- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
én pénteken a tesztmotor tréningre szoktam járni havi 1x.
a legutolsó alkalom vasárnap volt és akkor nagyon sokan voltunk, 2 csapat indult (lassú + gyors) és 2 motor után volt 1 gokart.
azért ez még mindig jobb arány mint a 3 gokart 1 motor vegyesende alapvetően ha komolyan akarunk pályázni, nem hétvégén kell menni a lecsóba :\
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
nyah, yzf600 lett. 20k km, vadiuj gumak, eredeti lanc, lanckerek. egyszer csuszott. eleje-hatulja puha. labtarton neha reszel valami, valszeg lanc v elso fogaskerek. a heten viszem foladekcserekre es atnezesre. az elmult 10k km-t 5 ev alatt varosban toltotte, sok inditassal, rovid tavok. na majd meglatjuk.
-
vakondvok
tag
Jó reggelt,
Tudtok ajánlani Pesten eredetiségvizsgáló szervizt/helyet/akármit?
Ezt a 15500. Ft-os díjat ott helyben, vagy esetleg ilyen okmányirodás csekken kell előre befizetni? Gondolom olcsóbb nincs, ha ez ilyen illeték díj, igaz?!
Sürget az idő, mert letelik a 15 napom 4.-én és tök jó mert 5.-én kapok fizut -
-
Integra
titán
válasz Djuree #14109 üzenetére
mi az a kb semmi? a védelme?
talán a létező legjobb a védelme amit ma piacon kapsz, amiket linkeltél, egyikre sem cserélném le a forcefieldem, az is biztos.. nem a védelemmel van a baj itt, hanem azzal, hogy laza a felfogatása, elcsúszhat a testen, még bőrruha alatt is, ez egy szükség megoldás, de messze van az ideálistól. csak tudod a zolinak már van egy új gerinc protektora és ezért keres külön felerősíthetőt mellkasra, mert nem akarja eladni és megint egy új kombináltat venni.
Extreme Harness Flite (L2) - ez az ideális megoldás. ezt viszont ennyiért kapod.. és nem kellene a bőrruháját sem lecserélni, beférne vele alá.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Integra #14112 üzenetére
úgy méretre ahogy néztem elég kicsinek tűnik, persze élőben kéne látni. de bőrruha alá meg beférne, egy nagyobb meg nemigazán fér el már, vagy kényelmetlen lenne.
az a hátvédő biztos jó lehet, meg el is fér. van a forcefieldnek valami kombinált is, hát és mellkasvédő úgy tudom, az lehet a legjobb.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
nicky landolt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
senior tag
válasz NINJA_V #14120 üzenetére
Erről a mozzanatról direkt van is egy kilassított vágás a MAN TT3D filmben..
(Ahogy a csávó csak úgy mindenféle rögzítés nélkül betesz a ruha alá elölről egy ilyen - Forcefield - védő'pajzsot'.)Egyébként nekem azt esik nehezemre elhinni, hogy ilyen pajzsvastagságon számottevő védő réteget tudnának kialakítani... Még ha kevlárból, vagy valamilyen kemény anyagból lenne, akkor azt mondom ok, legalább nehezebben fogja felszakítani, vagy megszúrni a motorost azon a testtájékon, de nagy ütődéstől nem tud védeni, az ütés energiáját nem lehet hatékonyan elvezetni ennyi anyagból azt gondolnám. (pl a golyóálló mellények is egy lövés esetén rohadtul megütik az embert, annyit segít hogy elakad a lövedék a kemény anyagban, nagyon hirtelen lassul le a sebessége és nem üti át / nem hatol be a testbe. Attól az ütődés még baromira nyomot hagy.
Lásd amikor a nemrégi balesetben ráesett a motorosra a saját motorja. Szerintem nincs olyan védőöltözet, ami több száz kilónyi vas ilyen mérvű ütését kivédené..Amiért mégis érdemes viselni az az, amiért olyan az élet amilyen.
Néha centimétereken, pillanatokon, dekagrammokon múlhat... (ez a sosem lehet tudni téma..)[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
ez amit mondasz, a klasszikus iskola a protektorokban. régesrégen bizonyított tény, hogy az energia elnyelés a lényeg, nem az amit a szemnek eladnak. ezek a soft technológiák teljesen új történet, nem fogják egyik napról a másikra az emberek fejében megváltoztatni azt amit egy életen át tanultak, láttak, hogy a kemény a jó. nem, nem az, nem az a legjobb, van már jobb is.
több száz kilónyi vasat szerintem ez sem állít meg természetesen.. de nem is arra tervezték, hanem arra, hogy elesel, megúszod. nekem bevált, mind a gerinc, mind a mellkasi részt teszteltem már élesben. karcolás nélkül megúsztem, de még csak nem is fájt semmim sem. az viszont fájt nagyon, ahol ez nem volt..
ha apámon lett volna ilyen mellkas védelem, mikor elvitték az elejét, akkor nem verte volna szét a mellkasát, szegycsontját, mikor ráesett a kormányrúdra.. valszeg nem fájt volna neki 2 hónapot, csoda, hogy megúszta.. persze azóta sem hajlandó felvenni ilyet motorozáshoz......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #14122 üzenetére
A keménynél jobb az amelyik törik. Régen azt hitték, hogy minél merevebb egy autó eleje, annál jobban véd. Aztán rájöttek, hogy ha rommá törik az autó, akkor élve szálnak ki az emberek, még ha egyben marad, akkor csúnya belső sérüléseket szenvednek (vese leszakadás, stb.) A kemény anyagok, csak a pont szerű ütések ellen védenek, de a tompa, mint mondjuk egy gumifal vagy motorkerékpár, jobban szétoszlat egy puha/zselé szerű anyag. Itt a hangsúly az erőbehatás szétoszlatásán van és egy ilyen mellvért is hatalmas területen tudja szétoszlatni azt a 200 kg-os motort (mondjuk ha 2 méterről esik rád parittyaként, akkor mindegy). A hatalmas mondjuk az, hogy egy 10 cm^2-es felületet 6x-os felületre oszlat szét, ami 1/6-od erőbehatás négyzetcentiméterenként.
-
-
Djuree
félisten
válasz Integra #14122 üzenetére
én bicajjal estem sokat, volt hogy percekig nem kaptam levegőt, mert mellkassal a kormányra estem, akkor milyen jó lett volna egy ilyen cucc.
ALI_G: persze, ha kemény, merev az autó eleje, akkor az energia megy tovább, és előbb utóbb oda ér ahol elvesztheti a lendületét, átadhatja másnak, a legpuhább ponthoz ér, hozzád ha meg a kocsi eleje törik, mint a harmónika gyűrődik, ott felemészti az energiát, hozzád nem sok ér el. ez a tankoknál az impulzus lövedék elmélete, nincs benne robbanóanyag, csak egyszerűen szétüti a tankban a személyzetet, a tankban meg nem tesz nagy kárt...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Djuree #14126 üzenetére
sajnos az nekem is megvolt, de akkoriban fogalmam sem volt ezekről a dolgokról, csak döngettem lefelé a jános-hegyen egy szál bicajos sisakban.. kész csoda, hogy még élek.. ez van, fiatalság, bolondság.. megvolt, túléltem, örülök
ma már kicsit komolyabban veszem ezt az egészet, mindegy, hogy motor vagy más sport.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
Hm, ezeknel az utes elnyeles a lenyeg, ertem azt mondjuk egy protectorra meroleges iranyu utesnel, cross pancel azert mas, ott van kemeny reteg, kovek ne verjenek szet, agak meg a kormany ne szurjon at stb , en sajat tapasztalatbol annyit tudok mondani, hogy amikor az acerbis pancelommal levettem a kormanyt, azt hittem kiszakad a tudom , de igazi bajom nem lett, de nem vettem jo neven.
Masik hogy neztem az uj 2012es protectorokat, felprobaltam stb, annyit fejlodott hogy az nem igaz, eg es fold. Van mar rajtuk normalis lengoborda vedelem , leatt brace-hez alakitva mind, es egyebek. Legszivesebben kidobnam a mostanit
Amugy most az egyik legfullosabb cucc RXR. Dh-hoz meg boardozas-hoz lett kifejlesztve de van mar mx is, levegovel kell felfujni...[link] crash test: [link]Hat azert a golyoallo mellenyek is rengetet fejlodtek, mar nem olyan mint a regi kis fem szelvenyes, selyembol meg istentudja mibol vannak, testorok mar ing alatt hordjak szinte nem is latod, es .50 meg se kottyan neki.
Two Strokes and Four Jokes
-
.mf
veterán
Nem tudom, hogy láttál-e már ilyet élőben, de nem olyan vékony az. Olyan kb. hüvelykujjnyi vastagságú, ahogy emlékszem.
Régóta vadászom én is, néha képesmotoron feltűnik egy-egy teljes szett 50k-ért, de már aznap el is viszik. Síboltokban sajnos nem láttam a csak hát- és mellvértet, hanem csak a teljeset, de az a motorosbolti 100-120k helyett 86-ért is volt. Az ebayről a hát+mell 160-180 GBP, erősen gondolkozok rajta...Ali: ennek teljesen más a rögzítése, és a kettőt nem is tudod úgy összerakni, mint ahogy az a Harnesseknél van (Harness Flite a mell+hát, H Flite Plus ezen felül váll, valamint H F Adventure még az alkar is). Nézd meg a képeken, látszani fog, hogy a Harnesseknél a hát és mellvért alul körbe össze van tépőzárazva, valamint a vállnál is vastagabb a pánt, és tépőzáras, hogy a váll protektorát rá lehessen kapcsolni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
mocsanisi
senior tag
Persunak írtam privátba, de rájöttem hogy minden véleményt szívesen fogadok. Annyi magyarázat hozzá hogy István a motorszerelő.
"Viszont beszéltem Istvánnal, hogy lenne egy ismerősömnek egy Bandit 250-ese eladóba, és mivel kinézett magának egy R6-ot sürgős lenne neki, így mivel ismerős, meg sürgős nyomott áron át tudnám venni. Ez azt jelenti hogy 160.000-be átvehetném, viszont lánc tuti cserés, gondolom lánckerék is, hátsó tárcsa vállas. Amúgy napi használatban van, amiről tudok hogy egyszer egy kocsis rányitotta az ajtót és eldőlt, így a tank horpadt de van hozzá neki egy másik gyári. Szóval azt beszéltem Istvánnal hogy majd ránézne, mert ha maga a motor jó állapotba van, kuplunggal sincs gond, stb., akkor jó lenne suliba járkálni meg városba, néha meg túrázgatni kicsit. A kérdésem hogy szerinted érdemes egyáltalán átvinni Istvánhoz, vagy veszett ügy az egész? "
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
#25954560
törölt tag
válasz TayRol #14104 üzenetére
olcso volt, ismeros technika, viszonylag karbantartott. igazibol zx7r-t szerettem volna de nincs garazsom es a parkolasi kultura is kicsit hanyag, szoval oszinten sajnaltam volna kinthagyni egy jobb allapotu/dragabb gepet.
Djuree:
ha ezt tudom, inkabb keresek masik motortIntegra:
kellemes gond eleinte az idojaras eldonti helyettem -
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #14130 üzenetére
160 olcsó érte.
nem tudjuk az állapotát, de ezek már öreg motorok nagyon, rá lehet locsolni az ezreseket.
abbó a szempontból jó, hogy ha nyekken, akkor csak 160 van oda.ha top állapotra akarod hozni az zsilliárdokba kerül. belpiacos. egy izzót nem lehet normlis áron kapni hozzá.
de sztm told be Pistihez. Bár most az én motorom van nála szanaszétNem menekülsz a csendőrség elől.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14132 üzenetére
Nem akarom patikába hozni, akkor nagyon sokat rá kéne verni. De menni megy, nem is rosszul, max. ha nyekken a maradék alkatrészeket eladom és még akkor se buktam túl sokat rajta
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
yodamastah
őstag
Szombaton a turamotoros szekcionak igy kellett volna tolni.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #14136 üzenetére
ja, de azért én megértem őket, én is elkezdtem valahol. Talán idén jutottam el oda, hogy több embert előzök meg, mint ahányan engem. Jelzem ehhez elég a 48.8-as idő Persze itt már lábtartó és fékpedál is leért.
-
#25954560
törölt tag
motorral jottem dolgozni! motorral jottem dolgozni!
igen, korai igy a szerviz elott. de a gep eddig is napi hasznalatban volt es lajtosan csavargotam befele. hat... szerintem felesleges 4000 alatt a fordulatszam-mero. eleg lenne egy kicsi sarga lampa h meg alatta vagy a hasznalhato fordulatszam-tartomanynak. kicsit bizonytalanabb motor, mint az ace. remelem ez csak a telok miatt van. osszevissza allitgathato az elso futomu, igyexem majd vmi gyari beallitast varazsolni ra, ha esetleg az eddigi tulajok mar jatszottak volna vele. soxor erzem ugy kanyarokban, mintha a feneke balra huzna. pedig egyenesen, egynyomon fut, hatsokerek csavarjai sem lazak. lehet a fejemmel van baj. alapjarat melegen kicsit ingadozik, de azt sem mindig. karbiszinkronban eddig nem gondolkodtam, lehet nem is az kell neki. reszterhelesen szamomra gyenge, de gondolom ez normalis.
van egy csomo sebessegem, dehat kell is: a majdnem 90LE az csak 11.500-nal jelentkezik (olajcsere elott a fene sem fogja addig elforgatni), szoval kell gepeszkedni vele.
a klasszikus 3.5-os automata kocsikat nem olyan folenyesen hagyja ott lampanal, mint ahogy en azt elkepzeltem
szoval szokni kell. kis penz, kis moci -
NINJA_V
tag
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #14139 üzenetére
Kösz, ezzel csak még jobban elbizonytalanítasz, hogy mit vegyek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #14139 üzenetére
mindenki szerel a következő hétvégére, azért nagy a csend
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz yodamastah #14139 üzenetére
Hihetetlen mit bírnak ezek a gumik.. mégcsak olyan nagyon nem is ül ki a nyeregből..
Szerintem azért egy kicsi azon is múlik hogy ránézésre úgy 60 Kg körül lehet a pilóta és nagymotoron ül, csúcs futóművel, szóval ne essünk abba a hibába, hogy ilyen gumit felrakva ezt utána lehessen csinálni akármilyen másik motorral.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen