- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Táp ventilátor csere
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdk7
aktív tag
Tényleg nem akarok off lenni, de megfordítanám a mondatot.
Ha találkozik velem utána már nem lesz szűk.A viccet félretéve: Azért a XXI.- század megjelenésével, a hatalmas szexuális felvilágosodás mellett a szűk p*nák száma is leredukálódott. :S
MOD:
Igen, mint a 18 éves szűz lányoké. .[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Topiccsendőr
addikt
A pnak utan johet egy kis tmax kupa?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz Kolondrum #76431 üzenetére
engem is, mert bár ugyan itt voltam még a törlés előtt, láttam a képeket is, azóta volt pár infó elhintve, de azért elolvasnám normálisan is mi történt.
a motoros ruha témához: asszonynak kifejezetten tetszik, ha full bőrben vagyok. de egyébként semmi ilyen jellegű fétise nincs
-
Lomha 8V
addikt
(#76427) Kolondrum: Na, de melyiket? Mondjuk kerékre rakni szerintem egyiket sem lehet, de a régebbi VTX tűrhetően erős volt, bár volt hozzá 320 kg. Viszont a CX változat nagyon gyenge, nem értem, hogy miért.
(#76428) geresics: Ahogy minden videódban láthatjuk. (bocs, ez nagyon adta magát )
(#76429) Somatom: Még gumit égetni sem lehetett vele? Pedig ott van 100 ló. Mondjuk van túlbonyolított motorvezérlő meg kardán is, az is igaz.
-
-
Lomha 8V
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76381 üzenetére
Nah akkor ezért nem láttam sehol, így világos.
Jól hangzanak a leírtak, akkor viszonílag korrekt pénzből motorozható. Valami hasonló igénytelen, kevésbé pénztemetőben gondolkodnék én is, pontosan ilyen felhasználásra. Nem akarok ugrálni vele, szimplán erdei utakon kruzolni.
Áh, nem hiszem h gyengének érezném, helyén tudom kezelni. Rendszerint az endurok le vannak áttételezve, cimborám YZF250-ével annó mentem párszor, az a 80cm-es lucernásban is tudta a 80-at.
Pár perc után majdnem leszakadt mind a két kezem, úgy bedurrantak.Terepre ilyen tempó és gyoruslás nekem bőven elegendő.
Szimpatikus a 2T vonal, főleg 250 ccm alatti kategóriában. 4t-ből min. 400-ast néznék, XR, esetleg az említett DRZ, bár itt már duplikálódik az árcédula, de inkább 3x-os árral kell számolni.Kösz!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76466 üzenetére
Dt bol kikepeztem magam, ha kerdesed van, mielott vennel, kerdezz nyugodtan.
Majd ha aktualis lesz a vetel, akar a helyrepofozasi koltsegeket is le tudom irni, hogy nalam mennyi volt. Hasznos lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Khaosz55
addikt
Idén csináltam 1-2 motoros videót.
Ez az 1981-es Suzuki RV-125-ös motorom videója. Ritkán használom, nagy fun gép, 14 éves korom óta megvan. Jelenleg 34 éves a motor. 1 éve kicsit helyre pofoztam. Az összes fiatal kori emlékem benne van, és sehol sem hagyott ott, még a Balatont is megjártam vele Győrből. -
Gaboman
nagyúr
Elgondolkodtam azon hogy lehet érdemes lenne a telekre venni egy olcsó 250cm3 kínai Quadot.
Csináltatnék rá vonóhorgot azt rá az utánfutó hogy szállítani lehessen vele ha be kell hozni valamit.
Szerintetek érdemes ilyet venni, vagy csak a nyűg lenne velük.200-250 ezerbe már látni eladó darabokat, mennyire lehetnek megbízhatóak?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76470 üzenetére
Egy ismerősöm nyilatkozta a témáról:
A kínai quadokról: A csavarokat folyamatosan újra kell húzni.... szopás. Motorikusan kielégítőek, nekem megvolt majdnem az egész sorozat, 110,200,250. A kedvenc a léghűtéses 200 as volt, a nagysikerű és méltán híres Zongshen gyár termékei közül . Lengőkarok kuka állapotúak az összesen, a gömbfejek lógnak, én legyártattam őket sokat javult. Meg kell velük tanulni menni, nálunk a csukló majdnem eltörésétől a bordatörésig csinált mindent.
Amúgy összességében ár érték arányban elfogadhatóak, én nem adnék 120 e nél többet egy kínai vacakért sem...Tartós teszten, pályán nem szerepelnek nagyon vszarul, a 4-5 kör után szaggat, dadog, nem szereti a 2-3 fokozat padlót. Normális használat mellet elég megölhetetlen.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a hozzászólásodat!
Számomra tényleg csak normális, otthoni használatra lenne, semmi pálya, igazából az erdőből ha behozom a fát vagy, az összevágott füvet, ne kelljen akár 20x150 métert talicskáznom.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76475 üzenetére
A tag Kecskemét mellett lakik, csapatban járták a környéket, de megunta hogy szerszám nélkül sehova nem tudott menni. Elég sokat üzletelt ezekkel, de megunta hogy mindig bütykölni kellett őket. Mondjuk nem ütötte vágta a technikát, csak nem bírták a terepen 90-100kg súlyt haladós tempó mellett.
A lengőkarokat nekem is említette, volt hogy valami kocsi gömbfejét tették bele akkor meg a csapszeg persely ment el. Mikor pár éve nála jártam[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #76476 üzenetére
Sajnos ezzel a partoldalra nem megyek fel, van egy Honda 5.5 rotációskapán, azzal sem tudok felmászni a 15-20%os emelkedőre.
emre:
Túlzottan nem bizalomgerjesztő amit írsz róluk.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76478 üzenetére
Nem tudom mekkora és milyen jellegű területről van szó, de ha nagyobb akkor én a helyedben valami hasonlóban gondolkodnék: Stiga Park
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
1.5 hektáros telek, a baj nem csak a méretével van, hanem hogy hosszában az erdő is partoldalon van, amit linkeltél gépet az életbe nem megy fel rajta, azért is gondolkodtam quadba mert azzal felmegyek.Az 5.5 lóerős rotációskapán is csak nyűglődik.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76482 üzenetére
Egy quad-nál nem sok instabilabb jármű létezik. A fenti ismerősöm felesége engem meg is reptetett egyszer. Robi151-es géppel, kis utánfutóval hordtam trágyát szőlőbe, ott én quad-al nem próbálkoznék felmenni. Nem tudom elképzelni, hogy egy szimpla hátsó kerék hajtású gép utánfutóval dimbes-dombos terepen használható legyen. Nem lebeszélni akarlak, egy próbát megér a dolog.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #76482 üzenetére
A quaddal az lesz majd a baj, hogy nem univerzális (mármint az, de nem traktor viszonylatban). Gyárthatsz hozzá hótolótól kezdve sok mindent, de a legtöbb dolog vagy nincs gyáriban, vagy sok pénz elkészíteni, vagy van gyári is de horror áron. A legtöbb gépen nincs hátsó- és/vagy első-kihajtás, a hátsó tengely nem igazán jól terhelhető (utánfutóból vagy csak relatíve kicsit tudsz rárakni (bőven sub. 1 tonna összsúly rakománnyal együtt), vagy csak több tengelyest, hogy ne a quad hátsó tengelye tartsa a súlyt stb., előre pedig már készítheted is a pótsúlyokat)...
200-400.000 Ft között már egész komoly gépeket lehet venni. Ezt például pont a napokban találtam (úgy látom már lejárt, mert a YT videó nem működik). Ha jól emlékszem az eredeti (még szöveges) hirdetésre, akkor ez például 4x4-es, 140 LE-s, hátsó kihajtással rendelkező, Audi, vagy BMW motoros (lehet Pajero talán) felépítésű gép volt, nem mellesleg elég profin megépített. Ezek a tulajdonságok quadban jó ha a 800.000-1.500.000 Ft-os példányokban meg vannak együtt, de a hátsó tengelyed akkor is még mindig csak lényegében "egy cső".
Bár 1,5 hektárra egy kicsivel többért már normális célszerszámot is tudsz venni, amihez egyrészt minden sarki szerelő ért, másrészt alkatrész is van bőven hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #76487 üzenetére
Van egy csettegőm ami egy Honda 5.5 robikapa, nem jó hozzá konzol, egyenes terepen nagyon szeretem használni.
Könnyen szállítható vele minden, van hozzá nagyon jó utánfutóm.
Viszont a domboldalaknál bajban vagyok vele, ki kell találnom rá valamit.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Igen, próbáltam már rá csináltatni, sőt a Hondánál az a baj hogy alumínium öntvényből van a összekötő az utánfutóhoz.
Oda is kell csináltatnom egy konzolt hogy ne törjön el mivel az nem bírja a terhelést.
Volt aki megnézte de nem tudta elvállalni.
Keresnem kell valakit ami megoldja és a súlyokat is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76490 üzenetére
Akkor nem erőltetném, lehet tényleg nem fogja bírni. Nekünk ilyen van.
Ja, lehet orrsúllyal meg a tengelykapcsoló nem fogja bírni.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
Lomha 8V
addikt
Most már tényleg végképp itt a tél. Csettegők meg rotakapák.
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
Akinek nincs nagyobb motorral tapasztalata csak kistestűvel (50ccm) azoknak betanulásként mekkora ccmig ajánlotok motort?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #76495 üzenetére
30 éves koruk ellenére rohadtul drágák.
(#76496) rwin5: milyen kategóriára van egyáltalán jogsid?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
rwin5
őstag
válasz Bogyó bá' #76497 üzenetére
Most fogom elkezdeni tavasszal korlátlanra, de nem akarok nagyobb motort vásárolni a jogosítvány után, 250-esen gondolkodtam. Motoros ismerősöm azt mondta, hogy a 600-as már "nagyon" megy, (nyilvánvalóan rám nézve értette) úgyhogy szerinte azt még hanyagoljam. Egyelőre így csak 50-esre van
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- LEGO klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox Series X|S
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Windows 11
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs