- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Milyen asztali médialejátszót?
- Raspberry Pi
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
[link]
és akkor sokszor azzal megy a bszakodás, hogy sportdob van e a motoron -
zsolti_20
senior tag
Üdv emberek! Egy hónappal ezelőtt írtam ide egy problémával kapcsolatban amit itt láthattok:
[link]
Megoldódott a probléma, vettem egy új légszűrőt, felszereltem egy benzinszűrőt és első tekerésbe beindult, de csak egy alapos karburátor tisytítás után. 1 hét állás után nemtudom hogy miért de a benzin kocsonyás lesz a karburátorban és eltömít mindent. Van erre valami megoldás? Esetleg adalékanyag vagy fizikai védelem?
A másik problémám, hogy a kipufogóból állandóan csöpög valami fekete folyadék, mondjuk a motor kicsit jobban is füstöl mint kellene, de 1:50-es keveréket használok. Kérhetek némi segítséget, miket próbálhatok meg?
KTM LC2 125-ról van szó 1998-as évjárat. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #113255 üzenetére
Itt valami nem kerek.
Ha a karburatorod eldugult volna, minden egyes heten, akkor nem tudtad volna beinditani a motort sehogy sem, csak miutan kitisztitottad. Egy het allas alatt barmilyen etanol tartalommal sem fog ilyen tunetet produkalni. A legszuro szivacs, nem papir, nem tud eltomodni annyira, hogy hatassal legyen a heti inditasra, a benzinszuro csak akkor kell, ha fem tankod van, es az epp rozsdas, az semmit nem fog szurni a benzinen kulonben. Ezek semmit nem tettek hozza a problema megoldasahoz.A kipufogobol olaj jon, mert alacsony fordulaton hasznalod, es nem melegszik fel sosem.
Erdekes, hogy ennek a motornak kulon olajpumpaja van, de te belekevered a benzinbe az olajat, ami miatt megintcsak nem kene osszerohadnia a karburatornak, mivel mar van benne 2T olaj, ami altalaban megakadalyozza, hogy osszerohadjon a karbi.Az olajpumpa lenyege, hogy alapjaraton kb 1:100 aranyban keveri a benzint, nyelgazon pedig 1:30 hoz, igy olajat sporolnal vele, es a kipufogo sem lenne taknyos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113262 üzenetére
Igen de ahogy írta megy hónappal ezelőtt is, ha megtankolom a motoromat, egy hét állás után teljesen mindegy hogy mennyit teker az önindító nem fog indulni csak hideg indítóval, vagy ha kitakarítom a karburátort.
Karburátor takarítás után kb felet tekerek az önindítóval és egyből indul. De ha egy hétig áll akkor tekerhetem perceken keresztül is, semmi sem fog történni. Egy biztos hogy a karburátor dugulása okozza is a jelenséget. De hogy mitől dugul el azt nem tudom. Viszont ha minden nap beindítom a motort akkor nem történik ilyesmi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #113263 üzenetére
Elmeletileg az etanol tartalom miatt, de ott 1-2 honapot kell kint tarolnod a motort szabad eg alatt, nagy paratartalomban, nem 1 hetet. Es a benzinbe kevert olaj miatt sem kene ennek elofordulnia ilyen hamar.
Biztos nem csinal ilyet semmi 1 het alatt.
Es mint mondtam, ha egyszer osszerohad a karbi, azt te el nem inditod soha, ha nem szeded szet. Ha fel oraig tekered, akkor sem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113264 üzenetére
Ma feltettem az új légszűrőt, és benzinszűrőt ha nem oldja meg a problémát nem tudom hol keressem tovább a gondot. Talán még a légszűrőházat tudom cserélni vagy kitakarítani jobban.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113266 üzenetére
Igen kikötöttem. Én keverem neki 1:50-es keveréket használok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #113267 üzenetére
Elromlott, vagy miert kototted ki?
Korabban azt is irtad, hogy benzinszagu a motor, amikor inditozol, ez megint ellentmond a karbi osszerohadasnak, mert valahogy megis tul lett szivatva a motor.
De ezt igy most forumrol nem fogjuk megoldani, mert tul zavaros a sztori, tul sok az ellentmondas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113268 üzenetére
Nem romlott el, csak jobban szeretem keverni magamnak. Igen most hogy mondod ez a két dolog valóban ellentmond egymásnak, így megvan a válasz arra hogy miért indult be egyből hidegindítóval. Így szinte biztos hogy a légszűrőház környékén kell keresni a problémát. Van van üzemanyag és szikra de mégsem indul akkor csak 1 dolog hiányzik a képletből, a levegő.
De ez még nem ad választ arra, hogy miért indul a motor egyből a karburátor tisztítása után. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #113269 üzenetére
Pedig jobb lenne olajpumpaval hasznalni, foleg, ha nincs forgatva. Ez hatassal van a gyertyara is.
Biztosan nem a legszuronel keresnem a hibat. Ha el van tomodve, pont hogy jobban indulna hidegen, es nyelgazon nem akarna menni, azonnal eszrevenned menetteljesitmenyben.
Most csereltel legszurot. Miert lenne ott hiba?
A hidegindito megint azt mutatja, hogy nem kap benzint.
A benzinszag azt mutatja, hogy tul lett szivatva, tehat gyujtas nem elegendo, de benzint kap.
Az, hogy kornyezeti nyomason latsz szikrat, megint nem arulja el, hogy nyomas alatt, es teljesen mas ionizalando gaz eseteben ez a szikra milyen.
Korabban irtam, hogy az alapjan, amit irtal, tobb forgatokonyv is van.
1. Valami miatt alacsony inditasi fordulatszam, es ezaltal gyenge szikra, vagy eleve rossz keverek miatti tulszivatas. Meg mindig nem lett a kapocsfeszultseg megmerve inditozas kozben. Gyertya milyen allapotban van ezutan a benzinbe kevergetes es nem porgetes utan, mekkora hoerteke van, mennyire tisztul ezek mellet a lehetseges problemak mellet.
2. Az uszohaz valami miatt nem toltodik fel azonnal. Valamit megmozgattal a tisztitas soran, es most mar fel tud toltodni. tuszelepnel es az uszonal elobb van hiba, mint legszuronel vagy legszurohaznal.
3. A motor nem egy hetet all, hanem 1-2 honapig :D
Lehet halmozott problema van, nem csak egyetlen.
Lathatod, hogy kb semmit nem lehet igy kideriteni, mert minden ellentmond mindennek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #113270 üzenetére
Esetleg az etanol oldja a benzincsovert, ktm nel problema volt korabbi tipusoknal, bar inkabb a muanyag tanknal. ezt a tuszelepnel talalod meg apro gumigobok formajaban, ami akadalyozza az uszohaz benzinellatasat, termeszetesen menetteljesitmenyben azonnal fel kellett volna tunnie nyelgazon fulladas formajaban
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #113271 üzenetére
Banzincso, benzinszint, illetve ha van a benzincsapon szuro, ami benne van a tankba akkor az oldothat ki.?Vagy a tankba van valami mocsok, ha maganak keveri akkor lerakodhatott es most az etanol folyamatosan feloldja?
Ezekre gondolok. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #113272 üzenetére
Az etanol magat a muanyag tankot es a benzincso anyagat oldja. Nincsenek lerakodasok.
Nehez barmit mondani ezekre, mert valoszinuleg rosszul van a jelenseg leirva nekunk, ami miatt nem lehet semmit kezdeni a helyzettel egy forumon
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Nikaré
őstag
Van Bp, Pest megye vonzáskörzetében ajánlott motorgumi szerelő?
-
z123456789
addikt
válasz zgospel #113227 üzenetére
Nem hinném, hogy mostanában motort vennék, csak érdekelt volna, mert egyből rávágtad, hogy van jobb. Elhiszem, de formára akkor is tetszik. KTM-et nem veszek. Bármi mást.
De persze igazad van, feltúrom a netet, ha nagyon keresni akarok valamit. Én azt hittem tényleg van valami bestbuy találatod, mert amúgy meg jól megszerkeszted a hsz-eid rendszeresen. Érdeklődve olvasom mindig. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #113273 üzenetére
Nincs lehetetlen :D
[link] -
Nikaré
őstag
válasz energy4ever #113275 üzenetére
Köszönöm!
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #113281 üzenetére
Van ott baj a gazkar kezelessel is. :D.
Ha neki megy , egy karbi mutet osszejon a forumon is. :D.
Nikaré: Egy liter E10 benzin es gyufa sokat lenditene a musoron. :DMegneztem mar parszor, de nem lett jobb a gerincem. Nem is ertem miert. :)
-
emre
veterán
Hallgassátok.: Totalcar égéstér, használt motorokról
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
A tl 1000 es resszel egyaltalan nem ertek egyet. :) es bizony az R bol klasszikus lett.
Tobbhoz is volt szerencsem, es valoban voltak a gyartas elejen hatalmas gondok - a japan motorokra jellemzo karterszelloztetes hianyabol adodo keneselegtelenseg - de dobbenet, mennyit bir a forgattyusmechanizmusa. Aztan hutesi problekmakat is orvosoltak kesobb, ezutan stabil lett a tipus. Nem jellemzo ra a vezlancfesz es generator halalozas sem.
Siman lehetett volna a cbr sc59 et felhozni, mint japan szoporoller.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #113286 üzenetére
Vagy az R6 nicasil problémáját.
Mondjuk engem kicsit zavart hogy Winkler elég debilre vette a figurát, Bajnok meg túl diplomatikus volt, pedig biztos látott már ezt-azt.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
R6? Hmm. nem hallottam olyan kaliberu hibakrol ami szoporoller statuszba vitte volna. sc57 alusil technologia volt bajos, hamar kopott, (nikasilhoz kepest) fekpadon rendre joval kisebb teljesitmenyt produkalnak, raadas hogy + os dugattyuk gyari cikkszamon vannak hondanal. Szoval a gyari teszteken ok mar regesreg tisztaban voltak a kisebb elettartammal. Mondjuk ezen nincs mit csodalkozni. Visszatertek a nikasilra, de Sc59 nel tul melyre honoltak, ami miatt feljott.
Alapvetoen barmibol lehet szoporoller, ezert teljesen megertem, miert volt diplomatikus. Nem lehet konkretan orokervenyu igazsagokat kijelenteni, hogy mi a szar, es mi nem, mert annyira kulonbozo felhasznalasi teruletek vannak, hogy meg lehet indokolni a szoporollerrol is, hogy rentabilis tud lenni bizonyos kornyezetben.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
JDMKid
tag
válasz Topiccsendőr #113289 üzenetére
SC57 hengerkopás? Erről még nem hallottam, tényleg gyakori?
Az SC57-et tartják az egyik legmegbízhatóbb szériának a 900/1000 RR vonalon.
Nem olvastam még róla olajfogyasztásos, meg blokk felújításos sztorikat.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JDMKid #113290 üzenetére
Barmelyik, ami alusil-es szeria, ott a hengerfal joval hamarabb kopik az atlagosnal. Ez a 600 asra is jellemzo volt.
Magyar piacon nem feltuno, mivel a motor megy ugy is. Addig, amig megy, addig meg gyari, uj, bontatlan, jo. Hogy gyengebb? ki erzi? Fekpadra amugy se viszi senki.
Olajat is szoktak fogyasztani, bar nem annyira, mint az sc59.
Amugy nagyon jo motor, hatalmas, a kategoriajaban talan a legnagyobb vizhutovel, kazettas valtoval, sajnos villaremegesre hajlamos vaznyakkal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
JDMKid
tag
válasz Topiccsendőr #113292 üzenetére
Hát igen, ez elég csúnya. Bár írja, hogy tuningolt a blokk, meg kapott rendesen pályahasználat során. De attól ez még tré. Viszont jól megoldotta a srác, felújíttatta nicasil bevonattal, innentől már nem lesz gond ezzel a résszel. (Nem semmi a gépe amúgy )
Ez akkor valós veszély utcán is, nyilván hosszabb idő kell ilyen szintű kopáshoz, meg nagyobb fokú elhanyagoltság. De figyelembe kell venni, ha valaki az érintett típusban gondolkodik.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #113286 üzenetére
Érdekes, hogy a mai napig bele van kódolva az emberekbe, hogy ha T1000, akkor az szopóroller. Pedig lassan azt se tudja senki, hogy az mégis milyen márkának, mire való motorja. Csak azt, hogy az szopóroller. Mer ő azt hallotta olyat nevegyé!
A mai napig megkapom, hogy -Deszíp eza Hayabusa! - Jah. A méteres TL1000R felirat meg viccből van az oldalán. -Ja hogyez TL1000? Az szopóroller baszki!
-
Micsurin
nagyúr
Motul Motocool Expert (-37)-ről van vélemény? Kerüljem ezeket az előkevert cuccokat ne, vagy mehet stb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #113298 üzenetére
Köszi akkor hétfőn előadások után bevásárolok aztán jöhet a csere, meg a gyári emelvény méretű keskeny kormányt is leborítom a mociról.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Ukrajnai háború
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Dark Souls sorozat
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Motoros topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest