- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
Nekem jött egy srác és kifizette a csont felújított az F12-őt, de megígértem itthon, hogy ilyen időrabló projektbe nem kezdek, cserébe jövő tavasszal vehetek valamit, két opció, új pcx125 vagy egy használt mt-07 amit amúgy imádok, volt már hozzá szerencsém. Meglássuk. Robogózni jobban szeretek, meg mérsékelten idiótán is közlekedem.
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #88602 üzenetére
Mármint mi? Hogy felújított egy romos F12-őt, vagy hogy eladta?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #88603 üzenetére
Ja nem, teljesen félreértelmeztem. Azt vettem ki a soraiból, hogy nekiment valaki.
Ma sokáig aludtam, amikor olvastam előtte kb 10 percel ébredhettem fel. Gond volt még a felfogással na...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #88604 üzenetére
Nos, örülök, hogy azóta magadhoz tértél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gabis
őstag
válasz sityupityu #88604 üzenetére
Most így újraolvasva, tényleg úgy értelmezhető
-
Rivaul
addikt
Karácsony tájékán megállt alattam a Jog. Olyan volt mint ha kifogyna a benzin. Reggel mindig elindult de 1-2km után lefulladt. A benzin csőben csak az alsó 4-5 centin volt üzemanyag. Csövek rendben.Kicseréltem a gyári karbit egy Dellortora. Azzal megszűnt a gondom. Megbízható volt. Erre most megint kezdte. Szerdán hazafele lefullad. Reggel pöccre indult. Munkába semmi gond, hazafele a kapuba megint. Szívatót húzva indult, ahogy elengedtem leállt. Csőbe megint csak 4-5 centin benzin. Ma szétkaptam. Átnéztem. 26 évesen 10,2bar kompresszió. Kapott új légszűrőt. Lecseréltem a vákum és benzin csövet. Pöccre indul de fogy a csőből az üzemanyag. Valamennyit tölt utána de kevesebbet mint ami fogy. Benzincsapra tippelek mint hiba lehetőség. Mondjuk ha az alsó 4-5 centin van üzemanyag, akkor a karbiban is kellene elégnek lennie. Így kicsit értetlenül állok a dolog előtt. De ugyebár a régi Mikunival meg most a Dellortoval is ezt csinálja. Szóval minden más már változott, kivéve a pumpa.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Rivaul #88611 üzenetére
A tippem: Szellőző furat a tanksapkán, vagy szellőző cső nincs eltömődve? Ha a tank nem tud szellőzni rendesen hasonló tüneteket okozhat.
Vedd le a tanksapkát, ha utána jó egy darabig, akkor ez a hiba. Benzincsap is lehet, annak is szokott lenni szűrője. Víz is gyűlhetett össze a tank alján, meg szemét. Ki kellene takarítani. -
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Köszönöm a tippeket, még futok velük egy kört.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Mióta felújítottam a scarabeo ditech blokkját és minden más kiszolgáló egységet, tökéletesen működik. A hajtás is kapott görgőt, kontraszt rugót, egy variátor tárcsát és a kuplung rugókat is. Nem volt tavaly semmi gond vele. Viszont most elkezdett remegni valami a hajtásban, illetve az egész gépen érezni. Például amikor induláskor elkezdenek nekifeszülni a pofák a kuplungtárcsának, akkor remeg nagyon. Majd olyan 65 és 70 környékén megint érzem. Mintha a 3 rugóval lenne valami. Esetleg a szíj. De ez az én elméletem. Adjatok tanácsot, véleményt, merre induljak el. Köszönöm -
suste
veterán
válasz Zoli bácsi #88613 üzenetére
Nekem ez miatt állt le az újonnan vásárolt 50-es robogóm teljesen adhoc, de általában 5km után.
Én is a kevés benzint vettem észre a csőben. Kifúrtam a tanksapkából a golyót, utána soha nem jött elő ez a probléma.... -
suste
veterán
válasz #TOTTI #88609 üzenetére
Az új PCX helyett én inkább egy alighasznált 2018-2020-as, még 2 szelepest választanék (még nem kulcsnélküli). PCX-es csoportban amiket írnak az új tulajok, azok nem tetszenek. Persze lehetnek egyedi hibák, és ezektől még mindig nagyon jó robogó, de ha lehet választani.....
-
suste
veterán
válasz FeniX- #88620 üzenetére
csak felsorolás szinten: kerék/fék probléma, hiába 4 szelep gyengébb, kormány rögzítés probléma, kulcsnélküli indítás problémák
hirtelen ezek jutottak eszembe
van ami egyedi probléma is lehet, de vannak ismétlődők is, és persze van akinek meg hibátlan
az biztos, hogy az eggyel régebbi modellnél hasonlókat sem olvastam -
FeniX-
aktív tag
Ezek mind a pcx-nél vannak? Nem semmi.
Simán el tudom képzelni egyébként, hogy ennek már köze van ehhez az euro 5 dologhoz is.
Ahogy írtam is a múltkor: kb. elértük a 125-ös ésszerű használhatóságának a határait.
Már nem lehet jelentősebb teljesítmény-romlás nélkül 'hozni' a normákat, miközben mindig negyed-fél lóerővel gyengébbek lesznek a motorok.Meg kéne szüntetni a köbcenti korlátot az A1-nél.
Autóknál erre van a 'right-sizing' kifejezés? (a megfelelő méretű motort a karosszériához) -
suste
veterán
válasz FeniX- #88622 üzenetére
mindegyik széria fokozatosan gyengült, egyértelmű hogy a szabályozás miatt
anno még közel volt a 15 lóerős határhoz, talán 2012-15 környékén
szóval ez még benne is van/volt a pakliban
én nagyon szerettem volna ha már kulcsnélkülit kapok 2019-ben, de most viszont nem cserélném el.....Az A1 kategória ccm emelésével egyetértek. Már a 150-esek is éppen csak tudják a 15 lóerőt.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek ha a Scarabeo-nál ha leveszem az olaj tartály kupakját és megrázva a motort látszik, hogy lötyög benne az olaj, akkor még ráér utántölteni?
-
Rivaul
addikt
válasz IMIIKE1998 #88624 üzenetére
Mivel cca 800km egy tartály olaj. Így ha lötyög, akkor nem fog szárazon futni valószínűleg
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz Zoli bácsi #88613 üzenetére
Nah szétkaptam a tanksapkát is. Kipucoltam, de nem igazán làttam hogy gondja lenne. Ellenben ahogy szétcsavaroztam, azonnal repült a zár és rugói, amerre csak láttak Végül össze legóztam. Holnap kocsival megyek mert vinnem kell szervízbe. (Összejöttek a nagyobb munkák amikhez nekem már nincs eszközöm.). Aztán kedden meglátjuk hogy viselkedik a Jog.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Honda567
junior tag
válasz IMIIKE1998 #88627 üzenetére
Minden Tankoláskor felöntöm az Olajtartályt nincs vele probléma. látni nem lehet az idomtól sajnos meddig Van.
-
Rivaul
addikt
válasz IMIIKE1998 #88627 üzenetére
Szívd le, aztán töltsd vissza. Ez az indulásonként rázogatás előbb vagy utóbb komoly, paranoiás lelki sérülést fog okozni Egy darab cső meg valamilyen kis edény/flakon/pohár. Ha később sem hagy nyugodtan aludni a dolog. Akkor most megjelölöd meddig lesz a flakon. Egy hét használat után pedig megismétled. Már lesz számolási alapod.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #88627 üzenetére
Az enyém (Yamaha BWS) olajlámpája minden alkalommal felvillan, amikor gyújtást adok, vagy leveszem. Teszteli a lámpát, nehogy emiatt ne vegyem észre az üres tartályt.
Ha megszokásból fordítom a kulcsot, nem is látni a felvillanást, olyan rövid ideig tart, de ha lassan fordítom, megvan az a pont, ahol akár folyamatosan is világít.Szerintem sok típusnál ugyanígy működik. Ha ez rendben van, akkor még egy hiba lehet: a tartály szintjelzője nem jó, akkor még lehet gebasz.
Az én tartályom is idomtalan, ha csak fél deci hiányzik belőle, már belenézve akár üres is lehet a literes tartály. Amikor fékezésre be-be villan, akkor is van még benne 2-3 deci.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #88631 üzenetére
Az autósok megoldották, hogy az alapértelmezett ON helyett alapértelmezett OFF legyen ez a funkció, így nem kell minden indításkor kikacsolni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #88633 üzenetére
az új motoroknál talán ez már gyorsabb, ahol a generátor egyben az önindító is, ha jól mondom.
-
suste
veterán
válasz FeniX- #88634 üzenetére
Honda567 (#88629)
A PCX-nel már nagyon régóta van start/stop (már 2017-ben is volt, de lehet már előbb is), és a régi fajta önindító nincs benne, hanem helyette a generátor az önindító is. Sőt még azt is megoldotta a Honda, hogy a szívó ütem előtt a felső holtpontnál állítja meg a főtengelyt leállításkor. Így valami brutálisan gyorsan indul el. Hihetetlen érzés hogy állsz a lámpánál álló motorral, és csak simán meghúzód a gázt, és rántgatas nélkül már indul és gyorsul a robogó.... Fix kapcsolóval ki és bekapcsolható, tehát nem kell minden indításánál. Én csak vasúti átjáróban használom, mert robogónál egyébként értelmetlennek gondolom, hiszen mire előre gurulsz addigra szinte minden esetben zöldre vált.[ Szerkesztve ]
-
-
Honda567
junior tag
válasz Tothgera30 #88638 üzenetére
[link] A jász motor is fekvő minarellire hirdeti pedig nem passzol.
-
dond
csendes tag
válasz IMIIKE1998 #88624 üzenetére
Egész sok itt a Scarás, nekem is van kettő
Amennyiben nincs teljesen elsárgulva az olajtartályod, akkor simán alálesel az idomnak jobb oldalon, meglökdösöd a gépet és látod meddig van az olajszint benne. -
#TOTTI
őstag
válasz Honda567 #88637 üzenetére
Tegyél távtartót felülre akár, de lehet alulra is kell, egyszer tettem fel giannelli rezos kipuffot ami igazából kinai blokkra volt, nagyon nem jött össze, de 1-1 távtartót használva felfeküdt.
Ne legyen benne feszültség, ha nagyon nem akarja ne erőltesd rá.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Köszi, ezt kipróbálom majd.
---------------------
Ezt az egyenes futást amúgy mennyire kell komolyan venni 50-es robogóknál? Én mielőtt megvettem a mostanit, vagy 4-5-öt próbáltam, mindegyik húzott valamerre, legtöbbször balra. A mostani is ilyen, szerkezetileg egyben van pedig, de nekem a Babetta is húzott egy irányba mindig, így nem újdonság.[ Szerkesztve ]
-
Honda567
junior tag
válasz Tothgera30 #88641 üzenetére
Rengeteg noname cucc van a jásznak
görgőt vettem náluk noname volt az is alig ment pár száz km-ert már kopás volt rajta -
IMIIKE1998
őstag
válasz macilaci78 #88632 üzenetére
Csak tudod, az enyémen nincs olajlámpa, így erre muszáj figyelnem. De ezt fogom csinálni, indulás előtt megrázom, ha látszik, hogy lötyög benne az olaj, akkor addig nem töltök rá.
Rivaul #88630:
Ez kicsit már extrém, azért ennyire nem vagyok paranoiás.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz IMIIKE1998 #88646 üzenetére
Szerintem meg DE
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tupper
újonc
Hali mindenkinek!
Volna egy Piaggio Fly 50 4t. Eljött a gumi csere ideje. 120/70 R12, gumik megvannak.
Kollegám (Simson őrült kb 35 éve) tanácsolta, hogy csak gumisnál.
Szerintem megbirkóznék vele. Tömlő nélküli a gumi, hagyományos (de vatta új) 3 db-os szerelő vas van hozzá.
A motort érthető okok miatt magam javítom.
Szerintetek ennek is nekiállhatok?
Kolléga szerint biztos hogy megsértem a felnit, és szelelni fog. -
Zoli bácsi
őstag
válasz tupper #88648 üzenetére
Szerintem nem akkora összeg a gumis, hogy nekiállj. Ha kiveszed a kerekeket, elviszed neki, nem neki kell le/föl szerelgetnie, eleve olcsóbb lesz szerintem.
Neki megvan a rutin, meg a szerszámok.
Majdnem mondtam a centírozást, de nem vagyok benne biztos, hogy kismotor gumit is centíroznak.
Valószínűleg meg tudnád csinálni, de nagyobb eséllyel sérted meg a felnit, mint aki napi szinten ezzel foglalkozik. A gumik árához képest nem egy nagy összeg lesz a szerelés, én ezen nem spórolnák.
Hozzáteszem, én eléggé ügyetlen vagyok, sok mindennek nekiállok, aminek az a vége, hogy vittem volna inkább szakemberhez. -
dond
csendes tag
válasz IMIIKE1998 #88643 üzenetére
Cseréltem már villát a scarán emiatt, nem látszott rajta semmi sérülés, a krómok is szépek, mégis ha elengedtem a kormányt elindult picit valamerre, nagyobb kanyarban is érezni lehetett, hogy egyik irányba szívesebben fordult a másikba nehezebben. Most simán tudok elengedett kormánnyal kigurulni, uh nem feltétlen kell, h rossz legyen.
Sokan kihagyják az első tengelyről a hézagolót, összehúzzák a villaszárakat vagy nem is kerül középre így a kerék, innentől az egésznek annyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs