- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz V.Stryker #110600 üzenetére
WR 250?
Kicsi könnyű mindenen elmegy.
Meg tartós is.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #110600 üzenetére
Nem vennék ilyen kis köbcentis motort, főleg nem a te súlyodhoz. Ugyanez vonatkozik a méretre is, el is kell férned valahogy.
Nincs minden robogónak szar súlyeloszlása. Ugyanakkor pont az az üléshelyzet és a kuplung nélküli lét az, ami lehetővé teszi az egyszerű és gyors lavírozást."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz V.Stryker #110600 üzenetére
Esetleg próbálj ki egy olyat aminek nem olyan szar a súlyelosztása Mondjuk 300asok esetében a blokk 20-30 kilóval könnyebb mint 400-500ccm. X-maxnál külön odafigyeltek hogy több súly legyen az elején. Pl az akku is a fejidomban van( amit sokan fikáznak hogy hülye helyen van, pedig pont ezért rakták oda)
De egyébként nagyrobogó két szempontból indokolt. Pakolhatóság, és időjárás védelem. Ha ez a kettő nem fontos számodra, akkor lehet jobban jársz egy kis köbcentis váltóssal.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #110604 üzenetére
Lelakott gs500, meg a keskenytankos. Lehetoleg olyan, amivel estek. Az olyan 250 kornyeke, es marad 50e a benzincsapra, szabadonfutora, es a hfejtomitesre, sikolasra, vezermulancfeszitore, ha epp megkotlana. Dragabban fenntarthato, mint egy fiatal, dragabb motor, de abbol kiindulva, hogy kettovel arebbrakott vezerlessel is megy, kb mindegy neki minden.
Illetve ha nagyon meg akarod pukkasztani a topiclakokat, szokott lenni hahun egy rotax 122 es 125 os tuono 275 ert kereskedesbol (tehat fel ev gari) es nincs osszecsukva. Meglepoen szep allapotu. Remelhetoleg nem vagy 180 magas :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110609 üzenetére
Pénz nem számít! Csak olcsó legyen...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110611 üzenetére
Most hülyének néznek a munkahelyemen, hogy mi a fenét röhögök itt magamban Amúgy látok mostanában bátor futárokat, akik MZ-vel tolják, nem tudom miért éri meg. Igaz, "Volt" kajafutárt is láttam, aki valami régebbi GS BMW-vel hozta a kaját, hátul nagy kék dobozzal Sírtam
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DZs
senior tag
válasz Topiccsendőr #110595 üzenetére
Azért kérdeztem, mert gyanítottam, hogy a tömítések, benzinkör, olajkörök itt sem bírnak évtizedeket.
Köszönöm mindenkinek a választ!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110609 üzenetére
Nono! A GS500 benzincsapja önmagában 22 ezer forint, és csak a gyári új a jó, a bontott az pont olyan xar lesz, mint amit cserélne!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mm89
őstag
válasz #81556480 #110515 üzenetére
Én még csak fékpadon mértem mert ilyen órám nincs. Sajnos nekem is üt...
Van már tipped hol veszed? Ahogy nézem ugyanaz kell mindkettőnknek.
(690 sm 2008)
Ugyanilyen távtartó vagy mi van nekem is az agy meg a tárcsa között.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Topiccsendőr
addikt
Nezegettem par videot a HESD rol, ahogy terheletlen elso kerekkel egy uthibara ramennek, es ennek ellenere elkezd szitalni a kormany.
[link]
[link] ez kulon a kedvencem, ahogy elhagyja a fedelzetet.Szoval jopar fent van meg, tehat nem nehany epp igy sikerult video, ez tendencia. elkezdett dolgozni ez a dolog bennem, lementem a motoromhoz, beraktam diag mode-ba, hogy kapcsolja be a kormanygatlo relejet. Hat kurvara nem kapcsolodik be a rele, igy ki tudja miota gatlo nelkul mentem en is. Szerencsere ez egy nehez gyerekkad, valoszinuleg olyan villaszoggel, aminel nem erzekeny ra, de isten kezeben voltam, holott a gatlonak kulon hibalampaja van a muszerfalon. :D
Jovo heten szetszedem, hogy ez megis most mi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #110618 üzenetére
Ez durva.
Gondolom innen mar nincs vissza ut.
A Gp-be ossze szedik, de gondolom ott is van elektronika.Amugy ezek a mechanikus csillapitok jok?
Vagy inkabb tenyleg nagysebessg es terheleteln elsokereknel van jelentosege? -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #110619 üzenetére
Hat itt valoszinusitem, nem mukodo hesd van a hatterben, versenysportban normalis gatlo van, nincs szukseg ki-be kapcsolgatni, nincs varosi, lassu tempo, ahol kerulgetni kell dolgokat.
A gp ben el sem jutnak ilyen szintu csapkodasig.
Es ha van hesd a motoron, vagy elektronikus olyan gatlo, ami nekem is van, utcan sem szabadna eljutni idaig.Ezek utan azt mondom, hogy ki kell cserelni sima nem kikapcsolhato "mechanikusra" mert sokat nem ernek, ha egy ido utan nem lehet bekapcsolni oket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #110618 üzenetére
OK, ez jó szar ügy, de valahol nem értem hogy ha ez látszólag ilyen könnyen összejön akkor miért nem történt még több ilyen eset? Illetve bizonyos típusokat érint? (ha így van pl kurva gáz a CBR -nél..) És akkor megint nem értem hogy basszus, hol vannak a vázgeometria, stb tervezők ilyenkor? A kész homologizált típus sikerül úgy ahogy - maximum rádobunk szériában egy kormánygátlót és le van
szarva, tudva..?
Ez mindenhonnan nézve kérdést vet fel...Pl régi tipusokon mindegyiken volt ilyen? CBR RR, GSX-R, GPZ, FZR - a tempójuk megvolt, vagy azok meg nehéz dögök voltak azért nem volt ilyesmi talán..? És nem lehet akkor egy geometriát ugy megcsinálni hogy a súly előrébb menjen az első kerékre? Ekkor romlik valami más paraméter?
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
felcsapod YT-n talalhatsz olyan videot ahol HD szital be, szoval ez nem sportmotor betegseg, sot havernak az mz is beszitalt amikor vasuti atjaroba elozott, es elkonnyult az eleje
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
Nem értek hozzá, de gondolom a legjobb súlyelosztásra törekednek.
És vagy eleje vagy a hátulja kerül hátrányba. A fizikát megb@ni nem lehet.Ez a berázás, nem tudom mennyire leet életszerű egy Deoville 650-en, de gondolom sem a motor erő, sem a súlyelosztás nincs meg hozzá. De ha jobban elmélyedek benne, Utassal csomaggal, már lehet meg van az első kerék kikönnyülése, túlzott hátsó kerékre súlypont áthelyezés. Csak akkor meg az 55Le lesz már harmat. Viszont a magasabb 140Km es sebesség elérhető csak lassabban.
Gondolkodom egy ilyen felszerelésén, csak lehet értelmetlen. Nincs meg hozzá a kellő infóm még.Econ : Ez jó hír. Biztosan nem véletlen van ez kitalálva.
Az LT-n is van. Pedig az fél mázsa menetkészen.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Mert sokszor kimozogja az ember. Ez nem csak a cbr nel van jelen, en mondjuk egy cbr topic miatt kerestem ra, mert nem akartam elhinni, hogy a HESD konkretan nem mukodik. De latod, az enyem sem mukodik.
Vazgeometria? Ez egy sportmotor. Megis milyen legyen a vazgeometriaja? Plane elkonnyult elso kereknel nem a geometriaval van baj, hanem hogy keresztben erkezik le a kerek.
A regi tipusokon ugyanugy megvolt. Nem emlekszel a tl 1000 s re? Meghalt rajta egy ujsagiro kormanycsapkodas miatt, azutan raktak ra kormanygatlot szeriaban. A regi 600 asokon nem volt semmifele gatlo, azokon nagyon konnyen ossze lehetett szedni egy ilyen csapkodast.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110625 üzenetére
Erősen gumifüggő is a téma. A lágy oldalfalú gumikkal (pl supercorsa/racetec) sokkal kevésbé jelentkezik csapkodás. De emlékezetes az Ntec előtti (D209 pl) hátsó dunlopok esete is, amikor akkorát nyúlt a hátsó 180 felett, hogy nem ment egyenesen a motor.
-
BlackPriest
őstag
régi (92-es) zzr 400-nál egyszer elengedett kormánynál nekem is beszitált, épp volt időm elkapni a kormányt. előtte és utána nem volt rá példa. úthiba miatt indulhatott be.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #110627 üzenetére
Útközben nem kell elengedni a kormányt az egy teljesen más szituáció...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
hroberto
veterán
Nem volt még új motorom (a 89-ben ballagásra kapott Simson Enduron kívül ), és úgy néz ki a jövő héten ráülhetek már a Duke-ra. Szóval manapság létezik még olyasmi, hogy bejáratás? Gondolok itt arra, hogy az első 1000-1500 kilométeren azért kicsit óvatosabban kell bánni a géppel.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Micsurin
nagyúr
válasz hroberto #110633 üzenetére
TLDR szerű élmény beszámolót azért majd kérnék a topik nevében... tutira olvasnák többen is szívesen!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
#31733248
törölt tag
Nincs a 10 legnépszerűbb túraenduró között KTM, sem Yamaha, csak BMW, Suzuki és Honda. A KTM itthon valószínűleg azoknak tetszik, akik nem vesznek új motort, csak használtat.
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #110636 üzenetére
csak feltételezem, de szerintem ez 2019 első félév lehet, nagyon max Q1-Q2-Q3. A KTM-nél pl. mindenki a 790-eket várta, amik bizony év elején még nem voltak elérhetőek, azóta azért elkelt pár darab, bár ott is árnyalni fogja az ADV és ADV-R külön számolása a mennyiséget, de ez így igazságos, ha már a DCT-ket is külön veszik. A Ténéré 700 bár tudásához képest drága, de tuti abból is el fog menni egy nagy rakás 1 éven belül szerintem, de jelenleg azoknak esélyük sem volt a listára kerülni. Mondjuk nem is értem a motorgyártókat, hogy szezon végére teszik elérhetővé a modelljüket
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz hroberto #110639 üzenetére
tavaly töltöttem le Duke 790 doksit kíváncsiságból, az ezt írja:
9.2 Running in the engine
During the running-in phase, do not exceed the specified engine speed.
Guideline
Maximum engine speed
- During the first 1,000 km (620 mi) 6,500 rpm
- After the first 1,000 km (620 mi) 9,800 rpm
Avoid fully opening the throttle!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #110641 üzenetére
Milyen megengedő a ready to race
Nekem első 500 km-en át csak 5 ezerig szabadott forgatni, nagyon viszkető érzés és nehéz az önmegtartóztatás ilyenkor Az olajcsere 800 km után volt esedékes. A tankon volt is egy emlékeztető matrica ami mutatta a km és a hozzá tartozó fordulatszám korlátokat, íme:
És a kijelzőn az RPM sáv elkezdett narancsba majd pirosba átváltani ha a megengedett fordulatszám fölé mentem egy pillanatra
A szalonban azt mondták hogy kerülni kéne a hosszútávú monoton futást, pl autópályán Bp-Nyíregyháza oda-vissza, és a csutkagázt is, legalább az olajcseréig. Amennyire lehetett odafigyeltem rá, ezen ne múljon.
Aztán franc se tudja hogy mennyi jelentősége van a gyakorlatban, de a garancia miatt gondolom mindenképp.@hroberto azért majd kérdezz rá a szalonban a pontos feltételekre.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #110637 üzenetére
Nem valami sok, az biztos.
A német motorpiac több tekintetben teljesen más, az itt nagyon népszerű DL 650, vagy az NC750X náluk például nincs is a 20 legkeresettebb motor között (számomra ez meglepő), a Kawákat viszont nagy mennyiségben, ezerszám adják el. KTM-ekből ott a Duke-sorozat fogy szépen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #110626 üzenetére
Eleg sok tenyezos, bonyolult jelenseg, peldaul vajon mekkora kulonbseg van ket gyarto vazanak merevsege kozott, ami jocskan beleszol a gatlo nelkuli csapkodasba, ha peldaul egykerekezessel el tudod torni nemelyiket, [link] es ez osszefuggesben van-e azzal a konnyu epitessel amivel mar 2008 ban 200 kilo ala mentek, mig egy r1 16 kiloval volt nehezebb nala.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #110644 üzenetére
Biztosan nem, mert nem szukseges kockaztatni kozlekedesbiztonsagot csupan azert, hogy ovd a blokkot, ami indokolatlan, mert ha nagy fordulaton elmesz vele 1000 kmt, akkor sem fog altalad erzekelheto baja lenni. Amugy az 50 000 km es tartosteszteknel is hiaba jaratjak a motorokat be, az olajpumpa szuretlenul kapja be az esetleges sorjakat, de fotengelycsapagynal is talalnak idegen testet, ami vajon hogy kerul oda...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz #31733248 #110645 üzenetére
A DL és az NC öszvér motor, a lényeg az olcsóság. A magyar piacon ezek mennek, ezért van tele Bandittal is az ország.
Nincs ezzel semmi baj, ez a realitás. Németben és UK-ban van lóvé, GS1200 a legnagyobb darabszámban eladott motor. Nem azért, mert a magyar nem akar olyat, nem futja rá.
De ez nem is baj, nem javaslom senkinek, hogy erőn felül vegyen tartós fogyasztási cikket, felesleges.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
hroberto
veterán
válasz etnies #110648 üzenetére
Tőlem talán a BMW GS az ami a legtávolabb áll. Biztosan nem lesz ilyen motorom sosem. Elhiszem, hogy jó és hasonlók, de nekem abszolút nem tetszik. Egy hatalmas dög. Persze én csak egy vagyok a sok közül...
Vannak azért sokkal csinosabb túramotorok is a piacon.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs