Hirdetés
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #63348 üzenetére
Igaz. Csak futólag néztem őket, mint tetszetős szóbajöhető típus. Ami belefér, ott is a legfiatalabb 10 éves. RR, F és sima, mindegy.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63350 üzenetére
Érdekelt a téma, kérdezősködtem mi hogy merre mekkora. Ti meg rárepültetek, mint légy a szarra.
Igen, kéne. Kinek nem kéne HSM-en kívül? És hol írtam olyat, hogy ilyet akarok éppen venni? -
Teasüti
nagyúr
válasz #79335424 #63353 üzenetére
Van ezen minden. PWM vezérlésű díszvilágítás, COB ledes féklámpa ködkísérővel +lézerrel. Usb töltő, riasztó, gyorsulásérzékelős féklámpavezérlő.
Volt némi szabadidőm az ősszel.
A dolog szépséghibája, hogy dobhatom ki a motort.
Majd a következőnél nem hallgatok kontár szerelőkre...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
HSM
félisten
Nekem is asszem hasonló blokkom van, és csak itt kevés az ereje, amikor országúti tempónál kis helyen kéne erőből előzni.... Pedig ha kell leforgatom 10 000-ig is.
(#63356) Teasüti: SV1000 S? Azt leszámítva hogy torkos, én szuper jól ellennék vele. ABS-es nem tudom, van-e belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz #79335424 #63358 üzenetére
Ez rendben is van így.
Japán sportmotoron szerintem mutatós.
Egyetlen egy kritikát sem kapott még amúgy élőben senkitől.Közúton használom, nem kiállításra viszem...
Annyit látnak belőlem, amíg elhaladok az úton.
Nem vagyok pózer majom...
Azért világít, mert nekem tetszik.Ugyan már emberek. Mindenki ilyen öreg?
Need 4 Speed-en nőttem fel...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Ez egyre cifrább.
És van párja is..[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #63368 üzenetére
LOL
Azt hiszem vége az ingyen cirkusznak, ennyi elég belőlem mára. -
Topiccsendőr
addikt
Zarojelesen teszem hozza, h az uthibakon inkabb a gsxr fog elpattogni, mig ezek a puha gs 500 es szarfutomuvu tarsai nem. Mivel pont dolgozik annyit. A gsxr meg kemeny a szar utra.
Amikor fekezel, amugy is ranyomod a gumit ezekre az uthibakra, amit ilyenkor erezhetsz, az a villa rugalmassaga talan.Tobbszor jeleztem mar, h nem az uszonyergen van a hangsuly, hanem a beteten es a fektarcsa atmerojen. Ezek szabjak meg, mekkora fekerod lesz, nem az, hogy uszonyerged van, vagy sem.
Idokozben osszeallt a kep, h miert fordulnak ki eled, es miert nem kell abs. Nagy valoszinuseg szerint te gyokkettovel mesz altalaban. (ez nem baj)
Nezik a keresztezodest - egy motoros. Akkor nem fordulok ki. Jah de ez ilyen tetulassu. Pasztmeg megoregszem mire ez ideer.
Es ilyenkor fordul ki. Te meg szivrohamot kapsz, es megoldod az osszes ilyen szitut. Majd sajatmagad hatbaveregetese, posztolas a forumra, pipa.
Mostantol hivjatok sherlocknak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #63368 üzenetére
Én is az vagyok a 20 évemmel?
Nem vettem magamra, nyugi!
szerk.: Amúgy szerintem én lehetek itt a legfiatalabb az aktív(abb) tagok között.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #63371 üzenetére
Nem így tapasztaltam. A GSXR-eken ugye rendes csillapítás van, kimozogja a nagyobb úthibákat, mert jobban nyit benne a szelep olyankor a teleszkópban. A sima gagyiteleszkópok esetén meg ott van a fix lyuk a csillapításhoz, fix átfolyással, nagyob úthibán elpattan, mert nem tud elég gyorsan összeülni, hiába puha, nem tudja lekövetni.
Ezt gyakorlatban is teszteltem, amennyire tudtam, mikor a GSXR-re ültem, és hát az a futómű... Imádnivaló, kényelmes is, stabil is, ívesen dobnám a szemétdombra az SV650 vackait, ha telne egy rendes első villára. (Csak sajna kell komplett minden, felni, villa, fék, tárcsa, híd, nem olcsó móka, de meg fogom lépni.) Mondjuk hátsó GSXR6000 rugóstagom már van, ami belemegy, de majd egyszerre akarom megcsinálni az elejével. És nem az SV villája/rugóstagja gyengébb a kategóriánál, a legtöbb hasonló kategóriájú (50-100 lóerő) gépben ez a technikai színvonal.
Az SV-n viszont úgy néz ki mondjuk egy hullámos aszfalton durvább fékezés, hogy:
a, felkoppan
b, nyissz-nyissz-nyissz, ahogy az erőteljes fékezéskor csikorog a kerék, mikor földet ér, ahogy nem tudja kimozogni. Egyszer csináltam ilyet forgalmas helyen, későn vettem kicsit észre, hol akarok kanyarodni és egy erőteljeset kellett fékezzek, azokat a döbbent gyalogos fejeket... Párat tuti halálra rémítettem a csikorgással.Igen, említetted már. Ami a féktárcsát illeti, kettő darab 29cm-es van az SV-n, ami szvsz teljesen tisztességes egy ekkora motorra. Ehhez képest a GSXR-en kettő 31cm-es, nem sokkal nagyobb. Ez azért nem olyan drámai különbség. A betétem a gyári Tokico HH (remek állapotban, égetés nélkül ), annak is illene jól fogni. Fékcső ugyanúgy a gyári gumis mindkét motoron. Ezenkívül difi még hogy Tokico úszónyereg vagy Brembo Monoblock a féknyereg.
Mondom, a GSXR fékjét alig mertem simogatni 2 ujjal, és úgy is fogott, mint a barom, ehhez képest az SV-ét négy ujjal markolva is rendesen húzni kell, ha komolyabbat akarsz lassulni. Ezenkívül az adagolhatóság is ég és föld, az viszont 100% az úszónyereg sara, az ellendugós fékeket sokkal precízebben lehet adagolni, nem csak motoron, főleg ismét durvább fékezéskor. Gondolom, ahogy megfeszülnek a csapok az úszónyeregben, akkor már nem adagolódik olyan szépen.Hát nézd, a kresz szabályait ilyen téren maradéktalanul betartva mindig igyekszem a körülményeknek megfelelő, biztonságos sebességet választani. Nem vagyok ész nélkül száguldozós, de a gyökkettős motorostól is nagyon távol vagyok.
Ennyire sosem megyek lassan, hogy megöregedjen a kereszteződésben, sőt. De tény, hogy nem szoktam 200%-os sebességtúllépéssel sem közlekedni. Szóval ezt a teóriát ezennel tisztelettel elvetném.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
"Hát nézd, a kresz szabályait ilyen téren maradéktalanul betartva mindig igyekszem a körülményeknek megfelelő, biztonságos sebességet választani. "
Sajnálatttal közlöm hogy ez a tökölős gyökkető motoros definíciója
de nyilván megint mindenki más lesz helikopter....
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #63376 üzenetére
Őt vezettem amúgy:
Gyönyörű ebben a színben szvsz. Erősen birtoklási vágyat keltő élmény volt, azt azért meg kell hagyni. Nagyon egyben volt ez a motor minden téren, és ahhoz képest egész baráti áron adják.Szerettem volna még az új DL1000-et is tesztelni, de ahhoz sokat kellett volna várjak, így arra nem került sor sajnos. Mondjuk a lényeg a GSXR volt, kíváncsi voltam, mit tud egy ilyen csúcsragadozó, valamint fő kérdés volt, mit tud a futóműve, hogy érdemes-e egy fél vagyont rákölteni az SV650-re, és azalá is valami hasonlót tenni. Megkaptam a válaszaim.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Motoros felfüggesztési rendszerek meglátásom szerint amúgy se kapnak akkora figyelmet.
Pl. miért nincs fékfüggetlen rugózás, virtuális forgáspontú lengőkar, szanaszét állítható villa és rugóstag?
Bólintásgátló is volt már 30 évvel ezelőtt, manapság miért nem alkalmaznak ilyet? Főleg egy hosszabb rugóútnál, ahol kvázi letérdel a motor egy erős fékezésnél megborítva a vázgeometriát, instabillá téve a kormányzást.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #63381 üzenetére
Van itt más is aki jókat ír azért
Néha felnézek, hátha tanulok valami újat, mindig akad valami okosságHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63378 üzenetére
mindenbol van. bimota tesi modellek, bmw gs modellek, virtualis forgaspont? az bicikli tema.
bolintasgatlo pedig nem mukodott jol sosem. amkor osszeul az elso telo, segiti a kisebb utanfutas a bekormanyzast. nincs ra szukseg. egy ideig hasznaltak versenysportban is, de belattak hogy semmi ertelme.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #63380 üzenetére
mar korabban is vitaztunk ezen, hogy rugo baja van, de o a gyokketto tempojaval, es az allandoan feket nyomo hatso labaval elpattogtatja negyvennel a motort a csillapitas miatt. egyertelmu a jelenseg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #63385 üzenetére
Pedig elég egyértelmű, hiszen maga is leírta,hogy nem kis növésű emberke, a motorokat pedig kb 70Kg-os riderre tervezik. Rúgócsere és nem koppan, nem egy atomfizika...
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Lomha 8V
addikt
Nekem volt Suzuki SV650S-em, az gyári állapotában valóban hamar felkoppan, kell neki egy normális rugó. A bólintásgátló pedig olyan jó cucc volt, mint a VT500 Shadow-n a levegős első futómű. Totálisan értelmetlen.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #63378 üzenetére
Fékfüggetlen rugózás miatt lett megcsinálva (amennyire tudom) pl. a BMW telelever meg paralevel rugózási megoldásai.
A bólintásgátlóra nem vágyom, nekem az 100%-ig megfelelt volna az igényeimnek, amit a GSXR-en tapasztaltam. Azok amúgy minden lényeges paraméterükben állítható rugózó elemek (előfeszítés, húz/nyomó csillapítás), és ugyanez elmondható a 600-as és 750-es GSXR futóműről is.
Szerintem amúgy ez lenne a minimum már egy 70-100 lóerős gépbe, nem az a bazári vacak, amit a legtöbbe manapság szerelnek. Nem gondolnám, hogy annyival drágább lenne előállítani egy ilyet, gondolom itt is a marketing, "vedd a drágábbat és megkapod" elv.(#63380) HGabor89: Ez ennyit tud. Gyári olaj van benne, gyári rugó, és megfelelően beállított előfeszítés. Mást nem tudok tenni vele. A gyárban belőtt 70KG-os pilótához képest is csak bő 30kg súlyfeleslegem van.
(#63381) persuader: Hangot kell adjak a véleményemnek, miszerint mekkora seggfejség burkoltan lehülyézni az embert mindenféle indoklás nélkül egy nyilvános fórumban. Ha már ilyet írsz, egy rövid indoklás lett volna az abszolút minimum.
(#63385) persuader: A másik testi adottságaiból gúnyt űzni sem éppen egy kultúrált dolog a véleményem szerint.
Egyébként nem a hátsó kerék szokott sikongatni úthibákon, hanem az első. Gondoltam, a teleszkóp szóból egyértelmű lesz, hogy arról van szó, nekem hátul rugóstag van, de úgylátszik mégsem.(#63386) Czimby: Azért ennyire vacaknak nem kéne lennie a gyári 70kg-os rugónak sem egy 100kg-os riderrel. No mindegy... Nem akarok erre a gyári förmedvényre már költeni, valmai komolyabb teleszkópra gyűjögetek inkább, majd abba rakok a súlyomnak megfelelő rugót.
Próbáltam "kompenzálni" erősebbre tekert előfeszítéssel, de akkor más téren lett nagyon vacak, szval hagytam inkább úgy beállítva, ahogy kell.(#63387) Mosquito34: A smiley-t a végén nem teljesen értem.
(#63388) Lomha 8V:
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Guminyomás-flame nem volt még, legalábbis mostanában, így felteszem a kérdést:
Van arra valami ökölszabály, hogy a(z üzem)meleg gumi nyomása kb. mennyivel magasabb a hidegen mért nyomásnál?
Nem mindig van rá mód, hogy a zember hidegen mérje, jó lenne legalább kb. tudni, meleg guminál mennyivel kell az előírt fölé fújni.
Ide vág még, hogy milyen guminyomás-mérőt érdemes venni ami megbízható (= pontos) és szállítható is (= nem félkilós, öntöttvas házas szovjet technika).
Lehetőleg nem digitálisat (úgyis akkor merül le amikor szükség lenne rá), meg "pálcikásat", hanem klasszikus, mutatós műszert szeretnék.
Gumis flame ON: mennyire biztonságosak a "gombával" javított gumik?
Múlt nyáron összeszedett a hátsó egy szegecsszárat, garanciában javították, gombás készlettel. Nem tudom mennyire kockázatos ez, bár sajnálnék kidobni alig kopott abroncsot (és több 10e Ft-ot). -
StoneBridge
senior tag
Mindenféle rosszakarat nélkül mondom a következőket...
Meglátásom szerint a kissé okoskodó(?) bejegyzéseidre érkezett válaszok megválaszolásaival és győzködés-túltengéssel csak fokozatos ellenszenvet váltasz ki sokakból.. (mondjuk belőlem pont nem, mert helyén kezelem a fórumot, nálam ezek beleférnek, én ha ráérek fórumozni, mindenki szavát iszom - még ha a hülyeség megy, akkor is )
Hagyd ott (vagy rá), ne akarj mindenáron meggyőző lenni.
Én pl a kipuffos témától tartózkodom a továbbiakban, elismerem, hogy van akit zavar, meg totál fölösleges, nekem meg (a többségnek) pont tetszik és leszarom mondjuk, hogy az amúgy is qrvazajos városban túl hangos vkinek (ritkább eset).Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
-
dellfanboy
őstag
nem viszik tulzasba iden (se) a nyilt napokat a Hungaroringen [link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #63384 üzenetére
Vezettél már nem villás motort? Én csak bmw-t. Egész jól fordult, de valami eszméletlen tompa infó jött az első kerékről. Versenyzérse már emiatt sztem alkalmatlanok ezek.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #63391 üzenetére
Köszönöm szépen az építő kritikát, nagyra becsülöm, hogy leírtad őszintén!
Magam is alapvetően ezekre jutottam, és igyekszem is nem erőltetni ezeket a dolgokat, hát, van még mit csiszolni magamon.
Ami a kipuff témát illeti, én se szeretem, ha valaki lármázik, de amíg jó érzéssel, intelligensen van használva, addig nincs vele bajom. Az SV gyári dobja is igen hangos lenni, szóval ha olyan helyen/időben vagyok akkor csak "lopakodó" módban használom.
Amúgy nekem ez nagy kedvencem: [link], ha nem lenne nekem a gyári is épp elég hangos, tuti kapna ilyet, mert gyönyörű a kinézete és a hangja is.(#63392) StoneBridge: Akkor csak óvatosan! Hamar rendbejön az ilyesmi, aztán lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #63394 üzenetére
Teleleverre gondolsz?
Nekem 1150GS-en volt szerencsém pár kanyarig próbálgatni, ugyanígy voltam vele én is, valahogy semmit nem éreztem belőle. De az 1150-nél jóval újabb, és kb 80 kilóval könnyebb 1200GS-en már sokkal jobban teccett. -
Topiccsendőr
addikt
akkor rovid indoklas, ha mar kered
elotte szeretnem megkerdezni, hogy a kedvemert megvaltoztatnad-e a hsm nickedet hokinyulra?
ah, gondoltam, hogy nem.
sokat mentem sv vel, gs 500 al is, es tragya futomuvu motorokkal. en nem erzekeltem olyat, hogy elpattogott volna, sportmotoron viszont olyasfelet igen. ezt nem tudom, hogy pattogas volt- e, igy inkabb ezzel a resszel nem foglalkozom, mivel mas tempo Volt sportmotorral utcan, mint a sima utcai motorral, igy nagyon furcsallom a tapasztalataidat. a te utcai szabalyos tempodhoz a big Piston Villa es a gyors es lassu csillapitas allitasi lehetoseg szerintem felesleges. szoval egy 2015 os gsxr Ezer futomuve biztosan jobb, mint a te sv-d tiszta sor. erdemes osszehasonlitani oket, hiszen egy arban mozognak, nemde?nem szeretnem megint leirni, hogy puha a rugod. affenebe, leirtam.
fekhez.
tehat foglaljuk ossze mi ugyanaz a ket Motor fek rendszereben.
fofekhenger? nem, fekcso? igen. munkahenger? nem. betet anyaga? nem. tarcsaatmero? nem
neked mi a 100% os biztos meglatasod? hogy a monoblokk miatt jobb. hat erdemes neked barmit mondani?
valoban elmegy rengeteg energia a csapokon. sot, a gumi karmantyukon is el tud menni. de uszonyereg is tud jol mukodni, pl 08 as kawa z 750 en nekem nagyon tetszett. csak mar megint fotelbol vagy okos.szoval ulj fel szepen az sv re, telitalppal abs nelkul rotyogj a naplementebe gyokkettovel, mert igy szep az elet. nincs ezzel semmi baj.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #63394 üzenetére
igen. enis 1150 es 1200 es gst.
mivel csak utcan mentem vele fogalmam sincs milyen palyan melyen beeresztve kanyarba fekezve.
de nem Volt rossz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AndrewTdi
addikt
Nagykőrösi út, motoros baleset (most hallom a tetrán)
-
Czimby
addikt
válasz Polemius #63390 üzenetére
Kb:0.3-0.4 -el megy fel a nyomás.
A hideg és a valóban meleg(kb:60fokos) gumi között.Javitott gumival nem mennék gyorsan, ha a gumi közepén van a javitás elvileg nem veszélyes, de a széleken az oldalfal mellett nem ajánlott javitani.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen