Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NYPD

    aktív tag

    válasz nod1 #85061 üzenetére

    Szia!

    A szerelő akihez járok szinte csak kymcoval foglalkozik, több motort adnak bérbe is futároknak és szervizelik. Jó csapat, nem dolgoznak drágán, és a kisebb melók helyben el is készülnek mindig. Néha túlvállalják magukat viszont, és kapkodós lesz a történet. Így alakulhatott az is, hogy amikor kész lett a henger-dugó-stb. csere, akkor első pár napig ment is, aztán egyszer csak nem akart menni 20-nál többel, mindig fulladt. Mivel korábban már ez előfordult, így tudtam, hogy ez biztosan valami eltömődés. Nem akartam már ezért elmenni hozzá, otthon szétszedtem a karburátort, és az alapjárati fúvóka valóban el volt tömődbe. Amikor szétszedtem, akkor láttam, hogy a főfúvóka nincs a helyén, hanem az úszóház alján van. Ez valószínűleg nem lett jól meghúzva, mikor összerakták (gondolom beállítás miatt lett szétszedve), helyére raktam, kitisztítottam az összes fúvókát, és jó lett. Második alkalommal azért kellett visszamennem, mert a tömítés viszont megadta magát, ezért nem tudtam rendesen összerakni, és folyt belőle az üzemanyag. Ingyen megcsinálták helyszínen. Most sincs vele nagy gond, valószínűleg beállítás kérdése csak, akár karburátor, akár kihajtás, mert 55-nél vége van, hangra se forog ki szerintem teljesen, és a gyorsulás is kevesebb, mint a gyári 50-es hengerrel. A 60-asat azt mondta, ha bárkinek cserélni kell, van egy bevált henger amit használ (most nem tudom milyen gyártmány), ezt még ugye a gyári többi alkatrész is elbírja, 70-esnél már több mindenbe bele kellene nyúlni. Azt már akkor mondta, mikor elhoztam, hogy előfordulhat, hogy utána kell fúvókázni esetleg.

    Ma ha el nem felejtem a levegőszűrőre ránézek, illetve ha megyek pénteken megkérem, hogy állítsák be pöpecre a karburátort 0-ról, ha kell varászoljon valamit esetleg a hajtással, illetve ha így nem változik akkor meg lehet próbálni a fúvóka cserét.

    Szóval összességében nincs vele nagy gond :)

Új hozzászólás Aktív témák