- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Monitor hiba topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
válasz Geresics #124791 üzenetére
Kifejezetten robogós képzése még régebben volt a drivexnek ha jól rémlik talán a Burgman klubnak tartottak ilyesmit.
A debreceni csapatot én sem ismerem de a bevásárló központ parkolójával alapvetően nincs probléma. A RILI is ott tartja az alap tréningjét(és ők azért nem motoroznak szarul ) és nagyon jó volt(összehasonlítási alapom csak a drivexel, meg a driving-camp-el volt). Sajnos az intenzív tréningjükre amit Euroringen tartanak még nem jutottam el. De talán majd idén.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
bacus
őstag
Szép ez a motor! Majdnem én is ilyet vettem, de az ára... nem volt baráti.
Szép nagyok a kieg lámpák, de csak nekem tűnik úgy, hogy aszimmetrikusan van felszerelve?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #124791 üzenetére
Készül egy új pálya Hajdúhadház, Bocskaikert között, ha hinni lehet a FB bejegyzésnek, ott lesznek a jövőben a képzések.
Ez nem "az a" pálya, amire gondoltok, ez egy 1600m körüli, kb Kakucsring méretű dolog lesz.Eddig is volt, hogy a Rabócsiringen tartották a képzéseket, mert van, ami a parkolóban már nem fér el.
Én sem ismerem őket, de sokkal közelebb vannak, mint ide Lacháza -
KuZo
tag
válasz Geresics #124791 üzenetére
Azért vagyok "odakötve", mert ott elvégeztem a bevezetőt, aztán az alap 1-et és ugye itt akkor kezdhetném elölről kb. ugyanazt itt is (nyilván minimális különbségekkel) , hiába kanyarogtam szét magam a Continál. Téli rozsdásodás ellen egyébként ugyanazokat a feladatokat (szlalomok, nyolcasok, vészfék, hirtelen kikerülés..stb.) gyakorlom egy ipartelepen vagy parkolókban, amit ott már végigvettem. Ezt egyébként nagyon hiányolom, hogy egy rutinpálya pl. miért nem bérelhető alkalmakra, felügyelettel.
-
LógaGéza
addikt
Ezt egyébként nagyon hiányolom, hogy egy rutinpálya pl. miért nem bérelhető alkalmakra, felügyelettel.
Ha tud valaki ilyenről, akkor engem is érdekelne"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Hőguta
csendes tag
Sziasztok!
Sikerült beszereznem a scottoilert.
A vákumcsövet be is kötöttem, a csatolt kép alapján.(Nem a gyári csövet vágtam el hanem egy másik csőbe raktam a "T" elosztót)
A tartály elhelyezésén gondolkodom.
Tudom hogy a függőleges helyzet lenne a legideálisabb, de úgy csak "látható" helyen tudnám elhelyezni. Leírás és néhány video alapján lehet enyhén fektetve is. Ti hova tettétek? Az ülés alá gondoltam "elrejteni" kb. 40fokos szöget enged a tárolóhely.(Honda CBF)
Elég ekkora dőlés? Amint nézem a tartályt ha függőlegesen van akkor sem tud teljesen kifolyni egy pici mindig marad benne.
-
Hőguta
csendes tag
válasz csongi #124810 üzenetére
A tartály tetején levő szabályzóval ki kell kísérletezni hogy melyik az ideális mennyiség. Túl sokat én sem tudok róla hiszen eddig "spraypárti" voltam. De annyi pozitív véleményt hallottam olyanoktól akik használják , gondoltam belevágok aztán majd kiderül érdemes volt-e beruházni.
-
Debilon
addikt
válasz csongi #124810 üzenetére
igen, kb. így működik
nekem is v-system van, eleinte figyelgetni kellett, de aztán gyorsan megvan a jó beállítás
amúgy talán írja is a beszerelési, hogy mire kell állítani ami elvileg jó kiindulásSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
bacus
őstag
válasz Debilon #124814 üzenetére
NEM ÍGY működik a V-system legalábbis.
A vákuum csak nyit egy szelepet, azaz álló motornál automatikusan el van zárva a csöpögés.
A tartály tetején van egy tekerhető szabályozó, ami a mennyiséget szabályozza a teljesen elzárt és a vákuum nélkül is nyitva állásig.Az utólsó egyébként csak akkor kell, mikor leürítetted a rendszert (véletlenül, vagy most szerelted fel), hogy végig tudjon folyni az olaj a lánckerékig. Kb középállás környékén van 20 fokhoz jól beállítva, de ez lehet változik tartályonként.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Debilon
addikt
válasz bacus #124815 üzenetére
gondoltam az egyértelmű, hogy mivel vákuum vezérelt, így leállított motornál nem csöpög/folyik semmi sehova
igen, tudom, hogy a full nyitva állás csak első feltöltéskor, vagy teljesen leürített rendszernél kell
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tamás9x
őstag
100 Font, hát nem egy olcsóság, az olcsóbbak nem opciók? Vagy tudjon rá az ember ez ennyibe kerül és kész?
vSystem[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz -Mosquito- #124819 üzenetére
Egyikkel sincs tapasztalatom, időnkénti csepegtetős, fújós vagyok. Ezért kérdezem, a neten van egy pár "olcsóbb" bár ránézésre sem valami bizalomgerjesztő.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-Mosquito-
őstag
-
bacus
őstag
válasz Hőguta #124816 üzenetére
Szerintem teljesen nem fogod elzárni, de ha a kívánatos percenkénti egy csepp és a minimum állásban mondjuk 15 percenként cseppen egyet, az közel van a zárt állapothoz.
A teljesen nyitott állapotban sem folyik mint a vízcsapDebilon: bocsi, én arra írtam, hogy nem így, hogy a vákuum nem csinál csak nyit zár, a mennyiséget nem az szabályozza. De most vissza olvasva.. : ELNÉZÉST kérek, nem is irtatok ilyesmit.
Amennyire "buta" a v-system, mert tulajdonképpen az egyetlen okosság benne az automata vákuumra működő elzáró csap, szóval annyira jól működik, tulajdonképpen könnyű vele az élet, időnként fel kell tölteni, extrém hőingásnál esetleg utána állítani, inkább több olajat adni, mint kevesebbet, de ennyi.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz martonx #124806 üzenetére
ha a drivex.hu oldalán a menüből a "Motoros tréningek"-re kattintasz, akkor ott ki tudod választani, hogy melyik tréning érdekel. Ott van mindről leírás, és az alján az időpontok. Vagy ide kattintasz, és ott van mind időrendi sorrendben.
De a videóim leírásában is van link mindig (a Honda, és a többi tréningnél is).(#124807) KuZo
Ha szeretnél erre is eljönni, akkor érdemes megcsinálni az alapot itt is, vagy esetleg próbálj írni nekik egy e-mailt, vagy hívd fel őket telefonon, hátha a Contis alapot is elfogadják. Nem tudom. De igazából a Conti tréning is ugyan erről kell szóljon, szóval az is pont jó, ha oda mész, a lényeg, hogy menjen az ember valahova!
Idén kivégzem a BMW tréningeket, jövőre szeritem én is a Conti/Honda tréningekre fogok menni (és nem esem kétségbe tőle, ha meg kell csinálni megint az alapot)Esetleg megteheted azt, hogy párhuzamosan haladsz a 2 helyen, és először mindenhol az alap, aztán mindenhol fokozatosan emelsz a szinten, és akkor aztán tényleg kimaxolod a dolgot. De kétlem, hogy rajtam kívül ezt bárki megcsinálná, mert igazán csak akkor van értelme, ha idővel mindenhol meg akarsz fordulni!
(#124801) Horvi
a RILI tréningre tökre sajnálom, hogy még nem jutottam még el, mert ők is igazán jól oktatnak állítólag. Még volt külön a KTM csoportnak is tartott tréningjük, de sajna oda sem volt időm elmenni, pedig piszok kedvezményes is volt... De előbb utóbb oda is tuti eljutok!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Hőguta #124824 üzenetére
Lol. A normál üzemben 1 csepp 1 perc, kell azért járasd, hogy tócsa legyen !
A helyzet nem ilyen egyszerű, mert lesz olaj, főleg ha előtte fújkáltad és nem azzal kezded, hogy a kis lánckeréknél alaposan kitakarítasz. Mert onnan a lánc olajozás kiverődött olaja mindent leold és a kitámasztón szépen lefolyik.
Amikor én felszereltem, persze nem volt takarítás, mert előtte volt lánccsere pár héttel és ugye akkor volt takarítás..., pár nap után már szégyelltem megállni a járdán, mert komoly folt volt a motor alatt, elmentem kitakarítani.Azután volt, amikor elég szélsőséges ingadozás volt a hőmérsékletben pár napon belül, 2 fok és 18 fok, nem állítottam utána. Nem csak a rendszám, de még a dobozom hátulja is olajpettyes volt, azt a tartályt amit nekem 2000 km alatt evett meg normálisan, azt egy tankolás alatt (kb 300km) leürítettem Egyébként csak a scottoiler sárga olaját használtam, és mintha még lenne egy felbontatlan flakon, ha valaki megvenné privátba írjon rám.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
válasz -Mosquito- #124821 üzenetére
Na amiket nézegettem, csak bovdenes, sima csapos, meg a kupak csavarásával adagoló volt, az messze nem automata, szóval nem szóltam
A többi között ez a legolcsóbb ahogy nézem.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Hőguta
csendes tag
válasz bacus #124826 üzenetére
A láncvédőt levettem nem csak tisztitás céljából,hanem lecseréltem olyanra,ami egyben van a sárvédővel.Tehát ott abszolút tisztaság van.Aztán az első lánckerékfedél levételekor láttam hogy mennyire bőségesen kapott még a spray-ből .Elég volt megtisztitani attól a ragacsos trutyitól.Biztos hogy a scottoiler-ből is kerül majd oda olaj,de azt könnyebb lesz tisztítani legalábbis úgy gondolom.
A sárga olajat milyen hőmérsékleten ajánlják?Én a szetthez most 250ml kéket kaptam.0-30 fok közti használati javaslattal. [kép] -
Tamás9x
őstag
válasz -Mosquito- #124829 üzenetére
Első falatra akkor is rosszul esik az a 40K
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok,
Meg jott a kuplungkosarba valo gumi, viszont van egy kis problema vele. Nem vagyok benne biztos hogy ezzel megfelelo lesz a felujitas.
Amiket kaptam gumikat az atmero tokeletes, viszont a vastagsaga kisebb mint kellene. Az eredeti merete 22mm atmero es 10.5mm a vastagsag. Amiket kaptam 22mm az atmero es 9mm a vastagsag.
Az eredeti gumik ugy neznek hogy 2 teljesen kor alaku 4db pedig lesarkitott kor.
Amiket kaptam azok teljesen kor alakuak.
-
Shin Chen
tag
válasz -Mosquito- #124829 üzenetére
Remélem komoly a 92k mert viccnek kicsit durva lenne. Kb 2 szett hajtás ára, lánc+lánckerekekkel egybe...
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
KuZo
tag
válasz Geresics #124823 üzenetére
Ha szeretnél erre is eljönni, akkor érdemes megcsinálni az alapot itt is, vagy esetleg próbálj írni nekik egy e-mailt, vagy hívd fel őket telefonon, hátha a Contis alapot is elfogadják. Nem tudom. De igazából a Conti tréning is ugyan erről kell szóljon, szóval az is pont jó, ha oda mész, a lényeg, hogy menjen az ember valahova!
Na igen, de akkor már mindjárt soxor 40e pénznél tartunk, ami nem fér bele sajnos. Azért gondolkodtam rajta, mert láthatóan jóval nagyobb a pálya (mégiscsak reptér), mint a Conti-nál. De akkor inkább maradok itt és letolom megint az 1-est, aztán a gyakorlót és akkor mehetek a 2-re, ha sikerül. Aztán ha nagyon gazdag leszek, talán máshova is később.
A Ride Right csapattal egyébként van valakinek tapasztalata? Azt találtam még időközben. -
Hőguta
csendes tag
válasz Madwe #124836 üzenetére
Tetszik ez a fajta elhelyezés,én is erre gondoltam előszőr hiszen itt könnyen szemre vételezhető a fogyás akár menetközben is állitható és a szög is ideális..Ugyanakkor a"szemrevételezés"nem mindig előny. Gondolok itt az illetéktelen ill.rossz szándékú emberekre.Hát nem tudom agyalok még.A csövet egyelőre még nem vágom el.
-
tag
válasz Hőguta #124837 üzenetére
Én valahogy így oldottam meg az olajozást a VFR-en
Viccet félre téve, a 750-es NC D-re szeretnék feltenni olajozót, ezért követem a témát, számoljatok be minden pró-kontráról
Ja és bocsi, hogy nem a nagyrobogós topikban kérek hozzá tanácsot[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Hőguta
csendes tag
válasz Debilon #124842 üzenetére
Idézet a Louis oldalról:"Sajnos a Scottoiler VSystem LSE nem használható a Honda NC700 / 750 modelleken, mert a vákuumcsövek csatlakoztatására nincs lehetőség ezen a kerékpáron. Ez a Scottoiler nem használható BMW F800R vagy S1000RR modelleken sem. Ezeknek a modelleknek kérjük, kérje a Scottoiler E-System rendszámát. 10014695."
-
Debilon
addikt
válasz Debilon #124844 üzenetére
Kifutottam a szerkesztésből, de a hivatalos oldal ennyit ír, ebből én azt veszem le, hogy nem biztos, hogy lehetetlen, csak rohadt nagy szívás
"Unfortunately we have not found a way of installing a Scottoiler vSystem on this model. Either no vacuum connection is available or accessing the vacuum connection takes professional help and a lot of time. For the moment we can only recommend fitting our electronic operated Scottoiler eSystem or xSystem instead."
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
mokus1
addikt
Sisakokat nézegetek de egy kicsit szétcsúsztam benne.
Első körben HJC I70re gondoltam na de azóta nézelődtem még...
Scoripon Exo 1400 Air
Caberg Jackal
Icon Airflite, Airform, Armada Mindegyikből van olyan ami tetszik hogy a mi a különbség köztük nem tudom. Illetve Pinlockot se láttam bennük, de állítólag fasza nélküle is.
Nolan N87 -
Xero
nagyúr
válasz mokus1 #124846 üzenetére
Az Exo 1400 Air carbon-rol tudok nyilatkozni. Nekem nagyon kenyelmes, pinlockkal zuhogo paras esoben sem parasodott be, nem zajos es a carbon jo konnyu is. A szellozese so-so.
Csak ajanlani tudom, bar a carbon nem tuti hogy megeri a felarat ha nem akarsz sotet plexit is a suly difi elhanyagolhato, nekem egyszeruen az tetszett jobban. -
Madwe
nagyúr
válasz mokus1 #124846 üzenetére
Én scorpion exo r1 airt használok, nekem nagyon bejött s ár értékben a scorpionok nagyon jók.
egyébként menj be s próbáld fel őket - az tök jó h kinéztél párat reviewk alapján de a végső döntés úgyis felpróbálás után lesz helyes számodra. lehetőleg ne pár percre hanem legalább 10-20 percre hagyd a fejeden!
próbálj olyan boltot találni ahol lehetőleg az általad kinézett típusokból több is van náluk, így nemcsak a boltlátogatásokat tudod lecsökkenteni de az összehasonlítás is könnyebb, frissebb lesz.Xero: r1hez a nem carbonoshoz is járt sötét plexi. Mondjuk én úgyis rendeltem mellé egy ezüst tükröset (amúgy pinlockból ha valaki r1hez keresne pluszba mert nem elég neki az 1db gyári de nem talál: az 1400as pinlock való bele, sok otthoni bolt csak azt tünteti fel, de ugyanaz, mehet r1hez is )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Router gondok
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gaming notebook topik
- Okos Otthon / Smart Home
- BMW topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs