Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz z123456789 #115001 üzenetére

    Nem, a postas vonal az a cg, sr, ybr ami nekem sem bejovos, de olcson lehet valoban helyretenni.
    Az rv es tw az a homokfuto szeruseg. olyasmi blokk, mint az xt125, csak (sztm) jol nez ki. 125 4T-nek neki se kezdenek terepre. Az rx bol csak 125 ost ajanlanam, igazabol ez ala a ccm ala nem mennek semmikepp. nyaron nagyobb kinalat van. Ebbol a kategoriabol lehet olcson szart venni, amire ha meg rakoltesz egy vagy ket vetelarnyit, akkor egy teljesen jo motorod lesz.fb csoportokban nagyobb a kinalat belole, mint aprohirdeto oldalokon.
    Ha nagyobb 4T ben gondolkodsz, ott az arak elegge el tudnak szallni, mire osszehozod ugyanazt, amit egy lelakott 2Tbol, es lehet, hogy egyaltalan nem rentabilis, tehat abbol a penzbol mar egy karcmentes nagyendurot tudtal volna venni, mire a vegere ersz. Szoval szart csakis olcson szabad venni, es kerdeses a vegosszeg.

    Ugy szoktam, hogy eloszor listat csinalok a cserelendo alkatreszek listajarol, kopo fogyo, es enduroknal azonnal serulo dolgokat: huto, valtokat fekkar, megnezem a nagyobb felujitasoknal is szukseges alkatreszeket, dugattyu, gyuru, szelepek arait. Ezutan latod, mennyi penzt kell kolteni, milyen forgatokonyvnel. Persze ilyen idos, olcso motoroknal akkor is beszophat az ember mondjuk egy olyat, mint a legendasan nem elromlo suzuki dr350 nel, hogy a veztengely csapagyazasa teljesen beragodott, ami egy furat az alu ontvenyben, igy javithatatlan, es egy egesz hengerfej ontvenyt kell venni ~ 600e ert, mivel mindnek ez a baja, igy bontott sehol sincs. Ez nagyon jellemzo szokott lenni egy-egy tipusra. Ezert szoktak szabadulni toluk fillerekert.
    Ha idod vegtelen, akkor persze lehet varni egy jo vetelre bayen, es talan ki lehet hozni olcsobban, de akkor tenyleg nagyon sokaig fog tartani az egesz.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák