Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • teleahocipöm

    senior tag

    válasz RJ45 #84312 üzenetére

    Egy 125-ös váltós motor azért teljesen más, más mintegy Jog, Dio stb robogó. Meg kell szokni a kezelését, ott ahol a robeszen a hátsó fék van a nagy motoron a kuplung, ha rosszul kezeled, akár ki is szaladhat alólad és itt 100 kg feletti tömeg van, magasabb súlyponttal, többek közt ezek miatt is a kanyarodás is más.

    Lassan egy hónapja csúszott ki alólam a Dio egy kanyarban, megfogtam úgy, hogy a motor sem feküdt le és én sem estem el. Valami jóképességű végig folyatott valamit az úttesten több száz méteren és a kereszteződésnél a járművek behordták a kanyarba, emiatt óvatos voltam és kint volt a lábam kanyarodás közben, ha a naggyal megyek, lehet nincs ilyen szerencsém.

    Nem vagyok egy száguldozós típus, ezért nagy motoron is általában a max megengedett sebességgel megyek, így is sokkal haladósabb, mint a Dioval. Ha az álló sor elé gurulok, már ritkán kell attól tartanom, hogy leakarnak gyorsulni, ja és így megúszom bőven 3 liter alatti fogyasztással. A Diot is kedvelem az egyszerűsége miatt, igaz az többet eszik. A nagymotor hátránya talán még az, hogy jobban fázom rajta, nagyobb a szélzaj, nincs pakolási lehetőség.

Új hozzászólás Aktív témák