Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    Lehet félig off már itt......Annyira nem kismotor. :D De csak 21 lóerő. szóval a 100+ lóerős motorosok kiröhögik.
    2 hét motornélküliség után hazahoztam. :)
    Dög nehéz a robogó után. Nem kell félni hogy kimegy az ember alól, olyan öregurasan pöfög. MZ (250 TS) jobban ugrott anno. :K
    Nagyon kényelmes. áthajtottam egy csatornafedélen, vártam a huppanást, meg a nyeklést, mint a robogón, semmi, átsiklott.
    4000-es fordulatszámnál 90-et megy órája szerint, ezt tanácsolja max. bejáratáshoz a könyv, ennyivel jöttem maximum. De kihúzatásokkor beleforgattam 5000-be, fülre ez még abszolút kényelmes neki. Váltó kis mozdulattal váltható, nincs a határozott bekattanás, csak 1.-be tételnél. Jó a fokozatkijelző, hasznos, mivel semmi határozott kattanás, azt hinné az ember nem is váltott, pedig de.
    Nem Honda minőség, akkufedelet alig tudtam visszarakni. Lábtartó mozog, de ezt tudtam, olvastam teszteket.
    De egyben van, hatalmas dög, 205 kg. Nem megy ki az ember alól, nincs MZ 250-es dinamikája, de tol alulról, szinte alapjárattól.
    A hangja...uh.....A legjobb. Semmi pörgés, visítás, pöf-pöf-pöf....Gázvisszavételnél a legjobb.. :) Nézzetek meg egy hajtásos videót youtube-on. ;)
    Fékek nagyon gagyik, nyomni kell a hátsót, az első is nagyobb erőt igényel mint a robogónál, jóval nagyobbat.
    Doboz egy gombnyomással levehető. egyenlőre ennyi, jön az eső, lemostam, tiszta por volt, (nem értem a kereskedőt..... :U )
    Betettem a garázsba, kicsit nagyobb helyet foglal mint a Liberty... :D
    0 km-esen, a bolt előtt:


    Itthon lemostam, aztán a terasz alatt (Jön az eső) beállogattam tükröket, megnézegettem ezt-azt, mi hogy működik. Asszony fotózta a telefonjával:

Új hozzászólás Aktív témák