Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeniX-

    aktív tag

    válasz Zoli bácsi #87962 üzenetére

    Szia Zoli bácsi. Akkor talán láttad már az MBP tesztjét, gondolom. :)
    Ezzel amúgy csak én nem vagyok tisztában, de tényleg 110-et mondott utazónak a kereskedő egy olyan motorra, aminek 120 a végsebessége? Mármint, hogy a max sebesség 90% -a az utazó?

    Rászántam ma az időt, és két legyet ütöttem egy csapásra. Kicseréltem az első lánckerekemet a 16-osra, valamint a teli-lábtartót a hagyományosra.
    A lánckerék változtatás nagyon pozitív irányban módosította a motort.
    Hogy úgymondjam: lett ötödik fokozatom. Képes gyorsítani vele a motor és összességében csak 5-600 fordulat/perccel vagyok magasabban ugyanazokhoz a sebességekhez.
    60 km/h - 4500,
    80 km/h - 6000.
    Ez utóbbi nekem elég is végsebességnek egy 125-östől. Még pörögne, de nem látom értelmét.
    Könnyebb lett az elindulás is, nem ilyen vacak érzet, mintha 2-esből indulnék folyton.
    Egy negatívum van, hogy folyamatosan csörög a lánc, igaz csak halkan, de gondolom a kisebb fogaskerék miatt hozzáér a láncvezetőhöz.

    Hát ennyi.
    Ja, és szomorúan látom, hogy egy csomó helyen már elég szép rozsdák vannak.
    A lábtartó cseréjekor láttam, hogy az összeszerelésnél a zsírt mint fogalmat a szerelők egyáltalán nem ismerték. Se a váltó- sem a fékkarra nem jutott ezekből 1 csepp se.
    Utólag megoldottam.

Új hozzászólás Aktív témák