás alá tudtam helyezni, s amikor "lent" a keréknél a féknyeregnél megnyitottam a légtelenítő csavart, felülről már jött is az új fékfolyadék.Viszont, azt a motorhoz nem tudom használni, és ha jól vettem ki a különféle netes forrásokból, akkor itt is kétfajta egyház létezik.
1.: aki a hagyományos "fékkar huzigatós, majd bent-tartós és alul a légtelenítőt megnyitós" módszerrel dolgozik, és a 2.-es számú, ahol lentről, a légtelenítő csavartól "felfelé" légtelenít.
Nekem ma a motorboltos is azt mondta, hogy ő is sokszor tapasztalta úgy, hogy akár a főfékhengernél felül is tud levegő beszorulni a rendszerbe.Na most, pont azon gondolkoztam, hogy akkor elvileg egy ilyen "kutya-közönséges" kézi locsolóhoz is tudok olyan csövet szerezni, amit rá tudok húzni a féknyergen a légtelenítőre, és akkor magamnak - segítség nélkül - tudnám lentről légteleníteni.
Akkor ez mennyire lehet életképes megoldás?u.i.: az eggyel ezelőtt linkelt cuccal viszont nem vagyok tisztában. Abban - ha jól néztem - még szelep sincs, az kb. ugyanaz, mintha egy flakont raknék oda egy csővel. Vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81515 üzenetére
Nem tudom, de szerintem szelepes a linkelt. Ha nem, akkor tenyleg csak annyi, hogy a cso belelog a fekfolyadekba es nem jut vissza levego.
Amugy a hagyomanyos modszerrel is hamar le lehet legteleniteni egyedul is, nem macera.
Akkor lehet meg gond, ha felul a munkahengereddel gond van es kellene neki egy felujito szett. De ez legtelenites utan kiderul. -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81517 üzenetére
Csak siman ahogy hagyomanyosan kell: feltoltod a fekfolyadek tartalyt, alul egy csovet rahuzol a legtelenito csavarra es egy kis uvegbe logatod(annyira, hogy majd beleerjen a kiengedett fekfolyadekba, igy nem sziv vissza levegot, ha nem jokor zarnad a csavart).
Felpumpalod/behuzod a feket egyik kezzel, masikkal meg epp csak egy kicsit nyitod meg a csavart, annyira, hogy lasd jon a folyadek. Kozben figyelsz a fekkarra, hogy mielott utkozesig benyomodna, mar zard is el a legtelenito csavart. Neha nezz ra felul is a tartalyra, hogy nehogy kifogyjon kozben a fekfolyadek belole.Igazabol csak akkor erdemes barmifele legtelenitovel szorakozni, ha nehez megoldani hogy egyik kezed a fekkaron legyen a masikkal meg elerd a legtelenitot. Szerintem az YBR-n ez sima ugy.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81519 üzenetére
Szepen erezned kell ahogy felkemenyedik a fekkar huzasra es onnan akarhogy huzod, nem szabad olyan erzesnek lenni, hogy egy picit is tovabb tudod huzni. Mint autonal amikor benyomod a fekpedalt es felkemenyedik. Akarhogy taposod erobol, hiaba a fekpedal utjanak 2/3-nal jar, nem birod jobban benyomni.
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #81520 üzenetére
Kipróbáltam és sajnos nem lett jobb.
A legeslegelején egy mikroszkópikus légbuborék feljött, ott bizakodtam, de utána semmi.
A légtelenítő csavarnál szépen jött le a folyadék, felül meg fogyogatott, de amúgy semmi.
Ugyanolyan gumis érzetű sajnos.Próbáltam a visszafele módszert is, ott a kézi pumpás üvegből nem tudott visszafele áramlani a fékfolyadék, hiába nyitottam meg a légtelenítőt, mikor nyomás alá helyeztem.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #81522 üzenetére
Nekem jó az azutáni hét, nem létszükséglet most használni a mocit.
Akkor még írok neked, a jövő hét végefelé. Köszönöm előre is!
U.i.: A vicc az, hogy tényleg idáig már 8000 km-t tettem meg így, és - szerencsére - nem okozott gondot, mindig meg tudtam állni.Ilyenkor pontosan miért kell a felújító készlet, mi romlik el a munkahengernél?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81523 üzenetére
Amugy nem nagy kaland a felujitas se, mert a felujito keszletben benne van a komplett fekdugattyu az uj tomitokarmanytukkal, rugoval, tomitessel, zarosapkaval es zegerrel.
Konkretan a fekkart leszeded, akkor latod a zarosapkat, azt kiszeded egy csavarhuzoval, alatta lesz a zeger ami a fekdugattyut a helyen tartja. Ha azt kiszeded, akkor kijon egyben a rugo-fekdugattyu mindenestol.
Szepen eltakaritod a belsejet, a fekfolyadek tartalyt, jaratokat fektisztitoval. Addig az uj dugattyut be szoktam rakni egy kicsi fekfolyadekba amig ezt csinalom. Ha kesz, akkor mehet minden a helyere sorrendben(rugo-dugattyu,tomitogyuru ha van, zeger, zarogumi.)Utana lehet feltolteni es legteleniteni.
-
Tamás9x
őstag
Ha jól látom kezdenek bejönni a kiskinai 50-125 injektoros 1hengeres motorok
Van valakinek tapasztalata ezekkel az injektorokkal? nagyon le szeretném scerélni a játszós gépemen a 26-os karbit egy iylen csodára Hátha változna a fogyasztás, és simább lenne a teljesítmény is, nem kellene annyit utánna állítgatni, vagy ezt vajon még nem tudják ?
szóval helphttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #81527 üzenetére
125-ossel van tapasztalat. Erdekes modon gond nem szokott lenni a regebb ota hasznalt, bevalt injektoros rendszerekkel (pl a Yeson ECU-s EFI rendszerekkel), Eleg sok kinai brandelt motornal ezt hasznaljak jopar modellben mar egy ideje: pl Brixton, AJS, Lexmoto, Keeway stb.
Van amelyiknel mas lehet az ECU "markaja", de kb ugyanaz mind(mint ahogy ez a blokkjaiknal megy).
Viszont arra keszulj fel, hogy eleg rendesen bele kell nyulnod mindenbe, hogy atalakitsd:
- uzemanyagpumpa
- uzemanyag nyomasszabalyozo(plusz vakumos benzincsap es megoldani ha olyan rendszeru a visszafolyo agat az uzemanyagnak)
- folytoszelephaz(ebben van az injektor is jobb esetben), ehhez van amin kulon egyseg IAT szenzor (beszivott levego homerseklet)
- MAP szenzor
- Lambda szenzor
- CDI es maga az ECUVannak buktatoi utolagos epitesnel, de meglehet oldani. Viszont altalaban ezek stock kinai gyari kobcentis blokkokhoz keszulnek (50-125-200 stb). Ha irhato az ECU, akkor ha epkezlab program van hozza, be lehet szepen hangolni az adott blokkhoz, mar ha az ember kepben van hogy hogyan is kell elogyujtas, befecskendezesi mennyiseg, stb tablakat irni/modositani.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #81528 üzenetére
Nagyon szuper Ahogy nézem ugyan arra a blokkra pakolják fel, az 1P39-54FMI/B-ig.
Még egy oylan beteg kérdés, vajon fel lehet a folytószelepház felöl töltenia rendszert egy elektromos turbóval? Lehet játszania torlólevegővel, vagy ezek már erre nem épp alkalmasak és érdemes nézni valami versenyvezérlőt? Mert légtömeget is kellene nézni akkor töltés közben.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #81529 üzenetére
"Turbositani" nem igazan erdemes ilyen kiskobcentis motorokat. Egyreszt minimalis teljesitmeny novekedest ernel el, cserebe irto szivas normalisan megcsinalni hogy erdemlegesen mukodjon is.
Ahhoz hogy mukodjon, eloszor csokkenteni kellene a kompressziojat a blokknak, mert a tobblet levegot+uzemanyagot a hengerbe preselve meghaladnad a gyari suritesi vegnyomast => kopogasos eges, ami ugye nem jo
Talalni egy normalis turbot, amihez normalisan kialakitod a kipufogo csonkot (lehetoleg minel kozelebb a hengerhez, hogy ne legyen "lag"), kialakitani a turbohoz az olajkort, amihez mar nem artana egy olajhuto is.
A gyari map szenzort is cserelni kellene, mert gyanus, hogy a mereshatarat meghaladna meg egy kisebb feltoltonyomas is(nem igazan erre tervezik az olcsobbakat)Aztan ezutan jonne a moka a vezerlovel(amibol valoszinuleg a stock kinai gyarit el lehet feljeteni), mert itt mar egesz hosszan el lehet jatszani a kompresszio viszony es a feltoltes miatt megvaltozott kopogashatarral es az ehhez tartozo elogyujtas ertek belovesevel.
A befecskendezesi mennyiseg tuningja, hozza vegigprobalni a toltonyomas mennyiseget, stb. Meg meg van jopar parameter ilyenkor amivel el kell szorakozni.Es mivel eleve kinai blokkrol van szo, aminel kozel sincs annyira tulmeretezve minden, kerdes, hogy a gyari hajtorud, fotengely, csapagyazasok hogyan viselik el ezt.
Szoval osszessegeben egy szep "mernoki" melo a megvalositasa, aminek a vegen lesz egy szorny, ami tud 2Le-vel tobbet esetleg, es nem biztos hogy tartos lesz.
Szerk:
Most latom elektromos turbot irtal Azt meg csak ilyen homasitas disznek lehet felrakni. Tobb ezer dollaros elektromos turbok leteznek autokhoz amik meressel bizonyitva ernek is valamit. De durva aruk van es kell nekik amper rendesen. Ilyen kis meretben lehetetlen nem parasztvakitast talalni ami erne is valamit (cserebe a fenti irasom egy resze vonatkozik erre is). Annal plusz problema, hogy vagy speci vezerlo kell hozza. Lattam amugy mar ilyen eletromos turbo kiteket, de azok kb azok olyanok mint az autoba az OBD csatlakozoba vagy szivargyujtoba dughato fogyasztas csokkento kutyuk[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz nyogo83 #81528 üzenetére
Atalakitani injectorossa:
Ha megvesz hozza mindent, nem dragabb mint egy egesz motor!? (tulzas nelkul, szerintem ekkora alkatreszmennyisegnel mar dragabbra jonne ki)
A felsoroltakon kivul van meg jopar alkatresz amit atkell emelni. Plusz lehet valami oda se fer az o blokkjahoz. Szoftveresen is belekell nyulni, mivel nem ugyan az lesz az alapjarat, stb. -
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #81531 üzenetére
60-100k kozott mozog egy komplett kit, de van hogy relative olcsobbra ki lehet hozni, ha kulon vadassza ossze.
Nagyon sok atalakitast nem igenyel a blokk reszerol, mert a kinaiak nagyjabol 2-3 elterjedt blokktipust hasznalnak, amikre ugyanazokat a sablon EFI kiteket siman felrakjak a karbi helyere. Inkabb csak macera.Azert mondtam, hogy ha valami ismertebb marka komplett EFI rendszeret sikerul beszerezni a sajatjahoz, foleg, hogy ha a blokktipus megyegyezik, akkor pl meg programozni se kell. Ez olyan, hogy en a Keeway-hez barmelyik hasonlo brandelt fentebb emlitett marka leghuteses blokkhoz valo EFI rendszeret beszereznem, plug and play kicserelhetnem.
De teny, hogy vegeredmenyben tobbe jon ki, mintha a motor erteke+az EFI rendszer arabol egy rendes gyari injektoros kinai gepet venne. De egy ilyet az ember ugyis csak a sajat "szorakoztatasa" miatt csinal sok esetben
-
draco31
veterán
Hello!
Öcsémnek Malaguti Phantom F12 vizese van 2000-es évjárat. Digitális.
Kilométer meghajtót keresgélek pár órája, de csak elég nagy árakat találok.
Letört az a kis pöcök, ami a felnibe megy be, gyakorlatilag ami forgatja.
Valóban nincs olcsóbb alternatívája?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #81530 üzenetére
Olajhűtő alapból van a blokkon, és van hozzá plusz egy 3* akkora radiátorom is, az lenne a legkevesebb, a brushless motoros turbókkal már simán lehet dolgozni, jobb hatásfokkal mint egy sima mechanikus turbo.
energy4ever:
Karbi és blokk cserére is azt mondták sosem fog normálisan működni, köszöni szépen jól van a blokk, a generátorhoz sem kellett volna hozzá nyúlni mert szar lesz az is köszöni szépen jól van a ledesítés is egy fos lesz, hát.. tettem fel képeket Hát még a AC CDI csere DC CDI-re, mert programozni kell...
Az injektor kérdésre is sorra lehülyéztek, más meg felpakolja és megy vele ...[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
draco31
veterán
válasz draco31 #81534 üzenetére
Illetve egy másik kérdésem lenne még vele kapcsolatban.
Karburátor úszója kb 70% ig tele van benzinnel. Megy a motor szépen, de folyik ki a földre a benzin.
Bele lett rakva új úszó, azzal meg nem indul be sem. Vissza lett rakva a régi, azzal azonnal indul, és megy.
Dellorto PHVA 12ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
nod1
csendes tag
válasz draco31 #81534 üzenetére
Hello,
én is pont ezzel küzdöttem pár hete a Ciakon. Nekem nem volt eltörve a pöcök, viszont tisztítás, és összerakás után a próba során csak eltörtem. Már nagyon meg volt gyengülve az anyag. Mivel forrasztani nem tudtam, így kétkomponensű epoxival próbálkoztam. Megszáradt, megfogta, de nem életbiztosítás. Jobb ha veszel másikat.
Ezt nézd meg, ha jó, talán az árába még nem halsz bele, mert elhiszem, hogy nincs kedved kiadni rá ilyen tizenezer forintokat. Rendelés előtt kérdezz rá, hogy biztosan jó lesz e a tiédbe, mert simán lehet, hogy nem. -
NYPD
aktív tag
Sziasztok. Önindító gombnyomásra csak kattog, mi lehet a baja? Egyet kattan mikor benyomom, egyet mikor elengedem. Akksi jó, 12.85V. Rúgásra indul egyből.. Csere?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
A kerdes, hogy a kattanast az onindito reletol hallod, vagy az oninditotol.
Igazabol tutira csak kimerni lehetne, hogy az oninditoig eljut-e az aram. Maximum annyit tudsz megtenni, hogy megnezed a relere meno vastagabb kabelek csatlakozasat, illetve az oninditora menot.Annyit csinalj meg meg, hogy merj egy feszultseget az akksin amikor benyomod a gombot, az tobbmindent elarul. Ha beesik a feszultseg jelentosen, akkor az azt jelenti, hogy normalisan eljut a feszultseg az oninditoig es vagy az onindito szorult meg, vagy az akksiddal van gubanc.
Ha minimalis valtozas van a feszultsegben, akkor vegig kell merni, hogy honnan nem jut tovabb feszultseg az oninditoig.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
Sziasztok!
Találtam egy Free-t, ami közel is lenne, de spirál hibás. Azt mondta az eladó, hogy már megvan, csak bele kéne rakatni. Nos én tuti nem vagyok egy ezermester szóval csak szervíz jön szoba. Tudtok esetleg hozzávetőelges árat mondani rá, hogy mennyi lenne?
Egyébként erről lenne szó: [link] -
NYPD
aktív tag
Ok, köszi. Meglesem majd.
-
macilaci78
nagyúr
Hogy a pitába! Gondoltam, hétvégén berakom az akkut a robogóba, kerülök vele egyet, lemosom, meg minden, erre szombattól megint lehűlés jön.
Hátha holnap délelőtt lesz időm.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #81546 üzenetére
Nemar tegnap szedtem elo a motort, mert szombatra bejelentettem a garis szervizelesre.
Meglepodtem rajta, mert oktoberben letamasztottam a parkoloban, akksit elfelejtettem kivenni.
Gondoltam, hogy az akksi az nulla, de nem. Nem akartam kinlasztani egybol az oninditoval, inkabb berugtam es elso rugasra indult
Cserebe majd a robogoval ami ugyanennyi ideje all, tobb dolgom lesz. -
NYPD
aktív tag
válasz macilaci78 #81546 üzenetére
10-13 fok azért meg lesz hétvégén is. Az nem olyan vészes. Én egy hét kivételével végigmotoroztam a telet is.
-
akos3
addikt
Nagy dilemmában vagyok, ti mit tennétek?
Regota foglalkoztat egy tini koromban be nem teljesult vágyam: malaguti fifty vasarlasa. Télen vilt is egy csodaszep fifty top fenn de elvitték annyit gondolkoztam. Most ugyanez a hirdeto felrakott egy fifty mistralt, ami regebbi kiadas, mint a top, kicsit mashogy is nez ki. Az ára ugyanannyi, es nem is enged belole. Pedig nem jo a fordulatszam mero ( azt mondta megnézette de nem tudtak mi a hiba), lathatoan nem sajat a hasidom se. Raadasul ez keverékkel is megy, ami valljuk be a mai vilagban (egy pestinek meg foleg) csak nyűg. Ráadasul a nem titkolt celum a kismotor vasarlassal h a mannyasszonyom us hasznalja ( sőt elsősorban a munkaja miatt neki kéne) de az emlitett dolgok miatt ez inkabb tunik az én játékszeremnek mint sem egy olyan hasznalati targynak amit esetleg ő is használna. Persze félek h ha ezt is elengedem nem jön több mostansag, mert szinte nincs elado fifty, de valahogy erre meg bizonytalanul adnék ki 200k-t
[link] -
nyogo83
Topikgazda
Keprol meg aranylag egyben lenne, de sok reszletet nem ad vissza, ami eloben csalodas lehet(fenyezes, idomok allapota,stb). Ennek a motornak az erteket igazabol mar a ritkasaga adja, ezert nem felnek elkerni erte ekkora osszegeket.
Amit hirtelen meg eszrevettem, hogy a kormanyzar az ugy ahogy van ki van berhelve, a fordulatszammeros kifogas meg bullshit.
Ez tipikus szoveg arra, hogy valamit draga megcsinaltatni, vagy leszarja.
A muszerfalat/orat, bowdent/kabeleket kb 2 perc alatt kitudja szurni barki, hogy melyik a hibas. Ha azok jok, akkor maradt a blokkban levo fordulatszammero kihajtas vagy erzekelo, amit mar macerasabb megcsinalni szereles valamint alkatresz szempontjabol is.(nem tudom most hirtelen, hogy mechanikus vagy elektromos a fordulatszam mero)
En igy elso blikkre ennyiert nem igazan foglalkoznek vele, mert ilyen viszonylag jol lathato aprosagok utan szokott a tobbi is kibukni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Gitáros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Jövedelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Túra és kirándulás topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest