Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #87951 üzenetére
Ez 2db led
A búrában egy 2*10W, Ami High/Low (ha jól emlékszem) tehágy egyszerre csak 1 oldal, illetve alul egy 3 led-es refi.
A búrában lévő nem egy hosszú élettartamű, mert körbe öleli a kábelköteg a hűtőbordát, többet termel, mint egy 35/35 BA20D[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
zozyk
addikt
Srácok, ha lecserélném a variátort a VOX-on, ti melyiket ajánlanátok?
MALOSSI Multivar 2000 vagy Polini Hi-Speed?[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Igazából mindegy, én Polini párti vagyok, de akármelyiket is veszed, mindkettőn reszelni kell, hogy jó legyen gyárilag ad egy szintet de nem a maximálisat. A gyárit is fel tudod eddig reszelgetni, szerintem, vagyis én ezt csináltam mielőtt el nem kopott volna, és vettem minőséget.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #87951 üzenetére
Az én motoromban is 2x6W-os led világít, sokkal kisebb hővel mint a 35/35W-os halogén izzó. Erősebb fehér fénnyel világít, ami nappal is jól látható. És ez a lényeg! Nappal is LÁTNAK!
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #87955 üzenetére
Nagyon nem merem ajánlani,annyíra gagyi, de van most a Philips Ultinon Pro6000 LED
Ami 3000H élettartamot ígér, cserébe rohadt drága.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #87958 üzenetére
Nem a hőterhelés a lényeg, hanem a fény színe. Sajnos sok halálos motoros baleset volt azért, mert nem vették észre hogy egy gyors motor jön. A sárga fényt nem látják az autósok, a fehér fényt messziről észreveszik. Ez saját tapasztalatom. Kérlek, gondolkozz el ezen!
-
Topikgazda
-
zombei
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87924 üzenetére
Voge 300R -re is érdemes a egy pillantást vetni. 292ccm 29le kicsit multistrada beütés, és épp akciós, 3év/100.000 km gari, szóval annyira rossz nem lehet.
-
Zoli bácsi
őstag
El voltam, két kereskedést lejártam, ajánlatok, és beszámítás. Mert kollégám ugyan szólt hogy a Liberty-t megvenné, de most mikor jeleztem hogy eladnám, hímelt-hámolt, hogy autót vettek a nejének, most nem aktuális.
Na, mindegyik kerekedés látatlanba 600 ezret mondott a Liberty-re, beszámításnak.
Minden motorra felültem, kipróbáltam.
Vieste 300: Egy vicc. Kisebb mint a Liberty, a 194 centimmel nevetségesnek érzem, kis, vékony kerekek.
Keeway 302: Ez is megbukott sajnos, alacsony, a kormány a térdemtől nem hajlik. Annyira kicsi, hogy a 160 centis nejemnek jó.
Benelli Imperial: Kényelmes! Sajnos léghűtéses, és nem ledes a világítás, plexi sincs. Gyári bőr oldaltáskák 200e ft. Dobozhoz kell tartókonzolt is venni.
Benelli TRK 251: Kényelmes, elég magas. Ledes, állítólag nagyon jó világítás, plexi, vízjűtés. Doboztartó konzol gyárilag rajta van.Elmondtam, mire használnám, kisebb túrákra. Soproni boltos az Imperialt javasolta, a nagyobb nyomaték miatt. Sárvári kereskedő szerint jobban járok a TRK-val, szerinte az Imperial utazója 90 km/h, a TRK kényelmes utazója 100-110 km/h.
Két személyre ő is az Imperialt ajánlotta, de asszony nem akar motorozni. (Ő már öreg, 54 éves. Mondja)
Felültem a TRK 502-re is, magasabb mint a 251, és eléggé nehéz. felesleges nekem.
Viszont felültem erre: [link] Kisebb mint a TRK 500, kezesebb, könnyebbnek érződik. Boltos szerint a Honda CB500 motorja van benne, és a teleszkópok elől. A súlypontja jobb, azért érzem könnyebbnek mint a TRK 500-ast.
Egész pofás, de túllóg a kereten, amit rászántam. Viszont áll egy használt TRK 251 a kereskedésbe, mondja a kereskedő, hogy hamar kinövi mindenki, pályára már kell az 500ccm3. Hát.......
A TRK 251 regadóval, műszakival, illetékkel, névre iratva..áfa-káfa 1,74 M forint lenne. Közepes dobozzal 1,8M-ból meglenne, kicsit kevesebből.
Nekem 1,2M-t kéne letenni, és a meglévő mocit.
Most gondolkodom..Talán a TRK 251 lenne az optimális választás.
De tetszik az Imperial is, maga a stílus.
Gondolkodom azon is, több pénzt beletenni, vagy felvenni egy 500E hitelt, amit egy év alatt lazán lenyomnánk, és akkor az MBP.......
Nem tudom.....
Itt tartok, igazából ha holnap megrendelem, jövő hétre van mocim.....De nem tudom mit akarok........Jah, néztem az Aprilia SR GT 200-ast is. 174 ccm, 17 LE. Egész pofás, bár ő is kicsi. Azt gondolom hogy +50 cm3, és plusz 6 LE miatt hülyeség 1,3M-ft-ot ráfizetni a meglévőre, ez nem bolt. HA feljebb váltok, minimum legyen 20LE.
[ Szerkesztve ]
-
printer71
csendes tag
válasz KTMHobby3 #87959 üzenetére
Ugyanezen a véleményen vagyok én is . Ahogy kijött a jóidő márciusban két hét alatt 3 motorost ütöttek el zalában mind meg is halt . Minndent megteszek , hogy észrevegyenek , mert tapasztalom , hogy a fekete ruhás motorost fekete motoron én is későn látom meg . Led menetfény , Led csíkok , fényvisszaverő csíkok , és sárga kukásmellény az is fényvisszaverővel . Az autósok rohannak figyelmetlenek , rajtam ne múljon .
-
Tamás9x
őstag
válasz printer71 #87963 üzenetére
A 3 led-es refi adja a javát. XM-L2 LED van benne. Sajnos nem gyártják, hasoló mint ez : [link] Az enyém se volt sokkal olcsóbb. Offroad, tehát hiába van benne az E jelzés, ez csak vakításra jó, nincs biztonságos vetítési képe.
Hiába világítod ki magad, nem véletlenül történnek ezek a balesetek, a divatmotorosok ilyenkor kirajzanak, megvan a lendület, és jön a baj, a világításnak ehhez semmi köze Olyan tempóval veretik most is mint amivel nyáron a 40+-os aszfalton illene. Persze vannak kivételek, amiket nem lehet kivédeni, de egy tapasztaltabb öreg róka még, vagy pihenteti, a gépet vagy ésszel lassan csordogál.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87962 üzenetére
Szia Zoli bácsi. Akkor talán láttad már az MBP tesztjét, gondolom.
Ezzel amúgy csak én nem vagyok tisztában, de tényleg 110-et mondott utazónak a kereskedő egy olyan motorra, aminek 120 a végsebessége? Mármint, hogy a max sebesség 90% -a az utazó?Rászántam ma az időt, és két legyet ütöttem egy csapásra. Kicseréltem az első lánckerekemet a 16-osra, valamint a teli-lábtartót a hagyományosra.
A lánckerék változtatás nagyon pozitív irányban módosította a motort.
Hogy úgymondjam: lett ötödik fokozatom. Képes gyorsítani vele a motor és összességében csak 5-600 fordulat/perccel vagyok magasabban ugyanazokhoz a sebességekhez.
60 km/h - 4500,
80 km/h - 6000.
Ez utóbbi nekem elég is végsebességnek egy 125-östől. Még pörögne, de nem látom értelmét.
Könnyebb lett az elindulás is, nem ilyen vacak érzet, mintha 2-esből indulnék folyton.
Egy negatívum van, hogy folyamatosan csörög a lánc, igaz csak halkan, de gondolom a kisebb fogaskerék miatt hozzáér a láncvezetőhöz.Hát ennyi.
Ja, és szomorúan látom, hogy egy csomó helyen már elég szép rozsdák vannak.
A lábtartó cseréjekor láttam, hogy az összeszerelésnél a zsírt mint fogalmat a szerelők egyáltalán nem ismerték. Se a váltó- sem a fékkarra nem jutott ezekből 1 csepp se.
Utólag megoldottam.
-
KTMHobby3
tag
válasz printer71 #87964 üzenetére
Örülök hogy azonos véleményen vagyunk. Egy gondolkodó motorosnak fontos hogy őt is lássák. Ne csak akkor vegyék észre, ha már késő. Én nem bíznám az életemet egy olyan autósra, aki vagy lát, vagy nem. Mindig a motoros húzza a rövidebbet, ezért nekünk sokkal jobban kell vigyáznunk. A ledes világítás ebben sokat segít. Mióta ledes a világításom, bátrabban motorozok, mert mindig tapasztalom hogy észre vettek. Azonnal látszik a reakcióikból. Nem kell speciális ledes reflektor, ami az én motoromban van, a hagyományos izzó helyére simán betehető. Csupán 2x6W-os, de fényereje erősebb, mint a 35/35W-os halogén izzóénak. És a legfontosabb a fehér fénye.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #87966 üzenetére
Igen, láttam a tesztet, bár csak most, miután hazajöttünk.
Lehetségesnak tartom a kereskedő állítását, a 110-es utazót. Nézegettem a neten teszteket, a TRK 251 GPS szerint 130km/h feletti végsebességet tud, persze ez a saját órája szerint több. Szóval a saját órája szerinti 110 km/h a valóságban 100 lehet, a tesztben is elhangzott, hogy elég hosszú a 6. fokozat. Így nekem abszolút nem tűnik hihetetlennek az állítás.
GPS teszt szerint az Imperial 400 129 km/h végsebességet ért el, saját órája szerint 150-el ment ekkor.
Én nem szoktam a sebességet GPS szerint ellenőrizni, de egy kamionsor előzése után pályán raj thagytam a padlógázt a 2004-es 1,3-as Ignisemen, isten bizony a saját mutatója 180 fölé kiment. Szerintem valójában nem értem el a 160-at, szóval komolyan csalnak ezek a műszerek, főleg nagyobb sebességnél.
Na, közben nézelődtem, számolgattam. Azt hiszem kiesik az MBP. Ugye, az alapár majdnem 2,3M. Erre rájön a regadó, azt hiszem ez már az emelt, 135e. Illeték, műszaki..És erre is kellene egy konzol, és doboz. Bőven 2,5M fölé csúszik az ár. Ez sok nekem egy új, most induló márka motorjához, azért kissé lutri, lássuk be.
Viszont nézegettem a neten. Érdekességképpen a Benelli 400-ra szinte kevesebb fogyasztást írnak, mint a TRK 251-re. Több adatot megnéztem, nagyjából ugyanannyi a fogyasztás, de pár helyen a Benelli 400-ra 31-36 km/l fogyasztást adnak meg, ez a TRK esetén 31-33 l/km.
A felhasználók mindegyik motornál 2,8-3,5 l körüli fogyasztást írnak, de majdnem kevesebb legtöbbször a 400-as adata.
Érdekes.Azt gondoltam a 400-as kér 5l benzint 100km-re. Szedi össze az asszony a Liberty papírjait, holnap valószínű elviszem (Jó időt mond, utána nap meg dolgozom), otthagyom, meg lehet ki is fizetem az újat.
Jelenleg a Benelli Imperial, meg a TRK 251 közt örlődöm.
Az Imperial tetszik. Egy jelenség. A TRK modernebb, plexi, led világítás, vizhűtés. De ránézésre csak egy motor..a sok közül. Ugyanúgy néz ki.......
Szívem szerint a 400-ast venném, az eszem azt súgja korszerűbb a TRK. -
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #87967 üzenetére
Én közelebb állok ahhoz, hogy úgy tekintek minden 2-nél több kerekűre, hogy szemzőben vezet, rövidlátó és hályog van a szemén.
Inkább lassítok, minthogy utána pingvinezzünk mindketten: látszottam, látott is.
Hányszor látom akár robogóról, akár autóból, hogy el se néz balra, fordul ki jobbra kisíven, jobb esetbe csak a buszsávba, ahol ugye robogósnak is szabad mennie. Tökmindegy, hogy világítok, ha felém se néz.2. rutin órám volt, első alkalommal 125 ccm-re ültettek, ma 600 cm-n. Még a váltós 125-ös is röhögve gyorsulja le a 2T 50-es CVT-t.
De azt nagyon meg kell szoknom, hogy gyakorlatilag csak a jobb kezem csinálja azt motoron, mint robogón, semmi más.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87970 üzenetére
20 lóra szerintem felesleges váltani, nem sokkal lesz erosebb (bár ha a mostanit nem hasznalod, ezt meg fogod, akkor nem felesleges).
130-as palya tempohoz a. 250-es TRK is keves, 110-120-hoz eleg lehet, ahhoz edes apam 250-es suzuki intruderje is elviselheto.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87970 üzenetére
Szerintem az imperial a maga olaj-levegő hűtésével kevésbé lehet problémás, mint egy vízhűtéses blokk. Az plusz egy alkotó-elem, amivel lehetnek gondok.
Azért kisebb a fogyasztása, mert hosszú löketű motor.
(indiai teszteket nézz, ott nagyon sok ilyethasználnak. Van összehasonlító teszt a royal enfield meteorjával is) Mindegyik hosszú löketű moci. Relatív nagy nyomaték, kevés fordulatszám = alacsony fogyasztás. -
FeniX-
aktív tag
Hát, reggel jól megszivattam magam. Gondoltam, motorral megyek a munkába, és már felöltözve, menetkészen az indulás utáni 5. méteren lerepült a jobboldali lábtartó. Szerencsére megtaláltam, de most itt bent a munkahelyemhez közeli csavarboltban kiábrándított az eladó, hogy ez finom menetes csavar és nem nagyon fogok találni másikat hagyományos boltban.
Most akkor ezen a vacakon múlik, hogy nem fogom tudni használni a motort?Azon már nem is mérgelődöm, hogy a reggeli fél órás késést megfejeltem, mivel vissza kellett öltöznöm, és bicajjal bejönni, mert ilyenkor már a dugó miatt autóval nem érdemes elindulni, miután a motort visszaraktam a helyére. Pfú, de bosszantó!
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #87976 üzenetére
Felfúrni és hagyományos menetet vágni nem opció? Még kis forgatónyomatékkal oldható menetrögzítővel is meg lehet kínálni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #87977 üzenetére
Kollégák "megnyugtattak", hogy szerintük a 10x 1,25-ös nem egy annyira ritka, úgyhogy hazafele megnézek még 1-2 csavarboltot.
Ha nagyon nem lesz sehol, akkor alternatív megoldások is szóba jöhetnek majd, igen. -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #87977 üzenetére
Szülinapra amúgy megvan a kövi terv is: menetmetsző készlet.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #87978 üzenetére
Szerintem barmelyik normalisabb csavarboltban van. Talan ha nem sima hatlapfejut hanem belso kulcsnyilasut szerenel akkor lehet kerdeses, bar azt meg Unix/Bardi stb-ben is szoktak arulni, mert a feknyeregtarto csavarok is m10x1,25-os csavarok altalaban.
Robert Karolyon a Nagy es Nagy csavarboltban tuti van tobbfajta meretben M10x1,25-os finommenetes hatlapfeju csavar.
-
Zoli bácsi
őstag
Köszönöm a segítségeket, meg hogy elnéztétek itt a vívódásom. Pont került a vásárlás végére. Felmentem reggel Sopronba, az eladókkal megtanácskoztuk mit szeretnék, mik a lehetőségek.... Megvettem, amit ők tanácsoltak, meg amihez a szívem húzott. Sajnáltam a kis Liberty-t, felvetettem az asszonynak, hagyjuk meg, lesz egy robogóm, melléje egy motor.
NEM!......... Hát, fájó szívvel otthagytam, és várom a jövő hetet.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87982 üzenetére
Grat!
"amihez a szívem húzott" -> ez a lenyeg
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87982 üzenetére
Helyesen döndöttél!!
Gratula.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87982 üzenetére
Irigykedünk szerintem páran. Bátraké a szerencse!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #87980 üzenetére
Zuglói vagyok nem régóta, face-n kértem ajánlást barkácsboltokra. 4-5 címem már van, ha lesz időm, körbe járom őket. Ezt is betettem a kalapba.
SRacing már nem ajánott, ahogy követem a topikot. Szeretnék venni légszűrőházat a robogómra, Budapesten hol lehet ezt megcselekedni?
Yamaha BWS SPY, álló Minarelli hosszú.
Tököm teleszaladt, hogy a két felét fakötésű csavar tartja össze, ami rendre kifúrja a fogadó oldal műanyagját. Van menetes hüvelyem, kívül fakötésű menet, belül metrikus. Gondoltam, teszek egy próbát, felfúrom a fogadó oldalt, beragasztom a hüvelyt és M4 D fejű, vagy imbusz csavarral rögzítem.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87982 üzenetére
Gratulálok hozzá.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #87986 üzenetére
Erzsebet Kiralyne utjan(Rakospatak es Nagy Lajos kozotti szakaszon) is van par jo pici barkacsbolt(csavarbolt is). Csak azt nem mertem ajanlani, mert webshopja nincs, nem tudtam lecsekkolni a finommenetes csavart. De ott is van sokfajta csavar.
BWS szurohaz:
Nezz szet a Szerencs utcai SB Motoralkatresz boltnal, bar nekik is csak rendelesre van [link]
Illetve az Ulloi uti Redhot Motorsnal erdemes meg megnezni [link][ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz macilaci78 #87986 üzenetére
Ha webshop kell. Én már szinte csak az [SPD] -nél vásárolok. Itt még nem volt olyan problémám mint az Sracing-nél. Nem nagyon van olyan ami ne lenne.
Zoli bácsi
Grat hozzá. De így kinőtted a topicot. Viszlát (csak vicc)
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #87982 üzenetére
Szép gép gratula hozzá, nagyon reménykedem, hogy csak jókat fogsz róla mondani. Nagyon tetszik ez a kialakítás is.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
teleahocipöm
senior tag
Sziasztok! Rendszámos motoron óracsoportot kellene cserélni, megtehetem én beletekerve az aktuális km-állást vagy inkább szervizre bízzam a számla miatt?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz teleahocipöm #87991 üzenetére
En csereltem mar, mechanikust/digitalist a regi km ora allast beallitva. Biztonsag kedveert csinaltam fotot a regirol majd az ujrol, de senki nem foglalkozott vele muszakin.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz nyogo83 #87992 üzenetére
Köszönöm szépén, akkor megoldom én. Készítek pár képet, de elrakom a régi órát is, a többi kicserélt alkatrész mellé. A számlálótárcsán egyenként be lehet állítania km állást? Nem szeretném a meghajtó tengelyen betekerni, egy rész szeretném kímélni is, másrészt sokáig is tart.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #87989 üzenetére
Ezért az egy, általános tételért elgurulnék személyesen, figyelembe véve, hogy a futárköltség áráért 50 km is belefér.
nyogo83: az a bolt is a listámon van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz teleahocipöm #87993 üzenetére
Mechanikusnal en siman csavarbehajtoval beleporgettem(nem kellett sokat, 3-4e km volt pluszba). Szetszedve finoman el lehet forgatni a tarcsakat/szamokat, de annyira nincs jo tapasztalatom vele, mert utana siman elofordul, hogy nem fognak egyvonalba esni kesobb a szamok Lehet ezt mechanikaja valogatja, de lattam ilyet.
Nullas oranal elofordulhat hogy gond nelkul betudod forgatni a szamokat ovatosan. -
Zoli bácsi
őstag
Annyit szeretnék kérdezni...
Én beszámítattam a robogómat, ami rendszámos motor, egy másikba. A kereskedő hivatalos adás-vételi szerződést adott, mintha megvette volna.
Ezzel a szerződéssel akkor bemegyek a biztosítóhoz, lemondani a kötelezőt. Be kell még valahol jelentenem? Pl. okmányiroda? Vagy ha valaki megveszi, nevére írják, az én nevemről törlődik..? Gondolom a kereskedő nem íratja át, ott az én nevemen marad..
Vagy várni kell míg eladja...? Ezt elfelejtettem megkérdezni, de előfordul hogy 1-2 hét eltelik míg megyek az újért, addig elrendezném a régi papírjait.
Tudtommal az új motort névre írva kapom, bekerül a rendszerbe, azzal sehova sem kell mennem. A régivel nem tudom mi a teendőm....
Köszi! -
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87996 üzenetére
Igen, ha rendes adasvetellel vette meg, akkor be kell jelentened.
Ha van ugyfelkapud, akkor ott is betudod jelenteni az adasvetelivel az eladast, de okmanyirodaban is megteheted. -
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87996 üzenetére
Volt idő amikor nem kellet az eladónak külön bemenni. Amikor bement az új tulaj onnan kezdve került le a volt tulaj nevéről. De ugye ebből sok esetben voltak gondok. Én jónak tartom ezt a mostani rendszert, ugyanis hogy ha az új tulaj nem megy átíratni a nevére az sem számat már, mert az eladó szempontjából az a lényeges, amikor ő megy be az adásvételivel, és onnantól kezdve már az új tulaj alá tartozik a jármű, ha bemegy átíratni ha nem...Pluszban még amíg a régi tulaj nem megy be az adásvételivel, addig az új tulaj nem tudja a nevére íratni a járművet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs