- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Árpi001
senior tag
Meg csináltam életem első olaj cseréjét a robogón
Nem találtam hogy hol lehet benne az olaj szűrő.
Létezik hogy nincs elérhető helyen?
Suzuki address 4t 50
És ezeknek kb hány bar nyomás kell a kerékben lenni?A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Árpi001 #88702 üzenetére
A kerékben 2 bar körüli nyomás kell, hátulra lehet kicist több, 2,1-2,2 maximum.
Szűrő ha nincs az olajleeresztő csavar mögött, akkor próbálj keresni egy felhasználói útmutatót a neten.
A régi, 125-ön Hondámban úgy volt, hogy le kellett venni a blokk egyik felét, hogy hozzá lehessen férni a szűrőhöz. Ezt elég volt 10 E. kilóméterenként kipucolni. Az újakban már van külső, cserélhető szűrő.
Ez váltós motor volt. Robogónál ezt elképzelhetetlennek gondolom, ha nem volt az olajleeresztő mögött szűrő, akkor annak a közelében kellene lennie egy nagyobb csavar, ami mögött van.
Amúgy ezt az olajleeresztő csavar mögötti szűrőt egy fogóval kell kihúzni, nem biztos hogy magától kiesik. Nem láttál valamit a csavar mögött? De mégegyszer szét ne szedd, szerintem kibírja bőven a két olajcserét a szűrő takarítás, pláne ha 2-3 ezrenként cserélsz. -
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #88704 üzenetére
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Tamás9x #88705 üzenetére
Köszi, majd megnézem végig, hanggal, most reggel csak belepörgettem.
Készülődöm, elviszem a Kínai Rettenetet Sopronba a szervizbe. Úgy tervezem, hogy odaérek vele... Meg ott is marad, szerintem olyan hibája van hogy nem javítható ambulánsan.
Busszal haza, aztán autóba pattanok és irány Győr, asszony oda már elment busszal valami MESZK (Szakdolgozói kamara) gyűlésük van, délután megyek érte, aztán a lányomnak kell valami előszobatükröt elmenni venni.....Győrben lakik a lányom.
Úgyhogy járom ma a megyét..... -
Árpi001
senior tag
válasz Zoli bácsi #88704 üzenetére
Köszönöm!
Első olaj csere volt.
Előző tulaj eladás előtt cserélt, néztük is elég szép színe volt.
Két ezrenként akarom cserélni.
Néztem a le eresztő csavar környékét de nem lettem okosabb.
Nem tudom mikor volt az olaj szűrője, kipucolva, én most cseréltem először olajat.
Leirást nem találtam hozzá, olyat nem amiből kiderülne hogy ez hol van.Fenix: köszönöm
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
Zoli bácsi
őstag
Fölmentem reggel a beteg Imperiale-vel Sopronba. Szerencse hogy van a gyorsforgalmi, azon megy a forgalom, a 85-ös út forgalma a tizede mint régen. A motor nem igazán ment többet mint 70-75, ha jó volt a széljárás, belenyalt a 80-ba. Egy trágyahordó traktort fogtam ki, ment 50-60 km/h val, rajt a gőzölgő exkrementum....
Mögötte menni hát..... Előzni sem volt egyszerű, de a Kópházi dombon lefele sikeresen legyűrtem az akadályt.
Már rájöttem hogy nem gyújtás gond lesz, ugyan minap 4ezres fordulaton bökött le, de 5. fokozatban alig tudtam a 3500F/perc fölé vinni.
Beértem a szervizbe, elmondtam a panaszom. Szerelő megnézte, elindította, mondta hogy ránéz, de ezt ott kell hagyni. Úgy készültem. Kiballagtam a buszmegállóba, menetrend..10 perc múlva jön a busz. Oké, fölszállok, megvan a jegy fizetnék..Megszólal a telefonom, rápillantok, szerviz hív. Elnézést kérve a sofőrtől fölveszem, mondják, mehetek a motorért, kész......Mivan..?
Elnézést kértem a sofőrtől, elmondtam a szitut, mondtam kifizetem a jegyet ha kinyomtatta, nem érdekel az a 750 ft, de akkor nem utaznék. Röhögött egyet, mondta semmi baj, sztornózta a jegyemet. Visszaballagtam, kb 100m a szerviz.
Na, az elmondottak, meg a megtekintés, járatás alapján, mint kiderült, a szerelő azonnal megtalálta a bajt..Ott kereste a hibát, ahol az volt.
Hozzáteszem, józan paraszti ésszel én is rájöhettem volna. De igen, bennem győzött az előítélet, én tudtam hogy itt valami nagyobb hiba van.
Szerviz nagyon rendes volt. Szóval fölpattantam, indultam, hurrá, megvan a ménes, lehet húzni.
Üzenetet váltottam mamával, kiderült, ráérek érte menni, szóval....Úgyis beterveztem hogy elmotorozok egyszer Fertőrákos-Balf fele, hát most elmentem. Arra jöttem haza, Fertőrákos-Balf....Na, ezt az utat motorozzátok egyszer végig, elég egy robogó. Szőlők közt, háttérben a Fertő....Alig van kocsiforgalom, osztrák biciklisek járnak erre. Kőfejtőnél nem álltam meg, de ha erre jöttök nézzétek meg. Én sokszor láttam.
Utána a Fertőparti úton rotyogtattam, itt hajtani nem lehet, hangulatos falukon vezet át az út. Tessék erre eljönni. Fertőhomoknál megcsodáltam ezt a domboldalt..
Fertőendrédnél visszatértem a 85-ös útra, aztán tényleg egy köpés Kapuvár. Járművet váltok, aztán irány Győr.
Szándékosan nem írtam le, mi volt a baj.Egy bagatell dolog. Sem szerszám, sem alkatrész nem kellett.
Azt gondolom, ahogy a szerelő azonnal tudta hol keresse a bajt, a tünetek alapján egyszerűnek tűnik. Persze, nekem már könnyű.....
Szóval, ha benne vagytok egy kis játékban.......
Mi volt a probléma?
Persze estefele jövök haza, megmondom, de így utólag a tünetek alapján azt érzem hogy -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88709 üzenetére
Halihó, ez érdekes. Mi az, amihez nem kell semmilyen szerszám, sem egyéb spéci dolog?
Be volt ragadva a hátsó fék? Lecsúszott valami vákuumcső? -
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #88709 üzenetére
Csak nem a legszurovel volt valami?
Azert is erdekelt, hogy mi lesz a gond vele, mert amiota megjelent, nagyjabol kovetem tobb kulfoldi forumban is a tapasztalatokat vele es a legtobb negativ kritika amit kap, az az hogy 400-ashoz kepest gyenge.
Ismerosomnek valami 30k km van benne uj koratol, mindenfele gond nelkul(3 eves)
De muszakilag nem nagyon problemas, kiveve az emlitett ECU frissiteses dolog nehany peldanynal. -
Zoli bácsi
őstag
No......Imperiale problémája az volt, hogy a tank alatt megtört a benzincső. Szóval nem kapott elég naftát.
Ezért nem kellett se szerszám, se semmi. De megkérdezték, mit csináltam vele. Mert oké, előfordul hogy megcsavarodik, mikor összeszerelik, de eddig sem szabadott volna mennie. De én nem nyúltam hozzá, mit is matatnák a benzincsővel, azt sem tudtam hol megy.
Szóval a probléma megvan. De rejtély, hogy eddig miért ment.
nyogo83 : Beszélgettem az egyik(kereskedés) tulajjal, azt mondja eladtak pár Imperiale-t, és az enyémen kívül egyel sem volt baj, elégedettek vele.
Igazából ezt a típust nem ide, nekünk Európába fejlesztették, ez az Indiai piacra, a Royal Enfieldek ellen készült. Ahogy én látom, mindenhol szabványos csavarok vannak, minden egyszerű, szóval alap szerszámokkal, egy pajtában szerelhető. Ezenkívül erősen túlméretezett, erős a váz, hatalmas blokk, de elég kis teljesítmény alacsony fordulaton. Igaz, hogy egy 125-ös menetteljesítményeit hozza, de biztos vagyok benne, hogy ha a 125-öst már fúrják, mert szétesett, ez még mindig pöfög.
Teljesítmény valóban harmatos, TS250-es MZ legyorsulná, emlékeim szerint kb a TS125 MZ gyorsult így a tíz lóerejével. Persze, azért 80-nál a 125-ös MZ-ből kifogyott a szusz, ott azért már érződik az Imperiale nyomatéka.
Szerintem ide európába azért hozták be a típust, mert egyrészt tudta az uniós előírásokat, másrészt azért erősen kilóg a többi motor közül formára, meg úgy nem igazán ad senki ilyen hosszú löketű egyhengerest a R.E.-en kívül....És mindig vannak ilyen csodabogarak, mint én, akik megveszik, mert tetszik nekik. Ahogy a videós teszteket látom, itt európában általában a hozzám hasonló, 50+-os férfiemberek veszik, lássuk be, nem a 20 évesek stílusa.
Most volt a Totalbike oldalon egy RE.350-es teszt, ez hasonló az Imperiale-hoz, egy kis csaj tesztelte. [link] Ő városi motornak skatulyázta be, hogy oda való.
Nem tudom, lehet velem van a baj, de én pont nem oda tudom elképzelni ezeket a gépeket. Nehéz, és rengeteget kell váltani. Kánikulában araszolni sem hiszem hogy jó nekik, ezeknek a léghűtéseseknek. Szerintem egy fürge robogó, vagy kisebb váltós 125-ös a városba való. Könnyű, ugrik, víz vagy kényszerléghűtés...Ezen kívül a robogó idomjai védik a ruhát, a pilótát.
Én úgy érzem, az Imperiale arra való, amire ma is befogtam. Mármint hazafele jövet, vidéki utakon rotyogtatni, ahol amúgy sem lehet száguldani. Nagy kerekek, kényelmes ülés, testtartás, átsiklik az úthíbákon..Marha kényelmes. Főútvonalon is jól használható, egyrészt tudja a teherautók-kamionok tempóját, másrészt tekintélye van. Megkapom előzésnél az oldaltávolságot, nincs az a halálfélelem, mint robogón, hogy 30cm-re tőlem megy a kamionkerék.....
Autópálya matricát nem vettem rá, oda azért kevés. Oda kéne azért egy ötszázas, vagy egy vérbő háromszázas, ami utazóba elmegy kilóhússzal' Meg egy plexi is jól jöhet.
Tudja az Imperiale a 120-at, de szerintem hosszú távon már nem neki való. Órája szerint még kényelmesen megy 120-al, ez valójában 100km/h körül lehet, minimálisan, ha több. Valós 120 már pörgős neki.
Nekem ami nem tetszik:
-Teljesítmény, lehetne nagyobb, ha más nem, az 500-as hengert kellett volna rátenni. Kínában fut Keeway égisze alatt Imperiale klón, 500-as hengerrel.
- Illendő lenne mindenhol LED-re váltani, a 10W-os index égők napsütésben gyengén látszanak. H4 is őskövület már.
- Tömlős abroncsok....Azt hittem 2023-ban ilyen már nincs.
- Blokk lehetne az alap fém, vagy krómozott. Sok a fekete, felesleges lefújni.
-Gyárilag lehetne rajt plexi, esetleg doboztartó konzol (Mint a TRK 251-en)
- Teleszkópra porvédő gumiharang. Gondolom nem véletlenül szerelik fel Indiában utólag.
-Na, meg nagyobb odafigyelést az összeszerelésnél, jobb minőség ellenőrzést. (Most a hátsó, ferdén beszerelt kerékre gondolok. A benzincső megtörése azt hiszem bárhol előfordulhat)
Na, én ezeket gondolom az Imperiale-al kapcsolatban. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #88716 üzenetére
Azért a kereskedő szerintem nem mondja azt a kuncsaftnak, hogy Te, mennyit eladtunk már ebből a szarból!
Indiában meg kb annyi a köves utak aránya, mint nálunk a becsületes politikusoké, a motor pedig fő közlekedési eszköz. Jó hogy ráteszik a porvédőt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88716 üzenetére
Zolibácsi, a lényeg, hogy meglett a hiba, és - remélhetőleg - már nem akarod eladni, első mérgedben.
Na, hát erre a cső-csavarodásra nem gondoltam volna..Jó kis motor ez, semmi gond nincs vele!
Inkább a 250-esek menetteljesítményeit hozza, és bazi nyomatékos.
Az, hogy a TC-n mit írnak a hasonló motorokról ne foglalkoztasson. Mióta a "Zombi" is elhagyta a fedélzetet, szerintem nem maradt épkézláb ember, aki tud cikket írni.
Az a "kiscsaj" motoros-oktató, de nemhiszem, hogy van 10+ év motoros rutinja.Ezek szerintem is, ahogy mondod inkább 2 számjegyű utakra való gépek. Városban egyik sem szereti, ha megfőzik, még a kismotor sem.
Délután én is léptem egy nagyot és megvettem ezt a Keeway RKS 125-t. Nagyon kedves volt a tulaj, kaptam hozzá egy nagy dobozt, meg plexit (amiket most itthon le is szereltem, mert másmilyent szeretnék).
4 éves a moci, ~7000 km van benne. Jó az üléspozíció, nem ez a csopperes, ami rossz volt a derekamnak.Az egyedüli negatívum, hogy itt sem tudom "lábra" állítani a fékpedált, mert már teljesen lent van, de én mindig túl elől ülök a gépen.
Minél hamarabb csináltatok egy eredetiség-vizsgát, aztán jöhet az átírás.
Szerintem egyébként a hátsó rugóstag kakukk (legalábbis, mondta az eladó is, hogy az utóbbi időben nem érezte stabilnak magát a motoron) és szerintem ebből is fakadhat, mert úgy érzem, hogy pattog valamennyire. Meg a hátsó futómű bekötési pontja kicsit kotyog oldalirányban, amiről mesélte, hogy egyszer már cserélve lett az a csapágy középen.
Szerintetek egy 7000 km-t futott megnyúlt (keeway gyári) lánc esetében elég csak a láncot cserélni, még nem kell lánckereket is, ugye? (Azt is meg akarom lépni gyorsan)
Amúgy tök jó: van fokozatkijelző, és 80-ig nagyon szépen gyorsul. Menet közben gondoltam is, hogy de jó, hogy nem hagytam magam rábeszélni egy nagyobb motorra, nekem pont ez a méretosztály való.
Ja, még árban is kicsivel volt drágább az előző keeway superlight-nál.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88716 üzenetére
Fűzött felnikre általában tömlős gumi megy. Azthiszem, egyébként talán azt is sokkal egyszerűbb megjavítani, ha defektet kapsz, mint egy tömlő nélkülit. (Legalábbis, indiában tutira)
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #88719 üzenetére
Grat! Akkor reggeli uzenetvaltas utan nem gondolkodtal sokat
Lanckereket szerintem felesleges meg cserelni, annyira nincs szar anyagbol, eleg a lancot.
Rugostagot erdemes megnezni tenyleg szar-e, bar mas motorhoz kepest nem egy horror az uj ara(valami 45-50k).
A lengovillanal nem tudom milyen csapagy lehet benne, de nem hinnem hogy baromi draga egy minosegi oda(bontott abran nem talalok ilyet gyarilag ) Szerintem ott csak persely van.[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #88719 üzenetére
Részemről egyrészt gratulálok az új géphez.
Másrészt kicsit értetlen vagyok....
Motorikusan ugyanaz a gép, csak idősebb, mint amit eladtál. Jó, persze más a stílus, meg nem ültem rajta, nem tudom melyik mennyire kényelmes.
Na, de Te tudod, széles utat, gumifákat!
Én nem spórolnák azon a lánckeréken, lánccal együtt cserélném mind a kettőt. Meg azt a futóművet is rendbe tenném, na azon tényleg ne spórolj.
Vagyis......Inkább spórolj a lánckeréken, de a futóművet tetesd rendbe. Én elvinném valami korrekt szerelőhöz, aztán rendbe rakatnám, átnézetném.
Fék, futómű, kormány legyen rendbe. Ezen ne spórolj. A láncod még lehet kibírja a szezont.
Én derékfájós, gerincműtött (porckorongsérv) vagyok.
Azt mondom, mindegyik motor terheli a gerincet. Persze van ami jobban. Egy megoldás van, erősíteni a hátizmokat. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88724 üzenetére
Hát, ezen az előzőn nagyon görnyedten ültem, a - számomra - túlzottan előretolt láb-pozíció miatt.
Egyébként euro 4/euro 5: érezni a különbséget. Ez jobban gyorsul. A superlight akkor volt már ilyen, miután kicseréltem az első lánckereket kisebbre.@Nyogo: És ezt a persely cserét akár én/mi is el tudjuk végezni valamikor? ;-D
(Egyelőre ráér, csak kérdezem)
Jaja, nem teketóriáztam sokat, végülis mire várjak.@Zolibácsi: Na ez az, ez hiányzik. A korrekt szerelő, aki nem horror áron dolgozik. Meg hát, ezért kokettálunk itt egymással a fórumban, mert magunknak megcsinálni jó móka.
-
tupper
újonc
Üdv!
Piaggio Fly 50 4t
Régi szívatóval hidegen pöccre indult, melegen nehezebben. Fogyasztás kb 2,5.
Na mondom kell egy új szívató. Megjött, berakom, indít.
Jól felpörog, kis idő múlva visszamegy alapjaratra. Eddig jó. De: alapjárat 200 körül. Aztán leáll.
Most ott tartok, hogy már el sem indul.
Egy 5 km-es tesztkört még sikeresen vettem az új szívatóval, de most itt tartok.
Mi változott? -
FeniX-
aktív tag
válasz csongi #88729 üzenetére
Ezt nem tudtam. ;-)
@Nyogo: Hát, a betonozás az is felfogható nyaralásnak. "Munkatábor" jelleggel. ;-)
u.i.: a fékpedállal bajlódok. Úgy látom, hogy már nem tudom (?) lejjebb állítani, de egyik délután megnézem, mert ez a másik hoppárém, hogy rajta legyek menet közben, ha bármi történik. Ne kelljen kavirnyászni a lábbal.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz tupper #88734 üzenetére
Kezdeném elölről, levenném a karbit, szétszedném, nem egy időigényes dolog. Fúvókákat megnézném, megtakarítanám. Úszóházat is kitakarítanám.
Ha nem volt eddig szűrő az üzemanyagcsőben, tennék bele, bár azt hiszem ma már alap, hogy van.
Szivatott már meg engem olyan apróság, hogy a karburátor és a motor közti közdarabot fordítva raktam vissza, volt egy tized mm rés, ahol fals levegőt szívott. Persze nem ment, nehezen indult.
Lásd a tegnapi példámat, hogy egy apróság milyen problémát tud csinálni....
Szóval NYUGODTAN, végiggondolva a hiba lehetőségeket újra összeraknám.
Szerintem nem tétel, vannak ilyen komplett tömítéskészletek karburátorhoz, ha nem cserélted, érdemes lehet. Elég valahol egy tized mm tömítetlenség.
Bowdeneket nézd meg, vagyis a szívatójét, mindegyik oldalon helyén van-e, nem e feszül valahol. Nézd meg a karburátort, szívócsonkot, nincs-e rajt repedés.
Ezek után, hogy a régi szivatóval sem megy, arra gondolok, máshol lesz a hiba.
Mennyi hülyeséget tud ám az ember is csinálni....Trabantnak fölcseréltem a szivató meg a főfúvókát összerakásnál......Ez hamar kiderült.
Simsonnak szétszedtem, kipucoltam a karbiját, összeraktam..nem akart menni. 2 napig kínlódtam vért izzadva, én a karburátorban kerestem a hibát mindenáron. Nem ment, vittem szerelőhöz...Kicserélte a kis kondenzátort a megszakító mellett, ez volt a hiba.... -
tupper
újonc
válasz Zoli bácsi #88735 üzenetére
Köszi, elindulok vele.
Sajna a kényelmes (nem nőgyógyászati ) szereléshez le kell bontani még az oldalidomokat is. Jelenlegi munkám mellett (létszámhiány), meg az esetleges alkatrész rendelés idejét nézve hetekbe telik, a nyár közepén.
De jobb egyszer alaposan.
Használt motor átka, nem tudod hány éves valójában, hány konténeres motorból rakták össze -
Repsol600
addikt
Sziasztok.
Itt van nálam egy ismerős 4t motoros biciklije, [kép]
Nem indul, gyújtással van valami, egy bizonyos fordulatig van szikra, ha lassan tekerem, ha elkezdem gyorsabban akkor nincs. Mi lehet a baja CDI / trafó hiba lehet vagy az alaplap / jeladótól csinálja ezt? -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #88732 üzenetére
Na, az első rossz elmenyem nekem is megvolt. Hazafele a motorbtosnal megvettem par alkatreszt, majd mikor indultam volna az eredetvizsgara, termeszetesen nem akart beindulni. Nagy nehezen, gaz huzkodassal beindult, de azota valami vesz uzemmodban fut, mert felporgeti magat 5000rpm-re. Meg igy eljottem ide az eredetvizsgashoz, de lefogadom az akksi makkant meg es az alacsony feszültség miatt csinalja ezt. Remelem.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88739 üzenetére
Persze, 1 mil 3-ért nagyon szép. ;-D
De akkor már lett volna 1,6 és megvettem volna a 250-es TRK-t.
Megjavult, hálistennek. Az eredetvizsgán jó 2 órát eltököltek, addig lehült és utána már jól indult, azóta meg akksit cseréltem. Igaz, kicsit szenvedni kellett a polaritással (fel volt cserélve a másikon) de jó lett.
Olajcsere, gyertya, akksi pipa.Neked is kell még pár bizalomerősítő kör a kínai-olasz
rettenetnyergében és nem akarsz majd másikat. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #88739 üzenetére
Brixton kis kobcentis gepei kb ugyanaz pepitaban mint a Keeway blokkjai. Befecskendezo rendszer altalaban Delphi MT05 vezerlore epul(mint az ujabb Keeway illetve Benelli), ugyanezt hasznalja a Honda illetve mas gyarto is eloszeretettel.
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy Lidl -ben kapható motortakaró ponyva szerintetek mennyire vállalható? -
Zoli bácsi
őstag
válasz Nikaré #88742 üzenetére
Teljesen jó, mindegyik, vagyis mire, hol használnád?
2 fajta van, a szürke egy vékony anyagú, garázsban por elleni letakarásra szolgál. A fekete dupla anyag, szerintem légáteresztő, a vizet lepergeti. Illetve a belső fehér felület puha, kevésbé karcol. Én télen a feketét használom, de fedett garázsban. Szerintem kültéren is bírná, a vizet ledobja az tuti.
Emlékeim szerint a fekete 5 ezer ft körül volt, mikor vettem, kültéren ha egy évet kibír, akkor már megérte. Alul vannak rajta lyukak is emlékeim szerint, szóval be lehet a motort csomagolni.
De akkor volt jó, ha a tükröket meg a dobozt levettem, akkor takarta be rendesen a volt robogómat. -
Gabis
őstag
válasz Nikaré #88742 üzenetére
Nekem kültéren használva 1 évet bírt. A visszapillantó tükröknél szét van repedezve, a jobb oldalinál át is szakadt. Az alul található kapcsok rögzítésénél, a ponyva szélén mindkét oldalon a varrásnál végighasadt. Nagyobb esőnél már át tud engedni. Nekem ez vele a tapasztalatom.
-
Nikaré
őstag
válasz Zoli bácsi #88744 üzenetére
& Rivaul
Köszönöm a megerősítő választ!Kültéri használatra lenne befogva.
Amikor nem garázsban állna a gép.
Nehogy már porosodjon, eső áztassa, nap égesse a vasat!!!! -
tupper
újonc
Alkatrész webshopok közül melyiket ajánljátok?
Eddig az oem-parts volt, amit használtam, de kissé drágának tűnik némely cucc[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz tupper #88747 üzenetére
Robogoalkatresz.eu, Egumotors.hu, Motorix.hu ect. Kínálat tekintetében Sracing.hu. De akciósat ne vegyél mert szokásuk nem oda adni meghirdetett áron. Ezenkívül is van még több jó. Jászmotor, Motomotors stb de az első t szeretem a legjobban.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tupper
újonc
Hálás köszönet
Szorgalmasan böngészni fogom őket -
tupper
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen