- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- OLED TV topic
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
Hirdetés
-
Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
it Több intézkedést is hoznak, hogy óvják a gyerekeket a közösségi média káros hatásaitól.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Computex 2024: Az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
ma Újabb MagSafe-es kiegészítő, más megközelítésből, mint az MSI-nél.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
sírva röhögős
-
Steven
addikt
Szerintem ma motoroztam idén utoljára ma már rohadt hideg volt... idén eladom a motoromat ,jövőhéten megy a szalonba akit érdekel :
eladó SV1000S 2006-os 13 ezer km el
helyette szerintem valami enduro lesz, ha elborul az agyam lehet 1200gs bmw
amúgy gondolkoztam hogy elkommunizálom apóstól a drz400 at és csinálok belőle szupermotot A bmw re meg gyüjtök
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
shiNIN
tag
válasz Daywalker #2347 üzenetére
A reggelek durvák, de ahogy elnézem, most már a nappalok sem lesznek kellemesek. (Szerencsére Alvarónak inkább csak négylábú sötétben állatul közlekedők jutnak a hideg mellé
De hogy az F650.hu-sok miért most szombatra szerveztek találkozót, azt nem tudom. Nekünk ugyan 15 km-re van a helyszínül szolgáló Csókakő (bár ahhoz kitérőre is szükség van, ekkora távra nem indítjuk be a motorokat, főleg hidegben nem), de aki Budapest nem innenső végéről jön pl... azt nem irigylem. -
Steven
addikt
válasz runner 125 #2360 üzenetére
hát már 2 éve meg van a drz400 vagy több és viszonylag sokat mentem vele keveset fogyaszt ... kéne munkába járós motor ami keveset fogyaszt ... supermotos gumikkal meg jobban néz ki mint az alap sv1000 erre meg túl nagy volt meg ha nem finoman húztam a gáz elég sokat evett ...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Daywalker
addikt
Hmhmhmm...[link] Bár szerintem az árát elírták.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Innen a topikból is csináljuk (én fogom) a robogó-motor kombót. Szerintem rövid távokra, városba a legjobb egy 200-250-es robogó, persze rendszámmal.
2-en is bármikor lehet vele menni, megáll 3,5 -ből felcuccolva, egyedül 3 alatt eszik és némelyikbe egy hétvégi bevásárlás is belefér."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #2363 üzenetére
de a bicaj mégjobb városba, és az még egészséges is, fogyasztása meg 0 és még a környezetet sem károsítja
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
Nagy bringás vagyok én is, nyilván.., de nekem az inkább hobby, mintsem közlekedési eszköz. Persze, jó alternatíva, de azért praktikum szempontjából egy ilyen robogóval nem veszi fel a versenyt. Sorok között simán lavírozható ez a kategória, gyorsan ott vagy bárhol, ketten is mehettek, cucc is fér bele, s pl. a II. ker.-ből valszeg nem cangáznék át a XVII.-be.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #2365 üzenetére
na igen, kisebb városban gondolkodtam
pesten amúgy meglepően jól el lehet közlekedni a kis utcákban a járdán bicóval. ott alig van gyalogos, mindenki a körúton mászkál.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
fattyu
veterán
Ja. És köszönjük is meg a fővárosnak aki ezt értékeli. Pl azzal hogy a bicikliútra söprik az aszfaltról az avart. Törött könyök rulez... ettől még bicajozni jó de itt bizony valakinek a rohadt kva...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Djuree
félisten
meg köszönjük meg viktor (kisbetűvel ftw) barátunknak, hogy visszautalta az eu-s pénzt, amit bicóútra adtak ,VISSZANEMTÉRÍTENDŐ pénz volt pedig
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
válasz runner 125 #2365 üzenetére
Ja, ott valszeg a robogót választanám én is. No meg ha pl. Várpalota-Tés között ingáznék. Apró táv, már nem éppen gyalogos, de biciklizzen fel azon a combos emelkedőn (lefelé 90-nel lehet gurulni rajta motorral 0 fogyasztással...s több km-es ez a szakasz) az, akinek hat anyja van Persze vannak elektromos rásegítéses biciklik (amik fogalmam sincs, mit csinálnának ott), de robogót valszeg olcsóbban lehet venni...
Nekünk ez nem téma, a faluhoz jó a bicikli, egyébként pedig a normál motor, főváros kivételével városban teljesen jók és 3 liter alatt fogyasztanak, két emberrel és megpakolva is, legalábbis szép időben. Egy nem túl erős motornál a városi fogyasztás jobb, mint a 80-90-es országúti, feltéve, hogy legalább egy kezdő hypermiler vezeti.
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #2362 üzenetére
Nem írták azt el: €15000 (kb. 4,5m HUF), amiből már most előre (mivel még csak prototípus fázisban van) le kell szurkolni 1500-at.
Amúgy vicc ez az egész. Várom már, hogy beinduljon a verseny és a kínaiak lenyomják az árakat. Egy benzines motor összetettségéhez képest sehol sincs, mégis aranyár.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #2372 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy rohannék kínai motort venni, hanem azt, hogyha ők is beszállnak, akkor nyugati cégek is kénytelenek lesznek árakat csökkenteni -- és akkor azokat is olcsóbban meg lehet majd kapni.
A Hyo amúgy nem koreai?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
Ilyen esővel-faggyal tarkított időben már egyedül se tudom 3 alatt tartani
Múltkori 2 személyes utunkon 3.3l volt az átlag... mondjuk ott nem is törtem magam annyira rajta, inkább azon, hogy minél előbb megforduljunk, legális keretek között (50-80-90-100-110, ilyen utak estek bele).[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2377 üzenetére
Ez kb. most mintha lekínaizta volna a dévút.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #2377 üzenetére
Ok, nálam egyre megy.
alvaro
Mákotok van, olvass utána a Hyosung GT650-nek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a véleményt egy kicsit még érlelhetted volna
Felszereltséget nézzünk már, a felnik jókora darabot kiszaggatnak a vételárból, meg kicsit gondolj bele a technológiába, helyezd el azt a mában. Milyen problémákkal kell megbírkózniuk. Mennyi idő állt rendelkezésre eddig. Mennyi fejlesztés áll benne. Szerintem egy prototípusért ez az ár nem éppen elszált. Persze fitymálni lehet, hiszen egy sornégy 400 assal van pariban, de ez elég felületes volt
Nem az alkatrészek száma alapján áraznak. Akkor az összes kétütemű motort is olcsóbban kéne adni
Azt mégis az a dragább mindenhogyan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #2379 üzenetére
Neked mindegy, de mi meg vagyunk sértődve, ha Budapestet összekeverik Bukaresttel, minket meg románoknak néznek.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TitiRii
senior tag
hello sziasztok, évek óta nem jártam itt, talán párak még emlékeznek rám meg a supermoto projektemre
nos ha netán érdekel valakit, eladó az egész.
gyakorlatilag ha jól számolgatok, még alkatrésznek is olcsón van.
nekem meg kell a tégla építkezésreAkinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #2381 üzenetére
Igazad van, megjegyzésem inkább általános volt, az tény, hogy itt azért tényleg vannak extrák, és a korábbiakkal szemben árazásban kevésbé elszállt. De amint fellendülne kicsit jobban a verseny, egyből esni kezdenek majd az árak. Biztos benne van az is, hogy most elég különleges kisszériás alkatrészeket kell hozzá használni (nagyteljesítményű bldc motorok, nagy kapacitású de könnyű LiPo akkuk), ami a tömeggyártással egyből javulni fog, de még így is sokan (oké, nem elsősorban ennél) sokkal többet elkérnek érte, mint amennyit ezek az alkatrészek indokolnának. S ez a saját versenyképességüket is rontja.
Szvsz.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
TitiRii
senior tag
válasz runner 125 #2385 üzenetére
hát sok friss nem lesz.
A story:
Vettem egy törött RC 600as rendszámos gépet, totál renováltam felújítottam, átalakítottam Supermotóvá, levizsgáztattam, pár 100km után egy végzetes motorhiba folytán toltam 7 km et,(tiltást nem véletlen rakták bele, anélkül az 1 henger 600 ccm is kiforog 10.000-ret, de ott már olyan mint a légkalapács a hengerfejtőcsavarok megadták magukat és a hengerfejet szó szerint lelőre (amúgy más baja egy sikláson és új tömítés/szíj cserén kívül mint kiderült utólag nem lett, olajat is csak azért cseréltem mert össze folyt minden, víz olaj benzin
de ezt akkor nem tudtam még, így elkezdtem donor motort keresni, és találtam egy rossz állapotban lévő Gilera nordwestet, papírok nélkül. megvettem, felújítottam, megkapta az rc papírjait ezt sokat használtam, majd eladtam az RC ből az sm szettet egy srácnak. cserébe ő itt hagyott egy gyári szettet.
Ő eladta ezt a gépet egy közeli srácnak, aki felújította azt a vasat is, hozzám járt alkatrészért. Sajna öt össze törték a tesztúton. biztosító fizetett neki mivel nem ő volt a hunyó. viszont az sm első kereke idomai sárhányója tank a múlté lett(a villa megúszta, a kerék elnyelte az erőket)
megvettem tőle ezt a törött papíros RC t az én sm szettemmel (aminek ügye nálam volt a gyári futóműve).
össze raktam a gyári állapotára ez jelenleg is üzemképes, igaz esztétikailag elég le van lakva.
a nordi hibátlan volt, sőt. de azt már eladtam 450 be(kb 600 ba volt...)
maradt az esztétikailag hibásRC, és az én ős RC-sm nek a hamvai.
képeket itt találtok a vasakrol, fénykorukból: Bikepicsaz sm en a változtatások: Meredekebb villa szög, felül nagyobb csapágy, UPS villa, szélesebb villa kiflikkel, sm kerekek gyári agyakra fűzve. saját tervezésű féktárcsa, és adapter(sajnos verseny vagy erősebb használatra alkalmatlan volt, mert ha bemelegedett hullámos lett.. ekkora méretekhez már bizony úszó tárcsa dukálna.
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
runner 125
nagyúr
-
TitiRii
senior tag
válasz runner 125 #2387 üzenetére
pedig egyszerű
egyszerűsítve: vettem 1 motort, törötten rendszámosa (A.r). felújítottam kapot sm szetett lett A.r.sm
majd vettem egy B motort, papírok nélkül. felújítottam, megkapta A motor rendszámát (B.r)
Majd az A motorból eladtam az sm szetett egy C rendszámos motorba (C.r) aminek a gyári futóművét beszámoltam A motorba így lett A.sm ből simán A mig C.r ből C.r.sm
B.r eladtam.
majd megvettem a C.r.sm et törötten. vissza raktam bele a gyári futúművét (C.r) és A motoromba aminek már nincs rendszáma, benne van a fél sm szett.folyamat ábrán:
A.r + sm = A.r.sm
A.r.sm-r =A.sm -> B+r = B.r
A.sm-sm =A -> C.r+sm = C.r.sm
C.r.Sm- sm/2=C.r -> a+sm/s = A+sm/2
vagy túl pihent vagyok ?
amúgy ennyiért a rendszámos rct adnám. a fél sm +ba lenne.
de már azon gondolkodok lehet jobban járok ha szétárulom alkatrészbe. motor blokok 40 sm hátsó 40 enduro kerekek 20 papíros váz 30 karbik 15 műanyagok 2/db(van összesen 6db épp)
lámpa 3 polisport fejidom 3 kézvédők 2 első futóművek 20 hátsó 20 a többi kilóra...
de ez csak egy példa volt mielőtt még valaki meg akarna venni valamit (bár ha mindenre van vevő felőlem ennyiért is lehet vinni)Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #2392 üzenetére
Látom a csávó is szolidaritást vállalt - jól arcon verte magát.
..amúgy komoly, úgy 25 éves vidiből lehet. A retro naci és haj befigyel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TitiRii
senior tag
válasz runner 125 #2393 üzenetére
az a moci nincs 25 éves konstrukció.. jo ha van 10
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #2363 üzenetére
jah én is gondolkodtam ezen ,DE ... robogó .... ,hát nincs olyan motor ami megáll 3.5L ből és motor amúgy szerintem a drz400 sem fogyaszt sokkal többet amúgy jó pofa motor én szeretem....
De ahogy te mondod HA robogóm lesz akkor tuti rá rakok valami kürtős kalácsot ,hogy visítson , hogy hallják ha jövök
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
TitiRii
senior tag
nekem egy 2007 es suzuki (gz)marauder 250 esem van.
városi átlag 3.5-3.9
országúti átlag 2.9-3.5
2 személlyel ful megpakolva is 3.7 körül
120 max (tényleg max egyszer tudtam gyorsabban menni, lejtőn lefele hátszéllel prémium benzinnel ), 90-100 utazó
nem rossz kis vas. városban pont jó, országútra elviselnék egy pár cm el nagyobb vasat és ugy +10le (állítólag sok shadow c 750 is megáll 4,5 -ből.. pedig az nagyságrendekkel nagyobb masina.
ja még annyit hogy a yamaha jog 50ccm es robogóm pont ugyan ennyit evett csak fele ilyen nehéz volt meg fele ekkora, és pont fele ilyen jól ment. még ütemből is fele ennyi volt[ Szerkesztve ]
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
alvaro
senior tag
Itt shiNIN, Alvaro gépéről...
No kifaggattam Alvarót, neki vannak mindenféle időre hasonlóan, sőt ugyanott vezetve adatai. Persze ezek csak az ő esetében, itt érvényesek, de valamit azért mutatnak az időjárás hatásáról. Szembeszél képes 25%-ot rádobni a fogyasztásra, a téli hideg 15-öt. Normál méretű utas(+csomag, de az úgyis elhanyagolható. csak hátsó doboz van, oldalsó nincs) 10 alatt van valahol, itt már a mérési zajok kezdenek bekavarni.
Gondolom, egy szeles, esős téli nap brutális lenne még lassan is...
A mostani, tapadós gumi is emeli a fogyasztást, de csak kb. 3 %-kal.[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs