Hirdetés
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #88447 üzenetére
Igen, mert jóval nagyobb az indítóáram. De elvileg baja nem lehet, mert a feszültség számít. Én eleve nagyobb akut veszek mindig a kocsiba is, nagyobb kapacitásút, meg indítóáramút. Amekkora befér a gyári helyre, a legnagyobbat. Ezt összevetve a karbantartás (kóros, azt hiszem) mániámmal, hogy nyáron is, ha keveset megyek, töltögetem a garázsban, azt eredményezi, hogy átlagnál többet elmennek az akkuk nálam. Ignis gyári akkuja 9 évet ment. Aki megvette a robogómat a gyári, 3,5 éves akkuval, szerintem még 2 évig nem kelli akkut venni..Minyimum. Bár ez már rajta múlik.
Szerk: Közben írtál: Én azért első féket használok, mert így letehetem a lábaimat. Hozzá teszem, nekem nagy kezem van, bőven megy hogy kis gázfröccsöket adok, meg a féket is tartom. Kis lejtőn lábbal is meg lehet tartani a motort.
Az a baj ezzel a kábellel, meg kötéllel, hogy bent vannak a kocsiban, de soha nem kell. Egyszer vegyem ki őket....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen