Hirdetés
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz fattyu #16938 üzenetére
636-ról én is szinte csak jókat hallottam (persze az sem tökéletes), egy ideig tervben is volt a vétele. A 2005-2006-os szériát néztem, azon már van minden finomság (fordított telló, radiál fékek, ülés alá húzott kipufogó stb.) Egy nagy baja van, a tulajok is tudják, hogy jó gép és a jó állapotúaknak meg is kérik az árát, talán túlzottan is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #16949 üzenetére
nekem is nagy szerelmem volt a zxr/zx. legfőképp az RR. síktolattús karbi, hosszabb egyes fokozat, tele volt finomsággal. a zxrnél a porszívócsőtől kivoltam, nagyon tetszett. szóval megértem h tetszik. a harcsapofás zx ek nekem sem tetszenek annyira.
ami rosszaság volt velük, hogy a szelepék valamelyik szériánál kiesett, ilyenkol besett az égéstérbe a szelep. állítólag végigkísérte egész a zx9 ig a kawát. bár ilyen idős motornál pont nem ettől félnék. boritékolható az ilyen motornál h a karbi tűszelepek odavannak, (a sorhoz belekerül egy szép összegbe a négy tűszelep) és reménykedhet az ember hogy a kompresszió az összes hengernél oké. mindenképp felülvizsgálattal kezdeném egy ilyen motor vásárlását, mert nem 40-50e km van bennük az biztos. ráadásul nálunk hulladék állapotban vannak ezek a motork. huszanhatszor eldobták ezeket. ha teheted külföldi példányt vegyél, azoknak is adtak, de jobban meg vannak kímélve mint itthon. a ruppótlan tulajok leamortizálják pillanatok alatt. i
apriliánál is vannak bajok, önindítórelé, szabadonfutó, valag pénz. első körben azzonnal megnézni. másról nem tudok, de pl sportmotoron átolvasod az rsv topikot töviről hegyire, akkor eléggé irányba állít (én túl vagyok rajta)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #16952 üzenetére
na puff ezért félek én használtat venni :S
köszi az infót olvasgatok majd a jelzett helyeken... Nehéz dolog ez.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
első generációs z1000ekről mi a vélemény?
nem feltétlen 2003at értve de 0 2003-2006 széria. Vége felől lehet érdemes esetleg?
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #16954 üzenetére
Ismerosi korben van ilyen motor. Sornegy literes japan, mondhatni szetverhetetlen.
Nem egy retro gep, mint a zrx, injektoros, fekek jobbak a zrx hez kepest, futomu, vaz is. Mindenkepp jo valasztas. Zrx inkabb egy nyomatekgyar, hintapalinta kanyarban. De szep csak foglalkozni kell vele ha gyorsan akarsz kanyarodni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz fattyu #16954 üzenetére
Ezt is fontolóra venném, FZS1000 Fazer.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #16960 üzenetére
gpz900r ( bőven maradna kp rendbetenni rajta ha kell mit és tetszik nagyon. Nyilván nem mai technika )
És jön az igazi kakukk. Belegondolván hogy nagyrészt azért városban örömködés és elhanyagolható mennyiságű tényleges messzebbre közlekedés a koncepció....
fs650e
szerk : A motorozás élvezete ugye bármelyiken elérhető, bármelyiket örömmel nézegetném el amikor nem ülök rajta... A husa mellett szól néhány erős érv meg ellene is pár erős...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
Trolloló Nuda 900.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #16962 üzenetére
mp
-
Gaboman
nagyúr
-
fattyu
veterán
válasz Gaboman #16964 üzenetére
Tudom.
Nem munkábajárás, és nem utazás a cél. Nem közlekedési eszköz lesz a szerepe hanem móka kacagás.
Munkahelyem 5 perc biciklivel és nem szándékozom motorra cserélni. be sem melegszik...
Ettől még ja sűrű a szervíz, viszont becígölöm a lakásba tárolás nyugodt alvás megoldva.
Persze ez is csak egy része a döntésnek, nem is döntöttem el még, de szólnak mellette dolgok.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Gaboman
nagyúr
válasz fattyu #16965 üzenetére
Helyedben inkább néznék akkor egy jó 2 üteműt Supermotonak, KTM EXC 300/380, Honda CR250/500.
Nagyon jó móka és a fenntartása is kedvezőbb mint egy 4Tnek.
Én 4T Supermotokról váltottam 2Tre, iszonyat mennyivel jobb feelingje van neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #16965 üzenetére
Nah. Ha tudod mik kozul kell valasztanod, akkor minden oke.
Vedd azt ami a legjobban tetszik. Ne azt amit masvalaki valaszt helyettedAz oreg motoroknal pl gpz 900 nal egyik ismerosom szopott a karbival. A vakuumos tolozar kikoptatta a karbiontvenyt. Makulatlan motort vett ausztriaban. (Itthon ilyesmi no chance) Ez az egyetlen baja volt. Sajnos se bontoban, sem sehol nincs hozza ertekelheto karbi, mindnek ugyanaz a baja. Ha teheted valakitol behozott cuccot vegyel, azoknal nincs annyi meglepi. Persze oreg motorra kolteni kell, de ha ez az ember szive vagya, akkor pont leszarhato dolgok ezek
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #16967 üzenetére
ahogy elnezem, szerintem meg nyugodtan figyelmenkivul hagyhatjuk a kollega mostani listajat
ugy erzem, meg fog valtozni sokat. egyelore meg a kategoria sincs meg.
az eddig felsorolt gepekben a nagykobcenti es a ket kerek volt kozos. meg h nem volt kozottuk chopperegyebkent jah, vegye azt, amelyik neki a legjobban tetszik. a hobbimotorozas ott kezdodik h hozelitesz a gephez es vigyorra huzodik a szad
-
hoby36
senior tag
Üdv!Hogyan kell leellenőrizni,hogy nyúlott-e a lánc?
A logikában semmi sem véletlen!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #16971 üzenetére
szerintem meg még véletlenül se ülj rá, akkor ugyanis megfeszül az egész. (nekem például ha nyúlott a lánc, akkor álló helyzetben beleér a kipuffogó csövébe, de ha ráülök minden rendben érzésre, pedig már bőven az életveszélyes kategória)
sztenderen legyen, vagy jacvítsatok ki ha én tudom rosszul...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hoby36 #16970 üzenetére
egyik módszer:
ehhez kellene egy referenciaérték.
másik módszer:
ha a csapokat nagyon el tudod húzni a lánckeréktől akkor kuka.
a ráüléses módszer simán láncfeszesség állítás, gyári értékeket ráülés nélkül is be lehet állítani, illetve mérni. a lánc általában szakaszosan nyúlik, tehát érdemes ezt is figyelembe venni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tomate
veterán
Ár alapján ez egy jó vétel! [link]
-
Djuree
félisten
gratulálok ha te úgy közlekedsz hogy nem ülsz a motoron. mindent a te súlyoddal kell állítani, kivéve amit nem a láncot meg főleg...
persze ha ráülés nélkül lóg mint a herém akkor az már rég rossz. ehhez is tapasztalat kell, meg kis józan paraszti ész[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Archer
őstag
Érdekes a motoros "közösség". Néztem ezt a videót, az egy dolog, hogy jól mennek-e vagy sem (a kamerás szerintem nincs mindig a helyzet magaslatán) de ez így ebben a formában ön és közveszélyes. Erre aki ezt megemlíti a kommentek között, azt leugatják mert hogy erre való a sportmotor. Hát nem tudom...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
sajnosa rovátkák nem adnak pontos képet a nyúlásról, mert nekem 33e km után középen volt a feszítőm, a láncom mégis kuka volt rég.
gyuri:
józan paraszti észről jut eszembe.
miért is kell láncfeszességet állítani?
mert nem ugyanott van a forgáspontja a lánckeréknek és a lengővillának. tehát motoron lévő súly nélül lógnia kell, így feszül meg ha ráülsz. az a lógás arra való, hogy a hátsó villa teljesen terhelt állapotában ne feszüljön meg a lánc.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #16979 üzenetére
igen lógnia kell, de azért nem túlzottan. azért írtam h tapasztalat kell hozzá, h el lehessen dönteni. én már látom messziről, de másnak ez nem biztos h ilyen egyértelmű. ráülés nélkül nem lehet és nem szabad feszességet állítani ez az ami biztos. persze üresen sem lehet feszes. de ezt se kell túlmisztifikálni. az új lánc is nyúlik még, azt is figyelni kell néhanéha.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #16981 üzenetére
tudom h le van írva, de az meg nincs mindig nálad, amúgy asszem 3-4 centi. de asszem rutin vizsgán is kérdés.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Tomate
veterán
válasz Archer #16977 üzenetére
Azt veszem észre, hogy a legtöbb fórumozó véleménye az, hogy ha gyorsasági van alattad abból annak kell következnie, hogy elfelejted a sebességkorlátokat, a félelemérzeted és csak húznod kell a gázt és 150 alatt ne is közlekedj országúton mert ha nem így van akkor minek vettél ekkora motort, nem tudsz motorozni stb dumák repkednek. Abból, hogy valaki alatt erős gép van nem kéne annak következnie, hogy egy állat módjára kell menni. Mindennek megvan a helye. A száguldozásnak is. Közúton is meg lehet húzni a száját de azt is olyan helyen teszem ahol belátható az útszakasz, kereszteződés nincs és a forgalom előttem szinte nulla. Az a baj, hogy sokan ott elakadnak, hogy húzom a gázt repesztek és így motorozok. Sosem szabad elfelejteni a külső tényezőket amiket nem tudsz befolyásolni de ésszel haladva hárítani lehet, vagy még úgy sem. Kiszalad egy vad, olajfolt az úton, kikanyarodik eléd a nyugdíjas mert nem lát, eldob egy kátyú, elszáll az első gumid, kielőz előtted az autó, vagy balra akar kanyarodni, átcsúszol a szembe jövő sávba ahol rossz esetben jön valaki (pl mecsek) lehetne még folytatni. Én azt vallom ugyan úgy lehet 60-al menni egy sportmotorral mint egy simsonnal, a motorozás veszélyes üzem ahol rengeteg veszély kerülhet az ember elé akár tized másodpercek alatt és hogy ebből ki hogy kerül ki az már csak a szerencse dolga. Ésszel kell menni mindennek megvan a helye és annál kevésbé a szerencsére vagyunk bízva és ez a rigától a hayabusáig érvényes mindenkire érvényesnek kéne lennie.
Ezek elcsépelt szavak tudom, de remélem a legtöbb motorosnak is ott van a fejében, hogy vigyázzon a másikra és magára mert mindenkit hazavárnak. Akiben meg nincs meg az egészséges félelemérzet vagy felelősségtudat, ők azok akiknek írhatsz bármit hülyének néznek.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Tomate #16984 üzenetére
ami ott megy az puszta trollkodás, én már fel sem kapom ilyesmire a fejem..
ha itt a fórumon körülnézel (nem feltétlenül ebben a topikban), láthatod hogy ugyanez megy. sőt ha körülnézel a világon bárhol, mindenhol ez a menő, nem kell vele foglalkozni..én csak attól tartok hogy egyszer egy ilyen idióta fog kiütni a nyeregből, de álszent sem vagyok, én sem tartom be a kreszt. próbálom viszont a saját határaimat nem a közúton feszegetni. aki azt mondja hogy ezek a srácok 300-zal is úgy tudnak menni ahogy én 50-nel, azok hazudnak, nem kell foglalkozni velük. vajon az igazi keménytökű versenyzők miért nem száguldoznak az utcán?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tomate #16984 üzenetére
Mind a két osztályba tartoznak sokan de sokan, ez kb olyan mint ahogy az endurósok meg vannak ítélve, a legtöbb ismerősöm eszébe nem jutna hogy a földútról letérne, bemenne szántásokba, lezárt területekre erdőkbe.A kisebb réteg végett vagyunk megutálva mi is akik ezeket a dolgokat nem tartják be.Ugyan ez igaz a közúton haladókra is, a legtöbbünk normálisan közlekedik és ezzel nem azt akarom mondani hogy mindig betartva a kressz szabályit vezetünk.
De olyan helyen megyünk a megengedett sebességet túllépve ahol nem veszélyeztetünk másokat, főleg nem beláthatatlan kanyaroknál vagánykodunk.Közúton sokkal több tényező van ami veszélyes ránk mint pályán, ezért is árt átgondolni mennyit is ér a saját és mások biztonsága mielőtt felülünk és elindulunk a motorral.
Igazából ezt mindenkinek fejben kell eldönteni, mindegy hogy valaki egy ETZ250en vagy egy GSXR1000en űl ha állat, mindegyikkel meg lehet halni é veszélyeztetni a másik életét.
Sajnos ismerek olyan csoportokat (Győriek) akik Csesznekre járnak le 20-30an és a forgalomba versenyeznek kettesével ki milyen hamar megy végig Zircre és vissza.Na őket nem értem meg, amit csinálnak közveszélyes, inkább pályára mennének és ott mutatnák meg a tehetségüket.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
KoVee84
senior tag
válasz fattyu #16969 üzenetére
Ha ennyire csapongsz, akkor a Z1000 a te motorod.
Nyomatékos, erős, van alatta viszonylag jó fék és futómű. Városban legtutibb üléspozíció, de városon kívül is lehet vele haladni, két személlyel is korrektül.
Mondom ezt úgy, hogy ZX6R tulajként visszasírom a Z750-emet
ZÖLD? -
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16979 üzenetére
Várj, én most a nyúlásról beszélek, Te is?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
Persze.
En a 33e km alatt 3x feszitettem a lancon. Nem kell a fogaskerek fogainak letornie, vagy a lancfeszitonek koppon lennie ahhoz, h a lanc kuka legyen.
Az alabb linkelt ket modszerrel lehet megallapitani, milyen allapotban van a lanc. Ha tulzottan meg van nyulva egy szakaszon, akkor is kuka. Siman szet tud esni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Integra
titán
válasz yodamastah #16990 üzenetére
azzzigen, összevissza csúszkál a kamerás motor eleje is, hányszor szedi össze.. meg darál is keményen az első futómű... igen, ők tudnak
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #16990 üzenetére
itt a haverjuk 4 keréken, ez se normális - nincs is messze tőlük amúgy..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #16990 üzenetére
Ezer százalék, hogy a srác motorja rendesen le van áttételezve, mert olyan számokat mutat a kmóra, hogy az vicc...
Ettől független ezek nem normálisak -
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16989 üzenetére
33-km-es lánctól te ne várd hogy ne legyen kuka, főleg egy sportmotoron...Ha szakaszosan nyúlik, annak utána lehet menni állítással. Felteszed az új láncot, azzal fogja kezdeni hogy nyúlni kezd, ráadásul lehet pont szakaszosan, ha olyan a motorozási stílusod. Ekkor még nem kell kikukáznod, hisz még nem is állítottál rajta semmit.. A láncot ápolni kell, és sokszor ellenőrizni a megfelelő feszességet. Ha így teszel, nem nyúlik meg nagyon szakaszosan, és többször tudod még állítani, csak meg kell jegyezni a gyári értéket honnan indulsz ki. persze km függő is a dolog, túl sok km-nél bármilyen jó állapotú a lánc látszólag, érdemes cserélni, mivel elég ha 1 db szem megfárad.. Persze az is jó módszer amit te írsz, de ha felteszek neked egy zsír új láncot, és túl lazára állítom be a feszességet, simán ki tudom emelni a fogaskeréktől..Én a futásteljesítményt, a rovátkákat és a láncfeszességet alapul véve hozom meg a láncról a döntést hogy elnyúlott-e és cserélni kell-e..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16995 üzenetére
Leírtál 2 módszert, leírtam egy harmadikat. MI ebben a baj? Vagy a Te szavad szent?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
Sztm eleg jol csinaltam, ha kibirt 33 e km szoval hidd el nezegettem.
A szakaszos nyulasnak h allitasz utana? Hol jo, hol nem. Kozepszarra beallithatod, de lobog a lanc, barmit csinalsz. Egy bizonyos mertekig leszarhato, de amugy csere kesz. Meg ha sose feszitettel utana az egy szar lanc. Rovatka alapjan meg vadonat uj.
Ha utod a gepet akarmit csinalsz akarhogy apolhatod a lancot, nem ettol fog fuggni. A csapokhoz nem viszel be kenoanyagot sosem kivulrol, max gyuru nelkuli lancoknal. A gorgo pedig gordul a fogaknal, oda se kell sok kenoanyag.
Minden konstrukcio, vagy modell mashogy fogja szetszedni a lancot, pl egy v2 1000 nek egy szezonban (kb4000km) 4x allitottunk utana. Erdekes modon nem volt akkora szakaszos nyulas, de ijeszto milyen gyorsan nyujtotta.
Egy szo mint szaz. Ha nem lehet a szakasossag miatt utanallitani -kuka. Ha a csapok ragodnak, nem tudnak fordulni a hevederek-kuka, ha a lanckereken eros elhasznalodasi nyomok vannak, amit a csapok kopasa okozott-kuka.
A lazan felrakott vadonat uj lancot probald meg elhuzni a fogakon a lenti modszerrel. Pont az a lenyege, h kozepen fogod meg, annyi csapot tart vissza a fog, h nem fogod tudni. Csak ha a csapok tavolsaga megvaltozott.
Nem szent a szavam, de annyira alatamasztottnak nem ereztem a dolgokat amiket irtal. Nemelyik hasrautes ek tunt, srry.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16997 üzenetére
A szakaszos nyúlásnak úgy kell utána állítani hogy megkeresed a legfeszesebb pontot és azt veszed alapul.
GSR-em lánca 1000 km után megnyúlott szakaszosan, utánaállítottam, nem kellett láncot cserélni..
Annyira hasraütésszerű amit mondok hogy még a manualban is felhívják rá a figyelmet a rovátkákra, azon nem szabad túl állítani a láncot..
(csak angol van itt a benti gépen)A did X gyűrűs láncokra 1 év vagy 20ezer mérföld garit adnak, kb ha jól számolom 32ezer km. Szóval a te futásteljesítményed teljesen átlagosnak mondanám.
Olvasd újra amit írtam, azt mondtam a te módszered is jó, és leírtam én hogy szoktam. Leírtál 2 módszert, azaz csatoltál képet. Most meg felsorolsz még pár dolgot, amit ugyanúgy kell nézni, holott először egyáltalán nem írtál a pl a csapok szorulásáról, képen sincs szó róla. Nem cáfoltalak, kiegészítettelek. Te meg azt hiszed cáfollak. Ha csak húzogatod a láncot ahogy a képen van és azt hiszed minden rendben akkor szerintem az nem helyes.. Ezt írtad Te is utólag..akkor mi is a probléma?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
#25954560
törölt tag
ha belegondolsz, a szakaszos megnyulas eseten csak a lancfeszesseget tudod allitani valahogy.
a szakaszosan nyult lanc egyenletes temponal csapkod, gyorsitaskor es lassitaskor pedig nem egyenletesen valtozik a sebessege, hanem kolbaszolva (az elso lanckerek szogsebesseg-valtozasat nem pontosan koveti a hatso). ilyen esetekben szerintem gyorsabb kopast okoz a fogaskerekeken is, amellett h nagyobb a terheles a bordastengyelyen is.ha ezer km alatt megnyult szakaszosan a lanc, akkor en inkabb csodalkoznek h valami nem stimmelt vele (minoseg?), esetleg nem megfelelo lanc lett rateve, vagy ilyesmi. (asszem pl a 532-es lanc+lanckerek kombot eloszeretettel csereltek ugye 530-asra, az legalabb nincs aranyarban). ha a gsr - ami viszonylag uj motor - gyari lancarol beszelgetunk, akkor megint a minoseget vonnam ketsegbe.
a d.i.d. anyaghibara es osszeszerelesre ad fel ev v 10k merfold jotallast o-gyurusre es es 1 ev v 20k merfoldet az x-gyurus lancaira. de nem megnyulasra. nekem meg sosem ment el lanc 30k-nal tobbet sem az fzr-en, sem az yzf-en. mindig d.i.d van rajta, 530zvm.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #16999 üzenetére
Szerintem most elbeszélünk egymás mellett.. Leírod mit okoz a szakaszosan elnyúlott lánc. Igen. Igazad van. Na és? Elnyúlik egy kicsit szakaszosan a lánc, és máris cseréled, holott még nem is állítottál rajta hogy megpróbáld helyrehozni? Ha így lenne cserélgethetnénk a láncot szarásig, mivel a lánc nyúlik. Akár szakaszosan, akár teljesen. Ha szakaszosan nyúlik akkor hamarabb lesz vége a láncnak, de ez nem azt jelenti hogyha észrevetted hogy szakaszosan megnyúlt kicsit akkor már rohanni is kell a boltba újat venni. Beállítod, mész vele, megnézed újra, ha kell utána állítasz..
Ráadásul az első ezer km-en pont hogy nyúlik a lánc, ekkor fontos mindenképp ellenőrizni, utánaállítani. Ne nekem higyj, hívj fel egy szervizt, kérdezz rá nyugodtan kell-e az első ezer km-en ellenőrizni az új láncot meg szoktak-e állítani rajta...
De pl idézek innen is"Az új láncnál annyira pontos a szem és a csap illesztése, hogy még a kenőanyag is csak mérsékelten tud bejutni. Miután elér egy optimális hézagot, azt sokáig tartja. Ez az egyik magyarázata, hogy az új láncot az első pár száz kilométer után meg kell feszíteni, majd a hossz állandósul. "
DID láncra se írtam hogy a nyúlásra ad garit. Nem is értem honnan vetted. Azt írtam hogy a Persu által megtett km a a lánc élettarttalmából csak átlagos, hisz a gyár is vállal ennyit a láncra..
De én már szeretnék tovább lépni a lánc témán, kicsit már unom..http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen