- Gamepad
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fujifilm X
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes májusi lista
gp A Sony leleplezte, hogy az elkövetkező időszakban milyen játékokat kapnak, akik a drágább előfizetést választják.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laacika79
kezdő
válasz mumtaz #81793 üzenetére
Hát szomorú vagy szerencse nem is tudom hogy senkinek nincs speedfight 2 je már.
"Kipufogóban nem tudok tanácsot adni, bár nekem Gianelli Extra volt rajta."
Neked dobott rá valamennyit teljesítményben?Ahogy olvasgatom több ember is azt a véleményt alkotta róla hogy bobott nekik rá bár volt akinek rozsdásodott a gyári hőáló lakk nemsokkal a vétel után meg hogy picit könnyezte valahol az olajat.
Drágábbat nem akarok venni rá!
LC-m van,összeraktam a blokkot,más is azt mondta nem kell marni hogy rámenjen a henger.
Neked most milyen mocid van?
-
#51970304
törölt tag
válasz Zoli bácsi #81802 üzenetére
Peugeot looxor 125 ről van szó. Jelenleg megy forgalmi nélkül is
-
bartoska
újonc
Sziasztok! Amióta 2 éve megvettem a Gilera Runner 50 2T-m (2000-es körüli évjárat) nem mutatja jól vízhőmérsékletet. Termosztát már volt cserélve, hőgomba (jeladó is). A jeladó ellenállása hideg/meleg motornál ~ 500-1200 ohm között változik. A henger megfelelően forró. A mutató viszont épphogy megmozdul a skála aljáig. Letestelve a vezetéket fullra kimegy a mutató. Mennyi a jó hőgomba ellenállása? Esetleg máshol keressem a hibát?
Gilera Runner SP50
-
mumtaz
senior tag
válasz Laacika79 #81803 üzenetére
Talán dobott rá, de én azért cseréltem, mert ahonnan vettem a Speedfightot, az egy igazi kókány művész volt. Igaz, viszonylag olcsón vettem, de mindent meg kellett rajta csinálni.
Csak, hogy néhány dolgot említsek: Kipufogó tömítésként a hengernél valami magazinból kivágott papírlapok voltak berakva. Az első féknél mindkét fékbetét fordítva volt berakva, tehát a fékbetét hátoldala feküdt rá a féktárcsára. Minden idom törött volt valamilyen formában és minden idomot gyakorlatilag drótkoronggal "csiszoltak" fel, majd lefújták valami ótvar festékkel. Valami meghatározhatatlan forrásból eredő, több helyen hegesztett kipufogó volt rajta. Úgy nézett ki az egész robogó, mintha valami kis 10-es évei elején járó kiccsávóé lett volna, aki ezen próbálgatott volna összetákolni valamit.
Tehát az úgy került hozzám, hogy azonnal atomjaira is lett szedve. Így nincs viszonyítási alap, hogy mennyit dobott rajta, mert soha nem jártam vele az átalakítás és javítás előtt.
Itt vannak képek, hogyan nézett ki, mikor hozzám került
A mostani gépemen is Gianelli Extra van. Az valóban igaz, hogy rozsdásodik. Iszonyatosan.
Nekem már jó pár éve Peugeot Jetforce TSDI-m van. Abból is a második, de 2 éve áll. ÉÁppen most van renoválás alatt.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
FeniX-
aktív tag
válasz mumtaz #81807 üzenetére
Hatalmasak a képek, meg a sztori is.
Az egyik képen, ott azt hittem az ilyen "pókember design", de közben csak szét van repedezve az idom. Haláli.
Minden csavar más. :D csillag, hatlapfejű, lemezcsavar.
Ez egy külön tanulmány.
A magazinos kipufogó tömítés. az hogy nem égett el? Akkor mégiscsak jól bírta.[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz FeniX- #81808 üzenetére
A magazinos tömítés nem égett el, míg egyszer laboratóriumi környezetben (egy vödör víz volt mellettem) nem járattam alapjáraton. Na kb. 3 perc után már parázslott az a tömítés.
Egyébként motorkereskedőtől vettem meg.
Előkapartam még pár képet.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
FeniX-
aktív tag
válasz mumtaz #81809 üzenetére
Jézusom, de a variátor lapátok mitől voltak ilyen vacak állapotban?
Azért nagy harcosok ezek a kisrobogók is. Tucatnyi ilyet lehet látni, ahol félhalott állapotban még mindig kiszolgálja a gazdáját. Nem megy, füstöl, az alapjárat az egekben, de ráül a majom melósruhában egy 25+ éves sisakkal, és tolja neki. (Bocs a sztereotípiáért mindenkitől, itt ezt a type-t látni )[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Elment a Furia-ból (AM6) az erő... ezt tapasztaltam a hétvégén. Meg még valami csörög is benne.
Így lányom ismerőse szétkapta.
Valami tűgörgőről beszélt, és a dugattyúról csinált egy képet is:
Ez még az avatatlan szemnek is feltűnő, hogy nem szép.
Pedig amikor megvettük, akkor igazából volt benne erő... mitől fáradhatott el ilyen "hirtelen"?
Azért kérdem, hogy a kép alapján esetleg mire figyeljünk majd jobban.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
energy4ever
addikt
válasz cappa72 #81812 üzenetére
Akkor sorban...
Mit keresett benne egy ilyen dugattyu? Ez egy egy gyurus. Vagyis: Uzemoras, versenyre valo... Gondolom 4 oranal tobbet akartatok hasznalni a gepet, es kep alapjan joval tobbet is mehetett.
Dugattyu oldalan levo karcok arra utalnak, hogy a henger is serulhetett. A gyuru alatti feketedes: 2 gyurusnel ha a felso gyuru alatt feketedik, az meg elmegy, de ahogy a masodik alatt elkezd, onnantol cseres a dugo. A tiednel boven a gyuru ala egetett mar...Kep alapjan mire figyeljetek jobban? Egy olyan hengerszett keruljon fel, ami hosszu orakon at kifog szolgalni tobb ezer km-en keresztul. Lehetoleg malossi, dr, stb. Polini is nagyon jo, csak itthon nem, mivel nem foglalkoznak a behozatalaval elegen, igy kimondottan draga, es sokaig tart az alkatreszek utanpotlasa!
Ha nagyobb kerul fel kesobb mint 50es, akkor a minimum 70es azert havasolt, mert a honolo szerszamok abba mar belefernek.
-
mumtaz
senior tag
válasz FeniX- #81811 üzenetére
Kösz.
Rengeteg meló volt vele. Most hasonló renováláson ejtem át a Jettforce-ot is.
Két éve vizet kapott, így ment a főtengelye is a levesbe. Pont most hétvégén borítottam szét a blokkot. Sajnos az egyetlen henger, amit minőségileg rá lehet rakni, az Airsal, mert az az efyetlen a kínai vas hengereken kívül, amire a gyári hengerfejet rá lehet rakni. De szembesültem vele, hogy az utóbbi 2 évben brutálisan felment a hengerszettek ára.
Amit szűk 3 éve megvettem 40000-ért, az most 65-70 ezer. Brutális.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
FeniX-
aktív tag
válasz mumtaz #81814 üzenetére
Sajnos nagyot drágult az utóbbi időben a motorizált közlekedés.
Ezért is jojózok én is minden második héten azzal, hogy felteszem a mocit a hahura, aztán leveszem.
Mióta itthonról dolgozunk, nincs elsődleges célja a motornak, s csak úgy "csalinkázni" vele a környéken kicsit drágának tűnik.
Régebb óta azon agyalok, hogy eladom és helyette inkább szerzek egy elektromos bringát.
Tekerni úgyis sokat tekerek, akkor legalább van egy kis egészség-megőrzés célja is, s ha elektromos, akkor akár munkába járni is könnyebben lehet vele.
Nem mondom, hogy az olcsó, de azért talán olcsóbb, mint a tartós motorhasználat. -
nagyúr
válasz energy4ever #81813 üzenetére
Először is köszi a közérthető fogalmazást!
Hát ez a dugattyú volt benne, amikor megvettük. Fogalmunk sem volt arról, hogy mi van benne.
Főleg arról nem, hogy versenyre való lenne. Azt éreztük, hogy megy.
Aztán elkezdtem keresni a hengeren valami azonosítót. Meg is találtam, és miközben a sarat próbáltam meg eltávolítani, bordós szín bukkat ki a feketére fújt hengeren. Azonosítóra rákeresve meg min. 70ccm... De akkor sem volt fogalmam arról, hogy ez versenyszett.A srác rendelt olaszoktól valami (azt mondta) jobbféle' hengerszettet (ő is most cserélte le az övét, ugyanolyat rendelt).
Addig most áll a masina, jövő héten talán már lesz belőle vala vele valami.
Azt is mondta, hogy még megnézi a főtengelyt, hogy lóg-e (nekem ugye ez nem mond semmit), mert ha lóg, akkor nagyobb a baj. Elvileg okés, így végül megrendelte a hengerszettet.
Nagyon kiváncsi leszek.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz macilaci78 #81817 üzenetére
Nem, 2 gyűrűs lesz az biztos - lányom intézi, én csak megfigyelő vagyok, próbálom megérteni, mi is történik.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Laacika79
kezdő
válasz mumtaz #81807 üzenetére
Szia.
Köszi hogy feltetted illetve hogy megmutattad a képeket.
Őszintén szólva én majdnem valami ilyesmit élek át,borzasztó hogy emberek hogy le tudnak lakni egy aranyos kismotort,rádásul nálam most kiverte a biztit a fordītva berakott fékbetét.
Az ilyennek egy seprőt nem adnék a kezébe!!
Az enyémen is túlórázok,nem tudom hány órába lesz de nagyonsokba.
Nagyon szeretem nézni mikor valaki igy igényesen helyrepattint egy mocit -
Nkboy
senior tag
válasz cappa72 #81816 üzenetére
Tehát, eddig volt rajt egy hetvenes henger. Most milyen lesz rajta? Gyári 50-s? Mert az a 70 ccm után, harmat gyengének fog ám tűnni. Vagy, persze csak elméleti síkon, ha nagyobb henger volt rajt, lehet kapott nagyobb karburátort is. Gyári hengerrel fuldokolni fog a benzinben.
Az, hogy egy, vagy Két gyűrűs a dugó azt meg hengerszettje válogatja. Ha jó a kenés, akkor nem lehet gond. Ezek a kismotorok, amúgy is magas fordulaton pörögnek, különben nem megy.
Esetleg még az is elképzelhető, hogy a 70-es hengernek kevés volt a kenés, a külön olajzás 50-es hengerhez lett tervezve.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
nagyúr
"Eredetileg" (tehát ahogy vettük), min. 70-es (vagy nagyobb) henger volt rajta.
Most is 70-es henger lesz benne.
Gyári olajozás eleve nem is volt benne, mint az kiderült.
1:40-es keverékkel mentünk vele.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Nkboy
senior tag
válasz macilaci78 #81817 üzenetére
Mi a baj az egy gyűrűs dugattyúval?
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
energy4ever
addikt
A kulonolajzas elviszi a nagyobb 70es nem verseny hengerszetett is!
AM6 blokkja van. Az gyarilag 80-asra van tervezve, majd kesobb jott ki 50-es hengerszettel ami elterjedtebb lett! Szoval ezeknel a 60-as,70-es hengerszett nem tuning, hanem butitas kb."Mi a baj az egy gyűrűs dugattyúval?"
Uzemorasak! Versenyre vannak tervezve. Azert egy gyurus, hogy kisebb legyen a surlodo felulet![ Szerkesztve ]
-
Nkboy
senior tag
válasz energy4ever #81823 üzenetére
Ok, nevezzük verseny dugattyúnak. Hol megy egy Furia versenykörülmények között?
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
nyogo83
Topikgazda
Ugy hogy nem ismerem konkretan milyen hengerszett is lehetett (mert vannak azert olcso kinai 1 gyurus szettek is, ami nem epp top megverseny kategoria): ha valami uzemoras, akkor ott nem szamit hogy versenykorulmenyek kozott megy vagy "normalisan".
X uzemora utan bontas-meres-csere. -
Nkboy
senior tag
válasz nyogo83 #81827 üzenetére
Erre meg azt szokták mondani (nem én találtam ki) hogy ha nem versenyszerűen használják, akkor az üzemórás karbantartás / csere kitolható.
Nem valószínű, hogy egy dugattyú ugyanúgy használódik, 6000-s fordulaton, mint 12000-n.
Például krossz motorozásnál sem mindegy, hogy hobbi, vagy profi szinten használod a motort. És ott sincs kőbe vésve az üzemóra, hobbi szinten( nem én találtam ki).Bár én nem értek hozzá, de szerintem attól, hogy egy dugattyú egy gyűrűs, szerintem attól még nem verseny / üzemóra kategória. Mert úgye ebből indult a beszélgetés.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
energy4ever
addikt
Mi ertelme van finoman hasznalni egy ilyet, ezzel kitolva az uzemorat?
Akkor mar felrak egy komolyabb 2 gyuruset, ami kb 5-10%-al kevesebbet tud eroben, cserebe 100szor tobbet tud oraban.
Aki kerdezte, O a lanyanak vette a motort, aki kimondottan kezdo motoros. Szerintem inkabb menjen el joval tobbet, minthogy kielvezze azt a plusz par % erot(amit lehet eszresem venne!)"Bár én nem értek hozzá" Ha igy kijelentetted, akkor szemelyesen megkerdezem toled! Miert adsz tanacsot masnak olyan temaban amiben nem vagy jartas?
[ Szerkesztve ]
-
Nkboy
senior tag
válasz energy4ever #81829 üzenetére
Nem is adtam tanácsot senkinek, csak kérdezősködtem.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
nod1
csendes tag
válasz #51970304 #81804 üzenetére
Ezen kívül kelleni fog még egy kétnyelvű adásvételi, és fontos, hogy azzal szerződj, akinek a forgalmiban is a nevén van a robogó.Elvileg így, hogy van rajta érvényes TÜV, csak honosítani fogják a műszakit. Nekem be sem kellett állni a vizsgasorra, hanem kijött a biztos, és a parkolóban körbefotózta, megnézte az összes világító/jelzőt, és a kipufogóra rámért.
Szóval nem árt, ha mindenből gyári van fenn a robogón.
Így is sok idő lehet mire kapsz időpontot, mondjuk hamarabb, mintha egyedi forgalomba helyezést kérnél, ez ugye akkor lenne ha nincs rajta TÜV. Itt sokkal háklisabbak a sori biztosok, nekem volt egy necces szitum a fékkel, mert határon volt az első, de végül megúsztam. Ilyenkor ha ott bukik, akkor ugrik a díj, és nyilván újra fizetni kell majd a következő próbálkozásnál is. Szóval ha mindened megvan, akkor minél hamarabb jelentkezz be NKH-hoz, mert tuti, hogy csak 1-2 héten belül fogsz időpontot kapni. -
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Van egy Motowell Elenor 50ccm 4T kisrobogóm. Tavaly vettem egy polini tuning szettet hozzá és ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem:
- nyitott elektronika
- 70ccm alu henger, hegrefej, dugattyú, stb...
- új variátor belső tárcsa
- 4,5 grammos görgők (a gyári 5 gramm)Tavaly nyáron összeraktam, beállítottam és nagyon jó lett. Bár azt nem írták, hogy a karbit is hozzá kell hangolni, mert ugyan sík terepen jól ment, az emelkedők megfogták. A főfúvókával kísérleteztem és a 83-as lett a legjobb, azzal szépen felmegy az emelkedőkön is.
(Így a fogyasztása 2,5 literről 4-re növekedett, a végsebessége 70-re, amit könnyen és gyorsan elér.)Ajánlottak hozzá egy fekete kontrasztrugót is, amit megvettem hozzá, de még nem raktam be, mert a kuplungban is fekete van gyárilag és attól tartok, hogy ugyanaz a kettő.
Itthon megmértem az új kontrasztrugót a szobai mérleges módszerrel, 50kilogrammal tudtam koppanásig összenyomni.
Azt szeretném kérdezni, hogy a gyári kontrasztrugó milyen erős lehet? Érdemes beraknom az újat?
A szettben volt egy belső variátor tárcsa is nyomólappal, amit beszereltem, de nem láttam különbséget a régi és az új között. A tuning szettben lévő tárcsa ugyanaz, mint a gyári, vagy módosították a görgők pályaívét, vagy miért adták hozzá?
Előre is köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Boci23
csendes tag
Sziasztok!
Vettem egy új Dellorto 17.5 -es karburátort és nem sikerül beállitanom.
Indulni indul ,viszont utána hirtelen gázadásra fullad. Ha fokozatosan húzom a gázt,akkor néha felgyorsul.
Fekvő minarelli a motor, 50ccm vas henger,sport kipufogó.Előtte 12-es dellorto karburátor volt.
Súber tűt állitottam már mindenhova,nem volt változás.
Automata szivató is új,elvileg működik.
75-ös főfúvóka volt hozzá,lehet ez kellene növelnem? 78-ast probáltam (ez volt itthon) azzal se volt változás.
Gyertya kép ilyen.Tud Nekem valaki segíteni?
Előre is köszönöm.
-
#50433536
törölt tag
válasz Boci23 #81833 üzenetére
A 17-es karbi 70-es hengerhez való. Ennek megfelelően több benzint adagol.
A leírt jelekből ítélve belefullad a benzinbe. ("hirtelen gázadásra fullad. Ha fokozatosan húzom a gázt,akkor néha felgyorsul")A subertűt rakjad vissza az eredeti helyére. Az alapjárati fúvóka valószínüleg jó lesz az 50-es hengerhez is. A főfúvókát viszont cseréld kisebbre... még véletlenül se nagyobbra.
A szívócsonkot is kicserélted nagyobbra?
Egyáltalán miért kellett nagyobb karbi ehhez a hengerhez? Nem várható jelentősebb teljesítmény növekedés, a fogyasztást viszont elviheti. A több teljesítmény kell, akkor az első a nagyobb henger. Utána jöhet a nagyobb karbi és a sportkipufogó. Természetesen a variatort is hozzá kell hangolni.
[ Szerkesztve ]
-
Boci23
csendes tag
Igazából ugyanolyan árban volt ,mint a 12es és későbbi előrelépés miatt ezt választottam. Én azt olvastam, hogy az 50es hez is jó. (Nem vagyok szerelő,de általában ezt írják hozzá.)
Szivócsonkot nem cseréltem, létezik ehhez másik? Megpróbálom akkor kisebb fúvókával, köszönöm a választ. -
Boci23
csendes tag
válasz #50433536 #81834 üzenetére
Igazából ugyanolyan árban volt ,mint a 12es és későbbi előrelépés miatt ezt választottam. Én azt olvastam, hogy az 50es hez is jó. (Nem vagyok szerelő,de általában ezt írják hozzá.)
Szivócsonkot nem cseréltem, létezik ehhez másik? Megpróbálom akkor kisebb fúvókával, köszönöm a választ. -
#50433536
törölt tag
válasz Boci23 #81838 üzenetére
Lehet, hogy a szívócsonk belső átmérője is a 12-es karbihoz van méretezve. Szoktak ilyet csinálni. (Olyan is szokott lenni, hogy eleve nagyobb karbival szerelik a blokkot és csak egy szűkítőt raknak a szívócsonkba.)
Ha a nagyobb karbit hozzá való szívócsonkkal rakod kisebb hengerre, akkor sokkal könnyebb beállítani.
Egyébként, ha veszel rá 70-es hengert, ahhoz adnak megfelelő szívócsonkot is és sokkal jobb lesz minden.
Én a helyedben visszaraknám az eredeti karbit, amíg nem tudok venni 70-es hengert.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz energy4ever #81829 üzenetére
Szerintem inkabb menjen el joval tobbet, minthogy kielvezze azt a plusz par % erot(amit lehet eszresem venne!)
Egyetértek. Lányom is.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Öcsém nekem adta a robogóját (Piaggio Typhoon New 50 2T). Ő visszamondta a biztosítást róla még az ősszel, én pedig szeretnék újat kötni rá. Online akarom megkötni. Ehhez szükséges, hogy legyen adásvételi szerződés? Most épp kinnt van Németben öcsém, így az bajos lenne. Van az online kötéshez nem szükséges? Illetve ha átutalással akarom, akkor hány napom van, hogy utaljak? Az Unionnál akarom megkötniAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
#50433536
törölt tag
válasz BLUE TORNADO #81842 üzenetére
Adásvételi, vagy üzembentartói szerződés kell. Online megkötheted a legolcsóbb helyen a biztositas.hu oldalon, vagy hasonló helyeken.
-
#50433536
törölt tag
válasz Boci23 #81843 üzenetére
Csak gondold végig... nagyobb karbi, több üzemanyag. Nem tudja hatékonyan elégetni a sok benzint az 50-es henger és ezért belefullad. Ennek a jeleit írtad le.
Még most is azt mondom, hogy rakjad vissza az eredeti karbit. A nagyobb karbi biztosan megnöveli a fogyasztást és a teljesítmény nem biztos hogy növekedni fog...
Gyűjtsél inkább 70-es henger szettre, azt tuti észreveszed... az egyetlen igazi és látványos tuning a köbcenti növelése. Minden más csak utána jön.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz #50433536 #81844 üzenetére
Az adásvételi szerződést be kell mutatnom valahol? Vagy inkább a formaság? És akkor mi a szitu, ha pl kedden kötöm meg a szerződést, de csak mondjuk Május 3. van az adásvételibe írva, mert öcsém akkor jön haza?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
energy4ever
addikt
válasz BLUE TORNADO #81846 üzenetére
Adasveteli smkp-nal igazoltaraskor is kotelezo!(tolem eddig 4bol 1szer kertek) Tehat annak nalad kell lenni mindig ha mesz valamerre a kismotorral.
-
energy4ever
addikt
válasz #50433536 #81834 üzenetére
"A 17-es karbi 70-es hengerhez való."
Az ekkora baromsagok miatt fogom befejezni a topik olvasasat...
Ha ekkora, es ennel nagyobb karbival szerelnek gyari 50-es(49,9)-es hengeru motort ami sorozatgyartasban van, azok a mernokok is hulyek, es rosszul tudjak mihez lenne valo az a karbi amit felraknak ra...?
Joltette, hogy felrakta ra. Az egy korrekt karbi, olcson es gyorsan hozzatud jutni az alkatreszeihez. -
Boci23
csendes tag
válasz energy4ever #81849 üzenetére
Köszönöm szépen,már kezdtem rosszul érezni magam.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen